Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser75826

Guest
Nee dat is een assumptie, ik bedoel dus dat als ik toen meer tijd had gehad dat ik het beter benut had. Hoezo maakt ons dat net zo erg als Vitae? Omdat wij jullie makkelijke dorpen ontzeggen? Gezien zowel WAO als Vitae alles gebruiken wat ze kunnen (kleine spelers, NAP's met kleine spelers, ...) lijkt het mij dat het geoorloofd is. Voor ons is het gewoon een derde waarmee wij Vitae en WAOhet moeilijk kunnen maken. Zoals ik overlaatst al zei, ik kloot Vitae veel harder terug dan dat ze mij kloten met van een Jolien een deff buffer te maken.

Wat hebben kleine spelers en NAP's te maken met het VV draaien van een stabber? Ik weet niet hoor, maar je kan geen appels met peren vergelijken.
 

DeletedUser3435

Guest
Wat hebben kleine spelers en NAP's te maken met het VV draaien van een stabber? Ik weet niet hoor, maar je kan geen appels met peren vergelijken.
Het gaat erom dat je het je tegenstander moeilijk wilt maken in elke mogelijke manier.. Dat doe ik normaal nooit, vindt het veel leuker om gewoon stam tegen stam te knallen en de rest erbuiten te laten. Maar zodra Vitae en WAO alles en iedereen tegen Seau is beginnen te gebruiken.. Tja, dan draai ik graag 24/7 VVtjes waar het kan, wie de bal kaatst..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Het gaat erom dat je het je tegenstander moeilijk wilt maken in elke mogelijke manier.. Dat doe ik normaal nooit, vindt het veel leuker om gewoon stam tegen stam te knallen en de rest erbuiten te laten. Maar zodra Vitae en WAO alles en iedereen tegen Seau is beginnen te gebruiken.. Tja, dan draai ik graag 24/7 VVtjes waar het kan, wie de bal kaatst..

Je tegenstander moeilijk maken is begrijpelijk. Maar hoever wil je gaan? Ik noem hier een extreem voorbeeld, maar als ik wat accountjes ga hacken. Dan maak ik het jullie nog moeilijker, is in mijn voordeel. Maar dit ga ik niet doen omdat dat niet eerlijk is en er morele waarden heersen. Dit is veel extremer dan met KP, maar het blijft wel dat jullie iemand hebben geholpen die zijn stam en andere mensen gestabt heeft, meerdere keren. Maarja, als jij dat goed vind kan je het vitae wanbeleid ook wel sluiten, want dan slaat dat nergens op.

En dan, wie de bal kaatst..... Als we toch spelen om de tegenstander het lastiger te maken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je tegenstander moeilijk maken is begrijpelijk. Maar hoever wil je gaan? Ik noem hier een extreem voorbeeld, maar als ik wat accountjes ga hacken. Dan maak ik het jullie nog moeilijker, is in mijn voordeel. Maar dit ga ik niet doen omdat dat niet eerlijk is en er morele waarden heersen. Dit is veel extremer dan met KP, maar het blijft wel dat jullie iemand hebben geholpen die zijn stam en andere mensen gestabt heeft, meerdere keren. Maarja, als jij dat goed vind kan je het vitae wanbeleid ook wel sluiten, want dan slaat dat nergens op.

En dan, wie de bal kaatst..... Als we toch spelen om de tegenstander het lastiger te maken:rolleyes:

Jij kan niet eens hacken
 

DeletedUser

Guest
Trouwens Ennio, je zit hier de heilige uit te hangen over stabben etc, maar voordat je in WAO zit heb je anders zelf wel mooi .KIWI, je oude stam, zitten stabben met de overgang naar iV, een rivaliserende stam van .KIWI... Een dag nadat je eruit was al direct oud-stamleden aanvallen en dorpen van hen zitten edelen waarbij je reden was (die had je nog verteld ergens): 'maar ik deed dat uit voorzorg want ik dacht dat zij me ook gingen aanvallen'. Mooi zo! Nu we toch over stabben bezig zijn, ga dan ook niet neuten over Dante dat hij een stabber was want veel beter ben jij blijkbaar ook niet zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
Trouwens Ennio, je zit hier de heilige uit te hangen over stabben etc, maar voordat je in WAO zit heb je anders zelf wel mooi .KIWI, je oude stam, zitten stabben met de overgang naar iV, een rivaliserende stam van .KIWI... Een dag nadat je eruit was al direct oud-stamleden aanvallen en dorpen van hen zitten edelen waarbij je reden was (die had je nog verteld ergens): 'maar ik deed dat uit voorzorg want ik dacht dat zij me ook gingen aanvallen'. Mooi zo! Nu we toch over stabben bezig zijn, ga dan ook niet neuten over Dante dat hij een stabber was want veel beter ben jij blijkbaar ook niet zo.


Ik heb met ennio in iV gezeten en kan je garanderen dat ennio niet de dag nadat hij kiwi had geleaved de aanval heeft geopend:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb met ennio in iV gezeten en kan je garanderen dat ennio niet de dag nadat hij kiwi had geleaved de aanval heeft geopend:D

En ik kan je verzekeren dat je aan het liegen bent want op 12 mei is hij iV gejoind, en op 13 mei (minder dan 24u na de switch) heeft hij al een dorpje van een oud-stamgenoot in .KIWI zitten edelen. Check gewoon de stats...

Ik herinner me nog dat Jannes hier ook nog commentaar over had en hij zag dit dus ook als een stab waarop hij vroeg aan Ennio om het aan hem uit te leggen ingame. Mijn punt is gewoon dat Ennio niet zo hoeft te zeiken dat Seau. de speler Dante heeft aangenomen omdat hij zogezegd een stabber is, terwijl WAO er zelf eentje heeft aangenomen namelijk Ennio zelf. Of gewoon niet beginnen te zeiken op stabs waarmee Seau. zogezegd te maken heeft., zou al een hele hulp zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De aanval vanuit KP? Wat heeft Seau daarmee te maken? Dit hele topic is ten eerste opgesteld door iemand die 0,0 geloofwaardigheid heeft en ten tweede worden er eigenlijk alleen maar vragen gesteld. Ik denk dat voornamelijk veel Seau'ers niet reageren omdat je de discussiepartners niet serieus kunt nemen hier.

Op Vetrix zijn posts wordt zo goed als altijd gereageerd, ook al vind ik dat hij de laatste tijd minder post. Dat niemand de moeite wilt doen om in discussie te gaan met een Ennioo, Jokersbrain.. Can't blame them, snapt Vitar overigens ook wel. Bovendien ben jij de laatste die over andere hun postkwaliteiten moet oordelen. :D

Heb een samenvatting voor je gemaakt. Bovendien ben ik de aangewezen persoon anderen op hun postkwaliteiten te beoordelen.

Wij draaide VV vanaf Vitae uit volle monde verkondigde het hele account plat te kata'en en ze hier nog steeds geen geldige reden voor hebben gegeven.

Wat was dan de exacte reden dat er vanuit KP door een Seau vv'er een blitz werd gedaan op een WAO speler? Een blitz die overigens ook nog eens voor het einde van de NAP aankwam?

Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Hoe weet je 100% dat dit een Seau'er was dan?

Normaal geef ik geen Skypegesprekken weg, maar we maken hier nu even een goed punt van. Een gesprek met Dennis na de bekendmaking van de stab. Dit is smerig spel van Seau. Jullie woord is geen drol waard.

[11-12-2015 0:06:41] Anne van T: je hebt nog oda ook haha
[11-12-2015 0:06:42] Anne van T: netjes
[11-12-2015 0:08:39] dennis d: Tuurlijk :)
[11-12-2015 0:08:44] dennis d: Ik had iets van 300 volle clears
[11-12-2015 0:08:49] dennis d: Die voor Vitae bestemd waren
[11-12-2015 0:09:06] dennis d: Dus mn VVer heeft ze wss ergens op gegooid
[11-12-2015 0:09:08] dennis d: (rofl)
[11-12-2015 0:09:12] dennis d: Snap ik wel :p

(https://gyazo.com/1a38936120b1ddf77e26ae8a1a9b9713)

https://gyazo.com/210177988d6f155330373c72ef36ea5e

Alstublieft Jasey knul. Je kan Seau. niet voor eeuwig in de slachtoffer rol blijven plaatsen tegenover Vitae. Jullie zijn zeker niet zuiver van allerlei geniepige acties. Daarvoor was dit topic aangemaakt, om dat nog maar even te benadrukken. Hoewel Ennio een belabberde openingspost heeft gemaakt, lijkt het me wel duidelijk dat er bij Seau. evengoed haken en ogen aan het beleid zitten. Blijven schreeuwen tegen Vitae over het beleid, dan weet je dat je de bal terug gekaatst kan verwachten.
 

DeletedUser3435

Guest
Je tegenstander moeilijk maken is begrijpelijk. Maar hoever wil je gaan? Ik noem hier een extreem voorbeeld, maar als ik wat accountjes ga hacken. Dan maak ik het jullie nog moeilijker, is in mijn voordeel. Maar dit ga ik niet doen omdat dat niet eerlijk is en er morele waarden heersen. Dit is veel extremer dan met KP, maar het blijft wel dat jullie iemand hebben geholpen die zijn stam en andere mensen gestabt heeft, meerdere keren. Maarja, als jij dat goed vind kan je het vitae wanbeleid ook wel sluiten, want dan slaat dat nergens op.

En dan, wie de bal kaatst..... Als we toch spelen om de tegenstander het lastiger te maken:rolleyes:
Nog eens, aangezien jouw inhoud in je hersenpan even groot is als een stukje kauwgom, staat het los van elkaar. Vitae hanteert een zogenaamd moreel beleid terwijl zij net degene zijn die van W42 in eerste instantie een 'smerige' wereld zijn beginnen te maken. Ik pak ze dubbel en dik terug via VV's nu, geniet ik van en is ook ons goed recht. Jij kan niet hacken en is een dom voorbeeld.
Heb een samenvatting voor je gemaakt. Bovendien ben ik de aangewezen persoon anderen op hun postkwaliteiten te beoordelen.

https://gyazo.com/210177988d6f155330373c72ef36ea5e

Alstublieft Jasey knul. Je kan Seau. niet voor eeuwig in de slachtoffer rol blijven plaatsen tegenover Vitae. Jullie zijn zeker niet zuiver van allerlei geniepige acties. Daarvoor was dit topic aangemaakt, om dat nog maar even te benadrukken. Hoewel Ennio een belabberde openingspost heeft gemaakt, lijkt het me wel duidelijk dat er bij Seau. evengoed haken en ogen aan het beleid zitten. Blijven schreeuwen tegen Vitae over het beleid, dan weet je dat je de bal terug gekaatst kan verwachten.
Dus.. omdat Seau een dag de VV gehad heeft, heeft Seau de clears meteen gestuurd aangezien hij zegt dat het een VV'er is? Pfff, jij en Ennioo zijn echt zo verschrikkelijk vermoeiend. :D Ik plaats Seau niet in de slachtofferrol, ik weet alleen dat Seau geen stam is onder leiding van Phenomenal. Dat Seau een stam is met spelers die waardes hebben en waarvan de helft zou leaven als er iets zou gebeuren waar ze het niet met eens zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae deze wereld deels verneukt door het tijdens de BG te verneuken.. Toen heeft Seau. maatregelen genomen in eerste instatie ivm Rush en verder zijn alle VV's ook gewoon een vergelding. Zoals ik al zei, had Seau ervoor nooit de nood of behoefte om zoals nu te spelen, dat heeft Vitae ervan gemaakt.

Maar goed, laten we de discussie maar gewoon tot een eind roepen. Seau vindt dat Vitae smerig speelt en heeft daar zijn antwoord op, WAO is het afleidingseendje van Vitae en ze vinden dat Seau vuil speelt (ook vooral omdat ze klappen krijgen aan het front). Iedereen is lekker subjectief, ga nu gewoon maar verder met spelen en stab elkaar allemaal lekker verder. We zien wel wie er uiteindelijk dit vuile, achterbakse en dubbel spelletje kan winnen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74267

Guest
Daar twijfel ik heel sterk aan of je dat kan, dan nog gaat je reputatie en geloofwaardigheid die post naar beneden halen. Bovendien is het bewezen dat Seau. de VV heeft gehad van KP ja, doordat ik en andere het zelf gewoon hebben gezegd op het moment zelf.

Het punt is dat niemand wou deffen en dus uiteindelijk niemand heeft zitten VV'en tegen WAO of zelfs Vitae die als aasgieren aankwamen. Het boeit echt niemand, Vitae of WAO zou volgens mij de kans zelfs wel beter benutten om Seau. een blok te zetten bij het edelen. Dat KP een stabber was heeft daar niks met te maken, hang niet zo de moraalridder uit. Anders moet je ook even gaan huilen over Jolien20 en al de rimspelers die Vitae via Vv zit te inviten in de stam..

Heftige beschuldiging man, heb je ook onderbouwingen of niet? :confused:
 

DeletedUser3435

Guest
Heftige beschuldiging man, heb je ook onderbouwingen of niet? :confused:
Hoe kan een assumptie een beschuldiging zijn? :eek: Kan jij lezen, zoja lees je dan de 'volgens mij'. Haha, ik ben even klaar met dit AF, roep me even als er niet voor 95% simpele tjappies op zitten.
 

DeletedUser

Guest
Nog eens, aangezien jouw inhoud in je hersenpan even groot is als een stukje kauwgom, staat het los van elkaar. Vitae hanteert een zogenaamd moreel beleid terwijl zij net degene zijn die van W42 in eerste instantie een 'smerige' wereld zijn beginnen te maken. Ik pak ze dubbel en dik terug via VV's nu, geniet ik van en is ook ons goed recht. Jij kan niet hacken en is een dom voorbeeld.

Dus.. omdat Seau een dag de VV gehad heeft, heeft Seau de clears meteen gestuurd aangezien hij zegt dat het een VV'er is? Pfff, jij en Ennioo zijn echt zo verschrikkelijk vermoeiend. :D Ik plaats Seau niet in de slachtofferrol, ik weet alleen dat Seau geen stam is onder leiding van Phenomenal. Dat Seau een stam is met spelers die waardes hebben en waarvan de helft zou leaven als er iets zou gebeuren waar ze het niet met eens zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae deze wereld deels verneukt door het tijdens de BG te verneuken.. Toen heeft Seau. maatregelen genomen in eerste instatie ivm Rush en verder zijn alle VV's ook gewoon een vergelding. Zoals ik al zei, had Seau ervoor nooit de nood of behoefte om zoals nu te spelen, dat heeft Vitae ervan gemaakt.

Maar goed, laten we de discussie maar gewoon tot een eind roepen. Seau vindt dat Vitae smerig speelt en heeft daar zijn antwoord op, WAO is het afleidingseendje van Vitae en ze vinden dat Seau vuil speelt (ook vooral omdat ze klappen krijgen aan het front). Iedereen is lekker subjectief, ga nu gewoon maar verder met spelen en stab elkaar allemaal lekker verder. We zien wel wie er uiteindelijk dit vuile, achterbakse en dubbel spelletje kan winnen. ;)

Wat een onzin. Die VV hebben jullie meerdere dagen gehad. Jullie zijn echt niet wat je er zelf graag in wilt zien. Dennis geeft daar aan dat hij die aanval niet verstuurd heeft en een VV'er dit gedaan moet hebben. De andere spelers speelden namelijk niet. Daar lul zelfs jij je niet uit hoor. Verder hoef je niet tegen me te praten als een wijf in haar menstruatie. Dat doe je maar tegen iemand anders. Deze discussie is inderdaad voorbij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Trouwens Ennio, je zit hier de heilige uit te hangen over stabben etc, maar voordat je in WAO zit heb je anders zelf wel mooi .KIWI, je oude stam, zitten stabben met de overgang naar iV, een rivaliserende stam van .KIWI... Een dag nadat je eruit was al direct oud-stamleden aanvallen en dorpen van hen zitten edelen waarbij je reden was (die had je nog verteld ergens): 'maar ik deed dat uit voorzorg want ik dacht dat zij me ook gingen aanvallen'. Mooi zo! Nu we toch over stabben bezig zijn, ga dan ook niet neuten over Dante dat hij een stabber was want veel beter ben jij blijkbaar ook niet zo.

Het gaat Ennio er dan toch ook om dat Seau loopt te neuten over dat wij volgens hun een stabber aannemen (Annabelle) maar vervolgens zelf ook een afspraken-schender (stabber) boeit me niet hoe je het wilt noemen, aanneemt.

Hypocrisie noemen we dat. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin. Die VV hebben jullie meerdere dagen gehad. Jullie zijn echt niet wat je er zelf graag in wilt zien. Dennis geeft daar aan dat hij die aanval niet verstuurd heeft en een VV'er dit gedaan moet hebben. De andere spelers speelden namelijk niet. Daar lul zelfs jij je niet uit hoor. Verder hoef je niet tegen me te praten als een wijf in haar menstruatie. Dat doe je maar tegen iemand anders. Deze discussie is inderdaad voorbij.

Je maakt er zelf van dat je een 'wijf bent in haar menstruatie'. Krepox praat tegen iedereen zo aanvallend, raar dat je het nog niet door hebt.
 

DeletedUser74267

Guest
Hoe kan een assumptie een beschuldiging zijn? :eek: Kan jij lezen, zoja lees je dan de 'volgens mij'. Haha, ik ben even klaar met dit AF, roep me even als er niet voor 95% simpele tjappies op zitten.

Dus je weet wel wat sarcasme is? :confused:

Hoe graag wil je Vitae door het slop trekken door zulke zwakke denigrerende assumpties te maken? Ik snap dat je elke kans wilt benutten die je krijgt, maar van zo'n toffe oldskool speler die al zijn (nuttige?) tijd verdoet aan VV'tjes tegen Vitae had ik wel wat beters verwacht.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je maakt er zelf van dat je een 'wijf bent in haar menstruatie'. Krepox praat tegen iedereen zo aanvallend, raar dat je het nog niet door hebt.

Dus omdat het Krepox is, is het ineens de normaalste zaak van de wereld?
 

DeletedUser

Guest
Het gaat Ennio er dan toch ook om dat Seau loopt te neuten over dat wij volgens hun een stabber aannemen (Annabelle) maar vervolgens zelf ook een afspraken-schender (stabber) boeit me niet hoe je het wilt noemen, aanneemt.

Hypocrisie noemen we dat. :rolleyes:

Precies een beetje een vicieuze cirkel. Iedereen neemt stabbers aan! Leukste van al zou zijn dat alle 3 de stammen gewoon ophouden met elkaars beleid te kritiseren en samen het spelletje verder spelen, verder boeit me het niet echt, maar ik wou het gewoon even aantonen dat Ennio ook niet zo'n heilige jongen is :)

Dus omdat het Krepox is, is het ineens de normaalste zaak van de wereld?

Waar kan je lezen dat ik zijn schrijfstijl normaal vind? Het is apart maar het maakt wel het forum alvast leuker om te lezen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan