Speler van het jaar | 2015

DeletedUser75237

Guest
Bedankt Roald en Martijn. Had ik nou niet meteen verwacht :eek:
 
Reactiescore
254
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Vitalise, nog altijd één van mijn favoriete forumposters, jammer dat hij niet meer zo actief post.

Bedankt man!

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ik vind Vetrix, Progidii, Vitalise en Mcawesome toffe posters. GK, Boxem en Phenomenal hebben door hun functie ingame net even andere belangen, waardoor de posts moeilijker te doortasten zijn, en ze net een ander belang hebben. Verder vind ik het ook wel komisch hoe sommige posters op bepaalde manieren toch veel woede opwekken, en Flonaldo onze Gif fanaat.. ook daar heb ik om leren lachen.

Thnx :)
 
Reactiescore
3.540
Als ik een paar opmerkingen mag geven op de afgelopen lijstjes.

Wil ik beginnen met dat Amen echt niet als het geflopste account op w42 mag genoemd worden. Ik kan er 758 opnoemen die 10x zo hard geflopt zijn. TNP bv lange tijd aan de top in de wereld en is gewoon weg gespeeld alsof het een DU was die zijn dorpen leeg had gezet. Amen was een extreem klein account die een groot front had met spelers als DS en GT die hier geprezen worden als beste aanvallers. Niet te vergeten dat Amen echt ongelooflijk hard geveegd werd 'zie ODD' en ja in die fase van het spel was dat echt super veel. Niet te vergeten dat Amen minder middelen kon krijgen van de stam dan de vijand stam dit kon. De eerste massa op Amen was ook enorm geflopt '3 dorpen winst' in tegenstelling tot veel andere spelers die zijn weg gespeeld zat Amen in een heel moeilijke ligging dus hem als flopspeler van het jaar te benoemen vind ik totaal niet goed geanalyseerd.


Dan nog de nominatie van GT als beste aanvaller, ik de speler die ongetwijfeld veruit het meest gedeft heeft op zowel, Amen, TUF als Casi en daarbij echt al heel vaak gevochten heeft tegen DS en GT kan dus wel met een goede kijk erop zeggen dat DS een betere aanvaller is als GT en dat verschil is best groot om te zien. Wat niet wil zeggen dat GT geen goede aanvaller is maar DS is nu eenmaal gewoon beter dus hij word wat te kort gedaan hier.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik denk dat er ook een verschil is hoe de spelers van een geflopt account zich hebben geprofileerd, en dat om die reden Amen vaker genoemd zal worden dan bijvoorbeeld TNP. Ookal flopte TNP harder, TNP heeft ook nooit publiekelijk gedaan alsof hij goed / de beste was.
 
Reactiescore
3.540
Ik denk dat er ook een verschil is hoe de spelers van een geflopt account zich hebben geprofileerd, en dat om die reden Amen vaker genoemd zal worden dan bijvoorbeeld TNP. Ookal flopte TNP harder, TNP heeft ook nooit publiekelijk gedaan alsof hij goed / de beste was.

Gilles heeft maar een minieme periode op Amen gespeeld (enkele weken), dat je enkele grootspraken van hem aanhaalt om het hele acc Amen tot flop speler van w42 te benoemen vind ik niet realistisch. Amen heeft ook zat prestaties op de wereld geleverd die zeker noemswaardig zijn. Stond ook niet in de top van de ranglijst terwijl er zat spelers daar zaten die ook zulke uitspraken meermaals deden en geen prestatie hebben gehaald en in een veel makkelijkere situaties verkeerde als Amen en 10x zo gemakkelijk zijn opgerold. Ik verdedig Amen niet omdat hij een speler in WAO was, moest bijvoorbeeld Casimodo genoemd worden zou ik dat zeker begrijpen. Maar Amen is zeker niet de flop speler van w42 met de nadruk op zeker niet. Denk dat ik daar wel een goed beeld op heb.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Gelukkig zijn alle lijstjes hier subjectief, want ik heb kijk op de beste aanvaller, en dat is toch duidelijk Il burattinaio :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Als ik een paar opmerkingen mag geven op de afgelopen lijstjes.

Wil ik beginnen met dat Amen echt niet als het geflopste account op w42 mag genoemd worden. Ik kan er 758 opnoemen die 10x zo hard geflopt zijn. TNP bv lange tijd aan de top in de wereld en is gewoon weg gespeeld alsof het een DU was die zijn dorpen leeg had gezet. Amen was een extreem klein account die een groot front had met spelers als DS en GT die hier geprezen worden als beste aanvallers. Niet te vergeten dat Amen echt ongelooflijk hard geveegd werd 'zie ODD' en ja in die fase van het spel was dat echt super veel. Niet te vergeten dat Amen minder middelen kon krijgen van de stam dan de vijand stam dit kon. De eerste massa op Amen was ook enorm geflopt '3 dorpen winst' in tegenstelling tot veel andere spelers die zijn weg gespeeld zat Amen in een heel moeilijke ligging dus hem als flopspeler van het jaar te benoemen vind ik totaal niet goed geanalyseerd.


Dan nog de nominatie van GT als beste aanvaller, ik de speler die ongetwijfeld veruit het meest gedeft heeft op zowel, Amen, TUF als Casi en daarbij echt al heel vaak gevochten heeft tegen DS en GT kan dus wel met een goede kijk erop zeggen dat DS een betere aanvaller is als GT en dat verschil is best groot om te zien. Wat niet wil zeggen dat GT geen goede aanvaller is maar DS is nu eenmaal gewoon beter dus hij word wat te kort gedaan hier.

Ohhh jij defte, vandaar dat alles zo makkelijk verloopt.
 

DeletedUser73657

Guest
Ds heeft wel veel meer edels dan grom beschikbaar wat het aanvallen ook wel wat makkelijker maakt. Denk dat we beide ongeveer even sterk zijn op aanvallend vlak.
 

DeletedUser69813

Guest
Ben er wel mee eens dat Gilles het Amen account toch wel in een slechter daglicht zette met zijn arrogante uitspraken. Jorn hoorde je eigenlijk nooit op een arrogante manier posten.
 
Reactiescore
3.540
Ds heeft wel veel meer edels dan grom beschikbaar wat het aanvallen ook wel wat makkelijker maakt. Denk dat we beide ongeveer even sterk zijn op aanvallend vlak.

Ik heb het ook niet over het gebruik van 'wie spamt de meeste edels'
 

DeletedUser75339

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?

Srekamjiaar , omwille van hun aanvallend vermogen en de 2e plaats op de ranglijst ondanks dat ze niet de voordelen hebben die een rim-account heeft .

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

De leiding van Vitae , waarbij ik voornamelijk kijk naar .Esta , heeft tactisch de beste massa's ten uitvoer gebracht dit jaar.

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Grommende Tijgers verdienen deze wel voor het wegspelen van Amen.

Wie was de beste verdediger van 2015?

Jolien20 als je ziet hoeveel Seau. doodloopt op dat zombie-account.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

Amen door zo snel weggespeeld te worden , had ze hoger ingeschat.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Hier kan je niet om jannes heen , wat hij voor zijn stam en andere stammen al heeft gedaan is buiten proporties.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Roald97 is mijn persoonlijke favoriet , hoewel ik vetrix ook wel graag lees.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

Als we over het hele jaar gaan kijken dan vetrix , hoewel hij niet zoveel post is wat hij post er meestal wel raak op en heeft hij minder spelfouten en persoonlijke aanvallen dan roald.

Wie was de beste leider van 2015?

DOI , aangezien seau nog steeds geen dipje heeft gekend.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Rick van ADL omdat hij zelf gewoon keihard voor zijn account bleef gaan , ook al wist hij dat hij verloren was.

Wie was dé flopspeler van 2015?

The night pharmacy voor zijn eenvoudige val

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Rick van ADL , de spelers van HNA , wout van TBP

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?

Vitae heeft het meeste bewezen dit jaar , maar voornamelijk in 2016 gaat de echte strijd worden uitgevochten.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

|WAO| aangezien ik jannes zijn nu gereduceerde stam wel tot een hechte eenheid zie omvormen.

Welke stam was aanvallend het beste?

Vitae met de beste massa's op diverse spelers.

Welke stam was defensief het beste?

Vitae met de verdediging van accounts als dam en biervertier

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?

Seau en Vitea , niet dat ze het zonder niet hebben gekund maar de vestri accounts in de core werden hierdoor wel sneller weggewerkt.

Welke stam is dé flopstam van 2015?

Hier ga ik geen stam zetten maar een groep spelers.
Namelijk de spelers die in stuff/vestri/even swat en nu rush zitten.
Steek deze spelers in eenderwelke stam en die zal floppen

Welke stam was dé vijand van 2015?

Vitae natuurlijk

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

Seau , aangezien vitae in potentie een grotere gebied kan controleren , lijkt het mij logisch dat seau voor vuurwerk gaat zorgen dit voorjaar.
 

DeletedUser44415

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?

Srekamjiaar , omwille van hun aanvallend vermogen en de 2e plaats op de ranglijst ondanks dat ze niet de voordelen hebben die een rim-account heeft .

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

De leiding van Vitae , waarbij ik voornamelijk kijk naar .Esta , heeft tactisch de beste massa's ten uitvoer gebracht dit jaar.

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Grommende Tijgers verdienen deze wel voor het wegspelen van Amen.

Wie was de beste verdediger van 2015?

Jolien20 als je ziet hoeveel Seau. doodloopt op dat zombie-account.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

Amen door zo snel weggespeeld te worden , had ze hoger ingeschat.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Hier kan je niet om jannes heen , wat hij voor zijn stam en andere stammen al heeft gedaan is buiten proporties.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Roald97 is mijn persoonlijke favoriet , hoewel ik vetrix ook wel graag lees.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

Als we over het hele jaar gaan kijken dan vetrix , hoewel hij niet zoveel post is wat hij post er meestal wel raak op en heeft hij minder spelfouten en persoonlijke aanvallen dan roald.

Wie was de beste leider van 2015?

DOI , aangezien seau nog steeds geen dipje heeft gekend.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Rick van ADL omdat hij zelf gewoon keihard voor zijn account bleef gaan , ook al wist hij dat hij verloren was.

Wie was dé flopspeler van 2015?

The night pharmacy voor zijn eenvoudige val

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Rick van ADL , de spelers van HNA , wout van TBP

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?

Vitae heeft het meeste bewezen dit jaar , maar voornamelijk in 2016 gaat de echte strijd worden uitgevochten.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

|WAO| aangezien ik jannes zijn nu gereduceerde stam wel tot een hechte eenheid zie omvormen.

Welke stam was aanvallend het beste?

Vitae met de beste massa's op diverse spelers.

Welke stam was defensief het beste?

Vitae met de verdediging van accounts als dam en biervertier

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?

Seau en Vitea , niet dat ze het zonder niet hebben gekund maar de vestri accounts in de core werden hierdoor wel sneller weggewerkt.

Welke stam is dé flopstam van 2015?

Hier ga ik geen stam zetten maar een groep spelers.
Namelijk de spelers die in stuff/vestri/even swat en nu rush zitten.
Steek deze spelers in eenderwelke stam en die zal floppen

Welke stam was dé vijand van 2015?

Vitae natuurlijk

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

Seau , aangezien vitae in potentie een grotere gebied kan controleren , lijkt het mij logisch dat seau voor vuurwerk gaat zorgen dit voorjaar.

Namelijk de spelers die in stuff zaten. Steek deze spelers in eenderwelke stam en die zal floppen... ge weet toch dat DOI ook uit stuff komt? :p
 

DeletedUser75339

Guest
Namelijk de spelers die in stuff zaten. Steek deze spelers in eenderwelke stam en die zal floppen... ge weet toch dat DOI ook uit stuff komt? :p

Zou me niet verbazen dat hun wegen met die van stuff scheidden omdat met de spelersgroep maar moeilijk te werken viel.
DOI was op een bepaald moment zelf leider als ik me niet vergis dus zij zullen ze wel kennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan