Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W42 spelers

Reactiescore
7.931
Eens een stabber is inderdaad de kans groter dat hij opnieuw een stab pleegt, maar iedereen verdient een tweede kans, echter niet op dezelfde wereld naar mijn mening. Laten we gewoon de bewijzen afwachten en ik denk niet dat Seau de beslissingen van Vitae moet maken in deze situatie.

Waarom deed Vitae dat niet in het geval van Kale Poes?
 

DeletedUser51467

Guest
Het verhaal van de andere kant afwachten.

Sommige bewijzen die geleverd zijn bij Kale Poes waren sowieso al onweerlegbaar, hoe mooi verhaaltje hij er rond zou breien. Daarnaast heeft hij toch een antwoord gegeven naar wat ik mij herinner, maar deze was ten eerste al bijna onverstaanbaar qua taal en ten tweede was deze niet goed genoeg om de stab goed te praten. Hier zijn echter nog geen bewijzen gepasseerd over Sven, maar alleen een speler van w37 die heel even iets komt roepen.
 

DeletedUser74452

Guest
Vroeg me af waarom ze geen baksteen voor jou hoofd doen zoals bij dit plaatje...zal ook spuuglelijk zijn, een hele verbetering dus!

Ja kan ik er wat aan doen dat je niet kan photoshoppen en je een lelijke steen neemt? Aan mijn Chinese looks zal het overduidelijk niet liggen.
 

DeletedUser47069

Guest
Ja kan ik er wat aan doen dat je niet kan photoshoppen en je een lelijke steen neemt? Aan mijn Chinese looks zal het overduidelijk niet liggen.

Sinds wanneer zijn chinese lange slungels van een 2 meter?
Alleen de kleine **** klopt wel.
 

DeletedUser74452

Guest
Sinds wanneer zijn chinese lange slungels van een 2 meter?
Alleen de kleine **** klopt wel.

Ik ben 1.50m, trek je bronnen na. Ja, ik heb een klein piemeltje, nadeel van Chinees te zijn.
Maar ach, je hebt gewonnen. Ik rekk je irl wel
 
Bovenaan