Rate de speler

DeletedUser63643

Guest
Wist niet meer dat ik met jou in dezelfde stam gezeten had Bas.
 

DeletedUser63643

Guest
W 33 START

Ik werd in die stam gedumpd toen ik aan het fuseren was met Hawkeyed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm ik heb niet W33 gespeeld :)
Daar heeft denk de eigenaar gespeeld, omdat dit account niet van mij is ;)
 

DeletedUser

Guest
Soort van afval putje, dacht ik meer. :D


Dit is niet jou account Bas, Eucalyptus Sunrise, het staat in je aantekening ?


Ja, het staat zeker in me handtekening. Omdat ik op W40 speelde onder die namen, samen met nog iemand. Dus dat account hoeft niet van mij te zijn, ben er enkel co geweest :)
 

DeletedUser71121

Guest
Wat ik hier vind dat is lang geleden :p

Zeehond:
Punten: 8/10 net geen 21 mil, rang 24 jammer van alle interns
ODA: 9/10 Kan niet anders als iemand zoveel van ODA houd als Jeroen 400 mil is netjes.
Awards: 8/10 veel aanvallers, een hoge aanvaller en rover voor de rest niet echt een uitschieter. (je heb krijgsheer nog niet noob)
Ligging: 8.5/10 Altijd een vrij goede cluster gehad, mooi compact grotendeels safe met een doenbaar front.
Reputatie: 9.5/10 Een van de betere leiders op deze wereld, speel al heel lang samen hij heeft wat rare kantjes maar gelukkig wen je daaraan :tongue:
Stam: Ik ga niet mijn eigen stam raten 100/10

Rate: p0stduif
 

DeletedUser65921

Guest
P0stduif:

Hacking skillz: 3/10 een paar keer gelukt zonder betrapt te worden, maar je laten betrappen is toch een beetje zwakjes
Lieg skillz 20/10: je uit je straf lullen met een verzonnen verhaal is wel een mooie prestatie, impressive
Stabs: 8/10 liet net nog zien een mooie kans te laten liggen, jammere zaak
 

DeletedUser

Guest
P0stduif:

Hacking skillz: 3/10 een paar keer gelukt zonder betrapt te worden, maar je laten betrappen is toch een beetje zwakjes
Lieg skillz 20/10: je uit je straf lullen met een verzonnen verhaal is wel een mooie prestatie, impressive
Stabs: 8/10 liet net nog zien een mooie kans te laten liggen, jammere zaak

Die rate wilde ik ook doen :eek:
Het liegt er niet om.
 

DeletedUser71679

Guest
zo jammer dat gestopte mensen en kleine kindjes zoals tim echt elk forum omzeep helpen met hun domme gezwam. gedraag je eens en ga niet constant zeuren over dingen die niet waar zijn. enkel in jullie eigen droom wereld natuurlijk wel....
 

DeletedUser65921

Guest
Ik heb 2 woorden voor je:

- IP
-match

Nu daag ik je uit om hier zelf een zin mee te vormen en tot de juiste conclusie te komen :)
 

DeletedUser71121

Guest
Ik heb 2 woorden voor je:

- IP
-match

Nu daag ik je uit om hier zelf een zin mee te vormen en tot de juiste conclusie te komen :)
Het IP adres waarmee op p0stduif en oracle gelogd is was geen match met een eerder gebruikte IP op p0stduif.

Ik stel voor dat je nog eens terugkomt als je iets zinnigs te zeggen hebt :redface:
 

DeletedUser65921

Guest
Er is dan ook nog net niemand die beweert dat je zo achterlijk bent om bij je thuis te gaan hacken he :rolleyes2:

Toch goed geprobeerd.
 

DeletedUser71121

Guest
Nee maar ik dacht zeker wel laat ik eerst even op mijn eigen account loggen :rolleyes2:
 
Bovenaan