Hoeveel gefarmd?

DeletedUser27049

Guest
3.583.972 / 3.583.972
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 2.757.601. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Het zijn examens zeker?:p
 

DeletedUser57788

Guest
3.583.972 / 3.583.972
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 2.757.601. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen.

Het zijn examens zeker?:p

ook :p maar enkele personen uit mijn buurt farmden bijzonder hard vandaag, gemiddelde buiten trokken echt op niks :mad:
 
Reactiescore
1.015
Tnks kerels :D

Dan is er nog w42, waar je meerderen keren speelde en beide kerel vluchte toen er een paar incs op je teller stonden:eek:

2x mis ;)

@Davey: Dat heeft geen waarde komende van jou. Zowel je naamgenoot als je andere co worden even hard uitgekotst hoor. Deels door de stabs en deels omdat er van SoB kata's werden verstuurd tijdens die periode. Blijf vooral dagdromen over je eigen verzinselen :D. Hahaha, gelukkig voor jou is tw in stamverband ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Op advies van betrouwbare adviseurs is mij aangeraden om niet op jou te reageren.

Het schijnt dat zelfs wanneer de koning, einstijn en churchill zeggen dat Groen de kleur de van het gras is, en het met bewijzen aan jou aantonen. Jij nog steeds beweert dat het gras geel met paarse flekken is omdat hij denkt dat het zo is, is het volgens jou zo :eek:

Kortom, onze discussie is bij deze geindigd. Tegen jou goede argumenten kan ik niet op :(
 

DeletedUser74452

Guest
Op advies van betrouwbare adviseurs is mij aangeraden om niet op jou te reageren.

Het schijnt dat zelfs wanneer de koning, einstijn en churchill zeggen dat Groen de kleur de van het gras is, en het met bewijzen aan jou aantonen. Jij nog steeds beweert dat het gras geel met paarse flekken is omdat hij denkt dat het zo is, is het volgens jou zo :eek:

Kortom, onze discussie is bij deze geindigd. Tegen jou goede argumenten kan ik niet op :(

Ik wil niets zeggen, maar wie weet is ie kleurenblind? :x
 
Reactiescore
1.015
Op advies van betrouwbare adviseurs is mij aangeraden om niet op jou te reageren.

Het schijnt dat zelfs wanneer de koning, einstijn en churchill zeggen dat Groen de kleur de van het gras is, en het met bewijzen aan jou aantonen. Jij nog steeds beweert dat het gras geel met paarse flekken is omdat hij denkt dat het zo is, is het volgens jou zo :eek:

Kortom, onze discussie is bij deze geindigd. Tegen jou goede argumenten kan ik niet op :(

Op advies? Reageer dan... Het klopt gewoon niet.

Het ene account had niet eens inc's en bij het ander ben ik gegaan na mass 2. Wou ik rennen, deed ik dat voor mass 1 wel. Natuurlijk wel een feit dat er aanzienlijk dorpenverlies was mass 2 (25% acc. +-), maar dat was nogal onvermijdelijk met de manier waarop Jannes WAO zijn def laat indelen.

@Kong: nog niet :eek:
 

DeletedUser76198

Guest
Op advies? Reageer dan... Het klopt gewoon niet.

Het ene account had niet eens inc's en bij het ander ben ik gegaan na mass 2. Wou ik rennen, deed ik dat voor mass 1 wel. Natuurlijk wel een feit dat er aanzienlijk dorpenverlies was mass 2 (25% acc. +-), maar dat was nogal onvermijdelijk met de manier waarop Jannes WAO zijn def laat indelen.

@Kong: nog niet :eek:

Wantbij de eerste massa was je op vakantie en bij de 2e heb je vooral vv afgegeven. Ga niet stoer doen als je pussy bent
 
Reactiescore
241
[video=youtube;yytsihILP8U]https://www.youtube.com/watch?v=yytsihILP8U[/video]
 
Reactiescore
1.015
Wantbij de eerste massa was je op vakantie en bij de 2e heb je vooral vv afgegeven. Ga niet stoer doen als je pussy bent

Ik was niet op vakantie? Ik had werk dus kon niet on komen voor 3u30. Niet tegenstaande deed ik dat genoeg en vv afgeven heb ik zelf nooit gedaan. Gespeeld als ik kon en enkel nacht vv'tje aan Jannes om op te letten. Maaruh noobje, waar speel jij nadat je safeaccie geïnternd is? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Ik ben koelman
 

DeletedUser

Guest
Op advies van betrouwbare adviseurs is mij aangeraden om niet op jou te reageren.

Het schijnt dat zelfs wanneer de koning, einstijn en churchill zeggen dat Groen de kleur de van het gras is, en het met bewijzen aan jou aantonen. Jij nog steeds beweert dat het gras geel met paarse flekken is omdat hij denkt dat het zo is, is het volgens jou zo :eek:

Kortom, onze discussie is bij deze geindigd. Tegen jou goede argumenten kan ik niet op :(

naja ik kan best met bewijzen komen dat er geel gras is met paarse vlekken?
 
Reactiescore
1.367
Wie weet ziet iemand paars als groen!
 

DeletedUser76198

Guest
Ik was niet op vakantie? Ik had werk dus kon niet on komen voor 3u30. Niet tegenstaande deed ik dat genoeg en vv afgeven heb ik zelf nooit gedaan. Gespeeld als ik kon en enkel nacht vv'tje aan Jannes om op te letten. Maaruh noobje, waar speel jij nadat je safeaccie geïnternd is? :rolleyes:

Lol, wacht ik stop zo met lachen en haal dan de rest vd stam die je in de steek laat erbij (mits ze on zijn) jij hebt iedereen verteld dat je op een vakantie was en helaas te laat terug zou zijn voor de eerste mass xD
 

DeletedUser76198

Guest
Jannes is altijd on maar wss te druk met schaken :x

Jannes heeft geen zin om woorden vuil te maken aan een stuk als Gilles :D dus hem ga ik niet vragen. Jammer dat Jorn zn Co-spelers ongeacht de situatie niet openlijk afvalt :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jannes heeft geen zin om woorden vuil te maken aan een stuk als Gilles :D dus hem ga ik niet vragen. Jammer dat Jorn zn Co-spelers ongeacht de situatie niet openlijk afvalt :rolleyes:

Naja Jannes is eigenlijkk wel dom, ik heb hem gewaarschuwd voor Gilles, volgens mij wel meer spelers van WAO maar niemand luisterde...tja... dan moet je er maar voor op de blaren zitten he :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76198

Guest
Naja Jannes is eigenlijkk wel dom, ik heb hem gewaarschuwd voor Gilles, volgens mij wel meer spelers van WAO maar niemand luisterde...tja... dan moet je er maar voor op de blaren zitten he :D

Ja :D klopt grappig mannetje :)
 
Bovenaan