Golden Awards

DeletedUser75413

Guest
Ik haak alleen eventjes in betreft *apple. Er is toen der tijd gevraagd aan ons account (omdat er een speler van *Apple op Tazz gekomen is, die tevens mijn co op W38 was) of mijn co kon loggen. Dit hebben wij meteen tegengesproken als account zijnde en mijn co heeft het ook niet gedaan!

Waarom: Omdat het een hersenspilling was en een 'wraakactie' die je op een eerlijke manier moet winnen ipv op zo'n manier. Het verdiend geen schoonheidsprijs dat de vraag er geweest is, maar wij hebben het tegengehouden en uit zijn hoofd gepraat. Ook hij-zelf heeft meerdere keren aangegeven er spijt van te hebben en het niet meer voor te stellen.

Ook ik zal ervoor zorgen dat niemand uit Snow zoiets daadwerkelijk gaan doen, indien dat wel gebeurd zullen wij als Snow zijnde hard optreden hier tegen. Zoals P. ook weet zijn wij bereid om te praten. Sommige punten hebben nu eenmaal lang geduurd, maar daar weet Robin de reden ook wel van.. Dit is nu eenmaal gebeurd en het zal niet (meer) gebeuren
 
Reactiescore
154
Ik ga hier toch even op inhaken, gezien ik het totaal niet met je eens ben.

Allereerst, dat het niet vies is om katapulten op de boerderij te zetten. Uiteraard, dat is niet per definitie vies en een onderdeel van het spel. Er zijn mensen die het als 'tactiek' zien en zo willen gebruiken, en dat kan alleen maar gerespecteerd worden of uitgejouwd worden, je doet er niets aan - (behalve afspraken maken). Het is een effectieve manier om het front van een tegenstander te verzwakken en er zo je voordeel uit te halen.

Maar gebruik het dan puur voor deze directe winst in plaats van achterland, enzovoort, enzovoort, waar je geen dorpen gaat pakken, ook plat te gooien. In dat geval toon je dan weer een gebrek aan tactiek omdat je het volledig random kata't en alles af gaat. Tevens vind ik het persoonlijk overdreven om in alle clears dan kata's te zetten en is dat bovendien vrij dom: je tactische voordeel kan je met een klein aantal clears al behalen waardoor je in je overige clears zonder kata's en dus met meer slagkracht kan spelen. Daarnaast heb je ook jezelf er mee als je de boerderijen naar level 1-10 afbreekt gezien je dan voor hetzelfde probleem (dat jij in eerste instantie bij de andere gecreëerd hebt) komt te staan wanneer je het dorp zelf edelt.

Dat je zegt dat TW een activiteitsspel wordt wanneer je katapulten verbiedt/uitsluit, is imo een vrij debiele opmerking. Als dit betekent dat jij meer dorpen van de eerste wave gaat stacken op alle fronten zodat je 'minder hoeft te dodgen' - waardoor je met weinig mobiele deff speelt, gezien de aanvallende partij dit kan forceren met goede fakes - dan kan ik je vertellen dat je weinig kans gaat maken bij een degelijke massa gezien je dan vrij snel dankzij de longrange clears alles kwijt zal zijn.

Maar dat je dan ook aanhaalt dat je niet wil dat het een activiteitsspel wordt 'omdat TW niet zo bedoeld is' is natuurlijk wel echt een gatachterlijke opmerking. Allereerst, wie ben jij om te bepalen dat TW wel of niet een activiteitsspel is of zo bedoeld is? Ten tweede, wat zou jouw probleem ermee zijn als jij op deze manier denkt te forceren dat je tegenstander het op activiteit moet spelen op defensief vlak? Dat zou dan alleen maar een voordeel voor jezelf zijn nietwaar, gezien niemand onbeperkte activiteit op lange termijn kan opbrengen. Daarnaast klopt er natuurlijk geen donder van dat je hierdoor dit aspect denkt te beperken. Ja, de fronten en wellicht meerdere linies op je tegenstanders front krijgen grotere stacks bij massa's om afgebroken gebouwen te voorkomen. Echter zorgt een degelijke deffer ervoor dat de troepen in die dorpen alsnog kort gedodged worden bij de aanvallen om zo min mogelijk verlies aan mobiele troepen te lijden. Die activiteitskwestie verander je geen reet aan, je lokt alleen maar uit dat je meer op kwantiteit gaat spelen en je tegenstander zodoende ook (aan jullie front). Wat indirect betekent dat je nog meer problemen zal tegenkomen bij het edelen van je tegenstander indien de verdedigende stam dit adequaat oplost en dus voldoende stackt/kan stacken.

'De eigenlijke bedoeling van TW' is in jouw opinie dus meer stacken en meer troepenverspilling uitlokken. Wat dus indirect betekent dat je in een strategisch spel juist minder strategie gebruikt om het te winnen, gezien je met kata's puur op kwantiteit gaat spelen in plaats van strategie/tactiek. Als je daar iets anders mee wilde bedoelen, licht dat dan maar toe, nu zeg je letterlijk dit namelijk.

En nu is het trouwens ineens een 'grap' dat hij een speler wilde laten loggen om stacks terug te sturen? Als de speler in kwestie dat gedaan had na de vraag, die niet als grap over kón komen als ik me de context goed herinner waarin de vraag gesteld was, was *Apple direct benadeeld. Het initiatief om de actie uit te voeren lag namelijk na de vraag niet meer bij degene die het vroeg, maar bij degene die het gevraagd werd. Dan kan je leuk zeggen dat het een grap was en degene die het uitvoert de stabber is, maar volgens mij weet je zelf ook wel beter.

Dan had je dit allemaal niet zo vrolijk kunnen vertellen hier. Waarom ben je dan nu wel de moraalridder die direct ervoor zou zorgen dat hij uit de stam ligt terwijl je wel goedkeurt dat het initiatief tot de actie genomen is?

Hij vergelijkt jullie en jullie acties overigens niet met Babe, hij vergelijkt de manier waarop de algemene reputatie die jullie zullen oplopen met die manier waarop Babe spelers die opgelopen zijn. Kwestie van goed lezen denk ik dan.

Ik hoop trouwens volledig genoeg geweest te zijn wat betreft de kata's. Beknopt schrijven is al niet mijn sterkste kant, maar ik zou er nog pagina's meer over kunnen neerpennen; er zitten immers natuurlijk nog veel meer aspecten aan vast.

Nog geen tijd om te reageren, ik probeer nog tijd te vinden, maar de kans dat het een deftig, uitgebreid antwoord wordt is niet zo groot met de examens.
Enkel al even dit; Ik zat niet in Snow ten tijde van Apple, en ik weet er het fijne niet van, dus ik ga daar nu niet meer in zitten graven :p Een moraalridder ben ik allerminst, en dat weten sommigen maar al te goed.
 

DeletedUser71618

Guest
Nog geen tijd om te reageren, ik probeer nog tijd te vinden, maar de kans dat het een deftig, uitgebreid antwoord wordt is niet zo groot met de examens.
Enkel al even dit; Ik zat niet in Snow ten tijde van Apple, en ik weet er het fijne niet van, dus ik ga daar nu niet meer in zitten graven :p Een moraalridder ben ik allerminst, en dat weten sommigen maar al te goed.

Dan wacht ik je reactie wel af.

Waarom gebruik je dan de woorden hersenspinsel en grap in een 'argument' over een situatie waar jij het fijne niet van weet? Als buitenstaander wist ik het zelfs, maar dat terzijde dan maar..

@ Tilo:
Yup, dat wist ik natuurlijk allemaal al omdat dat al meerdere keren hier uitgelegd is. Alleen Flaviuz moest er even een nieuwe uitleg voor krijgen, zo blijkt. Ik verwijt Snow overigens niks over de actie zelf, alleen de speler in kwestie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Sd was zeker een stabstam net als alle andere Met jeroen(barbie) voorop . En mike (camelgamer) is zeer frequent mij co geweest vroeger dus volgens mij moet je zelf niet zoveel verhaaltjes uit je duim zuigen .:confused:

We hebben niet altijd oorlog gehad hoor <3 Begin van de SD. tijd bijv niet tot ik weer naar re./Memo overstapte met pyrr.

Geen zin in een wellus nietus spelletje. Feit blijft dat jijzelf de naam stabber hebt gekregen en ikzelf niet die naam heb. En dat terwijl SD. mijn stam was. Dus leuk dat je zegt dat ik ongelijk heb, maar iedereen die de geschiedenis van tw gevolgd heeft weet anders. Volgens mij haal je de tijdschalen ook compleet door elkaar. Hoop persoonlijk dat je, je eigen leven wat beter op orde hebt.

Wat is hier laf aan ? Elke speeder veranderd zon beetje elke speed van naam omdat ze niet meteen geviseerd willen worden, of vind je danny,mario exct

Het is compleet laf als je iedere speed opnieuw oorlog met elkaar hebt en de één zichzelf van begin af aan kenbaar maakt en de andere incognito gaat tot de edeltrein er is. Je mag natuurlijk stellen dat niet laf is, ik zie het vooral als een teken van zwakte en het ontbreken van ballen. Of wil je beweren dat je niet bang voor ons was en het puur deed uit leedvermaak? Want dat laatste is toch wel haast een synoniem van laf...

Dat was gewoon kirac altijd.

Of jij het nou zelf wel of niet was, jij ging er altijd voluit over pronken. Dat maakt je net zo schuldig.
In het echte leven toch ook zo? Dat noemen ze medeplichtig.

Mijn globan ban is nooit een aanleiding door ingame acties geweest meer door het forum , waar we toendertijd flink keet hadden geschopt met quach , senne , kirac , sonky en dergelijke en ze globals bij de vleet aant uitdelen waren :D

Ik zou je bijna een sticker geven voor je stoere acties.

Kan er niks aan doen dat je op speed niks in te brengen had tegen mij/ons net als zon beetje de hele server. Won niet voor niets bijna elke speed die ik speelde.

Ah vandaar dat er geen enkel door jouzelf enkel bespeeld account (daar bedoel ik niet solo mee, maar als hoofdeigenaar) in de top 50 van de eindeloze ladder staat (http://nl.twtotal.net/ladder/endlos.php). Toevallig staat mijn account dat wel. Tot zo ver je flutargument dat ik niets in te brengen had, nu jij nog.
O ja en je won bijna elke speed die je speelde zeg je. Ik zie het...

En nog even terugkomend op een eerder puntje (al heeft Alexander dat toch al mooi laten zien):

Klopt ik heb enkel in de begin stadiums van Speed gestabbed , nooit op normale werelden though. De laatste x dat ik iemand op speed stabde dateerd ook alweer een kleine 4 jaar geleden denk ik.

Was jij niet diegene die mij een aantal maanden geleden een bericht stuurde op deze wereld met de vraag of je me op deze wereld weer mocht stabben? Of wil je dit ook tegenspreken...?
 

DeletedUser76647

Guest
Geen zin in een wellus nietus spelletje. Feit blijft dat jijzelf de naam stabber hebt gekregen en ikzelf niet die naam heb. En dat terwijl SD. mijn stam was. Dus leuk dat je zegt dat ik ongelijk heb, maar iedereen die de geschiedenis van tw gevolgd heeft weet anders. Volgens mij haal je de tijdschalen ook compleet door elkaar. Hoop persoonlijk dat je, je eigen leven wat beter op orde hebt.



Het is compleet laf als je iedere speed opnieuw oorlog met elkaar hebt en de één zichzelf van begin af aan kenbaar maakt en de andere incognito gaat tot de edeltrein er is. Je mag natuurlijk stellen dat niet laf is, ik zie het vooral als een teken van zwakte en het ontbreken van ballen. Of wil je beweren dat je niet bang voor ons was en het puur deed uit leedvermaak? Want dat laatste is toch wel haast een synoniem van laf...



Of jij het nou zelf wel of niet was, jij ging er altijd voluit over pronken. Dat maakt je net zo schuldig.
In het echte leven toch ook zo? Dat noemen ze medeplichtig.



Ik zou je bijna een sticker geven voor je stoere acties.



Ah vandaar dat er geen enkel door jouzelf enkel bespeeld account (daar bedoel ik niet solo mee, maar als hoofdeigenaar) in de top 50 van de eindeloze ladder staat (http://nl.twtotal.net/ladder/endlos.php). Toevallig staat mijn account dat wel. Tot zo ver je flutargument dat ik niets in te brengen had, nu jij nog.
O ja en je won bijna elke speed die je speelde zeg je. Ik zie het...


En nog even terugkomend op een eerder puntje (al heeft Alexander dat toch al mooi laten zien):



Was jij niet diegene die mij een aantal maanden geleden een bericht stuurde op deze wereld met de vraag of je me op deze wereld weer mocht stabben? Of wil je dit ook tegenspreken...?



Rofl hier ga ik nieteens meer op reageren als je Twtotal al aanhaald :eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser76647

Guest
Twtotal is al 10x van beoordelings systeem veranderd. niemand hecht daar nog waarde aan rofl. Anders kan ik ook wel ruig gaan doen dat ik in de eerste versie van twtotal met 23 accounts in de top 50 stond en hij maar 1x :eek: rofl.
 

DeletedUser71618

Guest
9ae1fc0d2ca94e3a4d100ffeaecb1844.png


Dan ga je toch die seizoenen af van de website en toon je dat aan? En toon je aan dat solo/als hoofdeigenaar door jou bespeelde accounts wel in die top 50 staan, wat hij juist noemt dat dat niet zo is?
 

DeletedUser

Guest
9ae1fc0d2ca94e3a4d100ffeaecb1844.png


Dan ga je toch die seizoenen af van de website en toon je dat aan? En toon je aan dat solo/als hoofdeigenaar door jou bespeelde accounts wel in die top 50 staan, wat hij juist noemt dat dat niet zo is?

Wat hij bedoelt is dat twtotal vroeger een ranking van totaal aantal punten liet zien over alle speeds (daarop was de ranking gebaseerd)
en nu op lp (rank gebaseerd op oda & rang op de speed zelf)

Yero stond toen op 1 geloof ik, waar kenneth stond uberhaupt geen idee
 
Bovenaan