Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser72922

Guest
1 overname gebeurt, dat zet niet de toon voor al de rest van die dorpen. Om te beginnen ligt die speler daar al voor we ook iets van contact hadden.

Snap alleen de motivatie voor die ene overnamen vanuit zo'n speler niet, en waarom afstaan aan killb?
Sorry hoor maar als ik een dorp van barbaar naar mb (of wat voor samenwerkingsrelatie jullie ook hebben) naar killb zie gaan is het voor mij 1 en 1 is 2 hoor:p
 

DeletedUser75798

Guest
Ik spreek nergens van een MB? Die dorpen waren al van in de zomervakantie in bezit van hun, hoezo is dat dorp dan in samenwerking met ons overgenomen? :p
 
Reactiescore
117
Dus als ik ga samenwerken met iemand uit jullie cluster mag dat en mag ik die dorpen overnemen, want die dorpen lagen al in het cluster van jullie voor we samenwerkten? Zo bewoord jij het althans.
 

DeletedUser72922

Guest
Ik spreek nergens van een MB? Die dorpen waren al van in de zomervakantie in bezit van hun, hoezo is dat dorp dan in samenwerking met ons overgenomen? :p

Wist niet hoe ik het anders moest noemen dus vandaar.
Nee mijn punt is meer dat er voor ons een sinds kort merkbare samenwerking is en dat dorp een krappe week geleden is overgenomen door killb en dus wel degelijk met de intentie is gepakt om te clusterfucken.

Dan wel verkregen door het edelen van een kleine speler in onze cluster, dan wel verkregen door het edelen van iemand waar je mee samenwerkt die dat dorp dmv barbfucken heeft verkregen.
Allebei smerig clusterfucken.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik zeg niet dat het mag, maar (met alle respect) het is op een vv account. De frontlijnen zijn volgepropt & erna staat niets, dus je moet wel ergens beginnen?
 

DeletedUser72922

Guest
Ik zeg niet dat het mag, maar (met alle respect) het is op een vv account. De frontlijnen zijn volgepropt & erna staat niets, dus je moet wel ergens beginnen?

Je komt er normaal niet door dus dan maar clusterfucken? Meen je deze?:eek:
 

DeletedUser72857

Guest
Ik zeg niet dat het mag, maar (met alle respect) het is op een vv account. De frontlijnen zijn volgepropt & erna staat niets, dus je moet wel ergens beginnen?

Kom op zeg, doe is normaal. Als je er op die plek niet doorkomt dan moet je het inderdaad anders proberen.

Eventueel ervoor zorgen dat hun die stacks niet meer kunnen verantwoorden, dan moet je je gewoon op een ander front concentreren (als stam). Probeer anders eens via het westen daar ligt een bg stam van finity waar je waarschijnlijk zo door kan wandelen.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik zeg niet dat het mag, maar (met alle respect) het is op een vv account. De frontlijnen zijn volgepropt & erna staat niets, dus je moet wel ergens beginnen?

Het niveau wordt droeviger dan droevig nu:eek:
Misschien moet je dan eens een ander target uitzoeken waar zeer waarschijnlijk minder deff staat, of hebben jullie daar niet van gehoord bij Daap?
Het is gewoon een feit dat Daap cf't dmv spelersdorpen in Finity's cluster, ik heb Steff al gewaarschuwd voor eventuele wraak acties van Finity bij Daap, en hij zei zelf gisteren op Skype ook nog dat de cf idd wel vies was, en dan komt hij hier even verkondigen dat het gewoon mag omdat jullie er mee samenwerken.
Ik ga maar eens een samenwerking aan met de kleine spelers achter in SoB's cluster, mag ik die dorpen blijkbaar ook gewoon pakken volgens Daap.:D
 

DeletedUser

Guest
Samenwerkingen van DAAP met onbenullige nubs begint wel vreemde vormen aan te nemen :eek: #justDAAPthings :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Omdat een speler die met jullie samenwerkt deze als clusterfucks pakt en uitbouwt voor jullie om over te nemen wel ja.

De samenwerking tussen ons is er pas 1 maand en zoals Steff al zei het dorp is al lang geedelt tijd zat om het terug te edelen.

+ niemand is naar mij toegekomen dat die het niet leuk vond anders viel er natuurlijk wat te bespreken.
 
Reactiescore
117
De samenwerking tussen ons is er pas 1 maand en zoals Steff al zei het dorp is al lang geedelt tijd zat om het terug te edelen.

+ niemand is naar mij toegekomen dat die het niet leuk vond anders viel er natuurlijk wat te bespreken.

Dan zou ik dus ook alle spelersdorpen in Daaps cluster die er al langer dan een maand liggen mogen pakken volgens jou beredenatie.
 
Reactiescore
1.075
Dan zou ik dus ook alle spelersdorpen in Daaps cluster die er al langer dan een maand liggen mogen pakken volgens jou beredenatie.

volgens jou beredenering zouden we ook ongegeneerd mogen kata'en terwijl er een kata afspraak is.
 
Reactiescore
117
volgens jou beredenering zouden we ook ongegeneerd mogen kata'en terwijl er een kata afspraak is.

Volgens mij moeten jullie geen recht van klagen hebben mbt kata gebruik gezien ze het vaakst vanaf jullie kant zijn gekomen.
 

DeletedUser72857

Guest
Ja wel ironisch dat Finity dorpen verliest aan deze 'noobs'.


Ik denk dat het eerder gaat om de noobs die barbs edelen in finity clusters en die dan later worden overgenomen. Je mist volledig het punt (denk ik). En kom niet af dat ze de barbs maar hadden moeten edelen.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik denk dat het eerder gaat om de noobs die barbs edelen in finity clusters en die dan later worden overgenomen. Je mist volledig het punt (denk ik). En kom niet af dat ze de barbs maar hadden moeten edelen.

Ik ga niet in op het punt wat betreft die clusterfuck. Ik mis het punt niet, ik weet echter niet genoeg van de situatie af om erover te oordelen, en het zou me ook erg dwaas lijken om dan een standpunt te gaan verdedigen.

Wat ik dus wel bedoel met mijn post is, dat de spelers waarmee Daap samenwerkt altijd afgeschilderd worden als noobs, terwijl ze vervolgens wel succes boeken op hun tegenstanders uit Finity. Dat toont arrogantie en daar ben ik niet over te spreken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Wat ik dus wel bedoel met mijn post is, dat de spelers waarmee Daap samenwerkt altijd afgeschilderd worden als noobs, terwijl ze vervolgens wel succes boeken op hun tegenstanders uit Finity. Dat toont arrogantie en daar ben ik niet over te spreken :)

Dan zijn die kleine overwinningen toch des te zoeter? Ik zou er niet over klagen iig dan :)
 
Bovenaan