Een ruïnering van vertrouwen; Annabel / Vitae

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Nogmaals, ik ben niet je vijand. Ik speel niet en niks wat jij nu doet is in mijn voor- of nadeel. Sterker nog, als er iets in 'mijn' voordeel was, dan is het wel jouw gedrag. Er zitten immers veel meer goede bekenden van mij in WAO dan dat er naar Northern zouden gaan, die gasten van Northern ken ik niet en die in WAO gun ik alles. Ik zeg enkel dat ik persoonlijk spioneren moreel verwerpelijk vind.

Ik praat niet goed wat Dennis heeft gedaan op KP. Sterker nog, dat vind ik minimaal tweemaal zo ernstig. Dat neemt echter niet weg dat jouw gespioneer ook niet echt getuigt van veel moreel besef.

Je bent wel mijn vijand, in elk geval op het AF, en anders wel omdat je ex-kp bent, dat zal toch altijd bij je blijven.
En ik vind dat je mag spioneren in uitzonderlijke situaties als deze, waarbij er door toekomstige leden al veel vaker inmorele acties zijn gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp verwijt Danny, Jeremy dat hij Steven gestabt heeft door Jasper treintjes te laten snipen op Hangover, maar dat Cona hier een stokje voor stak door Robin in te schakelen die anti-islamitische spreekkoren inhuurde om Sander weg te jagen bij de Poolse supermarkt? Klinkt interessant allemaal, vertel me alsjeblieft meer.
 
Reactiescore
1.367
Dus als ik het goed begrijp verwijt Danny, Jeremy dat hij Steven gestabt heeft door Jasper treintjes te laten snipen op Hangover, maar dat Cona hier een stokje voor stak door Robin in te schakelen die anti-islamitische spreekkoren inhuurde om Sander weg te jagen bij de Poolse supermarkt? Klinkt interessant allemaal, vertel me alsjeblieft meer.

<3


[video=youtube;l8N66bfyRPc]https://www.youtube.com/watch?v=l8N66bfyRPc[/video]
 

DeletedUser

Guest
Je bent wel mijn vijand, in elk geval op het AF, en anders wel omdat je ex-kp bent, dat zal toch altijd bij je blijven.
En ik vind dat je mag spioneren in uitzonderlijke situaties als deze, waarbij er door toekomstige leden al veel vaker inmorele acties zijn gedaan.

Vijand vind ik dan wel een erg extreme term:p. Ik zou eerder zeggen gesprekspartner en als je dan nog onze onenigheid wil uitlichten, kun je het over een discussie hebben. Ik voel geen enkele vijandigheid richting jou noch enig ander persoon hier op het forum. Dit is juist de plek om in alle kalmte meningsverschillen te bespreken. Dat maakt je niet meteen tot vijand, hoop ik.

Verder vind ik ook dat je je spionage activiteiten kunt relativeren door te zeggen dat je er erger kwaad mee hebt voorkomen. Echter moet je dat dan wel bewijzen. Jij had het hier of ergens anders al over daden van Dennis en/of Lex die zouden zijn begaan om WAO te saboteren. Als je kunt aantonen dat dit bewust is gedaan om zo de instappositie van Northern te verbeteren dan rechtvaardigt dat wel enigzins jouw activiteiten.
 

DeletedUser69813

Guest
Spioneren is ook moreel verwerpelijk, maar niet in dit geval. Door mijn gespioneer is een mogelijke stab voorkomen en worden er stabbers aangepakt.

Vind ik niet. Op deze manier kun je elk spionage verantwoorden. Je bent gaan spioneren vanwegen geruchten, oftewel vermoedens. Theoretisch gezien kan ik nu gewoon een spion in Vitae of WAO gaan zetten omdat ik zogenaamd een "vermoeden" heb dat daar geen eerlijk spel wordt gespeeld.
Godweet wat voor informatie zo'n dergelijke spion dan verder nog meer doorspeelt, godweet wat jij verder allemaal aan verdere informatie binnen hebt zitten hengelen.

Nee ik beschuldig je niet, en ik zie je ook niet als iemand die zoveel mogelijk info binnen gaat lopen hengelen, maar ik neem aan dat je het punt wat ik wil maken bij deze wel snap.
 

DeletedUser76522

Guest
Wat een verschrikkelijk lelijke posts, voornamelijk van Deurwaarder. Begin ik niet eens aan om dat samengegooid lapje tekst te lezen.

blij om te zien dat we hetzelfde denken over de posts van elkaar.
 

DeletedUser76522

Guest
Gelukkig heb ik niet de schrijfstijl van een kind van 10 jaar. :D Doe er wat aan, ziet er echt lachwekkend uit.

dan ben ik toch wel zeker 2 jaar ouder dan jou qua schrijfstijl :eek:
zou er toch eens wat aan gaan doen kerel
 

DeletedUser3435

Guest
dan ben ik toch wel zeker 2 jaar ouder dan jou qua schrijfstijl :eek:
zou er toch eens wat aan gaan doen kerel
Ja laten we eerst maar beginnen met alinea's, dan zal ik er wat aan doen hé snuggere jongen. In de tweede stap kunnen we al toewerken naar een volledige tekst en dan uiteindelijk naar een zakelijke tekst. Ik vraag normaal 10/u maar in dit geval aangezien het beginnen bij nul is, vraag ik maar 8/u. :rolleyes: Nee maar even serieus, als jij veel te lange posts plaatst ben ik er zeker van dat veel mensen er niet aan gaan beginnen om dat hoopje letters te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76522

Guest
Ja laten we eerst maar beginnen met alinea's, dan zal ik er wat aan doen hé snuggere jongen. In de tweede stap kunnen we al toewerken naar een volledige tekst en dan uiteindelijk naar een zakelijke tekst. Ik vraag normaal 10/u maar in dit geval aangezien het beginnen bij nul is, vraag ik maar 8/u. :rolleyes: Nee maar even serieus, als jij veel te lange posts plaatst ben ik er zeker van dat veel mensen er niet aan gaan beginnen om dat hoopje letters te lezen.

Nou kerel, dan wil ik je bij deze feliciteren met uw geweldige zakelijk inzicht.
Het feit dat je in plaats van de discussie aan te gaan moet beginnen over tekstopbouw zegt mij namelijk al heel veel over in hoeverre je achter een standpunt staat.

Bedankt voor het aanbod in ieder geval, als ik ooit een reden heb om iemand met zo een zodanig gebrek aan een leven dat die moet gaan reageren op de tekst opbouw op een forum in te huren zal ik je zeker een bericht sturen.
 

DeletedUser3435

Guest
Nou kerel, dan wil ik je bij deze feliciteren met uw geweldige zakelijk inzicht.
Het feit dat je in plaats van de discussie aan te gaan moet beginnen over tekstopbouw zegt mij namelijk al heel veel over in hoeverre je achter een standpunt staat.

Bedankt voor het aanbod in ieder geval, als ik ooit een reden heb om iemand met zo een zodanig gebrek aan een leven dat die moet gaan reageren op de tekst opbouw op een forum zal ik je zeker een bericht sturen.
Er is hier niet eens een discussie gaande, gewoon een beetje verwijten naar elkaar toe en Vitae die zich weer van de domme houdt. Wat moet ik daar op gaan reageren dan? Enlighten me. :D Ik heb hier niet eens een standpunt ingenomen in de verdere discussie, sterke post weer.

Moest je het eens gelezen hebben zei ik dat het slechte post's' waren, voornamelijk jij. Phantom bijvoorbeeld ook, zo een tekstopbouw begin ik gewoon niet aan. Ja, ik heb echt een gebrekkig leven, ben er zeker van dat jij wel een veel beter leven hebt hoor. Haha, sneu ventje.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja laten we eerst maar beginnen met alinea's, dan zal ik er wat aan doen hé snuggere jongen. In de tweede stap kunnen we al toewerken naar een volledige tekst en dan uiteindelijk naar een zakelijke tekst. Ik vraag normaal 10/u maar in dit geval aangezien het beginnen bij nul is, vraag ik maar 8/u. :rolleyes: Nee maar even serieus, als jij veel te lange posts plaatst ben ik er zeker van dat veel mensen er niet aan gaan beginnen om dat hoopje letters te lezen.

Liever een lange post van Deurwaarder dan een korte van jou.:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Liever een lange post van Deurwaarder dan een korte van jou.:eek:
Ja maar jij bent net zoals Black Dead ook niet echt een waardemeter naar tekstopbouw en intellectuele standaarden hé. Heb ik geloof ik al 5 keer gezegd toen je er telkens overal ging tussenspringen.. Ik verkies Mike ook over jou trouwens, super sterke objectieve argumentatie. Wat ben jij toch een baas, ik moet wel zeggen dat ik je IG even serieus neem als op het AF. Nadat ik één van je solli's eens onder ogen kreeg.. Lachen lachen lachen hoor. :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ja maar jij bent net zoals Black Dead ook niet echt een waardemeter naar tekstopbouw en intellectuele standaarden hé. Heb ik geloof ik al 5 keer gezegd toen je er telkens overal ging tussenspringen.. Ik verkies Mike ook over jou trouwens, super sterke objectieve argumentatie. Wat ben jij toch een baas, ik moet wel zeggen dat ik je IG even serieus neem als op het AF. Nadat ik één van je solli's eens onder ogen kreeg.. Lachen lachen lachen hoor. :D

Gelukkig ben jij zo´n topper en blaas je iedereen ingame ook omver. Ik denk even aan W18, Constantius:rolleyes:
 

DeletedUser76522

Guest
Er is hier niet eens een discussie gaande, gewoon een beetje verwijten naar elkaar toe en Vitae die zich weer van de domme houdt. Wat moet ik daar op gaan reageren dan? Enlighten me. :D Ik heb hier niet eens een standpunt ingenomen in de verdere discussie, sterke post weer.

Moest je het eens gelezen hebben zei ik dat het slechte post's' waren, voornamelijk jij. Phantom bijvoorbeeld ook, zo een tekstopbouw begin ik gewoon niet aan. Ja, ik heb echt een gebrekkig leven, ben er zeker van dat jij wel een veel beter leven hebt hoor. Haha, sneu ventje.

Heb ik dan ook maar ergens gevraagd aan je of je weer over de discussie door wil gaan? Nee, ik reageerde puur op je eigen reactie.

En nee hoor, ik heb t hier hartstikke fijn in de kelder, al zijn de ratten af en toe een tikkeltje vervelend. :boer:
 

DeletedUser3435

Guest
Gelukkig ben jij zo´n topper en blaas je iedereen ingame ook omver. Ik denk even aan W18, Constantius:rolleyes:
Oh maar ik heb EQUI ook omvergeblazen hoor, tot dat Phalanx omvergeblazen werd. :D Denk dat ik twee keer eens serieus wat dorpen ben verloren, één nacht en één weekendje weg(geweldige CO natuurlijk), waar ik zowat alles erna van gerecupereerd heb. Dat zou jij snappen moest je ooit een degelijk eigen account gehad hebben dat mee doet voor de eindwist. Nu moet je het doen met gekregen accountjes in een random stam waar je toch maar binnengelaten wordt. Dus laten we maar niet boven ons niveau praten hé.

Heb ik dan ook maar ergens gevraagd aan je of je weer over de discussie door wil gaan? Nee, ik reageerde puur op je eigen reactie.

En nee hoor, ik heb t hier hartstikke fijn in de kelder, al zijn de ratten af en toe een tikkeltje vervelend. :boer:
Ja maar je maakt toch een verwijt dat ik begin over de schrijfstijl ipv de discussie? :rolleyes: Dus nu spreek je jezelf weer tegen in nog geen 10 minuten tijdverschil. Chapeau
 

DeletedUser

Guest
Ik beargumenteer mijn posten als het nodig is, niet als je welles of nietes discussies aan het voeren bent met bv Phenomenal.

Stop deze discussie eens, ik denk dat we kunnen concluderen dat jullie elkaar niet mogen, maar om elkaar nu steeds te beschuldigen en zelf te ontkennen hoe zielig jullie zijn, over iets waar niemand zich in interesseert, is van beide kanten een beetje kansloos.
 

DeletedUser

Guest
Oh maar ik heb EQUI ook omvergeblazen hoor, tot dat Phalanx omvergeblazen werd. :D Denk dat ik twee keer eens serieus wat dorpen ben verloren, één nacht en één weekendje weg(geweldige CO natuurlijk), waar ik zowat alles erna van gerecupereerd heb. Dat zou jij snappen moest je ooit een degelijk eigen account gehad hebben dat mee doet voor de eindwist. Nu moet je het doen met gekregen accountjes in een random stam waar je toch maar binnengelaten wordt. Dus laten we maar niet boven ons niveau praten hé.

Op w18 heb je gewoon je meerdere moeten erkennen in EQUI. ;) Rocko heb je miss. kunnen edelen, maar constantius was op dat moment zeker gelijkwaardig/beter dan jou. Ook al was dat echt geen pure top.
 

DeletedUser3435

Guest
Op w18 heb je gewoon je meerdere moeten erkennen in EQUI. ;) Rocko heb je miss. kunnen edelen, maar constantius was op dat moment zeker gelijkwaardig/beter dan jou. Ook al was dat echt geen pure top.
Jezus wat zit jij toch te lullen. Ik en Brokentime. hebben toen drie EQUI accounts weggespeeld. Één gevalletje Jolien20 (Cerebral-Asssasin), Jaspeeer en Rocko ja. Toen was het een overstacked front bij EQUI en ging bv Costarika jumpen voor het moraal. Toen was het continu deffen en recappen omdat ze elke nacht gingen fucken, uiteindelijk was Phalanx al 'gevallen' en ben ik er toen met gequit door die stab op W30 door Aus en is het account in handen van Phalanx gekomen.

Het is nooit tot een echte massa of confrontatie tussen Constantius/Agonoize en Kredict gekomen. Zal nog wel eens een screentje plaatsen als ik hem daarover aanspreek. Wel heerlijk dat iemand van Break het gaat hebben over gemiddeld niveau.. :D Break kon nog niet half tippen aan het individueele niveau van Phalanx.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Ik heb het gelezen en snap er niks van. Aangezien ik objectief wil oordelen en niet meteen ga haten omdat dat mij het best uitkomt (Seau.) wil ik weten wat er gestabt is of niet eerlijk is geweest. Want ik kan dat niet opmaken uit dit topic. Dus zeg het is Global? Wat is er fout gegaan....

Misschien als ik het 3x neerzet? Reageer je dan wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan