Praattopic

DeletedUser

Guest
Ik heb ook nog nooit een pm gekregen als iets verwijderd was, behalve als het een berisping waard was.
 

DeletedUser52001

Guest
Hier lul je weer poep.

Er zijn wel 1000en berichten van mij verwijderd in al die jaren en ik heb daar nog nooit een berichtje over gehad.

Ik heb het er toch over wat ik doe, ik kan niet spreken voor andere mods op andere fora :p
Hier op het vf laat ik iemand altijd weten als ik wat verwijder, of een berisping/waarschuwing, of een pm, of een melding in het topic.

Maargoed, deze discussie is een speciaal topic voor, dus hoeft hier niet (nogmaals) gevoerd te worden.
 

DeletedUser52001

Guest
Laatste waarschuwing nu.
Ik heb weer de discussie verwijderd, want het functioneren van mods mag niet besproken worden op het forum. Als jullie daar in zijn algemeenheid over willen praten, is er een speciaal topic voor. Als je je eigen specifieke situatie wil bespreken, stuur je maar een PM of maak je een topic in het gesprek met mods forum.
Wie er nu nog over begint in dit topic, zal berispt worden.
 

DeletedUser40402

Guest
Mochten mods betaald krijgen per verwijderde posts, innogames ging failliet door het VF zeg.
 

DeletedUser1435

Guest
Idd. Overigens krijgen we dusnooit een pm onder het mom van: het was onderdeel van een discussie :p haha:D
 

DeletedUser40402

Guest
Ik lees overigens dat we niet mogen praten over het functioneren van mods dus zullen we anders eens praten over het niet functioneren van marwo als mod?
 
Reactiescore
1.736
Laatste waarschuwing nu.
Ik heb weer de discussie verwijderd, want het functioneren van mods mag niet besproken worden op het forum. Als jullie daar in zijn algemeenheid over willen praten, is er een speciaal topic voor. Als je je eigen specifieke situatie wil bespreken, stuur je maar een PM of maak je een topic in het gesprek met mods forum.
Wie er nu nog over begint in dit topic, zal berispt worden.

Weer geen berichtje gehad en toch wel weer een aantal post van mij verwijderd.

Oftewel, je loog net gewoon hard.

Ordinaire liegbeest.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Laatste waarschuwing nu.
Ik heb weer de discussie verwijderd, want het functioneren van mods mag niet besproken worden op het forum. Als jullie daar in zijn algemeenheid over willen praten, is er een speciaal topic voor. Als je je eigen specifieke situatie wil bespreken, stuur je maar een PM of maak je een topic in het gesprek met mods forum.
Wie er nu nog over begint in dit topic, zal berispt worden.

Hoe durf je nog te moderen als vrijwel iedereen die hier vaak komt je (moderatorschap) uitkotst....
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Pff beetje awkward word dit:eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Met Glenn als mod zou je bij iedere taalfout een berisping krijgen of erger. Het kan altijd nog erger blijkt maar weer ;)
 
Reactiescore
770
als glenn mod is dan weet ik dat mijn permaban volgt.
 
Bovenaan