Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W42 spelers

DeletedUser72524

Guest
Kilkje

Hier dus de stab beschreven van Sven, mocht men meer informatie willen hebben. Stuur mij gerust een PM of vraag me dat hier openlijk op het AF. Al met al wil ik stellen dat dit een gebeurtenis is uit het verleden. Ik zelf vond het toen zeer spijtig dat er types waren als Sven die ervoor kozen om het spel met zo weinig respect te spelen en wij maar voornamelijk YKMN wachten nog steeds op een excuses vanuit kamp Story/Sven. Maar ik wil tegelijkertijd ook zeggen dat het niet mijn bedoeling was om bewust Sven zwart te maken, maar om meer lezers te trekken en daarvoor vind ik het niet erg om Sven te gebruiken (ivm verleden).

Hoe dan ook wil ik Sven tegelijkertijd ook meteen complimenteren, na gesprekken van anderen begreep ik dat Sven zich op 42 veel bezig houdt met het tegengaan van stabs, dit kan men hypocriet noemen zwak etc. Maar voor mij is dit een teken dat Sven zich op een positieve manier heeft ontwikkeld en ik hoop hem hierbij mee te geven dat hij dit gedrag vasthoudt en niet in herhaling valt van zijn gedrag op 37.
 

DeletedUser51467

Guest
Heeft er iemand de stab al gevonden, laat het me weten. Ik zie nergens dat er regels overtreden zijn of zoiets. Dat je meer lezers wilt trekken voor je topic, zoveel te beter. Om nu echter op het AF van w42 te komen beweren dat Sven een stab heeft gepleegd op w37 vind ik toch een beetje ver gaan, zeker omdat het nog niet eens een stab is. Ik denk dat deze zaak dus ook weer is afgehandeld en we verder kunnen gaan met het verdere verloop van de wereld.
 

DeletedUser72524

Guest
Heeft er iemand de stab al gevonden, laat het me weten. Ik zie nergens dat er regels overtreden zijn of zoiets. Dat je meer lezers wilt trekken voor je topic, zoveel te beter. Om nu echter op het AF van w42 te komen beweren dat Sven een stab heeft gepleegd op w37 vind ik toch een beetje ver gaan, zeker omdat het nog niet eens een stab is. Ik denk dat deze zaak dus ook weer is afgehandeld en we verder kunnen gaan met het verdere verloop van de wereld.

Lees de pm-wisselingen ;)
 

DeletedUser30607

Guest
Er wordt in dezelfde post als de pm-wisseling toegegeven dat het niet om een stab gaat, lijkt me vrij duidelijk dit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nog steeds geen stab. Hoogstens niet chique zoals Martijn het verwoordde.
 

DeletedUser51467

Guest
Lees de pm-wisselingen ;)

Heb ik gedaan, er staan nergens akkoorden tussen die spelers in die pm's dus er is geen stab. Het is gewoon mooi gebruik maken van de situatie en tactisch goed ingezien van Story. Ik praat meestal ook vriendelijk met mijn vijanden, dat wilt niet opeens zeggen dat er een nap geldt. Het is een tactische fout van die speler van Mental dat hij geen persoonlijke akkoorden heeft gesloten met die speler.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zal het nogmaals uitleggen:p, het account waar Sven op zat had toekomstplannen met Mental en zou gaan joinen zodra het account safe zat. Een reden waarom dit account wilde joinen was vanwege hun in het verleden goede banden met het account YKMN. Sven kwam op het account en besloot om Mental en vooral YKMN te vriend te houden en ook aan te geven dat hij nog steeds aan hun kant stond. De nacht voor de massa berichtte Sven YKMN om informatie te winnen en duidelijk te maken dat al het def naar een ander front kon, echter besloot Sven dezelfde nacht om de vijand stam te joinen en aanvallen op zijn toenmalige PBG te gooien.

Wat mij betreft is dit een duidelijke backstab, omdat hij het vertrouwen schendt van zijn PBG en een stam wat eigenlijk zijn toekomstige stam zou moeten worden. Noem het niet-chique of wat dan ook, wat mij betreft is dit smerig spel op zijn toppunt.

E: Ik wil erbij wel vermelden dat ik hoop dat Sven is veranderd en niet meer in de toekomst voor zulke lage streken kiest. Als dit tactiek wordt gezien dan ben ik blij dat ik niet actief op deze wereld ben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51467

Guest
Ik zal het nogmaals uitleggen:p, het account waar Sven op zat had toekomstplannen met Mental en zou gaan joinen zodra het account safe zat. Een reden waarom dit account wilde joinen was vanwege hun in het verleden goede banden met het account YKMN. Sven kwam op het account en besloot om Mental en vooral YKMN te vriend te houden en ook aan te geven dat hij nog steeds aan hun kant stond. De nacht voor de massa berichtte Sven YKMN om informatie te winnen en duidelijk te maken dat al het def naar een ander front kon, echter besloot Sven dezelfde nacht om de vijand stam te joinen en aanvallen op zijn toenmalige PBG te gooien.

Wat mij betreft is dit een duidelijke backstab, omdat hij het vertrouwen schendt van zijn PBG en een stam wat eigenlijk zijn toekomstige stam zou moeten worden. Noem het niet-chique of wat dan ook, wat mij betreft is dit smerig spel op zijn toppunt.

E: Ik wil erbij wel vermelden dat ik hoop dat Sven is veranderd en niet meer in de toekomst voor zulke lage streken kiest. Als dit tactiek wordt gezien dan ben ik blij dat ik niet actief op deze wereld ben!

Ik zie nergens iets van persoonlijke afspraken ofzo dus je kan niet concluderen dat het een stab is. Er is zelf naar hem dit vermeld:

Ik vind het enorm lullig om dit nieuws te moeten mededelen, maar bij nader inzien is besloten om het account DeathW1ng niet aan te nemen. Het kost namelijk enorm veel defence om jou front veilig te stellen en 69 dorpen is echt te weinig om het front in orde te maken.. Dat aantal mag je minstens verdriedubbelen. Het vertrek van Videx speelt hier ook een rol in aangezien je hierdoor nog meer front hebt gekregen.

Dit staat ook in je post, dus hij werd niet aangenomen, geen persoonlijke afspraken met de speler of de stam dus er heeft geen stab plaatsgevonden. Het is misschien inderdaad niet allemaal 100% netjes gebeurd, maar om hier te spreken van een stab is toch wat overdreven. Als je hier met bewijzen komt dat er afspraken waren tussen beide accounts, dan mag je ze hier gerust posten. Als deze hier niet zijn, mag je nog 20 keer je verhaaltje vertellen, het zal niet opeens een stab worden als je het 20 keer vertelt.
 

DeletedUser75133

Guest
Ik zal het nogmaals uitleggen:p, het account waar Sven op zat had toekomstplannen met Mental en zou gaan joinen zodra het account safe zat. Een reden waarom dit account wilde joinen was vanwege hun in het verleden goede banden met het account YKMN. Sven kwam op het account en besloot om Mental en vooral YKMN te vriend te houden en ook aan te geven dat hij nog steeds aan hun kant stond. De nacht voor de massa berichtte Sven YKMN om informatie te winnen en duidelijk te maken dat al het def naar een ander front kon, echter besloot Sven dezelfde nacht om de vijand stam te joinen en aanvallen op zijn toenmalige PBG te gooien.

Wat mij betreft is dit een duidelijke backstab, omdat hij het vertrouwen schendt van zijn PBG en een stam wat eigenlijk zijn toekomstige stam zou moeten worden. Noem het niet-chique of wat dan ook, wat mij betreft is dit smerig spel op zijn toppunt.

E: Ik wil erbij wel vermelden dat ik hoop dat Sven is veranderd en niet meer in de toekomst voor zulke lage streken kiest. Als dit tactiek wordt gezien dan ben ik blij dat ik niet actief op deze wereld ben!

Zoals door meerdere hierboven, en door edwin zelf in de post destijds is al aangegeven dat dit geen stab is.
Dat jij dit dus als stab bestempelt is raar/niet netjes. Daarbij waren er geen afspraken meer met het account deathwing/lagoon. Justin heeft zelf besloten het acc aan Story te geven. Als er toekomstplannen waren voor het account dan had justin dit waarschijnlijk niet gedaan.

Je zou dit als oneerlijk kunnen zien, maar dan nog.. is dit dan niet meer "niet netjes" van Justin? Waarom alle schuld op Sven afschuiven...
 

DeletedUser72524

Guest
Ik merk dat er nu alleen wordt gefocusd op een deel van de acties van Sven. Dat het geen stab is omdat er geen zwart-wit afspraken waren, wellicht. Al wil ik dat in twijfel trekken omdat een PBG van een jaar lang meer waarden heeft en dit niet eens zwart op wit hoeft te staan na zo'n tijd. Hoe dan ook gaat het vooral om het laffe en oneerlijke spel van Sven.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Sven speelde niet eens een jaar op DW dus natuurlijk kon die pbg hem niks schelen.
 
Reactiescore
86
Kilkje

Hier dus de stab beschreven van Sven, mocht men meer informatie willen hebben. Stuur mij gerust een PM of vraag me dat hier openlijk op het AF. Al met al wil ik stellen dat dit een gebeurtenis is uit het verleden. Ik zelf vond het toen zeer spijtig dat er types waren als Sven die ervoor kozen om het spel met zo weinig respect te spelen en wij maar voornamelijk YKMN wachten nog steeds op een excuses vanuit kamp Story/Sven. Maar ik wil tegelijkertijd ook zeggen dat het niet mijn bedoeling was om bewust Sven zwart te maken, maar om meer lezers te trekken en daarvoor vind ik het niet erg om Sven te gebruiken (ivm verleden).

Hoe dan ook wil ik Sven tegelijkertijd ook meteen complimenteren, na gesprekken van anderen begreep ik dat Sven zich op 42 veel bezig houdt met het tegengaan van stabs, dit kan men hypocriet noemen zwak etc. Maar voor mij is dit een teken dat Sven zich op een positieve manier heeft ontwikkeld en ik hoop hem hierbij mee te geven dat hij dit gedrag vasthoudt en niet in herhaling valt van zijn gedrag op 37.

Wauw
 

DeletedUser

Guest

Ja, dat is een beetje dubbel. Is niet echt netjes, maar kom op. Zie je die lappen tekst? Kan me wel voorstellen dat je die ook graag eens gelezen wilt zien. Hij heeft er ook netjes tijd in gestoken om de Tribal Wars geschiedenis vanuit zijn stam uit te lichten.

Ik neem aan dat we het spel van Sven als minder netjes kunnen bestempelen, sander14 kunnen bedanken voor het ontkrachten van Mike z'n diarree tegen Sven aangegooid en we de tekst van Sander14 eens goed onder ogen kunnen nemen om er wat van op te steken?
 
Reactiescore
86
Ja, dat is een beetje dubbel. Is niet echt netjes, maar kom op. Zie je die lappen tekst? Kan me wel voorstellen dat je die ook graag eens gelezen wilt zien. Hij heeft er ook netjes tijd in gestoken om de Tribal Wars geschiedenis vanuit zijn stam uit te lichten.

Ik neem aan dat we het spel van Sven als minder netjes kunnen bestempelen, sander14 kunnen bedanken voor het ontkrachten van Mike z'n diarree tegen Sven aangegooid en we de tekst van Sander14 eens goed onder ogen kunnen nemen om er wat van op te steken?

Als schrijver mag ik toch hopen dat je hoopt dat je tekst wordt gelezen omdat mensen het goed/interessant vinden, niet omdat je andere mansen gaat trashen en zo lezers krijgt.

Als het goed is krijgt het altijd wel lezers. Kijk naar het Phalanx afscheidstopic, Phalanx was al lang weg maar toch genoeg views.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik ken de gehele situatie van w37 dan wel niet maar dit is toch wel zeer laag spel.
Het valt mij vooral op hoe hypocriet hij is tov zijn gedrag op w42.

DeathW1ng 01.02.15 13:44
Ik kata geen hoofdgebouwen, houd het altijd op 3 gebouwen. Daarvan maakt hq geen deel. Tja boerderijen pure tactiek, vrij handig als jij 90% defensief speelt.

Overigens is dit account niet meer van de oude Deathw1ng. Die is een tijd geleden gestopt.

Hier heeft hij het al sinds het begin van de wereld over hoe kata's op alles behalve muur , vz en ah spelbederf zijn :D
Begrijp dan niet waarom hij de seau katanap niet aanneemt als hij zelf zo voor boeren kata'en is.

DeathW1ng 31.01.15 01:46
ben benieuwd, al ist wel raar dat story mij niet eerst pakt

Zich voordoen als iemand anders , 1 van de redenen waarvoor kale poes kata's zou verdienen.


Toch zeer komisch dat Mental haar dorpen verliezen tracht te verschuilen achter het continu benoemen van vies spel

Dat zou hij natuurlijk zelf nooit doen :rolleyes:



Doet me ook erg denken aan de situatie met cano , toen pathos in gesprek was met iemand van cano om een nap te regelen en dat dan de cano speler snel van het vertrouwen gebruik maakte om de slaagkans van zijn aanval te verhogen.

Sven deed het natuurlijk nog wel wat erger :

DeathW1ng 30.01.15 22:27
Nja als het er netjes voor staat zou ik toch echt niet men nachtrust ervoor opgeven, ook niet om de vijand te pesten.

Hij vond dat hij zelfs met zijn vuil spel nog niet het gehoopte voordeel had en hoopte dat de desbetreffende speler offline zou gaan om nog meer succes te behalen.

DeathW1ng 30.01.15 22:05
Ah kan best dat Story druk is, ik heb in ieder geval weinig aanvallen van ze gezien nog. Is wel mooi dat zij niks doen, dan kan je al je def van het grote cluster naar je kleine zetten.

Zou iemand voor mij kunnen bevestigen tegen welke cluster van YKMN deathwing lag ?
Zou me niet verbazen als hij hier aanmoedigt om zijn def van het front met deathwing weg te halen omdat dat "safe" zou zijn

DeathW1ng 31.01.15 02:36
Have fun mate


Asi563S.png

Dan nog eens trots zijn ook op dat vuil spel

Ik vind zijn conclusie van bij cano dan ook niet meer dan gepast hier .

Hieruit kunnen wij dus concluderen dat Sven een speler is die speelt zonder normen en waarden, geen respect heeft voor zijn vijanden. Liever op een oneerlijk manier wint dan een rechtvaardige strijd te voeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Misselijk makende manier om meer views te trekken voor die verhaaltjes. Ik vind het enigszins teleurstellend dat je dit doet over de rug van anderen en een uitermate vertekend beeld bwschrijft. 90% van je argumenten zijn destijds al door je stam ontkracht en door onszelf. Zoals Tompeter destijds al aantoonde gunde die Story het account juist vanwege de houding van Mental jegens het account. Uitermate hypocriete post van jou zelf dus welke hier op deze pagina ook vol met tegenstrijdigheden staat. Het was destijds gewoon een enorme inschattingsfout en het gaf de spelers van YKMN een kans om hun onkunde te maskeren. Ik kan niet anders dan zeggen dat dit artikel uitermate slecht en subjectief is geschreven vol met leugens en foutieve aannames welke over onvoldoende bewijslast beschikt om het überhaupt al enigszins betrouwbaar te noemen. Maarja dat het ander beschreven account, Zirkum, gehackt is en alles om het terug te krijgen wordt ook niet beschreven.... Dus toont alweer aan met welke insteek dit artikel is geschreven. Het is namelijk pure stmmingsmakerij over hoe goed en clean Mental wel niet was en hoe slecht en oneervol Story en Sven in het bijzonder speelde.


Zoals ik tegen de Deurwaarder zei, want heb het hem uitgelegd, is het zeer zeker geen stab en hoogstens niet chique vanwege de indruk die kan gewekt zijn vanwege de pm wisseling, maar dat is dan ook het enige vieze eraan vanuit Sven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Jij post ook alleen maar wat je uitkomt he Martijn :D

Nee volgens mij is Martijn leider van Story, tegenstander van Mental of iets. Elkaar een hand boven het hoofd houden is daar een vuistregel :') Alleszins vind ik die post van nyade wel tof, vooral dat stuk waar Sven zegt dat boerderijen katapulteren ''pure tactiek'' is. Toch verafschuwde hij Seau, toen seau 50 x 25 kata fakes op de boerderij stuurde op Jolien. Jolien, dat ook 90% def speelt. :p Maargoed, niets nieuws. Vitae haar principes zijn toch al meermaals relatief en onzinnig gebleken, immers is er nog steeds helemaal niemand die mijn theorie daarover heeft kunnen onkrachten :|
 
Bovenaan