Speler van het jaar | 2015

DeletedUser3435

Guest
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Jasey (Krepox), heeft altijd een grote mond, maar nog weinig van hem gezien. Zal vast dat hij veel vv's draait maar dat interesseert me niet zoveel. Laat het hem maar bewijzen tegenover Vayne. ;) Altijd maar zeuren over stacks, maar een echte pro-speler zou hier een andere oplossing voor vinden, dus ben benieuwd.
Gezien het feit dat Jean-Ferba je gerecruit heeft zal je wel ongeveer van hetzelfde niveau zijn, dus laten we die opmerking maar niet al te serieus nemen. :D Vayne was ooit twee keer zo groot als FU trouwens, ze hebben nog niet eens één ding goed gedaan in deze oorlog.
 

DeletedUser69866

Guest
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Joren en Jeroen, Triggerbullet en (ex?)Spartacus

Thanks Roel, jij mag van mij ook wel weer komen spelen hoor :rolleyes:

En Timon ook bedankt! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
ik ben toch wel de meest tactische speler van W42.
Ik heb mijn account in leven weten te houden omringt door vijanden, diezelfde vijanden heb er van weten te weerhouden de grootste stab van W42 te doen en vervolgens krijg ik de wereld winst bijna in mijn schoot geworpen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Blijf dromen Rise Against. :D
 
Reactiescore
1.367
Het is zeer zeker geen droom, maar de harde realiteit. Seau heeft zichzelf de wereld gekost door samen te werken met "northern"
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Als jij denkt dat je in dit stadium al kunt stellen welke stam er wint, heb je last van grootheidswaanzin. Ik win wereld 38 als leider, dat terwijl mijn stam constant dorpen verloor aan een betere vijand, maar ondertussen keihard andere stammen oprolde. Door het afremmen van de ene partij creeerde we een enorm kwantitatief overwicht, mede door een diplomatiek slimme zet. We offerde 5 accounts op als ''buffer'' dit demotiveerde de tegenpartij zodanig dat de kwaliteit verloren ging en langzaamaan rolde we ze één voor één op. Geen stijlvolle winst, desalniettemin een prestatie welke getuigt van extreem doorzettingsvermogen, 6 vv's dag in dag uit, dagelijkse routine.

Vitae heeft nog lang niet gewonnen, en Seau nog lang niet verloren en dat vica versa. De kaarten zijn nog niet geschud. Wie zegt dat Vitae nooit zal vallen, of dat Seau dat niet doet? Wie zegt er dat het tw team niet eindelijk eens een goede farmbot controle doet en halve stammen barbaar raken? Als jij dat daadwerkelijk gelooft stigmatiseer ik, en waarschijnlijk 90% van de enigszins langer spelende spelers je als naief. :p
 

DeletedUser51467

Guest
Het is zeer zeker geen droom, maar de harde realiteit. Seau heeft zichzelf de wereld gekost door samen te werken met "northern"

Hoogmoed komt voor de val. Zelfoverschatting is trouwens een veelvoorkomende reden bij het verliezen van een wereld. Het is bijna onmogelijk dat de wereldwinst niet gaat naar Vitae of Seau. (of toch tenminste die groepen). Desondanks zit w42 nog in een stadium dat je over het verder verloop slechts kan speculeren en het nooit 100% juist kan voorspellen. Er zullen nog zoveel onvoorspelbare zaken gebeuren, spelers die er de brui aan geven, kleine irritaties die de bovenhand kunnen nemen, ... Seau. en Vitae liggen ook qua punten dicht genoeg bij elkaar wat het juist een interessante wereld maakt. Bij sommige werelden is in dit stadium de eindwinnaar soms al gekend of toch een grote waarschijnlijk dat die stam de eindwinnaar zal worden.
 

DeletedUser74267

Guest
Als jij denkt dat je in dit stadium al kunt stellen welke stam er wint, heb je last van grootheidswaanzin. Ik win wereld 38 als leider, dat terwijl mijn stam constant dorpen verloor aan een betere vijand, maar ondertussen keihard andere stammen oprolde. Door het afremmen van de ene partij creeerde we een enorm kwantitatief overwicht, mede door een diplomatiek slimme zet. We offerde 5 accounts op als ''buffer'' dit demotiveerde de tegenpartij zodanig dat de kwaliteit verloren ging en langzaamaan rolde we ze één voor één op. Geen stijlvolle winst, desalniettemin een prestatie welke getuigt van extreem doorzettingsvermogen, 6 vv's dag in dag uit, dagelijkse routine.

Vitae heeft nog lang niet gewonnen, en Seau nog lang niet verloren en dat vica versa. De kaarten zijn nog niet geschud. Wie zegt dat Vitae nooit zal vallen, of dat Seau dat niet doet? Wie zegt er dat het tw team niet eindelijk eens een goede farmbot controle doet en halve stammen barbaar raken? Als jij dat daadwerkelijk gelooft stigmatiseer ik, en waarschijnlijk 90% van de enigszins langer spelende spelers je als naief. :p

Voor het gemak vergeet je wel een aantal (beschamende) dingen te vermelden die er mede voor hebben gezorgd dat jouw partij aan het langste eind trok. Daarmee wijs ik jou niet aan als de verantwoordelijke, maar "Geen stijvolle winst" is zacht uitgedrukt. Verder kudos met de wereldwinst, nochtans was jij 1 van de weinigen waar ik wel wat respect voor kon opbrengen.
 

DeletedUser69866

Guest
Ik merk dat WAO vergeten wordt. Wie weet invite |WAO| wel de helft van Vitae & de helft van Seau. om zo naar een snelle wereldwinst te gaan :confused:

Om maar even aan te geven dat inderdaad nog alles kan op dit moment :D
 

DeletedUser76151

Guest
Ik merk dat WAO vergeten wordt. Wie weet invite |WAO| wel de helft van Vitae & de helft van Seau. om zo naar een snelle wereldwinst te gaan :confused:

Om maar even aan te geven dat inderdaad nog alles kan op dit moment :D

Nee joh noob. WAO invite SWAT, Rush en NWO en wordt de nieuwe Nr1 Stam:cool:
 

DeletedUser

Guest
Gezien het feit dat Jean-Ferba je gerecruit heeft zal je wel ongeveer van hetzelfde niveau zijn, dus laten we die opmerking maar niet al te serieus nemen. :D Vayne was ooit twee keer zo groot als FU trouwens, ze hebben nog niet eens één ding goed gedaan in deze oorlog.

Dat zeg ik toch ook niet? Ik dacht dat jij altijd zo van het begrijpend lezen was. Ik verwacht gewoon dat jij Vayne gaat aanpakken door de grote mond die je altijd heb, net als in deze post weer, over het feit dat Bart mij 'gerecruit' heeft voor Vayne. Tot nu toe nog maar weinig van je gezien.

Vayne had nog wel groter kunnen zijn alleen FU kon de activiteit niet opbrengen die Vayne wel kon opbrengen daarom bedacht je maar even naar ons front toe te springen. :eek:
 

DeletedUser76522

Guest
Laat ik dan ook nog maar een klein kerstlijstje doen.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Voor mij persoonlijk is dit denk ik toch srekamjiaar, zijn toppertjes offensief en doen ook vrij veel defensief, het meest complete pakket spelers naar mijn mening.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Ik geef deze aan Sven en Jannes. De seau leiding heb ik te weinig beslissingen zien maken om in dit rijtje op te kunnen nemen en ik ga ze niet nomineren op basis van de meningen van anderen.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Srekamjiaar, .Deathstroke en .estero amani
Wie was de beste verdediger van 2015? Zowel DAM als Biervertier nomineer ik hier, om redenen die de vorige 20 lijstjes al hebben toegelicht.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Een team wat ik nog niet eerder genoemd heb gezien hier namelijk: savior of the north. Het zijn spelers met veel stamgevoel, die doen wat ze kunnen en ook een ontzettend hecht team lijken.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Voor mij zonder twijfel Srekamjiaar, gezien hoe ontzettend veel die voor de stam bereid zijn te doen en hoeveel tijd ze in de stam steken. Hiervoor chapeau heren! Voor andere stammen kan ik hier geen oordeel vellen daar ik van mening ben dat je dit alleen op persoonlijke ervaring kan oordelen bij dit soort onderwerpen.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Vetrix, post goed onderbouwt en leest fijn weg.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Gaat voor mij ook naar Vetrix. (met een eervolle vermelding voor Roald)
Wie was de beste leider van 2015? Een gelijkspel tussen Jannes en Sven wat mij betreft, ze doen ontzettend hard hun best en vind dat ze het beiden zeer goed doen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Daan (this noob is on fire) en de rest van mijn co's
Wie was dé flopspeler van 2015? Kale Poes.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? pepijn </3, Jordi (cbc) en der zijn er vast nog een paar.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Ik verwacht persoonlijk het meeste van Srekamjiaar, ben benieuwd naar wat die ons nog gaan laten zien.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Voor mij was dat toch Vitae, ze hebben zowel aanvallend als verdedigend het meeste te doen gehad en ondanks sommige minpuntjes denk ik dat ze de meest complete stam waren van 2015, iets wat ook terug te zien is in de od scores. WAO heeft voor mij aanvallend te weinig laten zien en Seau heeft naar mijn mening defensief simpelweg nog niks bewezen.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Ik kan niet goed oordelen over Seau al heb ik het idee dat ze prima samen werken onderling. Toch geef ik deze aan Vitae, de hoeveelheid mensen die vvs pakken, het stamgevoel en over het algemeen het teamwork zijn voor mij zodanig goed dat het zeer moeilijk is voor andere stammen om deze plek te pakken als het aan mij ligt.
Welke stam was aanvallend het beste? Seau, de resultaten op vijandelijke stammen liegen er niet om. Al is vitae toch zeker ook zeer goed aanvallend bezig geweest, weten keer op keer zwakke punten in de verdediging te vinden van de vijand en hier gebruik van te maken.
Welke stam was defensief het beste? Vitae. Geen uitleg nodig lijkt me.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ook maar 1 stam kwalificeerd voor deze nominatie.
Welke stam is dé flopstam van 2015? northern nogwat... Dat stammetje van KP
Welke stam was dé vijand van 2015? Kan ik niet goed zeggen.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Qua groei mogelijkheden Vitae, qua directe resultaten Seau. Ben benieuwd.


Haters gonna hate, merry christmas to all you lovely keyboard warriors <3
 

DeletedUser3435

Guest
Dat zeg ik toch ook niet? Ik dacht dat jij altijd zo van het begrijpend lezen was. Ik verwacht gewoon dat jij Vayne gaat aanpakken door de grote mond die je altijd heb, net als in deze post weer, over het feit dat Bart mij 'gerecruit' heeft voor Vayne. Tot nu toe nog maar weinig van je gezien.

Vayne had nog wel groter kunnen zijn alleen FU kon de activiteit niet opbrengen die Vayne wel kon opbrengen daarom bedacht je maar even naar ons front toe te springen. :eek:
Ja als het moment daar is dan zal dat wel gebeuren, je zegt ook 'dat je nog niet veel gezien hebt'. Ik heb nochtans al heeeeeel wat Vitae'ertjes geowned via VV hoor. :D Ja ik zeg dat JF niet zo een beste speler is, raar ventje ook, daarom heb ik hem ook gekicked (al was dat voornamelijk omdat Plox zich irriteerde).

Oh wacht.. Dus FU kon de activiteit niet opbrengen die Vayne wel had en daarom besloot ik te jumpen naar jullie front? Snap je nu eigenlijk zelf hoe belachelijk dit klinkt?

@ Deurwaarde, kan me in alles vinden buiten één specifieke naam die je twee keer vermeld. J*nnes een eervolle vermelding geven als leider? You serious? Heb jij WAO wel eens bekeken de laatste tijd?
 
Reactiescore
1.367
Als jij denkt dat je in dit stadium al kunt stellen welke stam er wint, heb je last van grootheidswaanzin. Ik win wereld 38 als leider, dat terwijl mijn stam constant dorpen verloor aan een betere vijand, maar ondertussen keihard andere stammen oprolde. Door het afremmen van de ene partij creeerde we een enorm kwantitatief overwicht, mede door een diplomatiek slimme zet. We offerde 5 accounts op als ''buffer'' dit demotiveerde de tegenpartij zodanig dat de kwaliteit verloren ging en langzaamaan rolde we ze één voor één op. Geen stijlvolle winst, desalniettemin een prestatie welke getuigt van extreem doorzettingsvermogen, 6 vv's dag in dag uit, dagelijkse routine.

Vitae heeft nog lang niet gewonnen, en Seau nog lang niet verloren en dat vica versa. De kaarten zijn nog niet geschud. Wie zegt dat Vitae nooit zal vallen, of dat Seau dat niet doet? Wie zegt er dat het tw team niet eindelijk eens een goede farmbot controle doet en halve stammen barbaar raken? Als jij dat daadwerkelijk gelooft stigmatiseer ik, en waarschijnlijk 90% van de enigszins langer spelende spelers je als naief. :p


Roald, beter dat je gewoon geen woord rept over W38, aangezien je daar wint door een stab.
En nee, het is echt geen grootheidswaanzin, enkel optellen en (robert laten) aftrekken, iedere simpele TW'er kan dat.

En ik vraag me af waar jij langer spelende mensen weg wilt halen daar ik begonnen ben op W1 van .DE

Hoogmoed komt voor de val. Zelfoverschatting is trouwens een veelvoorkomende reden bij het verliezen van een wereld. Het is bijna onmogelijk dat de wereldwinst niet gaat naar Vitae of Seau. (of toch tenminste die groepen). Desondanks zit w42 nog in een stadium dat je over het verder verloop slechts kan speculeren en het nooit 100% juist kan voorspellen. Er zullen nog zoveel onvoorspelbare zaken gebeuren, spelers die er de brui aan geven, kleine irritaties die de bovenhand kunnen nemen, ... Seau. en Vitae liggen ook qua punten dicht genoeg bij elkaar wat het juist een interessante wereld maakt. Bij sommige werelden is in dit stadium de eindwinnaar soms al gekend of toch een grote waarschijnlijk dat die stam de eindwinnaar zal worden.

De winnaar is al bekend ;)
 
Bovenaan