Gedrag in deze wereld

DeletedUser50705

Guest
Hallo W40

Mij hoor je normaal gezien niet enorm veel, enkel ingame.

Ik wil even de aandacht vestigen op de gebeurtenissen van de voorbije weken & maanden. Gisteren was dan ook wel het toppunt van alles. Ik wijs naar niemand in dit bericht, dit is naar allen gericht. Dus gelieve hier ook geen namen te zetten.

Alles is hier begonnen met moddergooien tussen bepaalde spelers. Vele onder jullie wijzen dan naar 2 specifieke personen. Maar dat klopt niet, er zijn er meerdere. Nu dat moddergooien bleef maar doorgaan en is de laatste weken nogal hard ge-escaleert. De laatste weken ging het niet meer over het spel zelf, maar over de emoties van bepaalde spelers tegenover elkaar. Iedereen wijst naar iemand anders, stop daarmee. Kijk naar jezelf, jullie weten goed genoeg wat jullie verkeerd gedaan hebben.

Dit gaat niet langer over hoe je clears moet sturen of hoe je moet snipen, of weet ik veel. Dit is geen spel meer, als ik sommige van jullie bezig zie hier denk ik echt dat jullie de levenswijsheid hebben van een 5-jarige.

Anyways, vele onder ons zijn het echt beu hier. Dus daarom ga ik per direct een aanvraag naar de moderators sturen om wereld 40 af te sluiten. Error heeft zich wel bewezen tegenover de wereld, met hier een daar een slechte noot waar ik niet dieper op ga ingaan. http://puu.sh/mgS5P/fd7ab635e2.png

Deze screenshot even ter illustratie, Error heeft samen met EMP 56%, wij werken al sinds het begin van de wereld samen met hun. En voor vele is het gewoon genoeg geweest.


Als jullie commentaar hebben hierover hoor ik het graag, maar het interesseert me echt niets wat jullie over me denken. Verder wil ik iedereen sterkte in real life wensen, sommigen zullen moeten afkicken van TW en anderen hebben het echt nodig wegens irl problemen.

Met vriendelijke groeten

Jens|.AloeVera
 

DeletedUser25759

Guest
ik ben er volledig mee eens!!
deze wereld is bij mij weten de eerste die een beetje uit de hand aan het lopen is...
we kunnen er beter nu iets aan doen want nu is het nog oplosbaar maar het word erger en erger
 

DeletedUser

Guest
tjonge, de 1e x dat ik er gewoon niks mee te maken heb (think)
Kan je nagaan wat de mentale leeftijd van iedereen hier is, nog lager dan die van mezelf :D:D
 

DeletedUser74373

Guest
Dit is echt bullshit Jens ;).
Gewoon door laten gaan deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
naja ik snap dit alles eigenlijk niet, is het echt zo belangrijk om te kunnen zeggen dat je een wereld heb gewonnen?
Als je het zat bent ga dan gewoon op delete?
die 200 pp die je uiteindelijk zal krijgen is het toch niet waard lijkt me?:p
 

DeletedUser

Guest
naja ik snap dit alles eigenlijk niet, is het echt zo belangrijk om te kunnen zeggen dat je een wereld heb gewonnen?
Als je het zat bent ga dan gewoon op delete?
die 200 pp die je uiteindelijk zal krijgen is het toch niet waard lijkt me?:p

Jij kunt beter gewoon op delete gaan, dan hoef je die Error reputatie niet hoog te houden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik ben al gestopt, al hoewel ik nog wel de mail heb en ik het acc easy op delete kan zetten (devil)
 

DeletedUser50705

Guest
Van je account. Jij als persoon zal niet gemist worden.

dit topic was bedoelt om jullie op je gedrag te wijzen. Jij begint het weer erger te maken. Gedraag je nu eens volwassen of kan je dat niet ?
 

DeletedUser

Guest
Agja, denk dat je met 1 post mensen niet kan veranderen, teleurstellend helaas...maar zo is het.
 

DeletedUser

Guest
Hallo W40

Mij hoor je normaal gezien niet enorm veel, enkel ingame.

Ik wil even de aandacht vestigen op de gebeurtenissen van de voorbije weken & maanden. Gisteren was dan ook wel het toppunt van alles. Ik wijs naar niemand in dit bericht, dit is naar allen gericht. Dus gelieve hier ook geen namen te zetten.

Alles is hier begonnen met moddergooien tussen bepaalde spelers. Vele onder jullie wijzen dan naar 2 specifieke personen. Maar dat klopt niet, er zijn er meerdere. Nu dat moddergooien bleef maar doorgaan en is de laatste weken nogal hard ge-escaleert. De laatste weken ging het niet meer over het spel zelf, maar over de emoties van bepaalde spelers tegenover elkaar. Iedereen wijst naar iemand anders, stop daarmee. Kijk naar jezelf, jullie weten goed genoeg wat jullie verkeerd gedaan hebben.

Dit gaat niet langer over hoe je clears moet sturen of hoe je moet snipen, of weet ik veel. Dit is geen spel meer, als ik sommige van jullie bezig zie hier denk ik echt dat jullie de levenswijsheid hebben van een 5-jarige.

Anyways, vele onder ons zijn het echt beu hier. Dus daarom ga ik per direct een aanvraag naar de moderators sturen om wereld 40 af te sluiten. Error heeft zich wel bewezen tegenover de wereld, met hier een daar een slechte noot waar ik niet dieper op ga ingaan. http://puu.sh/mgS5P/fd7ab635e2.png

Deze screenshot even ter illustratie, Error heeft samen met EMP 56%, wij werken al sinds het begin van de wereld samen met hun. En voor vele is het gewoon genoeg geweest.


Als jullie commentaar hebben hierover hoor ik het graag, maar het interesseert me echt niets wat jullie over me denken. Verder wil ik iedereen sterkte in real life wensen, sommigen zullen moeten afkicken van TW en anderen hebben het echt nodig wegens irl problemen.

Met vriendelijke groeten

Jens|.AloeVera

Mooie post echter TW zal w40 niet sluiten vanwege ruzies, men moet aan overwinningseisen voldoen en dat doet error niet ook niet met emp leden erbij want een stam mag maar max 50 leden hebben

en mensen die het zat zijn gaan maar op delete dan wordt w40 wellicht nog spannend
 

DeletedUser

Guest
voor het geval er echt een support ingedient is heb ik alvast een tegenspraak ingedient bij support.
 
Reactiescore
1.699
Edelmunt halvering. Hebben ze ook op andere werelden toegepast.
 

DeletedUser

Guest
http://puu.sh/mgS5P/fd7ab635e2.png

deze stond er blijkbaar niet bij, maar dit is dus de screenshot

ik ben er volledig mee eens!!
deze wereld is bij mij weten de eerste die een beetje uit de hand aan het lopen is...
we kunnen er beter nu iets aan doen want nu is het nog oplosbaar maar het word erger en erger

Sluiten die hap

Dit is echt bullshit Jens ;).
Gewoon door laten gaan deze wereld.

dit topic was bedoelt om jullie op je gedrag te wijzen. Jij begint het weer erger te maken. Gedraag je nu eens volwassen of kan je dat niet ?

Het gaat hier niet om de wereldwinst.
Als er mensen zijn die deze wereld niet meer het spelen waard vinden, moeten ze hun eigen conclusie trekken en "verdwijnen".
Daarvoor hoeft deze spelwereld nog niet op slot, de eindoverwinning wordt dan wel opgeëist, maar aan de voorwaarden wordt nog steeds niet voldaan.
Er zijn daarvoor regels opgesteld, daarvan kan niet afgeweken worden vanwege mentale problemen van bepaalde spelers.

Ga gewoon het spel verder spelen zoals het hoort en stop dit gezever !
Totaal NIET aan de orde om deze wereld op slot te gooien !
 

DeletedUser

Guest
Gast, deze wereld is saai als de pleures. Gooi lekker dicht joh.
Wereld is gespeeld
 
Bovenaan