Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser

Guest
Helaas Jasper je gebrek aan Kennis neemt weer de bovenhand. KP werd niet meer betrokken toen we wisten van hun soli's bij vijandige stammen. Je hebt het of wel verkeerd gelezen of wel een foute conclusie gemaakt. Welk conflict valt er eigenlijk op te lossen? Team KP stabt, WAO en omgeving, stuurt soli's naar vijandige stammen, heult met de vijand, deelt staminfo met vijand. Denkt niet in teambelang, eist en dreigt 10 tallen dorpen op met als reden 'een beter farmcluster' dan nog het Peter/Dennis gedoe. Ik weet het niet hoor maar sommige dingen vallen niet goed te maken echter hebben wij het probleem wel opgelost https://gyazo.com/1d2673fa328db17f31ee2fbc06f13de0 zoals je in de link kon zien. Dat plan is btw ook niet alleen opgezet en is door de 'volledige stam' goedgekeurd.

Geen idee waarom je deze belachelijke opmerkingen maakt en wederom gewoon een gebrek aan kennis hebt. Lachwekkend dat je het tracht beter te weten als mij. Jij de inactieve die niets gevolgd heeft en zich niet wou moeien VS de leider die LETTERLIJK alles over WAO weet en bij elke discussie aanwezig was. Ra ra ra wie weet het beter? KP ging WAO hoe dan ook verraden dus een kick was de beste oplossing dat staat niet ter discussie dat is een feit. Zoals ik al reeds vertelde heb ik zowel jouw als Olaf aangesproken, jouw antwoord was dat je u niet ging moeien en die Olaf was het met alles eens wat ik zij echter loog die alles bij 1. Ja ik ga het dan echt nog een 100ste keer proberen, vergeet niet dat als ik de stab praktijken tegen Olaf zou meedelen of tegen jouw, Dennis het te weten ging komen en WAO meteen geleaved was. Dan waren we nog verder van huis en onvoorbereid. Ik kies btw nergens voor, wij hebben geen BG met Vitae en KP is niet gekickt om op een goed blaadtje te komen bij Vitae. KP is gekickt omdat zoals het je misschien was opgevallen ik niet tegen stabs/verraad kan. Je vliegt hoe dan ook gewoon buiten hoeft geen achterliggende tactische bedoeling achter te liggen.

Kan je u laatste zinnen ook op 1 of andere manier staven? Wij staan nog altijd open voor een samenwerking met Rush tegen Vitae, dat hun een stabber ondersteunen en dat tegen de WAO principes is kunnen wij weinig aan doen.
WAO gaat nog altijd voor wereldwinst en de kans dat dit lukt is nog altijd aanzienlijk groot. Je zin Jannes vernietigd zijn front met Vitae mag ja aanpassen naar KP. Hij heeft WAO op veel manieren genaaid en 1 daarvan is het verzwakte front bij Vitae. Wij hadden echter geen keuzen en hebben correct gehandeld. Waar was je eigenlijk toen ik jouw hulp vroeg? Nu beetje de betweter spelen van je kon beter dit en dat is wel heel goedkoop.

Zoals ik ook al vaker heb gezegd, had ik je graag verder willen helpen, maar niet in de vorm van het bespioneren van mijn cospelers. Ik heb je toen aangeraden om het via dialoog op te lossen en dat ik daar gerust mee wilde helpen. Verder was ik toen nog niets eens op de hoogte van de snipes tegen Ennio en al dat gedoe. Ik ben zelf geen fan van het posten van skypelogs, dus raad ik je maar aan om het zelf terug te lezen.

Dat er vanuit Kale Poes ontzettend veel verkeerde dingen zijn gebeurd, is ondertussen wel gebleken. Naar mijn weten gebeurde echter haast al die dingen in de periode dat jij KP al aan het isoleren was. Naar mijn mening heb je KP te snel als onvermijdelijke vijand weggezet en had je ook meer je best kunnen doen om dit alles te voorkomen. In mijn ogen was een heleboel van deze ellende nog te voorkomen mits jij in een eerder stadium anders gehandeld had. Natuurlijk sta jij als stamleider vrij in je beleid en als je vindt dat je voor het beste alternatief hebt gekozen, dan is dat maar zo. Ondertussen is duidelijk dat we het niet eens gaan worden en we zullen er ook niet veel meer aan kunnen doen, dus laten we het maar gaan.

"Jij de inactieve die niets gevolgd heeft en zich niet wou moeien VS de leider die LETTERLIJK alles over WAO weet en bij elke discussie aanwezig was. Ra ra ra wie weet het beter?"
Nouja, ik denk dat ik toch beter op de hoogte ben van de verhoudingen tussen KP en WAO. Dat lijkt me ook wel een soort van sleutel-element in dit hele circus. Verder vind ik het mooi dat je zo hoog van de toren blaast over je geweldige inzicht in de stam en dat dit vervolgens toch allemaal heeft kunnen gebeuren.

Verder niks persoonlijks he, Jannes <3 Ik gun jou, heel WAO en zelfs STVV nog altijd het beste. Vind het alleen jammer dat 'mijn' accountje nu zo van de wereld verdwijnt.
 
Reactiescore
3.540
Zoals ik ook al vaker heb gezegd, had ik je graag verder willen helpen, maar niet in de vorm van het bespioneren van mijn cospelers. Ik heb je toen aangeraden om het via dialoog op te lossen en dat ik daar gerust mee wilde helpen. Verder was ik toen nog niets eens op de hoogte van de snipes tegen Ennio en al dat gedoe. Ik ben zelf geen fan van het posten van skypelogs, dus raad ik je maar aan om het zelf terug te lezen.

Dat er vanuit Kale Poes ontzettend veel verkeerde dingen zijn gebeurd, is ondertussen wel gebleken. Naar mijn weten gebeurde echter haast al die dingen in de periode dat jij KP al aan het isoleren was. Naar mijn mening heb je KP te snel als onvermijdelijke vijand weggezet en had je ook meer je best kunnen doen om dit alles te voorkomen. In mijn ogen was een heleboel van deze ellende nog te voorkomen mits jij in een eerder stadium anders gehandeld had. Natuurlijk sta jij als stamleider vrij in je beleid en als je vindt dat je voor het beste alternatief hebt gekozen, dan is dat maar zo. Ondertussen is duidelijk dat we het niet eens gaan worden en we zullen er ook niet veel meer aan kunnen doen, dus laten we het maar gaan.

"Jij de inactieve die niets gevolgd heeft en zich niet wou moeien VS de leider die LETTERLIJK alles over WAO weet en bij elke discussie aanwezig was. Ra ra ra wie weet het beter?"
Nouja, ik denk dat ik toch beter op de hoogte ben van de verhoudingen tussen KP en WAO. Dat lijkt me ook wel een soort van sleutel-element in dit hele circus. Verder vind ik het mooi dat je zo hoog van de toren blaast over je geweldige inzicht in de stam en dat dit vervolgens toch allemaal heeft kunnen gebeuren.

Verder niks persoonlijks he, Jannes <3 Ik gun jou, heel WAO en zelfs STVV nog altijd het beste. Vind het alleen jammer dat 'mijn' accountje nu zo van de wereld verdwijnt.

Prima, het kan natuurlijk altijd 'beter' maar ik heb genoeg discussies met Dennis gehad en mijn vertrouwen was al genoeg beschadigd om deze situatie 'uit te praten' jij was zoals ik al zei niet betrokken bij deze discussies dus hebt ook totaal geen idee welke inspanningen wij geleverd hebben om het op te lossen. Het account KP is maar door 1 iemand verbrod en dat is door Dennis zelf, dus uitspraken dat ik leden kick om op een goed blaadje bij andere stammen te staan is wel heel kort door de bocht zelfs als ex inactief stamlid van mij zou je beter mogen weten dat stamleden heilig zijn voor mij zolang ze in teambelang denken. Vind het daarom ook zonde dat je kritiek uit terwijl je zo'n groot gebrek aan kennis hebt.
 
Reactiescore
1.278
Prima, het kan natuurlijk altijd 'beter' maar ik heb genoeg discussies met Dennis gehad en mijn vertrouwen was al genoeg beschadigd om deze situatie 'uit te praten' jij was zoals ik al zei niet betrokken bij deze discussies dus hebt ook totaal geen idee welke inspanningen wij geleverd hebben om het op te lossen. Het account KP is maar door 1 iemand verbrod en dat is door Dennis zelf, dus uitspraken dat ik leden kick om op een goed blaadje bij andere stammen te staan is wel heel kort door de bocht zelfs als ex inactief stamlid van mij zou je beter mogen weten dat stamleden heilig zijn voor mij zolang ze in teambelang denken. Vind het daarom ook zonde dat je kritiek uit terwijl je zo'n groot gebrek aan kennis hebt.

En waarom is dan ook kingsdorp gekickt hoor alleen kp dit kp dat:confused:
 
Reactiescore
3.540
En waarom is dan ook kingsdorp gekickt hoor alleen kp dit kp dat:confused:

Kingsdorp is zoals ik al vaker vermelde gekickt voor het achterhouden van info, het delen van staminfo met andere stammen, het solliciteren naar vijandige stammen, het plannen WAO te verlaten, het heulen met de vijand, het arrogante gedrag t.o.v medestamgenoten, het afdreigen van mb's,...

Lijkt me net voldoende voor een kick.
 

DeletedUser74452

Guest
Kingsdorp is zoals ik al vaker vermelde gekickt voor het achterhouden van info, het delen van staminfo met andere stammen, het solliciteren naar vijandige stammen, het plannen WAO te verlaten, het heulen met de vijand, het arrogante gedrag t.o.v medestamgenoten, het afdreigen van mb's,...

Lijkt me net voldoende voor een kick.

Bewijsjes aub :).
 
Reactiescore
3.540
Bewijsjes aub :).

Denk niet dat wij het kicken van Kingsdorp moeten verantwoorden met bewijzen. Bewijzen die je wilt zien zijn vaak terug te vinden in het topic. Neem je mijn uitleg niet aan als waarheid dan is dat zo doe je dat wel dan weet je te minste dat wat je denkt wel juist is ^^ Indien Lex moeilijk komt doen ben ik bereid er een post aan te wijten om hem onderuit te halen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Zoals reeds gezegd was deze speler niet op de hoogte van de exacte principes van Vitae wat nog maar eens te zien valt uit de gestelde vraag richting mij op Skype. Er kan daarom op geen enkele wijze waarde gehecht worden aan de uitspraken van deze speler.

Was de speler niet op de hoogte van de exacte principes? :D Je bent wel lekker collegiaal Sven, jullie gooien elkaars ruiten in :p Maar ik zal geen waarde meer hechten aan de uitspraken van deze speler; D.I.A. :p

cb83c5da87.png




Aan het begin van de wereld medio April / Mei / Juni heeft Vitae haar principes verwoord met betrekking tot kata gebruik op het algemeen forum, en zijn deze nog regelmatig herhaalt in de discussie die wij met Rush hebben gevoerd hierover. Daarin is aangegeven wanneer Vitae zou overgaan tot het gebruik van kata's. Er is dus wel zeker een goede reden welke te toetsen valt zodra Seau een reden weet van Vitae, echter is deze tot op heden bewust niet gegeven gezien wat er nu gebeurde we al verwacht hadden. Seau zou zichzelf ontiegelijk hard gaan tegenspreken en hen conclusies gebaseerd op niet 100% bewijs ineens van zichzelf wel gaan goed keuren, Seau zou voorbarige conclusies gaan trekken gebaseerd op maar 1 volledige kant van het verhaal en daarop hun oordeel baseren waar ze dat eerst nog veroordeelde. Precies wat we verwachtte is gebeurd. Om het voor jou en mij in poker termen te houden zoals je laatst bij Jannes deed. Outplayed in a mindgame.

Right.. :p

Hoe dan ook, de hele bovenstaande quote lijkt niet eens op het respons wat het zou moeten zijn, het gaat heel ergens anders over. Prima, ik citeer mijzelf weer, in de hoop dat ik daar nu een reactie op krijg: ''Iedere boerenlul kan een reden bedenken om te katapulteren. Jullie principes zijn relatief, discutabel en niet waterdicht, dat beaam je elke post weer. Daarmee zijn je principes niet te toetsen''. Alles wat niet eenduidig is, zoals een wet, valt in feiten niet te toetsen, zeker niet toekomstig.

Vitae heeft zoals ik al eerder verwoorde in deze vrij lange post wel te maken met Kale Poes en Kingsdorp, echter heeft Seau daar geen kennis van en zo sluit ook jij aan in de trein van Seau spelers die hun posts baseren op slechts 1 volledige kant van het verhaal, waar dat nog zo hard veroordeelt werd door Seau.

Denk je dat we achterlijk zijn? We hebben je vaker zien handelen, je denkwijze kent weinig verassingen, menig tactisch ingesteld persoon weet precies hoe laat het is. En zoals is gebleken komt alles wel boven water, zo ook Annabelle.. Maar dat is slechts één van de komende acties. Ik vind het frappant dat jij spreekt over posts baseren op 1 volledige kant van verhaal, terwijl je het eerder hebt over outplayed in a mindgame, ik zou mijn eigen ruiten ingooien door mijn mening te baseren op speculaties, denk je niet.


Vitae heeft nergens een uitzondering gemaakt op haar principes. Wederom een conclusie / bewering vanuit Seau die gestaafd kan worden met niks. Zoals verwoord valt deze actie net zo goed onder onze verwoorde principes. Derest van het stuk is gebaseerd op een als dan argumentatie, iets wat verre van zeker is dat dit zou gebeuren.

Och hoe kom ik er toch bij, zei je laatst niet iets over een ''openstaande rekening'' en dat stabbers wel gekatapulteerd mogen worden, zoals ook gedaan is? Ben je nou zo stom, of zie je zelf niet in dat dat uitzonderingen zijn.. immers hebben jullie Kale poes gekatapulteerd, dus het is duidelijk dat Vitae, een anti katapult stam, katapulteerd in sommige situaties, ''als daar een reden voor is''. (twee maal woorden die indiceren dat de principes relatief en discutabel zijn)

Wat is het gevolg van uitzonderingen op je principes maken? Dat je principes discutabel worden, niet waterdicht zijn en relatief. Principes, ookwel fundamentele waarden, zijn net als wetten eenduidig. Je kunt geen uitzondering maken op je fundamentele waarden, anders storten al je principes als een huis in, precies wat er bij Vitae ook gebeurd is. Principes zijn maar op enkele manieren te definieren, bespaar me dus totaal andere percepties van principes ;)

Mede doordat mijn respons 4 dagen later is, is er al zoveel meer bekend en staat deze onderbouwing als een huis. Ik kan dan ook met volle overtuiging concluderen dat vitae haar principes weinig waard zijn, en daarmee de moraalridders van vitae door de mand zijn gevallen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.149

DeletedUser3435

Guest
Toch mooi om te zien dat Mike een fanclub heeft die alleen voor hem afzakken naar het AF! :D
 

DeletedUser73696

Guest
Lukt het een beetje? :rolleyes:

Ik was even vergeten dat iedereen hier naast TW alleen het AF heeft en je binnen 24 uur antwoord moest geven.. Ik zal kijken of ik in de komende 24 uur kan kijken. Ik gok de kans nihil, dus zal je moeten wachten.
 
Reactiescore
1.149
Toch mooi om te zien dat Mike een fanclub heeft die alleen voor hem afzakken naar het AF! :D

Toch mooi om te zien dat wanneer een goede post over een situatie, of tegen Mike komt hij niet meer reageert :D

Ik was even vergeten dat iedereen hier naast TW alleen het AF heeft en je binnen 24 uur antwoord moest geven.. Ik zal kijken of ik in de komende 24 uur kan kijken. Ik gok de kans nihil, dus zal je moeten wachten.

Je hebt 3 dagen de tijd gehad om te antwoorden, bovendien zeg je 'straks' in jouw post dus had ik al veel eerder antwoord van je verwacht. Ben benieuwd hoelang we dit keer moeten wachten :eek:
 

DeletedUser76151

Guest
Toch mooi om te zien dat wanneer een goede post over een situatie, of tegen Mike komt hij niet meer reageert :D



Je hebt 3 dagen de tijd gehad om te antwoorden, bovendien zeg je 'straks' in jouw post dus had ik al veel eerder antwoord van je verwacht. Ben benieuwd hoelang we dit keer moeten wachten :eek:


Je moet toch onderhand wel weten dat Mike niet graag toegeeft dat hij fout zat :D
 

DeletedUser3435

Guest
Je moet toch onderhand wel weten dat Mike niet graag toegeeft dat hij fout zat :D
Jij hebt ook nog altijd geen degelijk argument gegeven voor je bagger lijstje hoor. :D Dus laten we ons mondje maar houden over andere.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mike heeft gewoon een leven:D
 
Reactiescore
1.149

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan