Ranking the Mentals

DeletedUser73904

Guest
Als dit jullie wereld was, des te groter het verlies en zegt dat wel wat over mental :cool:
 

DeletedUser72524

Guest
Ach joh waarom nog natrappen wiens wereld het is. Feit is dat Story/Nilva/Heinz/Party/R_R of welke andere speler/stam allemaal een aandeel hebben gehad en dat het dus iedereens wereld is :). Dat men kritiek heeft over het feit dat wij nog iets pogen om een forum van een redelijk dode wereld levend te houden vind ik spijtig, maar goed dat is hun keus.
 

DeletedUser61042

Guest
Dus eerst zeg je dat ik niet mag natrappen en daarna zeg je dat je probeert een dode wereld in levend te houden wel dat probeer ik toch ook door het na trappen? En ik wilde even laten weten dat er nog meerdere spelers naast mental zijn gezien danny net doet of het jullie wereld is terwijl er ook nog zat andere spelers op wereld 37 zelf zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Dus eerst zeg je dat ik niet mag natrappen en daarna zeg je dat je probeert een dode wereld in levend te houden wel dat probeer ik toch ook door het na trappen? En ik wilde even laten weten dat er nog meerdere spelers naast mental zijn gezien danny net doet of het jullie wereld is terwijl er ook nog zat andere spelers op wereld 37 zelf zijn.

Als jij dat wil doen door natrappen, succes. Ik ga niet naar dat niveau. De wereld is afgelopen en we hebben voor een kleine twee jaar vijand mogen spelen, echter zie ik nu totaal geen reden waarom men vijand moet gaan spelen. En snap ik ook niet de kritiek van Martijn en die andere gast
 

DeletedUser69389

Guest
Als jij dat wil doen door natrappen, succes. Ik ga niet naar dat niveau. De wereld is afgelopen en we hebben voor een kleine twee jaar vijand mogen spelen, echter zie ik nu totaal geen reden waarom men vijand moet gaan spelen. En snap ik ook niet de kritiek van Martijn en die andere gast

Omdat ik het irrelevant vind voor een dergelijk forum. Zijn talloze manieren. Kijk bijvoorbeeld op 42 naar het idee van Jordi (CBC) en Krepox. Zoiets kan ook hier gedaan worden en is ook relevant en leuk.

Zou je zoiets als wat nu gedaan is willen doen dan was het leuker om dit breder te trekken, want dan maakt dat het topic voor anderen ook leuker.
 

DeletedUser72524

Guest
Omdat ik het irrelevant vind voor een dergelijk forum. Zijn talloze manieren. Kijk bijvoorbeeld op 42 naar het idee van Jordi (CBC) en Krepox. Zoiets kan ook hier gedaan worden en is ook relevant en leuk.

Zou je zoiets als wat nu gedaan is willen doen dan was het leuker om dit breder te trekken, want dan maakt dat het topic voor anderen ook leuker.

Een dergelijke w37 quiz die mental gerelateerd was is ook niet op het AF geplaatst. I.v.m. omdat dit niet relevant was, echter waren wij van mening dat dit wel een topic zou zijn die door het grote publiek als leuk werd geacht. En ik heb nog steeds het vermoeden dat dit zo is, alleen zijn er een aantal die er kritiek op hebben. Wat naar mijn mening voornamelijk kinderachtig gedrag is (no offense).
 

DeletedUser61042

Guest
Ik heb er geen erge kritiek op ik zeg enkel tegen danny het niet jullie wereld is gezien er nog zat andere mensen op wereld 37 spelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Een dergelijke w37 quiz die mental gerelateerd was is ook niet op het AF geplaatst. I.v.m. omdat dit niet relevant was, echter waren wij van mening dat dit wel een topic zou zijn die door het grote publiek als leuk werd geacht. En ik heb nog steeds het vermoeden dat dit zo is, alleen zijn er een aantal die er kritiek op hebben. Wat naar mijn mening voornamelijk kinderachtig gedrag is (no offense).

We zouden ook gewoon een dergelijke quiz hier kunnen organiseren,;)
 
Reactiescore
1.075
ween ween, dit was en is gewoon fijn om te lezen.
We winnen w37 dus dit is ons forum huehuehuehue
 
Reactiescore
1.367
Indd, dat zou een regel moeten zijn!

ps. onze naam gaat erbij staan!
 

DeletedUser61042

Guest
Jullie naam? jullie gejatte naam jah en dan so what dan staat jullie gejatte naam er maar bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
"gejatte naam"

Salty kindje
 
Reactiescore
1.075
swieber niet stelen, swieber niet stelen
 
Reactiescore
1.367
Dus? Tis nog altijd niet gestolen aangezien wij de betere mental zijn.
 

DeletedUser64104

Guest
Nouja origineel ook niet but hey jullie hebben het gedaan met deze huidige samenstelling en die is wel uniek op zijn beurt.
 
Bovenaan