Speler van het jaar | 2015

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Alleen als de kerstmutsen ook af gaan :(
 

DeletedUser75237

Guest
Veel geblaat en weinig wol... en 2015 is al bijna afgelopen :(
 

DeletedUser51467

Guest
Uitslag speler van het jaar | 2015

Beste AF-gangers, de voorbije maand hebben jullie mogen mee beslissen wie de speler van het jaar 2015 op wereld 42 is. In dit topic zijn er 20 lijstjes gepost, bedankt dus voor de vele respons op dit topic. Deze lijstjes zijn van spelers gekomen uit verschillende stammen van w42. Door deze verschillende meningen is er volgens mij een mooie objectieve blik geworpen op de wereld. Alle lijstjes zijn evenwaardig meegeteld, hoewel er zeker enkele prachtige lijstjes uitsprongen waar veel werk is in gestoken. Het is fijn om zo'n lijstjes te lezen. De puntenverdeling heb ik op het einde nog wat aangepast doordat het naar mijn mening niet evenwaardig was verdeeld en de beste verdediger toch te veel punten kreeg in vergelijking met andere categorieën. Wat heb ik nog veranderd? Beste verdediger heb ik naar 2 punten gebracht en beste speler naar 3 punten. Op zich was ik verbaasd dat ik bij de puntentelling eerst meer punten zou geven aan beste verdediger en beste stamspeler dan aan de beste speler hoewel het de verkiezing is van beste speler. Als er toch nog klachten zijn, contacteer me. Hieronder dus nog even de puntenverdeling:


Beste stamspeler - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste leider - 2 punten
Beste P&P'er - 2 punten
Beste aanvaller - 1 punt
Meest tactische speler/leider - 1 punt
Favoriete forumposter - 1 punt


Fouten zijn natuurlijk steeds mogelijk, dus als je iets opmerkelijk ziet, gelieve me ook te contacten.
Om te starten zal ik beginnen met de grafiek van stam van het jaar. Hierbij zijn maar 3 stammen naar voren gekomen en dat zijn Seau. Vitae en |WAO|. Hieronder de grafiek:

m1w8yadzu1y.png


Hieruit is dus duidelijk dat volgens de AF-gangers Seau. in 2015 de beste stam was met 11 stemmen met op de tweede plaats Vitae met 9 stemmen. Seau. was ook de beste stam op aanvallend vlak waar Vitae dan weer op het hoogste schavot staat op verdedigend vlak. |WAO| is enkel genomineerd bij de categorie welke stam was defensief het beste.

Vervolgens heb ik ook de posters apart behandeld. Bij beste spelers kunnen deze ook punten sprokkelen. Doordat de meeste posters die vernoemd zijn echter niet meer spelen of niet op w42 spelen, heb ik deze categorie ook apart in een grafiek gegoten.

ozsefllwxa9.png


Bedankt alvast voor de vele nominaties. Hier valt vooral op dat de P&P van Vitae duidelijk hoger/beter wordt ingeschat dan van Seau.

De laatste en belangrijkste grafiek is natuurlijk beste speler.
De top 5:

1. Dont Ask Me - 30 punten
2. .EstaTeroAmi - 29 punten
3. Srekamjiaar en .Deathstroke, - 25 punten
4. Grommende Tijgers en Definition of Insanity - 20 punten
5. Il Burattinaio en TheUltimateFighter - 14 punten

Proficiat Dont Ask Me met de winst. Dont Ask Me heeft deze winst vooral gepakt door maar liefst 12 keer als beste verdediger genoemd te worden.

De volledige verdeling is te zien op onderstaande grafiek:

wvrpabpfxvx.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Mooie post, mooie grafiekjes ook. ;) Alleen één foutje denk ik, Vitae staat toch boven Seau. aanvallend gezien?
 

DeletedUser69866

Guest
Zeer mooi initiatief Vetrix!
Ook zeer mooi de uitslag naar voren gebracht (clap) !
Proficiat ook aan iedereen die hier bij de uitslag staat! :)
 

DeletedUser51467

Guest
Mooie post, mooie grafiekjes ook. ;) Alleen één foutje denk ik, Vitae staat toch boven Seau. aanvallend gezien?

Inderdaad, fout gemaakt via Excel waarschijnlijk. Heb de grafiek al aangepast, mijn tekst klopt, maar de grafiek niet. Seau. staat aanvallend boven Vitae.
 

DeletedUser74267

Guest
Kudos naar de spelers/accounts/stammen die in de prijzen zijn gevallen!
 

DeletedUser68570

Guest
Gefeliciteerd aan de winnaars.

En de complimenten aan jou Vetrix, leuk in elkaar gezet etc.







.
 

DeletedUser69813

Guest
Hmmm, Sven is geen geliefde AF poster, Vetrix daarentegen wel, en voert volgens de tabellen, betere P&P.

Sven mag dus met pensioen :D
 
Bovenaan