Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

DeletedUser74452

Guest
Oké ik kom toch even terug mijn eerste plaats claimen, er wordt gezegd dat WAO de oudste stam van top 5 is, nou, dat is incorrect.

beb19076dadff005eb28d04e0a478a0d.png


879fa75d955d714cb846b863054013bb.png


Gelieve mij mijn rechtmatige 1ste plaats te geven :$
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Oké ik kom toch even terug mijn eerste plaats claimen, er wordt gezegd dat WAO de oudste stam van top 5 is, nou, dat is incorrect.

beb19076dadff005eb28d04e0a478a0d.png


879fa75d955d714cb846b863054013bb.png


Gelieve mij mijn rechtmatige 1ste plaats te geven :$

Dit was goed. SWAT was TIJDENS de quiz naar plaats 5 geklommen. Dus iedereen die voor dat moment WAO had ingevuld heeft die vraag goed beantwoord. :)
 

DeletedUser74452

Guest
Oh oké, np Jordi. Je hebt wel m'n naam fout geschreven, schadevergoeding --> ik 1ste plaats?
 

DeletedUser68252

Guest
Oké ik kom toch even terug mijn eerste plaats claimen, er wordt gezegd dat WAO de oudste stam van top 5 is, nou, dat is incorrect.

beb19076dadff005eb28d04e0a478a0d.png


879fa75d955d714cb846b863054013bb.png


Gelieve mij mijn rechtmatige 1ste plaats te geven :$

Danny had alles goed, hoe wil je die 1e plaats krijgen dan als je nu 8e staat? :D
 

DeletedUser44415

Guest
13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.Jordi , Conceived by Communism

Lol, ik had een hint gegeven en was zelf fout. Ik dacht dat dunzak jeremy was :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.Jordi , Conceived by Communism

Lol, ik had een hint gegeven en was zelf fout. Ik dacht dat dunzak jeremy was :D

Nee! :D
 
Reactiescore
972
''7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.''

Lel ik wist niet eens dat Il burattinaio niet de orginele naam was :')
Leuk initiatief in ieder geval, zo leer ik nog eens wat bij over de geschiedenis van wereld 42 :)

Kneus, volgens mij moet ik jou nog wat accountgeschiedenis bij gaan brengen!
 

DeletedUser73195

Guest
13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.Jordi , Conceived by Communism

Lol, ik had een hint gegeven en was zelf fout. Ik dacht dat dunzak jeremy was :D

Haha, AF zoekfunctie > Dunzak > there you go.
Verder wel een gay vraag trouwens, maar hey ik ga niet haten.:cool:
 

DeletedUser44415

Guest
Bah, ik ben glad vergeten dat die zoekfunctie nog bestaat. Vond het lief van cbc dat hij zijn dikzakje mist :D
 

DeletedUser69866

Guest
1. Danny (Rise Against)
2. Hans (nyade)
3. Niek (Boxem)
4. Casper (CasperP)
5. Tom (McAwesome)
6. Matthis (black dead53)
7. Matthijs (el paridono)
8. Kong (Kong Qui.)
9. Timo (.Sick Individuals)
10. Robin (Remakez)

Owyeah zowel nr 2 als nr 10 geholpen met hun vragen :cool:
 

DeletedUser72524

Guest
Iemand die vraag 20 uitlegd?

Simpele kwestie, persoon C realiseert zich dat hij en persoon B een andere kleur hoedje aan heeft. Want indien zij dezelfde aan zouden hebben dan zou persoon B gelijk roepen welke kleur hoed hij aan zou hebben. Omdat C de kennis heeft dat hij en B een ander kleur hoedje op hebben en hij ziet welke kleur persoon's B hoedje is weet hij dat hij de andere kleur op heeft.
 

DeletedUser51467

Guest
Maar B kan zijn eigen hoedje niet zien?

Sander heeft in zijn uitleg ergens persoon B verward met persoon D

Eigenlijk komt het er op neer volgens mij: als B en C dezelfde kleur van hoed hebben, weet D meteen welke kleur zijn hoed heeft. D antwoordt niet, dus weet C dat D niet zeker is van zijn kleur. Daaruit kan C dus opmaken dat B en C een verschillende kleur van hoed hebben. C ziet de kleur van B, dus C weet zijn eigen kleur (het andere kleur)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
''Simpele kwestie, persoon C realiseert zich dat hij en persoon B niet dezelfde kleur op hebben. Want indien zij dezelfde aan zouden hebben dan zou persoon D gelijk roepen welke kleur hoed hij aan zou hebben. Omdat C de kennis heeft dat hij en B een ander kleur hoedje op hebben en hij ziet welke kleur persoon's B hoedje is weet hij dat hij de andere kleur op heeft als B (niet wit maar zwart dus).''

Ah vetrix was mij voor :x
 

DeletedUser44415

Guest
Bah, D kon even een stap opzij gaan voor beide hoeden te bekijken. Antwoord van Sven is ook weer iets voor hem dat hij een gloryhole in de muur ziet.:D
 

DeletedUser75237

Guest
Dat raadsel is echt wel bekend tho, dus verbaast me dat niet iedereen dat door had :x
 
Bovenaan