Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser75798

Guest
Was het killb niet, dan was het San Holo. Ze mogen er allebei op, maar op skype zie ik meer dan IG.
 
Reactiescore
1.075
Allereerst namens Sjeinen bedankt. Maar dan even even over de meest tactische speler/beste aanvaller. Hoe is het mogelijk om KillB als zodanig te vermelden? Afgezien van destijds tijdens de stab heeft het account nooit echt veel kunnen winnen van DBTD. Deed meermaals niet tot onvoldoende mee met acties, is bevestigd door de bespelers van NK destijds en heeft geen enkel noemenswaardig account neergekregen. Dit terwijl zowel bij Daap als bij Finity spelers er spelers zijn die op aanvallend gebied accounts omver hebben geblazen. Ik begrijp dat je voor je vriendje wilt opkomen in deze barre tijden op het AF, maar hem als beste tacticus en aanvaller vermelden is toch wel een belediging voor verscheidene spelers. Want er is ook niet echt veel variatie te zien in zijn manier van aanvallen.;)

is dit niet hypocriet wetende dat 3/4e van de accounts van cruise destijds zijn weggespeeld dankzij stabs van de bespelers?
 
Reactiescore
372
is dit niet hypocriet wetende dat 3/4e van de accounts van cruise destijds zijn weggespeeld dankzij stabs van de bespelers?

De stabs waren niet in gang gezet door Finity en we hadden er ook niks mee te maken... Daarnaast is 3/4e echt zwaar overdreven en dat weet je zelf ook. Ook heeft Finity genoeg verovert en Cruise kapot gespeeld, zelfs zonder die stabs van bona en die ander
 

DeletedUser69389

Guest
is dit niet hypocriet wetende dat 3/4e van de accounts van cruise destijds zijn weggespeeld dankzij stabs van de bespelers?

Jouw post is zoniet nog hypocrieter. In hoeverre kun je de accounts die de afgelopen 2 a 3 maanden zijn weggespeeld relateren aan het akkefietje van TCD en Bonaparte, althans ik suggereer dat je daarnaar verwijst. Accounts die omstreeks die periode zijn weggespeeld zouden er hinder van hebben kunnen ondervinden, maar dit is alleszins nog steeds zeer miniem. Plus dat wij als stam daarin geen rol hebben gespeeld bij het doen en laten van desbetreffende accounts.
 
Reactiescore
1.075
Jouw post is zoniet nog hypocrieter. In hoeverre kun je de accounts die de afgelopen 2 a 3 maanden zijn weggespeeld relateren aan het akkefietje van TCD en Bonaparte, althans ik suggereer dat je daarnaar verwijst. Accounts die omstreeks die periode zijn weggespeeld zouden er hinder van hebben kunnen ondervinden, maar dit is alleszins nog steeds zeer miniem. Plus dat wij als stam daarin geen rol hebben gespeeld bij het doen en laten van desbetreffende accounts.

het barb gaan van dergelijke accounts heeft ervoor gezorgd dat oa calvin.b onhoudbaar werd, waarna het volgende account teveel front kreeg. Dus natuurlijk kan je dat akkefietje relateren aan de verliezen de laatste periodes, al ga ik het daar niet zoeken aangezien het veelal gewoon door foute voorbereiding komt.
ookal heeft finity geen rol gespeeld, waren jullie er wel als de kippen bij om zo snel mogelijk te gaan edelen als "fairste stam van wereld 43"
 

DeletedUser72922

Guest
het barb gaan van dergelijke accounts heeft ervoor gezorgd dat oa calvin.b onhoudbaar werd, waarna het volgende account teveel front kreeg. Dus natuurlijk kan je dat akkefietje relateren aan de verliezen de laatste periodes, al ga ik het daar niet zoeken aangezien het veelal gewoon door foute voorbereiding komt.
ookal heeft finity geen rol gespeeld, waren jullie er wel als de kippen bij om zo snel mogelijk te gaan edelen als "fairste stam van wereld 43"

Waarom zouden we niet asap edelen geraakt zijn toen?
 

DeletedUser34772

Guest
is dit niet hypocriet wetende dat 3/4e van de accounts van cruise destijds zijn weggespeeld dankzij stabs van de bespelers?
cheap dealer en bonaparte = 3/4?
het barb gaan van dergelijke accounts heeft ervoor gezorgd dat oa calvin.b onhoudbaar werd, waarna het volgende account teveel front kreeg. Dus natuurlijk kan je dat akkefietje relateren aan de verliezen de laatste periodes, al ga ik het daar niet zoeken aangezien het veelal gewoon door foute voorbereiding komt.
ookal heeft finity geen rol gespeeld, waren jullie er wel als de kippen bij om zo snel mogelijk te gaan edelen als "fairste stam van wereld 43"

Zoals jullie (ofja, Babe/Daap, aangezien jij om de maand van stam switcht is het moeilijk jou aan te wijzen) ook deden toen Cabbie op delete werd gezet. Non-argument.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik moest toch wel lachen om het lijstje van stoned cow, prima dat jij je stamgenoten even een veer in hun reet wil stoppen, maar doe het dan íets onopvallender.
Hoe in godsnaam kun je KillB bij beste aanvaller zetten terwijl die nog nooit fatsoenlijke winsten heeft gehaald bij Deceived buiten die stab om.
En hoe in godsnaam kun je Cerebral bij beste verdediger zetten terwijl die : 1) enorme stacks had en zelfs toen nog dorpen verloor 2) zoals je zelf zegt merendeel onder vv heeft gestaan, en dus heeft Cerebral zelf niets gedaan.

Wat een grap.
 

DeletedUser75798

Guest
Ik gaf m'n verdediger v/h jaar aan de vv'ers? Daarnaast is killb zeer sterk bezig tegen Deceived. Veren in hun gat stoppen, hebben ze graag.
 
Reactiescore
853
Ik gaf m'n verdediger v/h jaar aan de vv'ers? Daarnaast is killb zeer sterk bezig tegen Deceived. Veren in hun gat stoppen, hebben ze graag.

Dan is dat echt mega onzin :confused:, hoe kun je de verdediger van het jaar award geven aan iemand die amper massa's heeft gehad en tijdens die massa ondanks de torenhoge stacks verliezen leed? Heel leuk dat jij dit zo ziet, bewijst echter wel hoeveel inzicht je wel niet hebt :D
 

DeletedUser75798

Guest
Ik heb genoeg vv gedaan op C-A, om te zien dat de stacks zeer goed meevallen. Er zijn inderdaad betere deffers, maar jij krijgt niet nog een vernoeming.
 
Reactiescore
853
Ik heb genoeg vv gedaan op C-A, om te zien dat de stacks zeer goed meevallen. Er zijn inderdaad betere deffers, maar jij krijgt niet nog een vernoeming.

Als er betere deffers zijn hoor je die te vernoemen daar is de award voor.. Dit lijstje hoef je dus niet mee te tellen aangezien hij zelf al aangeeft dat het onzin is.:eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik geef C-A's vv's deze omdat dat net zo een tikkeltje meer is. Dag & nacht vv'en om een ander zijn account te deffen.
 
Reactiescore
372
Stoned Cow gelieve je lijstje dan wel naar waarheid in te vullen en dus awards geven aan de persoon die ze daadwerkelijk verdient, anders is het idd ook niet eerlijk voor de puntentelling...
 
Reactiescore
853
Nee, dan begrijp je me verkeerd. Ik geef C-A's vv's deze omdat dat net zo een tikkeltje meer is. Dag & nacht vv'en om een ander zijn account te deffen.


Dat maakt ze nog steeds niet de beste deffer, is echter een zeer goed argument voor beste stamspeler. Neem toch aan dat je begrijpt waar ik op doel..
 
Bovenaan