Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W42 spelers

DeletedUser73195

Guest
Jaja, snel terugkrabbelen he, als je de kans krijgt mij het spelletje te leren! stiekem bak je er zelf ook gewoon geen kont van! :p



Op W38 begon onze samenwerking, alleen deed je daar geen reet. W40 idem dito :p

En nu zorg ik er dus voor dat je account eens niet flopt, ga je w45 spelen.. Jij snapt er ook werkelijk waar niets van hé.:mad:
Tevens credits naar onze baas Perry en ons farmsletje André trouwens.:cool:
 

DeletedUser3435

Guest
Weet ik, had ook wel een beetje gehoopt misschien wat domme foutjes bij jou. Waarom zou die aanval verschrikkelijk slecht zijn? Omdat jij alles blockt of? Dus even voor de duidelijkheid, als wij jouw 'aanvalletjes' hadden geblockt was jouw aanval ook verschrikkelijk slecht. Enkel hebben wij in die situatie anders gehandeld dan jij, dus is onze aanval verschrikkelijk slecht?
Omdat je niet eens op mijn safe ging, derde of in sommige gevallen tweede linie is geen safe hoor.. Zeker niet aangezien je zo een mini front hebt. :D Was ook gewoon heeeeel voorspelbaar. Ja waren alleen maar fakes hoor, was geen ramp geweest moest je die geblocked hebben. Die 'als' is ook overbodig, aangezien het niet zo is.
 

DeletedUser62889

Guest
Omdat je niet eens op mijn safe ging, derde of in sommige gevallen tweede linie is geen safe hoor.. Zeker niet aangezien je zo een mini front hebt. :D Was ook gewoon heeeeel voorspelbaar. Ja waren alleen maar fakes hoor, was geen ramp geweest moest je die geblocked hebben. Die 'als' is ook overbodig, aangezien het niet zo is.

Niks liep op de 2e linie, niet eens de 3e ;). Ver daarachter, ook ver achter bij Il burittanaio zelfs.
 

DeletedUser3435

Guest
Niks liep op de 2e linie, niet eens de 3e ;). Ver daarachter, ook ver achter bij Il burittanaio zelfs.
Stoer verhaal..

Vayne
Herkomst: Victrix Mortalis (615|582) C56

Aantal: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0
Verliezen: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0

Verdediger: Frank Underwood
Doel: Proximity to power (597|625) C65
3 uur van het front, is zeker safezone hoor, zeker in de termen van iemand die altijd alles overstacked als er zelfs geen dreiging is. :D
 

DeletedUser76272

Guest

DeletedUser3435

Guest
Wij hebben keuzes moeten maken welke accounts we vol zouden zetten, gezien FU de grootste noobs zijn staat het daar tot in het achterland vol.
True. :cool: Al zou het wel mogelijk zijn bij dit niveau om FU helemaal leeg te laten staan..
 

DeletedUser62889

Guest
Stoer verhaal..

Vayne
Herkomst: Victrix Mortalis (615|582) C56

Aantal: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0
Verliezen: 0 0 6170 315 2911 0 321 0 0

Verdediger: Frank Underwood
Doel: Proximity to power (597|625) C65
3 uur van het front, is zeker safezone hoor, zeker in de termen van iemand die altijd alles overstacked als er zelfs geen dreiging is. :D

Dat is inderdaad de enige, en die zag ik al voordat ik postte, dus alsnog klopt het niet wat je zegt :p

Wij hebben keuzes moeten maken welke accounts we vol zouden zetten, gezien FU de grootste noobs zijn staat het daar tot in het achterland vol.

Dat kan ik wel beamen ja :cool:
 
Bovenaan