Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Lijstje ''kreppie''! :eek:
 

DeletedUser38776

Guest
Hallo,

Hier een speler van kingsdorp.
Lex is gekickt. Dus gelieve de katapult acties die eventueel gepland waren te staken.
Of mochten jullie het toch nog nodig vinden dan kan dat altijd nog.

Groetjes.
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Hier een speler van kingsdorp.
Lex is gekickt. Dus gelieve de katapult acties die eventueel gepland waren te staken.
Of mochten jullie het toch nog nodig vinden dan kan dat altijd nog.

Groetjes.

En volgende week hebben jullie een nieuwe speler die natuurlijk helemaal niks met Lex te maken heeft, toch?
 

DeletedUser73696

Guest
En volgende week hebben jullie een nieuwe speler die natuurlijk helemaal niks met Lex te maken heeft, toch?

Lex is gewoon op een ander account gaan spelen, maar niet binnen een grote stam. Volgensmij is die MB geworden van iemand haha.
 

DeletedUser76151

Guest
Reactiescore
3.539
Waar jij nog mee afkomt xD Maar was wel leuk om dit topic gemaakt te hebben. Alle 54 pagina's gelezen? Ik ga de beginpost ook nog eens doornemen !
 

DeletedUser77812

Guest
Het enige wat ik nog herinner wat betreft Northern Pact is als volgt.

Een "Pact", vertaald: "Verdrag" tussen twee WAO leden en wat rush spelers.

Het doel van dit verdrag? Simpel, ons front tegen Vitae versterken en hopen op een doorbraak. Nou heb ik mezelf des tijds niet kunnen verwoorden
en zijn er heel wat misverstanden ontstaan doordat de meeste hier erg kritisch neerkijken op spelling, grammatica ect. (Je gaat wel meer opmerken)

Het plan was simpel, namelijk.
1. Sluit een NAP af met de spelers van RUSH in het noorden die nog actief waren.
2. Vind actieve spelers in het noorden die een steentje bij zouden willen dragen in de oorlog tegen Vitae.
3. Creëer een groter safe zone voor de oorlog tegen Seau en te groeien.

Nou ken ik Mike al een tijdje (nog voordat ik überhaupt aan de wereld begon "helaas") en zat ik in wel meerdere groep chats met hem.
In de opvolgende gesprekken heb ik vaak gezegd dat ik Seau een leuke stam vond en als ik de kans had er graag bij zou willen horen,
LET OP! Ik heb nooit met Seau enige gesprekken gehad over een aanval op WAO. Nou kennen we allemaal Jannes, wat een grote
teleurstelling is tot iedereens leven. Het is een goede jongen die veel over heeft voor alles wat hij "bezit" en graag tot conclusies komt
en deze conclusies mooi op papier kan zetten. Nou waren de spelers van Seau inderdaad onze vijanden en in principe moreel gezien
zouden wij geen contact met hun mogen opzoeken, dit is een van de fouten die ik ben begaan waardoor Jannes al snel besloot en een
conclusie trok dat Kingsdorp WAO wou stabben en terug pakken. Ik ben niet de liefste speler geweest voor iedereen maar ik kan meerdere
mensen hier die mij kennen weten dat ik er optimistisch, vriendelijk en iemand ben die veel overheeft voor zijn vrienden maar er absoluut
niet van houdt om als gereedschap behandeld te worden. Nou hebben Jannes en de leiding mij veel aandacht gegeven dat zelfs is uitgeleid
tot skype gesprekken waarbij we hebben gelachen, gepraat en gediscussieerd. Nou is er meerdere malen door Jannes beweerd dat ik erg
onbeleefd ben omgegaan met mijn mede stamgenoten van WAO, nou vraag ik mezelf af wat precies onbeleefd is in Jannes z'n ogen.

Jannes kennende kun je hem in een vriendelijk gesprek een eikel noemen en dat hij je er de volgende ochtend erop aanspreekt dat
je hem hebt beledigd, hij het niet meer kan aanzien, 5 hartaanvallen heeft gehad en heel wat meer onzin dat die jongen kan tiepen.
Nou wil ik jullie verzekeren dat ik nooit maar dan ook nooit heb geweten dat Kale Poes aanvallen van WAO op rush heeft tegengehouden.
Waar wij rekening mee hielden toen wij Northern Pact, het noordse verdrag hebben ondertekend is dat geen van de spelers van Rush
binnen WAO's edenlijnen zouden vallen. Ik was erg enthousiast en heb het meeste aan Jannes verteld. Nou kan ik me niet veel meer
herinneren maar Jannes zal het zeker niet met alles eens zijn geweest (Vooral het deel waar wij ook wat deff nodig hadden om het noorden
te kunnen versterken)

Verder zou ik graag Jannes z'n rijke fantasie tot licht willen brengen en hoe hij denkt andere te kunnen manipuleren en motiveren.
Dit stuk van het verhaal is hoe ik mezelf voelde. Allereerst voelde het voor mij net of Jannes en de rest van WAO mij al in de steek hadden
gelaten voordat "Northern Pact" (niet de stam, het verdrag) tot stand was gekomen. Ik geloof dat zij al een conclusie hadden getrokken en
hadden besloten dat Kingsdorp geen reële vriend meer kon zijn waar ik het althans niet mee eens ben aangezien onze NAP in het noorden
veel heeft bereikt tegen vitae terwijl het zuiden tegen Seau alleen maar verkeerd ging. Ik kan me alleen herinneren dat nadat ik alles had ingepland
met de spelers van RUSH! en Jannes en de rest hiervan op de hoogte had gebracht wat tevens weken duurde omdat ik achter iedereen aan moest
lopen ik er niet toe in staat was de nieuwe rekruut's van WAO en edel lijn tevens te accepteren. Nou is het waar dat elke stamspeler naar de leiding
moet luisteren maar er moet respect heersen in de stam, mijn idee wat goed gekeurd was door Jannes (door hem bevestigd) werd aan diggelen
gewerkt door de leiding van WAO voor een betere "toekomst". Voor een betere toekomst heb ik half mijn edel lijnen opgegeven en dorpen zodat KP
die meer rim wouw meer rim kreeg, en meerdere andere spelers die al in de rim zaten Hangover bijvoorbeeld ruimte te bieden. (Hangover er
is geen dag dat ik spijt heb hiervan, je bent een van de beste teamgenoten die ik heb gehad en ik ben trots op hoe Northern Pact het heeft gedaan).

Mochten jullie nog vragen hebben over de situatie indien jullie er nog wat van herinneren hoor ik het maar al te graag via een prive bericht of gewoon
hier op het forum.
 
Reactiescore
1.367
Wel leuk als ik dit allemaal zo terug lees.

Best wel :)

Trouwens, bedankt voor het verpesten van mijn slaap, wilde net mn bedje in :p

Enige dat ik me herinner is dat KP liep te kutten en ik die terug wilde pakken
 
Reactiescore
3.539
@Lunatic Ace

Ga je nu echt een discussie van kleine 3 jaar geleden naar boven halen? xD Alsnog lees ik veel fouten in je post, maar moet toch even nadenken of ik hier wel zin in heb ;)
 

DeletedUser77812

Guest
Tjah, fouten zullen er wel zijn ben niet de beste in lange forum berichtjes schrijven. Verder herinner ik nog wel dat KD niet eens als stabber overkwam maar als iemand die vrienden was met KP dus maar mee het verhaal in werd getrokken.
 
Bovenaan