Speler van het jaar | 2015

DeletedUser74452

Guest
Er wordt wel eens gezegd dat aanval de beste verdediging is :cool:.
 

DeletedUser51467

Guest
Om een gulden middenweg te vinden tussen het voorstel van Mike en het originele concept stel ik volgende puntenverdeling voor:

Beste stamspeler - 3 punten
Beste verdediger - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste leider - 1 punt
Beste P&P'er - 2 punt
Beste aanvaller - 2 punten
Meest tactische speler/leider - 2 punten
Favoriete forumposter - 1 punt
 

DeletedUser76151

Guest
Ik zou van 'beste Verdediger' 2punten maken, 'beste aanvaller' 1 punt en dan Beste speler zo laten aangezien beste aanvaller,verdediger en speler vaak samengaan :)
 

DeletedUser

Guest
Om een gulden middenweg te vinden tussen het voorstel van Mike en het originele concept stel ik volgende puntenverdeling voor:

Beste stamspeler - 3 punten
Beste verdediger - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste leider - 1 punt
Beste P&P'er - 2 punt
Beste aanvaller - 2 punten
Meest tactische speler/leider - 2 punten
Favoriete forumposter - 1 punt

Ik zou beste P&P 1 punt toekennen en verder zo laten als je hier voorstelt. Dit met de gedachte dat goede P&P door veel mensen niet serieus interessant wordt geacht en het niet bepaald moeilijk is. Plus het feit dat leider figuren hier sneller hun tijd in zullen steken, zodat leider figuren ook wel snel veel punten kunnen verzamelen alles bij elkaar.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik wil lijstjes zien, die puntenverdeling zal me aan mijn reet roesten. Immers zijn sommige nominaties persoonsgebonden, sommige accountgebonden en sommige stamgebonden. Uiteindelijk is het kwestie van de hoeveelheid lijstjes uit een bepaalde stam.. bedoel te zeggen dat die puntentelling niet zo belangrijk is :) Lijstjes dus :)
 

DeletedUser76151

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Srekamijaar en Struggle
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Sven
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Deathstroke
Wie was de beste verdediger van 2015?
Dont ask me
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Hans(Nyade)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Binnen WAO is dit sws Jannes
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Roald en Vetrix, toch een van de weinige die dergelijk en objectief posten
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Vetrix
Wie was de beste leider van 2015?
Sven
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Mijn Co Joren(triggerbullet)
Wie was dé flopspeler van 2015?
Amen(gilles) & TNP :D
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Jorn (Amen)
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Struggle

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Vitae en Seau zijn beiden aan elkaar gewaagd, Denk dat Vitae echter niet iets meer groei mogelijkheden hebben
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
WAO
Welke stam was aanvallend het beste?
Seau, de stats liegen niet(Helaas)
Welke stam was defensief het beste?
Vitae
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
We hebben als WAO nooit een bondgenoot gehad dus lastig om te antwoorden :p
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Vestri & NoP.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Seau
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Seau/vitae
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spelers
Wie was de beste speler van 2015?
Savior Of The North
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
.DS (Benji)
Wie was de beste aanvaller van 2015?
.DS (Benji)
Wie was de beste verdediger van 2015?
DAM
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Dennis (KP)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Jannes (TUF)
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Sweehx, mijn literaire werken worden nog niet op 20% van de goede waarde ingeschat.
Verder komt niemand in de buurt van mijn kwaliteiten.
Nee dit is geen zelfingenomenheid, ik ben de beste.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Vitalise (in het begin)
Wie was de beste leider van 2015?
Is niet te beoordelen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Ennio (MWR) en de hele bubs WAO'ers.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Gilles (Amen)
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Luuk (Amen)
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Jasey (FU)

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Vitae
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
-
Welke stam was aanvallend het beste?
Vitae
Welke stam was defensief het beste?
Seau.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Rush, SWAT en Nest.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Kiwi
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Vitae
 

DeletedUser

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Ds.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Grommertjes.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
DS, zonder twijfel.
Wie was de beste verdediger van 2015?
DAM, kan ik zelf niet beamen maar naar horen zeggen hebben zij zichzelf erg goed gered met een lastig front.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Er zijn sommige die naar mijn mening doen wat ze kunnen voor de stam, wil hier ook niet specifiek iemand voor nomineren.
Wel is het zo dat het naar mijn mening aan veel factoren ligt, de één heeft veel tijd en steekt daarvan 1/4 in het helpen van iemand D.M.V. vv of iets anders, de ander heeft weinig tijd en doet 1/2 daarvan.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
De mensen die mij vaker laten lachen met hun uitspraken, Ennio ( slaan compleet nergens op maar sommige zijn wel leuk )
Ook doet Jasey zeker niet onder voor Ennio met zijn befaamde uitspraak over een bevroren fishstick
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
-
Wie was de beste leider van 2015?
Steven.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Ricardo, mijn medespeler op ATL.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Jasey:cool:
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Jonathan, Sera op het AF.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Jasey mag mij wel eens gaan verbazen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Seau.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Weeral Seau.
Welke stam was aanvallend het beste?
En nogmaals Seau..
Welke stam was defensief het beste?
Ondanks de Zomerdip die ik echter wel begrijp, Vitae.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Denk dat onze MB stam als een betere BG gezien kan worden dan dat Vitae dat was:p
Welke stam is dé flopstam van 2015?
SWAT.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Ahja, het WAO front is maar saai, en dat van Vitae is pas sinds kort dus hierbij nomineer ik geen stam.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Seau en Vitae.
 

DeletedUser3435

Guest
Remakez, Struggle??? de beste speler van 2015 en wel iemand anders bij beste verdediger en aanvaller zetten.. ? Wil ik wel een beetje uitleg bij. :D
 

DeletedUser51467

Guest
Op zich heeft Struggle wel een moeilijk front gehad, 360° omringd zonder aansluiting van de stam en heeft hij enkele mooie aanvallen opgezet. Desondanks zou ik hem ook niet nomineren als beste speler, wel zeker ook één van de betere.

Ik zou beste P&P 1 punt toekennen en verder zo laten als je hier voorstelt. Dit met de gedachte dat goede P&P door veel mensen niet serieus interessant wordt geacht en het niet bepaald moeilijk is. Plus het feit dat leider figuren hier sneller hun tijd in zullen steken, zodat leider figuren ook wel snel veel punten kunnen verzamelen alles bij elkaar.

P&P vind ik nochtans een belangrijk aspect in het spel en het zullen er dat veel met me eens zijn. Om nu te zeggen dat het niet bepaald moeilijk is, vind ik ook een beetje kort door de bocht. Goede P&P is niet voor iedereen weggelegd doordat je toch moet aanvoelen hoe te reageren op bepaalde situaties en taal toch ook belangrijk is. Daarnaast kruipt er ook werk in het opstellen van een goede post en de bewijzen die noodzakelijk zijn in een bepaalde discussie, net zoals er nog een aantal aspecten belangrijk zijn voor goede P&P.

De beste leider heb ik verlaagd naar 1 punt om dit te voorkomen. Zoals Roald echter zegt, die puntenverdeling is tot nu toe nog niet belangrijk, lijstjes daarentegen wel. Een update over de nieuwe puntenverdeling zal er wel nog komen.
 

DeletedUser3435

Guest
Op zich heeft Struggle wel een moeilijk front gehad, 360° omringd zonder aansluiting van de stam en heeft hij enkele mooie aanvallen opgezet. Desondanks zou ik hem ook niet nomineren als beste speler, wel zeker ook één van de betere.
Akkoord maar Horatius bijvoorbeeld ging gedeeltelijk op barbaar en heeft Struggle nooit wat in de weg gelegd, hij heeft eigenlijk nog geen enkele speler gehad die hem iets in de weg gelegd heeft.. Zelfs TGL niet nee. :D Maar doordat Seau. daar faalde kan je hem moeilijk als beste speler gaan nomineren, ga je veel andere spelers tekort doen die veel meer moeite hebben moeten doen.
 

DeletedUser74430

Guest
Ik vind die puntentelling sowieso wat onduidelijk. Het idee van het topic is leuk hoor, maar aan wie worden de punten toegekend? In het ene geval wordt er voor een speler gekozen, zoals favoriete poster op het forum, en bij een ander punt als beste aanvaller wordt er naar een account gekeken. Puntenverdeling gaat dan een beetje scheef lopen, of ken je bij bijvoorbeeld de beste aanvaller de punten aan al de spelers van het account toe?

Hoe dan ook prima topic met leuke lijstjes hoor, zal er later ook nog een posten. De puntentelling is hier alleen nog niet echt duidelijk ;)
 

DeletedUser69813

Guest
Op zich heeft Struggle wel een moeilijk front gehad, 360° omringd zonder aansluiting van de stam en heeft hij enkele mooie aanvallen opgezet. Desondanks zou ik hem ook niet nomineren als beste speler, wel zeker ook één van de betere.

Heeft hij ook daadwerkelijk tegenstand gehad van dit 360 graden front? Gewoon een vraagje hoor, want d'r zit nogal een verschil in moeilijkheidsgraad tussen 360 graden front en 360 graden ACTIEF front.
 

DeletedUser75339

Guest
Heeft hij ook daadwerkelijk tegenstand gehad van dit 360 graden front? Gewoon een vraagje hoor, want d'r zit nogal een verschil in moeilijkheidsgraad tussen 360 graden front en 360 graden ACTIEF front.

Denk het niet echt , heb 1 keer de vv van horatius aangenomen op aanvraag van patat omdat samcro een massa op struggle plande en ze een vv'er nodig hadden.
Bleek dat ik de enigste was die stuurde (wel een dorpje gepakt) , zegt veel over die stam en het front dat struggle had .
 

DeletedUser69813

Guest
Denk het niet echt , heb 1 keer de vv van horatius aangenomen op aanvraag van patat omdat samcro een massa op struggle plande en ze een vv'er nodig hadden.
Bleek dat ik de enigste was die stuurde (wel een dorpje gepakt) , zegt veel over die stam en het front dat struggle had .

Dit bedoel ik dus. Je kan iemand prijzen omdat hij zich met een 360 graden front staande weet te houden, maar als dat front werkelijk waar niks uitvoert, is dat nauwelijks een prestatie te noemen.
 
Bovenaan