Met welke 10

DeletedUser75237

Guest
Enige wat ik weet was dat hij steevast op het forum ons kwam vertellen dat zijn stam onze wereldoverwinning zo lang mogelijk uit ging stellen met zijn stam. En toen er de eerste massa kwam werd 1 account totaal verpest door de speler erop en toen gaven ze ineens allemaal op. En ging de helft, inclusief manson, z'n dorpjes op afbreken zetten.

Lekkere doorzetter :D

#Nobodystopsthedauntlesstrain

Dat viel inderdaad heel erg tegen :p
 

DeletedUser76275

Guest
Enige wat ik weet was dat hij steevast op het forum ons kwam vertellen dat zijn stam onze wereldoverwinning zo lang mogelijk uit ging stellen met zijn stam. En toen er de eerste massa kwam werd 1 account totaal verpest door de speler erop en toen gaven ze ineens allemaal op. En ging de helft, inclusief manson, z'n dorpjes op afbreken zetten.

Lekkere doorzetter :D

#Nobodystopsthedauntlesstrain

Dat viel inderdaad heel erg tegen :p


Dit is mij niet bekent. Ik heb op w40 een echte doorzetter mee gemaakt helaas zat de stam hem niet mee. Ik refereer hier puur naar mijn eigen ervaringen en dat ik juist een stam wil delen met hem is om dit van dicht bij mee te maken. En uiteraard kan dit tegen vallen, dat weet je pas als het zo ver is. ;)

Ik heb laatste dagen er even in verdiept, maar ik denk dan ook dat hier meer achter zit. Het is al totaal geen manson om plotseling te verdwijnen. Want hij is echt compleet van het toneel verdwenen, niemand weet waar hij uit hangt of hoe of wat. Erg vreemd. Via skype kan ik hem ook niet meer bereiken.
 
Bovenaan