Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
1.367
90k op Wereld 3

In elk geval beter dan al jou solo prestaties
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
90k op Wereld 3

In elk geval beter dan al jou solo prestaties
Hahaha :D Ja, 90k op W3 en voor de rest onzichtbaar is echt beter dan wie dan ook! Wat een grootheidswaanzin, ik weet zeker dat 95% op NL je nog niet eens kent. Proficiat man, W1 op DE... Hoe oud ben je nu dan? 25-30? Liegen is een kunst precies, zelfs dat kan je niet.
 
Reactiescore
1.367
Hahaha :D Ja, 90k op W3 en voor de rest onzichtbaar is echt beter dan wie dan ook! Wat een grootheidswaanzin, ik weet zeker dat 95% op NL je nog niet eens kent. Proficiat man, W1 op DE... Hoe oud ben je nu dan? 25-30? Liegen is een kunst precies, zelfs dat kan je niet.

Je bedoeld dat 95% van NL mij kent, dat zal wel in de buurt komen eerlijk gezegd
 

DeletedUser

Guest
Als je echt bateken bent geweest dan ken je mij wel ;)

Ik heb op Bateken w35 gespeeld ja. Zo'n 6 maand, mag je navragen aan Jonathan ;) Mark zou je het ook mogen vragen, Sietse perhaps?

Ik heb alleen niet veel van die wereld onthouden. Denk dat ik pas vanaf w39 eens een kijkje genomen heb op het forum, kan fout zijn.

Enige acc wat ik me nog kan herinneren is poesjestoei en crag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Speler van het jaar: Woosterink. 'Al lang gestopt zijn in Rush.' Naar de vijand van je oude stamgenoten gaan, puntenaftrek. Thankyou Misses Karma :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga jij mij vertellen dat als Mike puntenaftrek krijgt jullie niet stiekem achter je computertje fappen omdat je er zo happy over bent?
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat de Vitae-spelers iets meer fatsoen hebben.

Je gaat mij niet vertellen dat jullie niet blij zullen zijn als Mike puntenaftrek krijgt door zijn eigen fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ja, zou leuk zijn als je is een keer als winnaar uit de strijd komt. Poging nummer 700 nu of 701 inmiddels?

Helaas noob weer tast je mis.... Ongefundeerde uitspraken zoals we gewend zijn van je. Dat jij nou nooit tegen noemenswaardige partijen dient te spelen of wanneer dat kan dat je dan weer opeens iets belangrijks te doen hebt en daardoor niet kunt deffen....
 
Bovenaan