Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser68570

Guest
Waarom heb je die indruk? Topic is niet vanuit Vitae gemaakt, Vitae verlaagt zich niet tot zo'n niveau zoals dat van Mike.

Nee klopt, die zitten nog lager, negeren direct bewijs/ontkennen het (rofl).
 

DeletedUser75826

Guest
Haha, zo lachwekkend. Jammer Vetrix, had van jou ook wel beter verwacht. Dit is pure suggestiviteit. Ik zie liever feiten om te weerleggen dan posts te moeten maken om vragen van jou te moeten beantwoorden. Kom maar eens met iets belastends, dan praten we verder.

Dante heeft zelf gezegd dat hij de Kata-afspraken heeft genegeerd. Dat is een stab. Dus jullie hebben een stabber in de stam.

Die clusterfuck is ook een feit, wil jij de bewijzen daarvan zien. Ga maar zoeken op .Deathstroke zijn twstats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76522

Guest
Haha, zo lachwekkend. Jammer Vetrix, had van jou ook wel beter verwacht. Dit is pure suggestiviteit. Ik zie liever feiten om te weerleggen dan posts te moeten maken om vragen van jou te moeten beantwoorden. Kom maar eens met iets belastends, dan praten we verder.

wat exact de reden is dat ik op zowat geen enkele seau post meer reageer... ;) :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
Nogmaals er is geen direct bewijs.

Je zei in het vitae wanbeleid topic nog dat je er niks/niet veel van wist en je er daarom maar buiten hield, nu is er ineens geen direct bewijs meer? Terwijl ik letterlijk heb aangetoond dat Danny antwoord op de opmerkingen van Lexie, met: 'sgoed'. En Danny die aangeeft dat we die 'vitae noobs wel even oprollen'. Etc. Etc.

Leuke poging maar hou je maar weer bezig met die troll posts :p.
 

DeletedUser75826

Guest
Je zei in het vitae wanbeleid topic nog dat je er niks/niet veel van wist en je er daarom maar buiten hield, nu is er ineens geen direct bewijs meer? Terwijl ik letterlijk heb aangetoond dat Danny antwoord op de opmerkingen van Lexie, met: 'sgoed'. En Danny die aangeeft dat we die 'vitae noobs wel even oprollen'. Etc. Etc.

Leuke poging maar hou je maar weer bezig met die troll posts :p.

Ik houd me buiten Annabelle zijn 'stab'. Dat is misschien een stab, wat nog ontkend word. Maar dat bewijst geen wanbeleid aan, dat bewijst dat Annabelle gestabt heeft. Dus dan maak je een stab topic over annabelle en niet over heel vitae, want voorderest is er geen bewijs.
 

DeletedUser51467

Guest
Nee klopt, die zitten nog lager, negeren direct bewijs/ontkennen het (rofl).

Denk dat er op elke post van jou al een reactie is gekomen, weliswaar soms met wat tijd ertussen. In België is het bijvoorbeeld momenteel examenperiode voor mensen met hogere studies dus mensen hebben natuurlijk niet altijd evenveel tijd.

Haha, zo lachwekkend. Jammer Vetrix, had van jou ook wel beter verwacht. Dit is pure suggestiviteit. Ik zie liever feiten om te weerleggen dan posts te moeten maken om vragen van jou te moeten beantwoorden. Kom maar eens met iets belastends, dan praten we verder.

Waar zeg ik ergens dat ik achter deze post sta, dat ik deze post goed vind of dat ik het eens ben met de post? Juist nergens, zoals ik zeg is het een vreselijk topic waar Vitae volgens mij ook niet achter staat. Ik zeg zelf dat Vitae zich niet zou verlagen tot dat niveau van Mike of van dit topic, dus nogmaals zeg maar waar ik het eens ben met de post? Er staan tenminste niet zoveel loze beschuldigingen in zoals in het topic van Mike.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
Denk dat er op elke post van jou al een reactie is gekomen, weliswaar soms met wat tijd ertussen. In België is het bijvoorbeeld momenteel examenperiode voor mensen met hogere studies dus mensen hebben natuurlijk niet altijd evenveel tijd.

Daar ben ik mij van bewust, maar ook hier is bijna die tentamen periode. Surprise ook ik volg een 'hogere studie' als ik universitair niveau een hogere studie mag noemen? Maar ook ik heb des tijds even de tijd genomen om met bewijzen aan te tonen dat Danny loog op het AF over zijn 'niet in de chat zitten' en het feit dat hij zei, nooit gezegd te hebben met ons samen te willen werken.

Maar een met argumenten onderbouwde reactie - behalve dan reacties waarin mensen gefrustreerd reageren op dingen die ik zeg en mij uitschelden o.i.d. - is er nog niet geweest...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Daar ben ik mij van bewust, maar ook hier is momenteel die tentamen periode. Surprise ook ik volg een 'hogere studie' als ik universitair niveau een hogere studie mag noemen?

Je hoeft jezelf niet meteen uit te sloven hoor, er zijn ook idioten met een PhD certificaat.
 

DeletedUser51467

Guest
Daar ben ik mij van bewust, maar ook hier is bijna die tentamen periode. Surprise ook ik volg een 'hogere studie' als ik universitair niveau een hogere studie mag noemen? Maar ook ik heb des tijds even de tijd genomen om met bewijzen aan te tonen dat Danny loog op het AF over zijn 'niet in de chat zitten' en het feit dat hij zei, nooit gezegd te hebben met ons samen te willen werken.

Maar een met argumenten onderbouwde reactie - behalve dan reacties waarin mensen gefrustreerd reageren op dingen die ik zeg en mij uitschelden o.i.d. - is er nog niet geweest...

Ja van Nederland weet ik dat niet, maar wou het gewoon aanhalen dat het voor sommige mensen een drukke periode is. Mooi dat jij je tijd daarvoor neemt, niet iedereen kan zich dat waarschijnlijk permitteren. Hoewel het AF wel leuke ontspanning is tijdens het leren vind ik zelf :p Ik heb trouwens inderdaad bewijzen gezien dat hij in de chat zat, maar dat hij gezegd en beloofd heeft om samen te werken heb ik wel nergens gezien eigenlijk...
 
Reactiescore
239
Kale Poes:
Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

Volgens mij heeft een groot deel in Seau. al eens te maken gehad met een kale poes. Kan het begrip stabben eens verhelderen? Want begrijp de link niet tussen een kale poes en stabben. Is stabben aaien ofzo?
Wij wij aaien idd graag poezen.

NoP:
De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

Wat is de link met Nationaal Opvangcentrum Papegaaien (NoP), Bulgarije (bg) en een kale poes?
Poezen zijn volgens mij niet te vinden in een opvangcentrum voor papegaaien? Bulgaarse Poezen wil ik graag wel opvangen en Seau. volgens mij ook.

BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?

Wist niet dat ook Vitae afspraken had met BG Group. Mss samen eens polsen of er een groepskorting te rapen valt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Vreselijke beginpost, maar er staat wel meer inhoud en waarheid in dan in heel de beginpost van Mike in het topic Vitae Wanbeleid, zegt ook genoeg volgens mij.

Lekker subjectief man, het moge duidelijk zijn dat jij dit topic liever leest dan een topic met uithalen richting Vitae. Alleszins sla je de plank behoorlijk mis door te suggereren dat deze beginpost meer inhoud bevat. Laat ik eens kijken naar de gegeven onderbouwing voor de verwijten :p

1) Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

Ja is dat algemeen bekend? Als extreem actief AF volger heb ik nog nooit iemand zien schrijven dat Seau de dader was. Algemeen bekend is dan ook al totaal misplaatst. Goede uithaal, met een geweldige onderbouwing. Als ik zeg dat het algemeen bekend is dat Ennioo een prut AF-poster is, dan is het dus ook 'waarheid' Vetrix?

2) NoP: De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

Het feit dat je het als vraagstelling brengt en niet als feit indiceert eigenlijk al dat je maar in het duister aan het tasten bent. Maar deze vraagstelling is waarheid blijkbaar. Verder moge het duidelijk zijn dat Seau, als bondgenoot van Rush op de hoogte was van het ontstaan van de stam. Met de vorming van de stam is niets mis, zoals Rise Against gisteren zei in een discussie. Buiten kijf latende of er sprake van was stabben, de acties van Kale Poes zijn nooit bekend geweest bij Seau :eek:

3)BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?


Misschien wilt Vetrix deze zin, welke de waarheid is nader toelichten. Gaan we weer de discussie voeren over wanneer de gesprekken met Rush startte? Zodra er dan bewijzen komen dat de officiele gesprekken pas na: het ingaan van de nap en stoppen van de bg, worden deze bewijzen 'vals genoemd'. Lees anders even de discussie die vandaag plaats vond omtrent het contact tussen WAO en Vitae, daar is het de normaalste zaak van de wereld dat stammen contact hebben. Daarnaast kom je weeral met een vraagstelling, goede onderbouwing voor het aantonen van een wanbeleid.

Over die CF heb ik geen weet. Even ingaande op Aftersky, sinds wanneer maakt het schenden van een katapultafspraak iemand een stabber? :eek: Verder hoef ik eigenlijk maar één woord te reppen om de mond te snoeren, Gaetan, nietwaar? :eek:


Vind van het Seau beleid wat je wilt, maar er is een enorm verschil tussen Seau en Vitae. Vitae loopt te koop met haar geweldige beleid, haar actie-reactie principe, haar stricte katapultafspraken en ga zo maar door. Seau doet dat niet. Het topic van Mike zou hypocrisie moeten aantonen, ''Vitae haar beleid is niet zo goed als dat het zou zijn''. Dit topic is een uiting van kritiek op Seau? De enige beweegreden tot het schrijven van dit topic is het uiten van je haat naar Seau/Mike?

Het is jammer dat Jannes dit topic niet heeft geschreven, dan had het topic tenminste nog enige waarde gehad. Nu bevat het een stel loze kreten, iets waar ik totaal niet op wilde reageren. Maar als Vetrix, een prima poster, dit waarheid noemt en meer inhoud vind hebben dan dat van Mike.. zal ik zeker niet stil blijven. Beschouw deze post als respons op de beginpost en op Vetrix.

Zou even goed nadenken wat je gaat antwoorden, heb het respons op de vermoedelijke reactie al klaar staan :D
 

DeletedUser75826

Guest
Lekker subjectief man, het moge duidelijk zijn dat jij dit topic liever leest dan een topic met uithalen richting Vitae. Alleszins sla je de plank behoorlijk mis door te suggereren dat deze beginpost meer inhoud bevat. Laat ik eens kijken naar de gegeven onderbouwing voor de verwijten :p

1) Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

Ja is dat algemeen bekend? Als extreem actief AF volger heb ik nog nooit iemand zien schrijven dat Seau de dader was. Algemeen bekend is dan ook al totaal misplaatst. Goede uithaal, met een geweldige onderbouwing. Als ik zeg dat het algemeen bekend is dat Ennioo een prut AF-poster is, dan is het dus ook 'waarheid' Vetrix?

2) NoP: De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

Het feit dat je het als vraagstelling brengt en niet als feit indiceert eigenlijk al dat je maar in het duister aan het tasten bent. Maar deze vraagstelling is waarheid blijkbaar. Verder moge het duidelijk zijn dat Seau, als bondgenoot van Rush op de hoogte was van het ontstaan van de stam. Met de vorming van de stam is niets mis, zoals Rise Against gisteren zei in een discussie. Buiten kijf latende of er sprake van was stabben, de acties van Kale Poes zijn nooit bekend geweest bij Seau :eek:

3)BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?


Misschien wilt Vetrix deze zin, welke de waarheid is nader toelichten. Gaan we weer de discussie voeren over wanneer de gesprekken met Rush startte? Zodra er dan bewijzen komen dat de officiele gesprekken pas na: het ingaan van de nap en stoppen van de bg, worden deze bewijzen 'vals genoemd'. Lees anders even de discussie die vandaag plaats vond omtrent het contact tussen WAO en Vitae, daar is het de normaalste zaak van de wereld dat stammen contact hebben. Daarnaast kom je weeral met een vraagstelling, goede onderbouwing voor het aantonen van een wanbeleid.

Over die CF heb ik geen weet. Even ingaande op Aftersky, sinds wanneer maakt het schenden van een katapultafspraak iemand een stabber? :eek: Verder hoef ik eigenlijk maar één woord te reppen om de mond te snoeren, Gaetan, nietwaar? :eek:


Vind van het Seau beleid wat je wilt, maar er is een enorm verschil tussen Seau en Vitae. Vitae loopt te koop met haar geweldige beleid, haar actie-reactie principe, haar stricte katapultafspraken en ga zo maar door. Seau doet dat niet. Het topic van Mike zou hypocrisie moeten aantonen, ''Vitae haar beleid is niet zo goed als dat het zou zijn''. Dit topic is een uiting van kritiek op Seau? De enige beweegreden tot het schrijven van dit topic is het uiten van je haat naar Seau/Mike?

Het is jammer dat Jannes dit topic niet heeft geschreven, dan had het topic tenminste nog enige waarde gehad. Nu bevat het een stel loze kreten, iets waar ik totaal niet op wilde reageren. Maar als Vetrix, een prima poster, dit waarheid noemt en meer inhoud vind hebben dan dat van Mike.. zal ik zeker niet stil blijven. Beschouw deze post als respons op de beginpost en op Vetrix.

Zou even goed nadenken wat je gaat antwoorden, heb het respons op de vermoedelijke reactie al klaar staan :D

Ik heb weinig tijd dus ik ga even snel op Dante in. Dus oke Gaeten, wij hebben hetzelfde dan gehad. Maar waarom hebben jullie dan wel Annabelle in je topic staan als jullie hetzelfde hebben? Volgens jouw argumentatie zou dat ook onterecht zijn.
 

DeletedUser73147

Guest
Wat boeit eigenlijk iemand zijn beleid ertoe?

Ga gewoon lekker spelen hoe je zelf wilt, zoals Triador eens zei: Wanneer iemand mij dingen oplegt waar ik het niet mee eens ben en dat het mijn speelstijl en speelplezier bederft is het moment dat ik stop.
 

DeletedUser75826

Guest
Wat boeit eigenlijk iemand zijn beleid ertoe?

Ga gewoon lekker spelen hoe je zelf wilt, zoals Triador eens zei: Wanneer iemand mij dingen oplegt waar ik het niet mee eens ben en dat het mijn speelstijl en speelplezier bederft is het moment dat ik stop.

Helemaal mee eens, daarom moeten beide topics weg.


Trouwens, ik heb nog iets wat een indicatie is van Seau. hun wanbeleid. VV draaien van een stabber, namelijk Kale Poes. Ontken dat maar is:rolleyes:
 

DeletedUser73657

Guest
CF:
.Deathstroke had een tijdje terug een klein barbarendorpje (300p) midden in WAO cluster geëdelt. Daarna volgestopt met def dus was geen foutje, hoe zit dit?


Was een mb van casi ;)

Jannes heeft me nog gezegd dat hij al eeuwen geen mb was ( na dat ik het dorp nam)


https://i.gyazo.com/2a30fbbba7b567fa5049c0b0eaa6800d.png

nadien volgde dit pm verkeer.

Verder ga ik me er niet mee bemoeien of hij nu nog een mb is of niet, boeit mij ook niet tbh
 
Bovenaan