Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser73696

Guest

Jurriaan zat op Pathos, volgensmij ook Laurens.

Oja doen ze dat, vraag maar aan benji, die zal je vertellen dat ze het niet doen.
Jammer man zo een sterk begin.
Maar leuk dat je jeroen hebt geowned een speler waarmee ik op wereld 14 enkele maanden mee samen heb gespeeld.
Bij mij moet je van betere huizen komen jochie.

Kan me niet voorstellen, je wekt niet echt een goede indruk. Gebaseerd op je AF posten zou ik jou meer in de categorie Renners zetten. Grote bek en rennen als het er op aankomt, omdat je goudvis ongesteld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Kan me niet voorstellen, je wekt niet echt een goede indruk. Gebaseerd op je AF posten zou ik jou meer in de categorie Renners zetten. Grote bek en rennen als het er op aankomt, omdat je goudvis ongesteld is.

Wat een grap, volgensmij ben jij de held die in de aanval schoot toen ik zei dat je wat water kan gaan drinken.
Ik rennen bij een massa? Knulletje je kunt maar beter gewoon ophouden als je totaal geen idee hebt tegen wie je aan staat te sproeien.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat doe jij nou weer hier dan flapdrol :D
 

DeletedUser44415

Guest
Kan me niet voorstellen, je wekt niet echt een goede indruk. Gebaseerd op je AF posten zou ik jou meer in de categorie Renners zetten. Grote bek en rennen als het er op aankomt, omdat je goudvis ongesteld is.

Jouw post tegenover hem is heel inhoudelijk ja :confused:. Beetje ongesteld, mikie?
 

DeletedUser68252

Guest
Zeer mooie post die de morele waarden van Vitae laat zien, ik ben werkelijk bijna ontroerd. Het is mooi om te zien dat jullie geen enkele speler ook maar zouden kata'en zonder er reden voor is, zo zouden serieus meer mensen moeten zijn. Pluim voor Vitae erbij!
Alhoewel jullie bij Corne en Fexeris volledig gelijk hebben, vind ik dat het bij HNA en ADL een beetje anders is. Zij deden kata sloopmassa op jullie, wat niet mooi is van hen nee. Maar Vitae, die zich al heel de wereld lang profileert als de absolute toppers van w42, zou toch in staat moeten zijn om een bende noobs van Rush, ook al gebruiken zij kata sloopmassa's. Het zijn en blijven nog steeds 'die noobs van Rush', dus daar was het imo van 'we kunnen niet winnen dus we gebruiken kata's'

His Noodly Appendage en A different Life hebben Rush beide onvoorwaardelijk gesteund in de sloop massa's op Dont ask me. Hebben zelf ook kata's gegooid in deze massa's. Wij hebben in die tijd een statement naar buiten gebracht met het feit dat als ze de kata's zouden doorzetten, wij hen op het gebied van kata's exact dezelfde behandeling zouden geven die zij als stam Rush bij andere spelers geven zoals bijvoorbeeld Dont ask me. Beide accounts weigerde en hebben zoals onze principes die destijds verwoord zijn voorschrijven hebben ze een volledige pay back gehad.

Vitae heeft nooit aangehaald dat de spelers van Rush maar een stel nubs zijn, dat Seau zo denkt over deze stam en de spelers die erin zitten is is voor ons helemaal prima, je valt er immers je eigen bg/nap mee af gezien een deel van Rush behoort tot de nieuwe stam Northern pact.

Maar goed, even om al jullie morele waarden onderuit te halen. KP heeft gestabd, ja, maar tegen |WAO|. Dit heeft absoluut niets te maken met Vitae.. Dat jullie gewoon een massa zouden sturen, kan ik ook niet plaatsen want dat is nog steeds handelen uit eigen voordeel, maar dat zou je nog enigszins kunnen verwoorden.
Maar komop, een sloopmassa op KP? :eek: en dan heel de tijd ontkennen zoals Martijn deed. Nou even aan iedereen van Vitae, ik kon het toen bewijzen aan de hand van logjes en nu aan de hand van rapportjes.

Vitae is wel betrokken in het verhaal Kale Poes in tegen stelling tot wat velen van buitenstaanders hier denken noch beweren. Zoals reeds verwoord heeft Vitae een rekening te vereffenen, welke dat mag zijn is voor jullie momenteel niet bekend, en zal misschien later nog bekend gemaakt worden. ik heb al reeds verwoord dat ik niet uitsluit dat dit nooit verwoord zal worden.

Ik haalde net al aan dat het voor jullie niet bekend is welke rekening vitae nog te vereffenen heeft. Seau de stam die uitgerekend in het topic The alliance that used to change the fate of a world zichzelf keer op keer heeft verdedigd met het argument dat de bewijzen die Vitae aanhaalde niet volledig dicht zijn, en er daarom in feiten niks bewezen word houd zich nu sterk door aan te halen dat Vitae geen principes zou hebben om willen van het feit dat het onzin is dat we een rekening te vereffenen zouden hebben. Kortom, Seau heeft keer op keer gepost dat Vitae voorbarige conclusies trok uit bewijzen in dit topic en er daarom aan onze argumenten noch bewijzen geen geloofwaardigheid gehecht kon worden. Nu is het Seau die keer op keer beweerd dat Vitae geen principes zou hebben met betrekking tot kata's en dat Vitae de verwoorde principes met betrekking tot kata's niet zou nakomen. Gebaseerd op informatie van? Precies helemaal niks. Seau post hier dan immers ook uiterst hypocriet en zegt daarmee dus eigenlijk dat elk bewijs wat Vitae destijds heeft aangehaald wel als legit bewijs gezien kan worden, immers zien jullie dat zelf ook zo bij Vitae. We kunnen dus concluderen aan de manier van argumenteren, de manier van conclusies trekken dat Seau zich wel degelijk schuldig heeft gemaakt aan de bewezen feiten van het topic The alliance that used to change the fate of a world.

Nee het is gewoon zo dat KD niets heeft fout gedaan. KP wel, en dat vindt ook niemand kunnen, echter doen we vv uit eigenbelang ja. Maar wij profileren ons tenminste niet als mensen die het heilige boontje zijn en niets uit eigenbelang doen. Dus je argument slaat op niets.

Seua haalt continu aan in dit topic dat Vitae dit uit eigen belang zou doen zonder ook maar de volledige redenatie van Vitae te kennen achter deze actie. Wederom een voorbarige conclusie die hier getrokken word door Seau. In de ogen van Vitae heeft Kingsdorp namelijk net zo goed een fout gemaakt welke onder dezelfde rekening valt. Dat Seau wilt vv'en op Kale Poes is natuurlijk volledig jullie eigen keuze, na de acties van Seau welke beschreven staan in het topic wat ik eerder in mijn post al aanhaalde, en welke nu erkent zijn als bewijzen door de eigen argumentatie van Seau verbaasd het me vrij weinig meer dat er door Seau spelers een speler die een nap genegeerd heeft gesteund word. Zoals een post eerder in dit topic van mij al liet zien heeft Kale poes gelogen over het aanvallen van Annabelle via vv, en heeft hij daar een nap genegeerd.

Post waarin dit reeds bewezen is

Nee, de reden dat wij hier alles aanvechten. Is het feit dat voor de ene stab nog nergens harde bewijzen zijn getoond, omtrent Annabelle. Voor de andere stap, zijn de grootste vraagtekens toonbaar. En het allerergste, waarom zou Vitae zich bemoeien en overal kata's opgooien? Ze hebben zich nooit met een stab bemoeid bij iemand anders, hebben zelf 2 accounts die vroeg in de wereld al gestabt hebben en guess what, Seau nog 0. Hebben wij ook nog een rekening openstaan en is het moree, verantwoord om straks Minato en Fisherman te kata'en? Als er harde bewijzen zijn voor de stab, zal Seau de eerste zijn die WAO toestemming geeft om hem aan te vallen. Alleen wat heeft Vitae hier mee te maken? Of durven jullie een BG niet toe te geven? Wat alsnog zielig is, want dan heeft Vitae er nog niks mee te maken omtrent kata's.

In mijn reeds aangehaalde post die ik hier boven nog gelinkt heeft word al duidelijk dat Kale poes Dennis zijn verhaal volledig bij elkaar gelogen heeft met betrekking tot de aanvallen via vv tijdens een nap met Bekro. Daarnaast is het al reeds erkent door een speler van Kale poes dat dit inderdaad gebeurt is en zetten de vv logs en de overname van het dorp van annabelle dit alleen maar kracht bij.

Wederom een Seau'er die hier zich vast wilt houden aan dingen die niet 100% waterdicht bewezen zijn. Ook dit is natuurlijk weer uiterst hypocriet. Zodra het Seau uitkomt zijn er waterdichte bewijzen nodig om dingen aan te tonen bi iets, maar zodra het Seau niet uitkomt is dit ineens niet meer nodig. Met jullie eigen argumentatie jegens Vitae erkennen jullie ook dat er waarde gehecht kan worden aan de reeds geposte bewijzen, jullie zijn immers van mening dat Vitae geen principes heeft met betrekking tot kata's en hebben conclusies getrokken over de verwoorde principes van Vitae met betrekking tot kata's zonder dat Seau ook maar de reden van vitae weet, laat staan dat het kan aantonen dat de reden van Vitae niet legit is. Als we dus moeten uitgaan van Seau haar eigen argumentatie, verwoording met betrekking tot bewijs last kan er wel degelijk waarde gehecht worden aan dergelijke bewijzen zoals die naar voren komen in de post over de nap tussen Annabelle en kale poes, Seau doet het immers zelf ook jegens Vitae. Seau zegt hier dus indirect mee dat ze een speler steunen welke een nap genegeerd heeft, en hebben reeds erkend dat ze vv hebben gedraaid bij Kale poes. (Voor de moraalridders onder de posters op dit forum, ook voordat de speler van Terminal Velocity ons beleid fout verwoorde heeft Seau dit als argument aangehaald, op de verwoording van deze speler zal ik later in mijn post nog terugkeren)

Onze anti kata moraalridders xd.

Maar idd er wordt hier boven gezegd dat mike geen inzicht heeft etc. Maar hier gaat het juist om. Mike heeft wel het inzicht en geeft al aan dat Vitae hier baat bij heeft. De redenatie die vitae er echter achter heeft is BS.

Ze kata'en een account kapot puur en alleen omdat het hun goed uitkomt, niet omdat zij de moraalridders zijn o.i.d. Laat ze dat dan aub ook gewoon op die manier brengen en niet dit flauwe gedoe want kale poes heeft jullie iets dergelijks nooit aangedaan... Zelfs hij was beter dan jullie xd.

Net zoals Seau heb ook jij geen flauw idee welke redenatie hier achter zit voor Vitae, de redenatie dus direct als bullshit verkondigen terwijl je geen eens kennis hebt van de redenatie is uiterst lachwekkend. Zowel Seau als Rush / Northern heeft al laten zien dat het niet over de benodigde kennis beschikt met betrekking tot dit onderwerp, immers zouden beide partijen anders niet zoveel vragen stellen hierover.

Derest van de post is gestaafd met voorbarige conclusies zonder de benodigde kennis noch het weten van de redenatie van Vitae hierachter.
 

DeletedUser68252

Guest
De speler van Terminal Velocity bekend op het algemeen forum onder de naam DIA is niet goed op de hoogte van de principes van Vitae, en daarom kan er op gener wijze waarde gehecht worden aan zijn verwoording hiervan. Hij heeft uit emotie gepost hier vanochtend met betrekking tot dit onderwerp. Dit valt af te leiden uit de vraag die hij mij stelde op het moment dat ik niet aanwezig was en daar dus ook niet op kon reageren.

[10:33:26] ***: Hoe zit het nou met kata's, wil even verlicht worden voordat ik weer een catastrofale fout ga maken
[10:33:52] Frankie: Vitae is niet anti kata, maar voor strikte kata afspraken wat gebruik betreft
[10:33:57] ***: Zit ik daarmee goed?

Het maakt niet uit hoe hard de tegen bewijzen waren. Al had ik met 20 argumenten gekomen, Sven had al besloten voor Vitae, want vrijwel direct na het topic had hij 1000 aanvallen lopen op Kale Poes, vol kata's. Niemand heeft Kale Poes de kans gegeven om zich te verantwoorden en jullie zijn allemaal blind afgegaan op het half verzonnen verhaal van Jannes en Sven. Kruip alsjeblieft lekker weer onder je steen, maar om een account te bestoken met 7000 kata aanvallen, is echt zielig hoor. Vitae heeft momenteel het dieptepunt bereikt, ik speel nu nog liever samen met Dennis dan met Vitae. Wat een zielig zooitje bij elkaar. Ben benieuwd of moraalridder Martijn wel in Vitae blijft.

Wederom net zoals al vaker is gebleken is dit een voorbarige conclusie die getrokken word. Je legt vitae woorden in de mond welke verre van de volledige reden van Vitae zijn om te besluiten tot deze handelingen over te gaan. Het verhaal van Jannes heeft ongetwijfeld enige invloed gehad op het besluit om juist nu onze rekening met hen te vereffenen, echter gaan heel veel mensen waaronder Seau er vanuit dat dit voor vitae de volledige reden vormt. Kortom word hier nog maar weer eens uit duidelijk dat Seau wanneer het haar uitkomt waarde hecht aan bewijzen, en wanneer het haar dit niet uitkomt zij dit niet doen. Vitae's redenen gaan al van veel eerder terug en hebben zich de afgelopen tijd bijeen gestapeld tot dat de emmer zoals spreekwoordelijk wel eens gezegd word overliep. Het is een samentrekking van gebeurtenissen waar Seau minieme kennis over heeft, maar waar het ondertussen als de kippe bij is om over te oordelen.

Hmmm wacht eventjes, Seau verweet Vitae net nog in haar argumentatie dat Vitae er als de kippe bij was met het gooien van aanvallen op Kale poes na het topic van Jannes zonder beide kanten van het verhaal gehoord te hebben, maar hier doet Seau precies hetzelfde. Seau oordeelt over Vitae met minieme kennis zonder het verhaal van Vitae precies gehoord te hebben. Jullie posts lopen over van de hypocrisie, en oordelen wanneer het jullie uitkomt in plaats van continu dezelfde maat staaf aan te houden.

Blijf vooral in dat wereldje van Sven hangen. Jullie kijken allemaal met een roze bril. Zelfs wij, als vijanden van |WAO|, die hier het grootste profijt hebben, zien dat het niet koosjer is.

Wederom veroordeel je iemand voor iets waar je zelf ook schuldig aan bent. Iedereen behoort zo tot een partij en zal mits deze tot een partij behoort op W42 altijd oordelen vanuit de partij waarbij hij betrokken is. Jij hebt dus net zo goed een roze bril op met betrekking tot Seau.

Bla bla bla, als ik wil vv'en doe ik dat toch lekker :D ik ben geen moraalfag en zal dat ook nooit worden. Ik ga zelf geen naps verbreken oid , maar een vv afwijzen waar ik mijn tegenstander mee kan irriteren wijs ik niet af

Prima dat jij een account wilt deffen via vv waarvan de eigenaren reeds een nap genegeerd hebben. Zoals verwoord in deze post.

'Kale poes mag dan misschien wel zijn gaan rennen (toch leuk om te horen dat ik gelijk had in men golden awards lijstje ), hij heeft nog altijd toegang tot het account en kan mocht Seau de schade enigszins beperken zo weer terugkeren op het account, het account staat immers nog onder hen beheer. Daarmee zijn de spelers welke verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor de daden met kale poes nog altijd betrokken bij het account ondanks dat ze niet aan het deffen zijn, en deft Seau dus op dit moment een account van spelers welke zich schuldig hebben gemaakt aan dergelijke praktijken zoals het negeren van die nap.'

Hebben jullie de kans gegeven voor een beargumenteerd verhaal? Nee. Jullie hebben maar 1 kant van het verhaal gelezen, waarschijnlijk van jullie toekomstige BG, |WAO|. Kale Poes was een van de spelers die niet Vitae minded, samen met kingsdorp. Is dat de reden geweest voor jullie? Moesten ze daarom van de wereld verdwijnen vol met kata's.

Met deze post geef je nog maar eens aan dat je geen flauw idee hebt wat nu de exacte redenen waren voor Vitae om Kale poes zo te behandelen, verwoord je dat dit gebaseerd is op slechts dit topic en veroordeel je Vitae ervoor maar naar een kant van het verhaal geluisterd te hebben. Hypocrisie alom :D. Seau heeft net zo goed maar naar een kant van het verhaal geluisterd met de handelingen van Vitae. Je geeft hiermee dus al aan dat Seau haar conclusie niet geloofwaardig is gezien het gebaseerd is op maar 1 kant van het verhaal.

Verder zijn kata's inderdaad middelen die gebruikt kunnen worden. Alleen juist Vitae die in de beginfase fel tegen kata's was gebruikt ze nu zelf. Boris die kapot gekata'd werd door Rush, waar Vitae zo fel op tegen was. Die zogenaamde "rekening" waar Vitae het constant heeft. Dit is geen actie --> reactie meer, er is hier actie van Vitae. Jullie gooien je eigen Morele waarde in de prullenbak. Had Sven op classic al gedaan, daar niet van. Misschien moet je niet zulke domme dingen gaan rond schreeuwen en je verdiepen. Jou stammetje wat constant de standpunten verdedigde en nu alle verdedigingen de grond in boort.

Wat probeer je hier nu mee aan te tonen Mike? Dat Vitae zich niet houd aan eigen principes omdat het verwoord heeft fel tegen kata's te zijn? Wrong. Vitae heeft altijd hetzelfde verwoord en zich aan de verwoorde principes gehouden. Kata's houden we op bepaalde targets zoals de vz/muur/ah en als iemand ons kata't noch streken uithaalt jegens Vitae welke moreel onverantwoord zijn waarmee hij Vitae tracht te benadelen kan die persoon exact hetzelfde verwachten als een persoon die kata's stuurt.

Wederom een conclusie over de redenen van Vitae waar je wederom mee aantoont geen kennis te hebben van de situatie maar er wel weer een oordeel aan vast wilt plakken. Wij gooien nergens de morele waarden van Vitae in de vuilnisbak, die rekening valt nog altijd onder dezelfde noemer als onze uitgesproken principes. Ook hiermee trek je weer een conclusie zonder dat je eigenlijk maar enige kennis ervan hebt en het volledige verhaal van Vitae nog niet waar genomen hebt. Iets wat Seau nog zo verafschuwde toen het verhaal van Kale poes er nog niet opstond, maar nu het in het voordeel van Seau is maakt het Seau helemaal niks uit.

Ik quote gewoon jouw stamgenoot in deze :)


Duss.. geen afspraken -> alles toegestaan :)

Zoals reeds gezegd was deze speler niet op de hoogte van de exacte principes van Vitae wat nog maar eens te zien valt uit de gestelde vraag richting mij op Skype. Er kan daarom op geen enkele wijze waarde gehecht worden aan de uitspraken van deze speler.


Het wil niet dagen hè, heb je uberhaupt gelezen wat er staat? ''Zonder dat daar een reden voor is''. Iedere boerenlul kan een reden bedenken om te katapulteren. Jullie principes zijn relatief, discutabel en niet waterdicht, dat beaam je elke post weer. Daarmee zijn je principes niet te toetsen, is dat nou zo moeilijk Sven?

Aan het begin van de wereld medio April / Mei / Juni heeft Vitae haar principes verwoord met betrekking tot kata gebruik op het algemeen forum, en zijn deze nog regelmatig herhaalt in de discussie die wij met Rush hebben gevoerd hierover. Daarin is aangegeven wanneer Vitae zou overgaan tot het gebruik van kata's. Er is dus wel zeker een goede reden welke te toetsen valt zodra Seau een reden weet van Vitae, echter is deze tot op heden bewust niet gegeven gezien wat er nu gebeurde we al verwacht hadden. Seau zou zichzelf ontiegelijk hard gaan tegenspreken en hen conclusies gebaseerd op niet 100% bewijs ineens van zichzelf wel gaan goed keuren, Seau zou voorbarige conclusies gaan trekken gebaseerd op maar 1 volledige kant van het verhaal en daarop hun oordeel baseren waar ze dat eerst nog veroordeelde. Precies wat we verwachtte is gebeurd. Om het voor jou en mij in poker termen te houden zoals je laatst bij Jannes deed. Outplayed in a mindgame.
 

DeletedUser68252

Guest
Je zegt keer op keer hebben we het gedaan als Reactie, ook dat is niet correct. Immers heeft Vitae helemaal niets te maken met Kale Poes en Kingsdorp, maar reageren ze er wel op. Jullie zijn niet het Amerika wat het middenoosten tracht te controleren. Als 2 spelers in de Seau rim, seau zouden stabben zouden jullie geen reactie hebben gegeven, dat bewijst nog maar eens dat jullie ''principes'' relatief zijn. Ofwel heb ik het hier bij het rechte eind, ofwel ga je tegen Martijn in, toch zeggen dat WAO en Vitae banden hebben/krijgen.

Vitae heeft zoals ik al eerder verwoorde in deze vrij lange post wel te maken met Kale Poes en Kingsdorp, echter heeft Seau daar geen kennis van en zo sluit ook jij aan in de trein van Seau spelers die hun posts baseren op slechts 1 volledige kant van het verhaal, waar dat nog zo hard veroordeelt werd door Seau.

Jij bent echt een held, bedankt! Hiermee zeg je dus dat vitae geen principes heeft, in tegenstelling tot Sven. En guess what, Seau heeft ook geen afspraken met Vitae, dus alles is toegestaan!! :D:D Wie zei nou laatst dat Seau haar posten wel eens mag gaan stroomlijnen? :D

Zie de reactie op jouw eerste gedeelte van je post

Dit is niet het punt dat Mike probeert te maken, tuurlijk Classic heeft niks met deze wereld te maken.

Maar waar het om gaat is dat Vitae altijd gezegd heeft alleen kata's te gebruiken als actie-> reactie en tegen overmatig katagebruik is. Hens de Katanap tussen Rush en vitae.

Dat is niet wat Mike verwoord heeft. Mike haalt keer op keer redenen aan en legt Vitae deze redenen in de mond terwijl hij helemaal niet beschikt over de kennis van deze situatie. Dat klopt idd wat Vitae verwoord heeft en dat valt zoals ook al verwoord is met deze actie daar nog altijd onder.

Nu wordt er echter beweerd dat Vitae een rekening te vereffenen heeft met het account Kale Poes. Ik en velen anderen vragen ons echter af of dit terecht is, want bij eerdere aanvallen die Kale Poes heeft uitgevoerd op VItae zijn nooit kata's gebruikt op doelen die buiten de katanap zijn van Rush en Vitae.

Slechts sommige vragen het zich af, zoals terug te lezen valt in mijn posts en uit de quotes van mijn posts zijn het inmiddels geen vragen meer maar worden er continu woorden in Vitae haar mond gelegd en trachten deze personen Vitae's redenen te verwoorden zonder enige kennis van zaken. Aardig wat mensen inmiddels die Vitae er al voor veroordelen ook, ook dit valt wederom terug te lezen hier boven.

Het is dus vrij discutabel dat Vitae zegt dat ze dit doen om een rekening te vereffen en om 'stabbers' aan te pakken. Ze doen het dus alleen om er zelf beter van te worden, wat op zich oke is aangezien Kale Poes een dreiging voor hun was, het gebruik van kata's valt echter niet goed te praten...

Eerder in je post verwoord je nog dat je er vragen bij stelt net zoals vele andere en vervolgens verder in je post meet je er een conclusie aan vast waar je zelf al te kennen geeft net zo goed niet te beschikken over kennis van de situatie. Wederom dus een voorbarige conclusie.

Ja leuk en aardig dat je dit topic terugleest, maar daar doel ik niet op. Als je een beperkt inzicht op de wereld heb, waar ik je nu op inschat, reageer dan alsjeblieft niet meer. Je reageert weer niet op de post en doet leuk je eigen verhaaltje. Echt niemand hier is geinteresseerd in jou verhaaltje. Reageer nou is inhoudelijk ipv elke keer je eigen eentonig verhaaltje op te hangen waar al 10x antwoord opgegeven is.

Mike, je veroordeelt iemand voor dit waar je hier zelf ook met regelmaat schuldig aan bent. ;) Kijk eerst naar jezelf voor je andere op fouten gaat wijzen.


Antwoord op je vraag: Simpel, Vitae stuurt ons een paar dagen geleden een waarschuwing dat onze moraalbrekers de moraalbrekers van Vitae niet mogen katapulteren. Dat terwijl Seau geen katapultprincipes heeft noch een afspraak. Nu blijkt doodleuk dat Vitae weer eens een uitzondering heeft gemaakt, omdat ze dat zelf toepasselijk vinden, maar volgens Sven breken ze geen principes hoor. Het is gewoon lachwekkend hoe vaak en hoe duidelijk blijkt dat Vitae alleen principes heeft ''als het uit komt''. Als Vitae in de pan word gehakt zullen ze ook wel een reden zoeken om Seau te mogen katapulteren, kan ik je op een briefje geven. Daarom mengt Seau zich, omdat Vitae hier weeral een zwak figuur slaat.

Je beweert hier stellig dat Seau geen kata principes zou hebben waar een Seau leider dit al reeds wel verwoord heeft. Je begint over tegenstrijdigheid in deze post maar ondertussen ben je met deze woorden net zo tegenstrijdig.

Vitae heeft nergens een uitzondering gemaakt op haar principes. Wederom een conclusie / bewering vanuit Seau die gestaafd kan worden met niks. Zoals verwoord valt deze actie net zo goed onder onze verwoorde principes. Derest van het stuk is gebaseerd op een als dan argumentatie, iets wat verre van zeker is dat dit zou gebeuren.

En hoezeer je ook probeert je vorige afspraak recht te trekken, hij is gewoon totaal tegenstrijdig aan die van Sven. Sven beweerdt ''Principes zijn principes, en de kazerne/leemgroeve/boerderij als gebouw valt buiten deze principes.'' Sven zegt dat wij ons aan onze principes (terwijl we die niet hebben) moeten houden. Wanneer Seau zegt dat Vitae dat niet doet kom jij met: ''Er zijn geen kata afspraken met KP, dus alles is toegestaan.''

Sven hamert erop dat je naast afspraken dus principes hanteert, en jij zegt precies het tegenovergestelde. Daarmee sta je dus linea recta tegenover Sven. Ik ben het totaal met je eens, maar ik zal je quote wel elke keer gebruiken wanneer Martijn bijvoorbeeld een opmerking maakt over dat Seau eens de neuzen dezelfde kant op moet zetten.

Zie een eerder antwoord op een stuk wat gelijk aan deze is. Geldt verder voor iedere reactie die gewijd is aan de posts van DIA. Ik zal ze niet allemaal quoten gezien dat de post welke al zo lang is enkel maar langer zal maken en ik steeds hetzelfde zal moeten herhalen.

Waarom zijn Pathos, Fisherman, Nolletje en Dj Fluke nooit aangepakt dan?

Wederom ga je er vanuit dat we het enkel maar doen op Kale Poes vanwege zijn stabs welke zijn aangehaald in dit topic. Daarnaast heeft Vitae goed en open gehandeld en de situaties van Pathos als Fisher prima opgelost.

Wil de stabber jullie stabben dan? Nee. Jullie hebben er niks mee te maken, dat is het hele probleem nerd.

De zoveelste conclusie dat we er niks mee te maken zouden hebben. Past precies in het lijstje van wat ik al reeds verwoord heb op dit soort gelijke dingen. ^^

Hebben alle 4 gestabt, waarvan 2 van de 4 Vitae spelers zijn, waarom kregen die nooit kata's en sterker nog, waarom zijn deze nog actief in Vitae?

Deze zijn zoals heel lang geleden al verwoord op het algemeen forum niet meer actief in Vitae sinds toen. Zoals Bjarne reeds aanhaalde in een reactie erop waren de 2 verantwoordelijke spelers op Pathos destijds gekickt en zijn ook de verantwoordelijke van Fisherman toen gekickt.

Goed, bewijs maar waarin de eigenaar dit letterlijk toegeeft

Kun jij mij een printscreen laten zien waarin de eigenaar zegt dat hij achter de stabs stond?

Prachtig voorbeeld dit weer van wat ik hier verwoord heb. Zodra het seau uitkomt moet er 100% water dicht bewijs zijn, maar zodra het voor een van hen verwoordingen is hoeft dit er natuurlijk niet te zijn. :D

Wilde Kale Poes jullie stabben? Nee. Speelde wij samen met Kale Poes? Nee. Wat wil je dan met dit argument zeggen? En kom niet dat wij wel samenspeelde. Als hij in de toekomst de nieuwe stam zou joinen, ja dan zouden we samenspelen, doen we dat nu, nee.

Waarop baseer je het dat Kale poes Vitae niet een loer wilde draaien, of even anders verwoord al gebruik ik het woord niet graag, stabben? Jullie spelen op dit moment wel degelijk onder een hoedje met Kale poes, het account wat zoals aangetoond in deze post een nap genegeerd heeft.

https://forum.tribalwars.nl/showthr...e-Poes-Kingsdorp&p=5845335#post5845335]Klikje

vertrekt een paar uur later met de staart tussen de benen en reageert nergens meer op. Zou jij het wel langer volhouden?

Laten we even je post behandelen.

1. Ze hebben geen anti stab beleid, in hun stam zitten nog steeds 2 spelers die gestabt hebben op W42.
2. Ze zijn niet gestabt door Kale Poes, dus ze hebben er niks mee te maken.
3. Hun kata beleid valt even serieus te nemen als de echtheid van Sinterklaas.

Perfecte verwoording van je eigen houding op het algemeen forum. Het is al rete vaak voorgekomen dat jij dit namelijk ook deed en vervolgens enkele dagen later weer met hetzelfde verwijt aan kwam lopen zonder ook maar enigzins op de andere hen posts in te gaan.

Bjarne heeft al reeds gereageerd op het feit van die spelers waar jij op doelt, daarnaast is het stuk over Kale Poes en dat Vitae daar niks mee te maken zou hebben een assumptie.

* Edit voor de mensen die weer zullen gaan ragen als er geen reactie komt. :D Kan soms wel even duren gezien drukte.
 

DeletedUser62454

Guest
Wat doe jij nou weer hier dan flapdrol :D

Ik ben momenteel koploper poesen trappen.
Ook ben ik in een verhitte discussie met mischelle.
Maar daar ga ik mee stoppen, ik heb zelf een glaasje water gedronken en nu weet ik weer dat hij de laatste persoon op deze tw community is waar ik eigenlijk mee wil discuseren.
 

DeletedUser69813

Guest
Prachtig voorbeeld dit weer van wat ik hier verwoord heb. Zodra het seau uitkomt moet er 100% water dicht bewijs zijn, maar zodra het voor een van hen verwoordingen is hoeft dit er natuurlijk niet te zijn. :D

Ik vraag naar dit bewijs ja, niet omdat het mij nou zo goed uitkomt, maar gewoon omdat ik wil weten hoe die gesprekken met olaf zijn verlopen en of hij er uberhaupt wel vanaf wist, van de stabpraktijken. Mijn intentie daarin was duidelijk. en ik herhaal het nog eens, omdat jij het anders niet snapt: MIJN intentie was duidelijk.

Maargoed, gezien er op mijn adviezen niet eens wordt ingegaan, kunnen we allemaal concluderen dat Vitae het account persé plat wil kata'en uit eigenbelang. Deze 'openstaande rekening' is er niet, anders was deze nu al door enig vitae lid aan het licht gekomen. Wanneer je intenties rechtvaardig en oprecht zijn, zou je dat niet willen verbergen.

Dus ons maar afwimpelen met 'ik sluit niet uit dat we deze nooit gaan vermelden' gaat je niet vrijpleiten dit keer.
Al helemaal niet omdat ik weet dat je voor geen meter te vertrouwen bent, en je alles doet om werelden te winnen.

Of moeten wij nu ook Vitae accounts plat gaan gooien en zeggen dat 'er een rekening open stond'? Om deze vervolgens nooit aan iemand kenbaar te maken? Ik zie dat soort spel niet graag, maar als jij het spel persé zo wil spelen, wie ben ik om dan niet mee te doen.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik vraag naar dit bewijs ja, niet omdat het mij nou zo goed uitkomt, maar gewoon omdat ik wil weten hoe die gesprekken met olaf zijn verlopen en of hij er uberhaupt wel vanaf wist, van de stabpraktijken. Mijn intentie daarin was duidelijk. en ik herhaal het nog eens, omdat jij het anders niet snapt: MIJN intentie was duidelijk.

Het gaat er niet om dat je vraagt naar dit bewijs maar de maten die Seau hanteert met bewijs kwesties. De ene keer vraagt Seau om 100% bewijs, vaak als iets tegen hen gericht is, maar zodra zij een stam ergens van beschuldigen nemen ze genoegen zonder dat volledige bewijs. Seau meet met 2 maten met betrekking tot bewijs last, vaak net wanneer het in haar voordeel is.

Maargoed, gezien er op mijn adviezen niet eens wordt ingegaan, kunnen we allemaal concluderen dat Vitae het account persé plat wil kata'en uit eigenbelang. Deze 'openstaande rekening' is er niet, anders was deze nu al door enig vitae lid aan het licht gekomen. Wanneer je intenties rechtvaardig en oprecht zijn, zou je dat niet willen verbergen.

Vitae heeft er geen belang bij om in te gaan op jouw adviezen gezien wij ten eerste de spelers van Kale poes niet dermate goed kennen dat wij ook maar enigzins invloed kunnen uiten in dergelijke kwesties. Dat zal geheel aan WAO en Seau zelf liggen. WAO gezien het account daar altijd in zat, en Seau gezien zij nu de vv draaien daar en het account recht proberen te houden voor hen (toekomstige) Bg/nap.

Er valt dus niet uit te concluderen dat Vitae dit perse doet uit eigen belang. Vitae heeft op de adviezen die jij aankaart weinig tot geen invloed. Daardoor is er voor ons ook geen reden om uitgebreid op die adviezen in te gaan. Seau blijft zich scharen achter de dingen die zij keer op keer verafschuwd hebben, wederom doe jij hier weer hetzelfde. Zoals ik al uit heb gelegd in mijn post was dat precies de intentie om het voorlopig achter te houden. Ik heb al gezegd dat Vitae er mogelijk nog mee naar buiten komt, en ben nu Seau er zo op gehapt heeft zeker van plan om dit te gaan doen. :) Wanneer ik vanavond de tijd ervoor kan vinden zal dit nog gepost worden, anders zal het moeten wachten tot na het weeken
 

DeletedUser76434

Guest
Je zou eens tijd teveel hebben voor lange posts...

Wat een grap, volgensmij ben jij de held die in de aanval schoot toen ik zei dat je wat water kan gaan drinken.
Ik rennen bij een massa? Knulletje je kunt maar beter gewoon ophouden als je totaal geen idee hebt tegen wie je aan staat te sproeien.

Ha, Leon, noobje van me! :D
 

DeletedUser69813

Guest
Het gaat er niet om dat je vraagt naar dit bewijs maar de maten die Seau hanteert met bewijs kwesties. De ene keer vraagt Seau om 100% bewijs, vaak als iets tegen hen gericht is, maar zodra zij een stam ergens van beschuldigen nemen ze genoegen zonder dat volledige bewijs. Seau meet met 2 maten met betrekking tot bewijs last, vaak net wanneer het in haar voordeel is.



Vitae heeft er geen belang bij om in te gaan op jouw adviezen gezien wij ten eerste de spelers van Kale poes niet dermate goed kennen dat wij ook maar enigzins invloed kunnen uiten in dergelijke kwesties. Dat zal geheel aan WAO en Seau zelf liggen. WAO gezien het account daar altijd in zat, en Seau gezien zij nu de vv draaien daar en het account recht proberen te houden voor hen (toekomstige) Bg/nap.

Er valt dus niet uit te concluderen dat Vitae dit perse doet uit eigen belang. Vitae heeft op de adviezen die jij aankaart weinig tot geen invloed. Daardoor is er voor ons ook geen reden om uitgebreid op die adviezen in te gaan. Seau blijft zich scharen achter de dingen die zij keer op keer verafschuwd hebben, wederom doe jij hier weer hetzelfde. Zoals ik al uit heb gelegd in mijn post was dat precies de intentie om het voorlopig achter te houden. Ik heb al gezegd dat Vitae er mogelijk nog mee naar buiten komt, en ben nu Seau er zo op gehapt heeft zeker van plan om dit te gaan doen. :) Wanneer ik vanavond de tijd ervoor kan vinden zal dit nog gepost worden, anders zal het moeten wachten tot na het weeken

Ik ben volgens mij ook de enige die op dit moment vraagt naar specifiek bewijs? Waarom heb ik duidelijk gemaakt, zie niet in waarom ik op dat stuk dieper in moet gaan gezien je precies weet waar ik het over heb en wat ik bedoel.

'vitae heeft er geen belang bij om in te gaan op mijn adviezen', dus je geeft hier eigenlijk toe dat het katapulteren van KP uit eigen belang is, dankje, heel eerlijk van je.

Ik ben benieuwd naar jullie zogenaamde échte reden om KP te kata'en. Je snapt natuurlijk wel dat een reden als 'er stond nog een rekening open' en deze vervolgens niet willen uitleggen, bij menig seau'er in het verkeerde keelgat schiet. Dit zou jij namelijk ook niet pikken, als je heel eerlijk zou zijn.
Ik ben oprecht benieuwd naar die reden (neem aan dat de bewijsjes er dan bij geincludeerd worden), grote kans dat je m'n mening daarmee nog bij weet te stellen of het terecht zou zijn dat jullie kata's op KP sturen om alle boeren, smederijen en leemgroeves plat te gooien.

Wat ik me afvraag is waarom je wel de tijd hebt om 3 van die enorme posts te maken, maar vervolgens geen tijd om even die reden er achteraan te posten, maargoed, je zal vast een zeer druk leven hebben. Drank en Drugs enzo.
 

DeletedUser68570

Guest
@ Phenomenal


Je zegt telkens weer 'je weet niet wat er achter zit'. Maar wilt niet zo vrij zijn om dit met ons te delen, dus dan ga ik er van uit dat je dit niet kunt vertellen omdat je dan iets verteld of moet vertellen over jullie samenwerking met WAO.

De enige mogelijke conclusie die ik kan trekken is dat jullie het 'stabben' van KP jegens WAO gebruiken om er zelf beter van te worden, totaal niet gek gezien de ligging en gezien het feit dat KP ons in het verleden heeft geholpen en heeft bijgedragen aan het oprollen van bijvoorbeeld jawatiser en de 30plus dorpen die wij van TSL pakten.

Misschien is het dan niet waar, maar totdat jij duidelijk aantoont dat het niet zo is, is dit voor mij de meest logische redenatie/conclusie.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben volgens mij ook de enige die op dit moment vraagt naar specifiek bewijs? Waarom heb ik duidelijk gemaakt, zie niet in waarom ik op dat stuk dieper in moet gaan gezien je precies weet waar ik het over heb en wat ik bedoel.

Het doet er niet toe dat je de enige bent die er op dit moment naar vraagt, en dat gaat ook volledig langs het punt wat ik wil maken omtrent Seau en de omgang van Seau met bewijs. Zodra het hen betreft moet er 100% bewijs zijn maar zodra het een ander betreft is het niet nodig en post Seau haar conclusies al, veroordeelt Seau de ander al zonder dat 100% bewijs.

'vitae heeft er geen belang bij om in te gaan op mijn adviezen', dus je geeft hier eigenlijk toe dat het katapulteren van KP uit eigen belang is, dankje, heel eerlijk van je.

De zaken die je hier aanhaalt hebben totaal geen betrekking op elkaar. Dat weet jij net zo goed als ik. Je citeert een selectief deel van de post en geeft er je eigen interpretatie aan.

'Vitae heeft er geen belang bij om in te gaan op jouw adviezen gezien wij ten eerste de spelers van Kale poes niet dermate goed kennen dat wij ook maar enigzins invloed kunnen uiten in dergelijke kwesties. Dat zal geheel aan WAO en Seau zelf liggen. WAO gezien het account daar altijd in zat, en Seau gezien zij nu de vv draaien daar en het account recht proberen te houden voor hen (toekomstige) Bg/nap.'
 

DeletedUser76272

Guest
Zoals reeds verwoord heeft Vitae een rekening te vereffenen, welke dat mag zijn is voor jullie momenteel niet bekend, en zal misschien later nog bekend gemaakt worden. ik heb al reeds verwoord dat ik niet uitsluit dat dit nooit verwoord zal worden.

Seau. gaat volgende massa alles slopen van vitae omdat wij nog een rekening open hebben staan bij hen. Welke rekening dit is gaan wij echter niet verwoorden, alleen het is wel genoeg aanleiding om een sloopmassa te gaan houden.

PS. ik vraag me af wie er daadwerkelijk zoveel moeite gaat doen om alles na te lezen, op roald na dan :confused:
 
Bovenaan