Speler van het jaar | 2015

DeletedUser68476

Guest
Ja en iemand heel hypocriet die eerst een melige post in een ander topic plaatst over de feestdagen en hier dan komt zeuren.. Bovendien ook iemand met een extreem belachelijke handtekening en foto van haar hond op het AF. Zo, dat was mijn eigen mening. :rolleyes:

het "zeuren " zoals jij het noemt, is gewoon een opmerking die niet eens aan jou gericht is Krepox
om iedereen fijne feestdagen te wensen is hypocriet en melig? mag ik vragen waarom? of is dat omdat ik vraag of je zowel vriend als vijand de beste wensen wenst?met de vraag of dat zonder gemopper en sneren kan?
dat ik hier vervolgens reageer op een opmerking van mikeeeee zou dan hypocriet zijn?
en dan nog de "handtekening" en profiel foto wat mankeert er aan dat ik mijn hondje in mijn ava heb staan?
of is het afgunst dat het een mooi beesie is, kan natuurlijk ook nog.:D
maar om het extreem belachelijk te vinden zegt meer over jou dan over mij.
bij deze wens ik jou krepox toch fijne dagen ook al kan je het zelf waarschijnlijk niet uit je strot krijgen.
dat is dan jou verlies, ik heb me netjes gedragen zowel IG als AF ik heb nog nooit iemand afgekraakt en zal dat ook niet doen.
dan typ ik liever niks, zouden meer moeten doen. :p

mvg dame calypso
 

DeletedUser73696

Guest
het "zeuren " zoals jij het noemt, is gewoon een opmerking die niet eens aan jou gericht is Krepox
om iedereen fijne feestdagen te wensen is hypocriet en melig? mag ik vragen waarom? of is dat omdat ik vraag of je zowel vriend als vijand de beste wensen wenst?met de vraag of dat zonder gemopper en sneren kan?
dat ik hier vervolgens reageer op een opmerking van mikeeeee zou dan hypocriet zijn?
en dan nog de "handtekening" en profiel foto wat mankeert er aan dat ik mijn hondje in mijn ava heb staan?
of is het afgunst dat het een mooi beesie is, kan natuurlijk ook nog.:D
maar om het extreem belachelijk te vinden zegt meer over jou dan over mij.
bij deze wens ik jou krepox toch fijne dagen ook al kan je het zelf waarschijnlijk niet uit je strot krijgen.
dat is dan jou verlies, ik heb me netjes gedragen zowel IG als AF ik heb nog nooit iemand afgekraakt en zal dat ook niet doen.
dan typ ik liever niks, zouden meer moeten doen. :p

mvg dame calypso

Doe wat aan je interpunctie, je bent toch geen kind van 12, wat net leert schrijven. Je lijkt Jannes wel op het begin van de wereld, gelukkig is die oo dat punt vooruitgegaan. Verder wou ik eigenlijk reageren op je vorige post, maar heb geen zin om de moeite te nemen hem te quoten. Vind het wel grappig dat een of ander noobje opeens als stoertje op het forum gaat posten. Iedereen zag dat het een cynische opmerking was. Als we dan toch meteen beginnen, zijn er toch een hele hoop mensen die graag is bij mij in de stam zouden willen zitten. Ze zijn het misschien niet eens met de dingen die ik post of de manier waar ik op post, maar dat heeft niks te maken met wat jij zegt.

Nu weer lekker met je hondje kerst vieren en voorlopig niet meer op het AF terugkomen, tot ziens.
 

DeletedUser69866

Guest
Doe wat aan je interpunctie, je bent toch geen kind van 12, wat net leert schrijven. Je lijkt Jannes wel op het begin van de wereld, gelukkig is die oo dat punt vooruitgegaan.

Jij die Jannes positief benaderd, het is Kerst voor iedereen zeker :D
 

DeletedUser

Guest
Doe wat aan je interpunctie, je bent toch geen kind van 12, wat net leert schrijven. Je lijkt Jannes wel op het begin van de wereld, gelukkig is die oo dat punt vooruitgegaan. Verder wou ik eigenlijk reageren op je vorige post, maar heb geen zin om de moeite te nemen hem te quoten. Vind het wel grappig dat een of ander noobje opeens als stoertje op het forum gaat posten. Iedereen zag dat het een cynische opmerking was. Als we dan toch meteen beginnen, zijn er toch een hele hoop mensen die graag is bij mij in de stam zouden willen zitten. Ze zijn het misschien niet eens met de dingen die ik post of de manier waar ik op post, maar dat heeft niks te maken met wat jij zegt.

Nu weer lekker met je hondje kerst vieren en voorlopig niet meer op het AF terugkomen, tot ziens.

Het overmatige gebruik van voegwoorden stoort me nog verre weg het meest. Maar ach, wie ben ik om daar over te oordelen.

Mike ik krijg toch wel vaak de indruk dat weinig mensen met jou in de stam willen hoor. Heb het zelf zien gebeuren.. Kan het me enigszins wel voorstellen wat deze dame hier probeert te vertellen. Neem er kennis van zou ik zeggen. Neem jezelf wat minder serieus, zoals jij met haar post doet. Snap echter niet helemaal waar haar haat vandaan komt jegens jou. Ben wel nieuwsgierig nu. :rolleyes:

PS: Denigrerend doen over iemands schattige Amerikaanse Pitbull is flauw.
 

DeletedUser68476

Guest
Het overmatige gebruik van voegwoorden stoort me nog verre weg het meest. Maar ach, wie ben ik om daar over te oordelen.

Mike ik krijg toch wel vaak de indruk dat weinig mensen met jou in de stam willen hoor. Heb het zelf zien gebeuren.. Kan het me enigszins wel voorstellen wat deze dame hier probeert te vertellen. Neem er kennis van zou ik zeggen. Neem jezelf wat minder serieus, zoals jij met haar post doet. Snap echter niet helemaal waar haar haat vandaan komt jegens jou. Ben wel nieuwsgierig nu. :rolleyes:

PS: Denigrerend doen over iemands schattige Amerikaanse Pitbull is flauw.


geen haat hoor naar mikeeeee maar wel geirriteerd om zijn toch vaak wat domme opmerkingen en anderen afkraken kan ik slecht tegen .
maar sweehx ik vind het leuk dat je het ras herkent van mijn meisje:D

mvg dame calypso
 

DeletedUser68476

Guest
Doe wat aan je interpunctie, je bent toch geen kind van 12, wat net leert schrijven. Je lijkt Jannes wel op het begin van de wereld, gelukkig is die oo dat punt vooruitgegaan. Verder wou ik eigenlijk reageren op je vorige post, maar heb geen zin om de moeite te nemen hem te quoten. Vind het wel grappig dat een of ander noobje opeens als stoertje op het forum gaat posten. Iedereen zag dat het een cynische opmerking was. Als we dan toch meteen beginnen, zijn er toch een hele hoop mensen die graag is bij mij in de stam zouden willen zitten. Ze zijn het misschien niet eens met de dingen die ik post of de manier waar ik op post, maar dat heeft niks te maken met wat jij zegt.

Nu weer lekker met je hondje kerst vieren en voorlopig niet meer op het AF terugkomen, tot ziens.


Ik post niet om "stoer" te doen, lees al maanden dit forum van 42
12 ben ik allang niet meer gelukkig , moet er niet aan denken om alles weer opnieuw te moeten leren.
Dat ik mezelf een noob noem is omdat ik toch nog wat skils mis. (word aan gewerkt).
De opmerking naar jou toe mikeeeee was niet cynisch bedoeld, dus jammer dat het zo opgevat is.
Persoonlijk zou ik niet met jou in een stam willen zitten alleen al omdat je mensen afkraakt, jezelf graag ziet praten en mensen belachelijk maakt.
Maar dat is ieder zijn keuze.
Het zielige "ga maar lekker met je hondje kerst vieren en kom voorlopig niet op het AF" laat je mee zien dat je eigenlijk stik jaloers ben op mijn mooie, super lieve, schattige, slime "hondje". :D
maar goed zit al weer veel te lang hier voor vandaag ...... Gegroet

mvg dame calypso


PS mikeeee : misschien is jannes mijn vriendje of mijn broer of ....iets en hebben we een zelfde soort van schrijven
dat geeft jou en ook anderen niet het recht om het belachelijk te maken.
ik doe mijn best om het niet vervelend te lezen te maken maar ja dat lukt niet altijd.
net als dat het jou niet lukt om eens positief te zijn behalve over jezelf.
 

DeletedUser74452

Guest
PS mikeeee : misschien is jannes mijn vriendje of mijn broer of ....iets en hebben we een zelfde soort van schrijven
dat geeft jou en ook anderen niet het recht om het belachelijk te maken.
ik doe mijn best om het niet vervelend te lezen te maken maar ja dat lukt niet altijd.
net als dat het jou niet lukt om eens positief te zijn behalve over jezelf.

Hmm of je bent Jannes zelf die een account heeft aangemaakt waarin hij een vrouw kan spelen. Zo kan hij doen alsof hij werkelijk aan een vriendin raakt :eek:.

Slim gespeeld Jannes, maar niet slim genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Hmm of je bent Jannes zelf die een account heeft aangemaakt waarin hij een vrouw kan spelen. Zo kan hij doen alsof hij werkelijk aan een vriendin raakt :eek:.

Slim gespeeld Jannes, maar niet slim genoeg.

Lijkt me niet logisch, want iedereen in WAO is er wel over uit dat Jannes zich niet interesseert in vrouwen. Correct me if I'm wrong Jannes.
 

DeletedUser

Guest
Doe wat aan je interpunctie, je bent toch geen kind van 12, wat net leert schrijven. Je lijkt Jannes wel op het begin van de wereld, gelukkig is die oo dat punt vooruitgegaan. Verder wou ik eigenlijk reageren op je vorige post, maar heb geen zin om de moeite te nemen hem te quoten. Vind het wel grappig dat een of ander noobje opeens als stoertje op het forum gaat posten. Iedereen zag dat het een cynische opmerking was. Als we dan toch meteen beginnen, zijn er toch een hele hoop mensen die graag is bij mij in de stam zouden willen zitten. Ze zijn het misschien niet eens met de dingen die ik post of de manier waar ik op post, maar dat heeft niks te maken met wat jij zegt.

Nu weer lekker met je hondje kerst vieren en voorlopig niet meer op het AF terugkomen, tot ziens.

Zegt de leerling van Krepox.. :rolleyes: Wat wil je toch graag op hem lijken in je posts.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ziel, heb je inmiddels al één nuttige bijdrage gehad op dit forum? Men doet graag denigrerend over Krepox en Mike's zijn posts, dat ze veel persoonlijke aanvallen bevatten, veel assumpties en op weinig slaan, maar jij spant veruit de kroon. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ziel, heb je inmiddels al één nuttige bijdrage gehad op dit forum? Men doet graag denigrerend over Krepox en Mike's zijn posts, dat ze veel persoonlijke aanvallen bevatten, veel assumpties en op weinig slaan, maar jij spant veruit de kroon. :eek:

Komt meneertje weer aan met hetzelfde :rolleyes: Nooit wat anders te vertellen dan keer op keer op keer hetzelfde? ;) Nog geen nuttige bijdrage hoeven te geven op dit forum aangezien ik:
- Niet bepaald actief ben
- Nog niet veel heb mee gemaakt op deze wereld

Maar ik heb wel genoeg mee gemaakt om te zien dat de posts van Krepox & Mike nergens op slaan en er alleen maar staan om mensen te beledigen. Erg zielig. Wat ik hier ook uit kan opmaken is dat Mike hier nog maar een leerling in is maar Krepox al een oude rot. Hierom mijn verwijzing naar het "lijken op" gedeelte. Zo tevreden chef? :rolleyes:
 

DeletedUser76198

Guest
Lijkt me niet logisch, want iedereen in WAO is er wel over uit dat Jannes zich niet interesseert in vrouwen. Correct me if I'm wrong Jannes.

Jannes eet toch gewoon heel veel met kerst en splitst zich dan in 2? dat is toch zijn manier van uhm.. voortplanten
 

DeletedUser68476

Guest
Ik ga het mezelf niet moeilijk maken , aangezien ik noobje ben. :p
Heb eigenlijk te weinig weet van alle spelers en acc.


SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
zijn vele spelers maar voor mij persoonlijk alex en kees van jawatiser en thomas van cheetz we zijn toch samen in vitae gekomen

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
denk dat ik nu heel seau over me heen krijg maar ja ik vind persoonlijk sven van vitae

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Wie was de beste verdediger van 2015?

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
ennio/conchita/sofia gewoon om de humor die daar zit :p

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
ook hier weer meerdere spelers dus kiezen kan ik niet maar heb bewondering voor alle die nachten en wekkeren

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
wie dat niet is moge duidelijk zijn :D er zijn meerdere die ik wel kan waarderen namen ben ik niet goed in maar degene die beschuldigingen ook daadwerkelijk kan weerleggen en niet afdoen met "het is niet zo jullie doen dat "

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
voor zover ik erbij was ga ik voor sven

Wie was de beste leider van 2015?
ook hier sven maar ik denk ook jannes van wao

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
damiën van shadow lord door hem ben ik blijven knokken voor mijn acc.
helaas niet gelukt maar de motivatie was er wel weer

Wie was dé flopspeler van 2015?
ik?

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
tom van pathos11 ;)

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
mezelf omdat ik nog veel ga leren :rolleyes:

Stammen

Wat was dé topstam van 2015?
voor mij is dat vitae

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

vitae werkt beter samen als men denkt maar ook wao zit stevig in het zadel van samenwerken

Welke stam was aanvallend het beste?
beetje hand in eigen boezem vitae natuurlijk

Welke stam was defensief het beste?
ook hier vitae

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Welke stam is dé flopstam van 2015?

Welke stam was dé vijand van 2015?

voor vitae is dat toch wel rush denk ik

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

vitae/seau/wao

Een aardig pro vitae lijstje, maar ja kijk niet vaak buiten de eigen stam.
Ben dus zeer zeker bevooroordeeld
Zal nu een hoop shit over me heen krijgen hoofdzakelijk uit het seau kamp, maar sorry ik ken jullie te weinig om te oordelen aan de hand van deze vragen, dus ben ik grotendeels in eigen kamp gebleven :p
maar we zijn nu wel weer on topic :p
 

DeletedUser74452

Guest
Ik ga het mezelf niet moeilijk maken , aangezien ik noobje ben. :p
Heb eigenlijk te weinig weet van alle spelers en acc.


SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
zijn vele spelers maar voor mij persoonlijk alex en kees van jawatiser en thomas van cheetz we zijn toch samen in vitae gekomen

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
denk dat ik nu heel seau over me heen krijg maar ja ik vind persoonlijk sven van vitae

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Wie was de beste verdediger van 2015?

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
ennio/conchita/sofia gewoon om de humor die daar zit :p

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
ook hier weer meerdere spelers dus kiezen kan ik niet maar heb bewondering voor alle die nachten en wekkeren

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
wie dat niet is moge duidelijk zijn :D er zijn meerdere die ik wel kan waarderen namen ben ik niet goed in maar degene die beschuldigingen ook daadwerkelijk kan weerleggen en niet afdoen met "het is niet zo jullie doen dat "

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
voor zover ik erbij was ga ik voor sven

Wie was de beste leider van 2015?
ook hier sven maar ik denk ook jannes van wao

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
damiën van shadow lord door hem ben ik blijven knokken voor mijn acc.
helaas niet gelukt maar de motivatie was er wel weer

Wie was dé flopspeler van 2015?
ik?

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
tom van pathos11 ;)

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
mezelf omdat ik nog veel ga leren :rolleyes:

Stammen

Wat was dé topstam van 2015?
voor mij is dat vitae

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

vitae werkt beter samen als men denkt maar ook wao zit stevig in het zadel van samenwerken

Welke stam was aanvallend het beste?
beetje hand in eigen boezem vitae natuurlijk

Welke stam was defensief het beste?
ook hier vitae

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Welke stam is dé flopstam van 2015?

Welke stam was dé vijand van 2015?

voor vitae is dat toch wel rush denk ik

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

vitae/seau/wao

Een aardig pro vitae lijstje, maar ja kijk niet vaak buiten de eigen stam.
Ben dus zeer zeker bevooroordeeld
Zal nu een hoop shit over me heen krijgen hoofdzakelijk uit het seau kamp, maar sorry ik ken jullie te weinig om te oordelen aan de hand van deze vragen, dus ben ik grotendeels in eigen kamp gebleven :p
maar we zijn nu wel weer on topic :p

Zet je roze bril eens af en ga kerst vieren ipv op Vitea te geilen.
 

DeletedUser68476

Guest
Zet je roze bril eens af en ga kerst vieren ipv op Vitea te geilen.

Rose staat me goed dus hou m lekker op.:D
Wat de rest betreft : ga zelf ook lekker kerst vieren en ik heb duidelijk aangegeven dat het pro vitae was omdat ik de spelers van andere stammen bijna niet ken, dus ook niet ga oordelen daarover dan blijf ik liever dicht bij huis en ga ik voor vitae :rolleyes: fijne kerst kong :cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Komt meneertje weer aan met hetzelfde :rolleyes: Nooit wat anders te vertellen dan keer op keer op keer hetzelfde? ;) Nog geen nuttige bijdrage hoeven te geven op dit forum aangezien ik:
- Niet bepaald actief ben
- Nog niet veel heb mee gemaakt op deze wereld

Maar ik heb wel genoeg mee gemaakt om te zien dat de posts van Krepox & Mike nergens op slaan en er alleen maar staan om mensen te beledigen. Erg zielig. Wat ik hier ook uit kan opmaken is dat Mike hier nog maar een leerling in is maar Krepox al een oude rot. Hierom mijn verwijzing naar het "lijken op" gedeelte. Zo tevreden chef? :rolleyes:

Als ik jou zo inschat komt jouw verafschuwende beschrijving over mike en krepox akelig dicht in de buurt van je eigen attitude :D Als je niet actief bent en ook niets hebt meegemaakt, ga dan eerst dat eens doen voordat je anderen tracht te denigreren :p
 

DeletedUser44415

Guest
Als ik jou zo inschat komt jouw verafschuwende beschrijving over mike en krepox akelig dicht in de buurt van je eigen attitude :D Als je niet actief bent en ook niets hebt meegemaakt, ga dan eerst dat eens doen voordat je anderen tracht te denigreren :p

Denk dat jij een pint minder mag drinken :p. Verder alsof denigreren bij mike & krepox niet toepasselijk zijn in hun karakter hahaha :D
 

DeletedUser3435

Guest
Komt meneertje weer aan met hetzelfde :rolleyes: Nooit wat anders te vertellen dan keer op keer op keer hetzelfde? ;) Nog geen nuttige bijdrage hoeven te geven op dit forum aangezien ik:
- Niet bepaald actief ben
- Nog niet veel heb mee gemaakt op deze wereld

Maar ik heb wel genoeg mee gemaakt om te zien dat de posts van Krepox & Mike nergens op slaan en er alleen maar staan om mensen te beledigen. Erg zielig. Wat ik hier ook uit kan opmaken is dat Mike hier nog maar een leerling in is maar Krepox al een oude rot. Hierom mijn verwijzing naar het "lijken op" gedeelte. Zo tevreden chef? :rolleyes:
Ja hou je mond dan ook gewoon.. Wie ben jij om te oordelen dat mijn posts nergens op slaan? Ik heb het enige bewijs geleverd op de laatste 10 pagina's. Ik was al aan het posten hier toen dat jij waarschijnlijk nog met LEGO aan het spelen was, probeer eens één degelijke post te plaatsen. Dan zullen we nog eens praten, tot dan ben je gewoon een irritante en insignificante noob. ;) Merry christmas jongetje.
 

DeletedUser68476

Guest
I giggled :D



Je moet ons niet bewonderen, maar uitschelden voor no-life. :rolleyes:

neeeee ik vind het knap dat jullie dat kunnen, nachten een paar uur slaap en jullie zijn er weer.
net als het wekkeren om aanvallen te dodgen,snipen of te versturen .
ik vind het een prestatie en echt schelden doe ik nooit of het moet met liefde zijn :D
 
Bovenaan