Golden Awards

DeletedUser54299

Guest
Dat was de vraag niet, dat iedereen als persoon respect hoort te krijgen kan ik mij in vinden, wat ik vroeg is of jij van mening bent dat je als speler respect hoort te krijgen. Zelfde principe als met een voetballer, verdient hij vanwege wat hij presteert en neergezet heeft respect of niet? Kortom, verdien jij, als speler, respect na je acties op W43? Je ontwijkt nu al voor de tweede keer de vraag terwijl je dondersgoed weet wat ik bedoel, dit laat mij denken dat je bang bent om antwoord te geven omdat je weet dat ik gelijk ga krijgen :)

Niet zo overreageren, ik zit je maar te plagen. ;)

Ja, ik vind dat ik best respect mag krijgen. We hebben een goede strijd gevoerd voor zolang het duurde (tot die stab), en daarbij heb ik het ook altijd leuk gehouden voor anderen. De enige actie waar ik aan bijgedragen heb waar ik minder trots op ben is het verbreken van die afspraak.

Waar wil je nu weer je gelijk in krijgen? Wou je weer eens proberen mij zwart te maken? want het lijkt er erg op dat je daar naartoe wil gaan met deze vraag. Ga je ooit eens ophouden met die laag bij de grondse propaganda van zwartmaken?

Ik heb het al zo vaak gezegd, maar stop eens met je te verlagen naar het niveau van de gemiddelde stabber. Zwartmaken heeft immers hetzelfde doel, het plezier van anderen in dit spel verpesten.
 

DeletedUser54299

Guest
.... en het eerder een teken van onmacht is vanuit jullie kant, wat ook perfect te verklaren is gezien jullie altijd het onderspit delven in discussies en dan maar van onderwerp veranderen (naar mij als persoon)

Dat is dan een verschil in perspectief. In mijn ogen kom jij nooit echt als winnaar uit een discussie. Dat zal wel door mijn partijdige POV komen, maar vergeet niet dat je eigen POV ook partijdig is. Wie de winnaar is zal een derde onpartijdige partij kunnen bepalen
 
Reactiescore
1.075
POV , zijn dat geen p*rnotermen?:D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dat bevestigd de vraag van steff dus :eek:

Thanks trouwens, jeremy!
 
Reactiescore
1.075
Als we hier toch in p*rnotermen mogen praten, hou jullie maar gereed jongens :D
 
Reactiescore
372
Waar wil je nu weer je gelijk in krijgen? Wou je weer eens proberen mij zwart te maken? want het lijkt er erg op dat je daar naartoe wil gaan met deze vraag. Ga je ooit eens ophouden met die laag bij de grondse propaganda van zwartmaken?

Ik heb het al zo vaak gezegd, maar stop eens met je te verlagen naar het niveau van de gemiddelde stabber. Zwartmaken heeft immers hetzelfde doel, het plezier van anderen in dit spel verpesten.

Nee niet echt, dat zie je toch helemaal verkeerd. Iedereen weet dat ik eerlijke spelers nooit zwart maak en dat zal ik ook nooit doen... Het enige wat ik doe is de ratten op hun plek zetten, helaas voor jou heb je je inderdaad schuldig gemaakt aan het verbreken van een afspraak en ben je dus een stabber. Stop dus maar met jezelf in de slachtofferrol plaatsen, iedereen weet ondertussen wel dat wij (Finity) hier degenen zijn die op een oneervolle wijze benadeeld zijn door jou en je stamgenoten. Je eeuwige klaagzang is dus niets anders dan een kinderachtige manier om je zin er door te duwen, wat niet gaat lukken :)

Dat is dan een verschil in perspectief. In mijn ogen kom jij nooit echt als winnaar uit een discussie. Dat zal wel door mijn partijdige POV komen, maar vergeet niet dat je eigen POV ook partijdig is. Wie de winnaar is zal een derde onpartijdige partij kunnen bepalen

Dan heb je waarschijnlijk een muur voor je ogen... Degene die het onderspit delft is toch altijd degene die de ander gelijk geeft of de discussie verliest en dus niet meer reageert... En jij weet net zo goed als ik dat ik dat eigenlijk nooit ben, in tegenstelling tot de meeste Daap posters. Nu komt er waarschijnlijk weer een opmerking over hoe ik altijd vast houdt aan mijn mening en die per definitie als waarheid zie, maar dat is niet waar. Ik zal je een tip geven als P&P'er, voer nooit een discussie als je hem niet kunt winnen. Dan kun je ze ook niet verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Nee niet echt, dat zie je toch helemaal verkeerd. Iedereen weet dat ik eerlijke spelers nooit zwart maak en dat zal ik ook nooit doen... Het enige wat ik doe is de ratten op hun plek zetten, helaas voor jou heb je je inderdaad schuldig gemaakt aan het verbreken van een afspraak en ben je dus een stabber. Stop dus maar met jezelf in de slachtofferrol plaatsen, iedereen weet ondertussen wel dat wij (Finity) hier degenen zijn die op een oneervolle wijze benadeeld zijn door jou en je stamgenoten. Je eeuwige klaagzang is dus niets anders dan een kinderachtige manier om je zin er door te duwen, wat niet gaat lukken :)



Dan heb je waarschijnlijk een muur voor je ogen... Degene die het onderspit delft is toch altijd degene die de ander gelijk geeft of de discussie verliest en dus niet meer reageert... En jij weet net zo goed als ik dat ik dat eigenlijk nooit ben, in tegenstelling tot de meeste Daap posters. Nu komt er waarschijnlijk weer een opmerking over hoe ik altijd vast houdt aan mijn mening en die per definitie als waarheid zie, maar dat is niet waar. Ik zal je een tip geven als P&P'er, voer nooit een discussie als je hem niet kunt winnen. Dan kun je ze ook niet verliezen.
Jank jank:eek:
 

DeletedUser

Guest
Uitermate nuttige bijdrage. Helaas dat je ongeveer evenveel talent voor P&P hebt als een doodgereden hert als je niet ziet dat hij gewoon gelijk heeft ipv dat ie loopt te janken.

boeit het mij dat die gelijk heeft vind het al leuk dat er tijd word besteed aan mijn reactie:p

overigens 70% finity vind zichzelf zielig van wat babe heeft gedaan tis een spel en ook een spel gaat door hoezo constant terugverwijzen terwijl het is gebeurd. willen jullie van ons horen hoe zielig jullie zijn ofzo? en dat we maar boffen met een "nette'' vijand zoals jullie?

+ talent voor P&P???:D heb wel wat beters te doen
 
Reactiescore
1.149
boeit het mij dat die gelijk heeft vind het al leuk dat er tijd word besteed aan mijn reactie:p

overigens 70% finity vind zichzelf zielig van wat babe heeft gedaan tis een spel en ook een spel gaat door hoezo constant terugverwijzen terwijl het is gebeurd. willen jullie van ons horen hoe zielig jullie zijn ofzo? en dat we maar boffen met een "nette'' vijand zoals jullie?

+ talent voor P&P???:D heb wel wat beters te doen

Ik snap dus werkelijk waar niks van wat je hier zegt, ligt waarschijnlijk aan mij maar het zou fijn zijn als je het ook even kan vertalen.
 
Reactiescore
1.075
wanneer houd het leven ooit op, een oneindig universum met een oneindig aantal verschillende versies van jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Zijn dit verwachtingen of is hier bewijs voor? Aangezien ik uiterlijk 30 euro aan tw heb uitgegeven en dit in een tijd van laat ik zeggen 5 jaar?

Overigens noob:eek: volgensmij edelen we wel (misschien sloom) dorpjes van decei dat betekend dus dat alle vv'ers daar nog slechter zijn :eek:

Ik zie trouwens ook wat jaloezie dat iemand op dit acc het kan veroorloven om naar jouw mening 1500 euro erin te pompen?:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Zag al in welke stam hij op W33 zat, wist gelijk dat hij niet serieus genomen moest worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.149
Overigens noob:eek: volgensmij edelen we wel (misschien sloom) dorpjes van decei dat betekend dus dat alle vv'ers daar nog slechter zijn :eek:

Oh binnenkort als ik tijd heb zal ik wel even VV'en op Deceived, kijken of je dan nog zulke praatjes hebt :bijl::cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Zijn dit verwachtingen of is hier bewijs voor? Aangezien ik uiterlijk 30 euro aan tw heb uitgegeven en dit in een tijd van laat ik zeggen 5 jaar?

Overigens noob:eek: volgensmij edelen we wel (misschien sloom) dorpjes van decei dat betekend dus dat alle vv'ers daar nog slechter zijn :eek:

Ik zie trouwens ook wat jaloezie dat iemand op dit acc het kan veroorloven om naar jouw mening 1500 euro erin te pompen?:p

Jij of je co hebt openlijk toegegeven al meer dan 1500 euro in account killiB gestopt te hebben. Alsjeblieft zeg doe je hier niet van de domme. 30 euro in 5 jaar? Dus die muren uppen zich vanzelf in 20minuten ofwat? God, je moet toch wel echt tamelijk achterlijk zijn om dat als argument te gebruiken. :D

Jaloezie? Mijn account doorstaat elke massa van BaBe met 0 dorpen verlies en zonder de schandalig hoge stacks die jij hebt. Ik ben bijvoorbeeld al zeker 50x zo goed als jij, dus ach. Jaloers ben ik niet echt nee :D
 
Reactiescore
1.075
Jaloezie? Mijn account doorstaat elke massa van BaBe met 0 dorpen verlies en zonder de schandalig hoge stacks die jij hebt. Ik ben bijvoorbeeld al zeker 50x zo goed als jij, dus ach. Jaloers ben ik niet echt nee :D

en toch werelden blijven verliezen he lau :D
 
Bovenaan