Ranking the Mentals

DeletedUser72524

Guest
waarom ben ik altijd de zondebok :(

Ik heb van iedereen's beeld wat ik van hen heb beschreven en daar op één of meerdere opvallende kenmerk(en) flink ingezoomd:p. Zo is Daan altijd dronken, Alwin alleen op zijn boerderij, Yentl heel jong en ben jij oversekst :p
 

DeletedUser74005

Guest
Dat is niet ingezoomd, das gewoon een feit. Ik zou het eerder zelfs een understatement noemen dan een feit, want hij heeft gewoon echt een obsessie, niks persoonlijks Steff!

Daarnaast had ik heeeel heeull graag de pretbederver uitgehangen op dit forum en het topic gesloten, maarja ik heb hier geen rechten! Helaas helaas jongens.

PS. Naar welk acc mogen de donaties? Ben nu toch in een gulle bui.
 
Reactiescore
1.075
mogen naar: Alex Lannon. (--> gelet op het . <--)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Dat is niet ingezoomd, das gewoon een feit. Ik zou het eerder zelfs een understatement noemen dan een feit, want hij heeft gewoon echt een obsessie, niks persoonlijks Steff!

Daarnaast had ik heeeel heeull graag de pretbederver uitgehangen op dit forum en het topic gesloten, maarja ik heb hier geen rechten! Helaas helaas jongens.

PS. Naar welk acc mogen de donaties? Ben nu toch in een gulle bui.

Sorry Gys liep maar een beetje over je te trollen hoor! Sander zei dat je wel aardig was dus dacht dat je er wel om zou kunnen lachen:D
 

DeletedUser72524

Guest
Sorry Gys liep maar een beetje over je te trollen hoor! Sander zei dat je wel aardig was dus dacht dat je er wel om zou kunnen lachen:D

Dat heb ik nooit gezegd! Gys is Gys maar niet aardig!

Prachtig topic dit, alles met plezier gelezen :D

Tof man :D

Dat is niet ingezoomd, das gewoon een feit. Ik zou het eerder zelfs een understatement noemen dan een feit, want hij heeft gewoon echt een obsessie, niks persoonlijks Steff!

Daarnaast had ik heeeel heeull graag de pretbederver uitgehangen op dit forum en het topic gesloten, maarja ik heb hier geen rechten! Helaas helaas jongens.

PS. Naar welk acc mogen de donaties? Ben nu toch in een gulle bui.

True, tja w37 AF is vrijspel forummods doen hier toch nooit wat en pp kan naar Vestri di Sumus, dan zorg ik ervoor dat het prijzengeld goed verdeelt wordt :)
Je bent een topper Gijs :D
 

DeletedUser74005

Guest
Sorry Gys liep maar een beetje over je te trollen hoor! Sander zei dat je wel aardig was dus dacht dat je er wel om zou kunnen lachen:D

Ik mag je nu al niet :D

Dat heb ik nooit gezegd! Gys is Gys maar niet aardig!



Tof man :D



True, tja w37 AF is vrijspel forummods doen hier toch nooit wat en pp kan naar Vestri di Sumus, dan zorg ik ervoor dat het prijzengeld goed verdeelt wordt :)
Je bent een topper Gijs :D

Alle mods zijn atm op de hoogte van dit topic en het blijft open, want het is een leuk initiatief, fyi! :D

Zal het dit weekend overmaken :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik mag je nu al niet :D



Alle mods zijn atm op de hoogte van dit topic en het blijft open, want het is een leuk initiatief, fyi! :D

Zal het dit weekend overmaken :)

fyi, jullie forummod (dat ben ik nog steeds) is ook op de hoogte van dit topic. :p
Het is simpelweg een leuk initiatief

Leuk initiatief dat ook op het stamforum kan plaatsvinden. Wat is voor ons als andere partijen de meerwaarde hiervan? In welke zin past dit op een politiek en propagandaforum? Naar mijn inziens totaal niet. Dit is leuk voor de stam Mental, maar voor de rest is het bullshit en het forum van de stam is een platform waar dit geschikt voor is.
 

DeletedUser20611

Guest
Toch enkele bedenkingen gekregen bij het lezen van dit topic. Allereerst wil ik zeggen dat het mooi uitgewerkt is, veel werk ingekropen denk ik. Maar toch wil ik ook even kwijt dat dit geen meerwaarde is voor mensen die deze spelers niet kennen: dit hoort thuis op een stammenforum, al begrijp ik dat dat niet meer van toepassing kan zijn nu de wereld gesloten is. Misschien een andere alternatief zoeken in de vorm van een skypechat of ergens een ander forum?

Ik wil niet overkomen als een verzuurde forumgebruiker maar ook ik vind dit niet geheel gepast. :)

Verder wens ik iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! :D
 

DeletedUser61042

Guest
Hetzelfde ook leuk om jou hier weer eens tegen te komen:D
 

DeletedUser72524

Guest
We hebben ervoor gekozen om het toch op het AF te plaatsen, niet vanwege het feit dat we propaganda willen voeren op een wereld die al af is gelopen. Maar meer om ook een breder publiek te bereiken en dan doel ik voornamelijk op oud-leden van Mental die geen inloggegevens meer hebben of buitenstaanders die het wellicht ook leuk vinden om het een keer te bekijken. Verder is het stammenforum over een tijdje gesloten, waar dit topic nog langer geopend zal blijven.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het staat al weken op het stammenforum maar we dachten dat een paar personen hier ook wel om zouden kunnen lachen.

Hoeft toch niet allemaal zo serieus te zijn? De beste wensen nog allemaal!
 

DeletedUser73237

Guest
Al die azijnpissers hier lol, het is een spel -> plezier. Ga ergens anders kut doen thx <3

+ graag het topic verwijderen aub, ik word hier gewoon gepest :mad: jk
 

DeletedUser20611

Guest
Al die azijnpissers hier lol, het is een spel -> plezier. Ga ergens anders kut doen thx <3

+ graag het topic verwijderen aub, ik word hier gewoon gepest :mad: jk

Heeft niks met azijnpissen te maken, als ik op mijn actieve wereld een topic ga openen over mijn stamgenoten en het niet zo mooi inkleed als hier wordt het gewoon verwijderd.

Het feit dat het hier mooi is uitgewerkt is de enige reden dat het nog niet gesloten is terwijl dat opzich geen rol mag spelen.
 
Reactiescore
1.367
Punt is ook dat het onze wereld is, de wereld die wij gewonnen hebben.
 

DeletedUser72524

Guest
Heeft niks met azijnpissen te maken, als ik op mijn actieve wereld een topic ga openen over mijn stamgenoten en het niet zo mooi inkleed als hier wordt het gewoon verwijderd.

Het feit dat het hier mooi is uitgewerkt is de enige reden dat het nog niet gesloten is terwijl dat opzich geen rol mag spelen.

Heb je een schepje nodig? Ik snap jouw kritiek hierop helemaal niet, gezien jouw relatie 0,0 is. En dit is een manier van imago builden wat ook een stukje P&P is. Dus hier heb jij jouw P&P deel ervan. Wij gunden hen die zich in het verleden ook voor de stam hadden ingezet of andere affiniteit met Mental of zelfs met w37 ook plezier. En ik vind het ook tof hoe erop wordt gereageerd vanuit de moderators kant, omdat zij ook zien dat het een plezier kwestie is. Mocht je het een kut topic vinden dan open je hem toch niet, ik zal daar niet wakker van liggen.
 
Bovenaan