Met welke 10

DeletedUser76275

Guest
Mijn lijst van 10 spelers waar ik wel eens mee zou willen samen spelen in een stam. Dit is dus niet mijn top-stam in gedachte, deze zou ik wel eens als stamgenoot willen mee maken om ze van een andere kant te leren kennen.

1. Nyade Altijd goed contact met Hans gehad maar helaas nog nooit een stam gedeeld. Sociaal persoon, altijd bereid om te helpen, zeer geskillde speler en tevens een goede stam leider in begin tijden toen hij Rush leidde.
2. TheUltimateFighter Zowel Jannes als Seba zijn 2 personen waar ik veel respect voor hebt. In Jannes zijn geval bewonder ik vooral zijn steevaste manier van een stam runnen met een geheel eigen visie, waarbij hij zich niet laat beïnvloeden door andere. Ben vooral benieuwd hoe dit zich op de groep reflecteert en het lijkt me ontzettend leuk hier een keer deel van uit te maken.
3. His Noodly Appedagen In Pa/Vestri tijd perk altijd goed contact gehad met Timon, Bert en Simon, fijne jongens en altijd benieuwd naar de mening of visie van andere. Helaas was voor hun de motivatie tot bijna 0 gezakt door tegenslagen binnenin Rush. Toen de genade massa op hun kwam was er dan ook te weinig motivatie om fanatiek en langdurig te deffen.
4. Jolien20 Katrien is een ingetogen, sociaal, vrolijk en leuk persoon om mee te communiceren en daarnaast ook geskillt. Hier komt gegarandeerd een leuke samenwerking uit.
5. *Exclusive Waardeer de manier waarop deze speler werkt. Bij mijn weten een speler die niet veel op de voorgrond staat buiten de stam maar stilletjes zijn eigen weg volgt. Ben erg benieuwd hoe dit binnen in de stam zich uit, of dat hij hier wel erg aanwezig zijn. Heb veel goede verhalen gehoord over dit account.
6. Dont ask me Bewondering voor Boris zijn steevaste en fanatieke deff skills op DAM, wie daarnaast zeer vriendelijk en respectvol naar zijn tegenstanders is gebleven. Lijkt me een ontzettend fijne stamgenoot en daarnaast natuurlijk goede skills om aan je zijde te hebben. Niet meer actief helaas.
7. Mansonmx Aantal werelden gedeeld met hem maar nooit een stam gedeeld. Een van de meest gewaardeerde personen in mijn lijstje, iemand die altijd eerlijk en oprecht is en wie je de pis niet lauw maakt, als persoon heeft hij dan ook een zeer goede indruk op mij gemaakt. Door de actieve oorlog op w39 heeft hij w42 laten vieren helaas.
8. Gertone Hoewel het contact dat ik met hem had best wel negatief was naar elkaar door clashes tussen Pa en SWAT spelers heb ik hem altijd gerespecteerd, net zoals hij mij respect toonde in onze mededelingen. Een eigen visie en een uitgesproken eigen mening maar wel bereid om respectvol naar andere te luisteren. Uit meerder bronnen vernomen dat dit een uiterst fijne stam speler schijnt te zijn dus dit is puur nieuwsgierigheid.
9. TheBlackSwan Filip van TBS. Al vrij vroeg gestopt op deze wereld omdat hij privé geen tijd had vanwege zijn eigen bedrijf. Fijne gozer en de beste stamleider die ik ooit mee gemaakt hebt, werkelijk alles was geregeld! Helaas maar van korte duur en ik hoop dan ook hem nog eens fanatiek actief mee te mogen maken. Top gozer!
10. Frank Underwood Ondanks dat ik krepox zijn op de man af, progressieve en aanvallende manier van posten echt niet kan waarderen lijkt het mij juist in stamverband een echte team player, iemand die door het vuur gaat voor zijn stam en zijn stamgenoten. Puur nieuwsgierigheid.

Kan de lijst nog veel langer maken maar dit zijn de voornaamste.

edit: spellingscontrole
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Het is nou niet dat manson op 39 zo super veel gepresteerd heeft en doet.:eek:
 

DeletedUser76275

Guest
Katrien is al een paar maandjes gestopt :p

Zou kunnen, ik ben pas sinds kort weer actief zoals je weet. Maar heb ook niet gekeken naar wie nog actief is, bekijk vanuit de gehele wereld geschiedenis. Meerdere spelers uit de lijst speler inmiddels niet meer (op 42).

Het is nou niet dat manson op 39 zo super veel gepresteerd heeft en doet.:eek:

Durf ik niet over te oordelen, maar dat is dan ook mede een reden om een keer samen te spelen met deze beste man. Geld voor meer spelers uit de lijst, ik bekijk het naar contact ervaring en naar de persoon. Spel plezier en het sociale contact staat bij mij prio 1, prestaties op prio 2.
 

DeletedUser62889

Guest
Durf ik niet over te oordelen, maar dat is dan ook mede een reden om een keer samen te spelen met deze beste man. Geld voor meer spelers uit de lijst, ik bekijk het naar contact ervaring en naar de persoon. Spel plezier en het sociale contact staat bij mij prio 1, prestaties op prio 2.

Begrijp ik ja, maar omdat je zei dat daar een goede samenwerking uit komt :)
 

DeletedUser76275

Guest
Begrijp ik ja, maar omdat je zei dat daar een goede samenwerking uit komt :)

Ja daar ga ik wel vanuit. Op w40 heb ik hem keihard zien inzetten voor zijn stam, was toen een grote drive in TEX. Spijtig genoeg ontbrak het daar aan volledige stam kwaliteit.

Ik heb trouwens zojuist begrepen dat hij volledig van het tw beeld verdwenen is. Zowel op skype als op geen één wereld meer actief, op w39 is hij onverwachts zonder een woord achter te laten verdwenen en op delete gegaan. Erg spijtig, maar vooral erg vreemd want dat is niets voor hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ja daar ga ik wel vanuit. Op w40 heb ik hem keihard zien inzetten voor zijn stam, was toen een grote drive in TEX. Spijtig genoeg ontbrak het daar aan volledige stam kwaliteit.

Ik heb trouwens zojuist begrepen dat hij volledig van het tw beeld verdwenen is. Zowel op skype als op geen één wereld meer actief, op w39 is hij onverwachts zonder een woord achter te laten verdwenen en op delete gegaan. Erg spijtig, maar vooral erg vreemd want dat is niets voor hem.

Wat hoogst opmerkelijk is, omdat hij voormalig Ghosts beschuldigde van vuil, asociaal en vies spel door massaal op delete te gaan. :eek:
 

DeletedUser76275

Guest
Wat hoogst opmerkelijk is, omdat hij voormalig Ghosts beschuldigde van vuil, asociaal en vies spel door massaal op delete te gaan. :eek:

ohhh dan is dit totaal nieuw voor mij, zou je hier meer over kunnen vertellen? Zijn stamgenoten vertelde mij dat hij melde dat er een storm over zweden kwam, wat ook wel klopte. Daarna hebben ze niets meer van hem vernomen en was hij verdwenen van tw/skype. Ben nu wel benieuwd hoe het in elkaar zit dan.
 

DeletedUser69389

Guest
ohhh dan is dit totaal nieuw voor mij, zou je hier meer over kunnen vertellen? Zijn stamgenoten vertelde mij dat hij melde dat er een storm over zweden kwam, wat ook wel klopte. Daarna hebben ze niets meer van hem vernomen en was hij verdwenen van tw/skype. Ben nu wel benieuwd hoe het in elkaar zit dan.

Ikzelf speel al een poos geen W39 meer. Kun je beter daar vragen.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
239
nu al unbanned? :eek:

  1. Floris
  2. Floris
  3. Floris
  4. Floris
  5. Floris
  6. Floris
  7. Floris
  8. Floris
  9. Floris
  10. Floris

Ja al efkes hoor! Hoe me wat in.

Zit zwaar aan de medicatie, zodat ik geen GIFaanvallen meer krijg. Kost stukken van mensen die pillen, hopelijk wordt het snel een erkende ziekte en kan ik geld terug krijgen van de ziekenkas..

Een zeer mooi lijstje btw!
 
Reactiescore
1.367
Ja al efkes hoor! Hoe me wat in.

Zit zwaar aan de medicatie, zodat ik geen GIFaanvallen meer krijg. Kost stukken van mensen die pillen, hopelijk wordt het snel een erkende ziekte en kan ik geld terug krijgen van de ziekenkas..

Een zeer mooi lijstje btw!

<3
 

DeletedUser76275

Guest
Ja al efkes hoor! Hoe me wat in.

Zit zwaar aan de medicatie, zodat ik geen GIFaanvallen meer krijg. Kost stukken van mensen die pillen, hopelijk wordt het snel een erkende ziekte en kan ik geld terug krijgen van de ziekenkas..

Een zeer mooi lijstje btw!

hahaha briljant!

flonaldo heeft last van het GIFkikkersyndroom
 
Reactiescore
151
ohhh dan is dit totaal nieuw voor mij, zou je hier meer over kunnen vertellen? Zijn stamgenoten vertelde mij dat hij melde dat er een storm over zweden kwam, wat ook wel klopte. Daarna hebben ze niets meer van hem vernomen en was hij verdwenen van tw/skype. Ben nu wel benieuwd hoe het in elkaar zit dan.

Enige wat ik weet was dat hij steevast op het forum ons kwam vertellen dat zijn stam onze wereldoverwinning zo lang mogelijk uit ging stellen met zijn stam. En toen er de eerste massa kwam werd 1 account totaal verpest door de speler erop en toen gaven ze ineens allemaal op. En ging de helft, inclusief manson, z'n dorpjes op afbreken zetten.

Lekkere doorzetter :D

#Nobodystopsthedauntlesstrain
 
Bovenaan