Praattopic

DeletedUser73016

Guest
Ja ik dacht/hoopte dat ik met lily uit de dictator aan het chatten was. Maar omdat ik teveel persoonlijke vragen stelde ze blokkeerde ze me.

Prachtig, geblokkeerd door een valse Lily die loog over deelname, geboortedatum en andere, en nu de echte Lily gevonden die blijkbaar iedere keer naar feestjes gaat samen met joy anna thielemans :eek: in antwerpen. En ze mag leren haar privacy beter afstellen, want ik weet weeral veel te veel.
 

DeletedUser7072

Guest
Ja ik dacht/hoopte dat ik met lily uit de dictator aan het chatten was. Maar omdat ik teveel persoonlijke vragen stelde ze blokkeerde ze me.

Prachtig, geblokkeerd door een valse Lily die loog over deelname, geboortedatum en andere, en nu de echte Lily gevonden die blijkbaar iedere keer naar feestjes gaat samen met joy anna thielemans :eek: in antwerpen. En ze mag leren haar privacy beter afstellen, want ik weet weeral veel te veel.

Ik dacht gisteren nog dat ik een gesprek het met de tandenfee. Ze kwam ook zo overtuigend over...
 

DeletedUser73016

Guest
Maarja, neen, ja ik had altijd al twijfels want die foto's en hoe makkelijk ze praatte en zei dat ik lief was, maar ja ik begon me vragen te stellen en ben beginnen zagen tegen haar en dan blokkeerde ze me en dacht ik even dat ze misschien toch echt was omdat ze kwaad werd, maarja bleek het dan toch niet de echte te zijn. Ja, sowieso er is toch geen doel om daarmee te praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Die handtekening van je lakigigar is wel zum kotsen tbh

Moraalriddertje ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Volgens mij mist lakigar een paar filters van wat normale mensen zeggen en wat niet.
 

DeletedUser52001

Guest
Oke jongens, ik heb even de discussie hiervoor verwijderd. Ik hoop dat jullie wel begrijpen dat het compleet ongepast is voor dit forum, en hier dan ook niet thuis hoort. Als je graag over dat soort dingen praat, dan verwijs ik je door naar fora waar er vaker over dat soort onderwerpen zijn, en die er meer voor bedoeld zijn. Maar in het oog houdend dat er hier ook genoeg jonge kinderen zitten, en die alles wat gepost is makkelijk kunnen kopieren en opzoeken, lijkt het me logisch dat dat niet hier hoort.

En ja, ookal kunnen ze het zelf vast wel terug vinden als ze het gaan zitten googlen, het hoort niet op het tribalwarsforum thuis en jullie hoeven geen voorzetje te geven qua zoektermen ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Als je graag over dat soort dingen praat, dan verwijs ik je door naar fora waar er vaker over dat soort onderwerpen zijn

Wat voor fora bezoek jij eigenlijk? En willen wij dat wel weten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Is ze weer bezig pff
 

DeletedUser34283

Guest
Sinds wanneer worden er topics gesloten zonder uitleg? Vond die van Anthraxxis wel eentje met potentie eigenlijk.
 

DeletedUser58575

Guest
Wat is er hier nu eigenlijk verwijderd? Ik kom nu net pas online en zie nu een half afgekapt gesprek dat verwijderd zonder enige uitleg van wat er nu eigenlijk verwijderd is?
 

DeletedUser52001

Guest
Als ik dat ga zeggen valt het nut van het verwijderen een beetje weg he xD
Stuur maar een pm als je het echt niet meer weet.
 

DeletedUser1435

Guest
Ik heb geen pm gehad dat mijn berichten weg zijn terwyl dit wel beloofd was.
 

DeletedUser52001

Guest
Je krijgt altijd een bericht dat er iets verwijderd is. Als het een enkele post is, krijg je een pm. Als het een hele discussie is, vermeld ik dit gewoon in het topic he :p
 
Reactiescore
1.736
Je krijgt altijd een bericht dat er iets verwijderd is. Als het een enkele post is, krijg je een pm. Als het een hele discussie is, vermeld ik dit gewoon in het topic he :p

Hier lul je weer poep.

Er zijn wel 1000en berichten van mij verwijderd in al die jaren en ik heb daar nog nooit een berichtje over gehad.
 
Bovenaan