Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser58964

Guest
Goed, bewijs maar waarin de eigenaar dit letterlijk toegeeft

Oke wat dacht je van dingen on-topic houden? Een kata discussie in een topic over een stabber, soit. Dat gaat nog over het stab acc maar wat je nu vraagt gaat echt 100% niet over het onderwerp van dit topic.
 

DeletedUser68570

Guest
Kijk daar gaat het fout. We (lees:ik) zijn tegen overmatig katagebruik uit principiële gronden en morele waarden. Hier proberen we ook afspraken over te maken. Het moet enkel van twee kanten afkomen. Met stabbers en mensen die totaal onbetrouwbaar zijn vallen geen afspraken mee te maken. Dat is een. Daarnaast waar staan de kata's van Vitae op? Juist boer en smid. Precies op gebouwen die Seau. hanteert. Lijkt me dus dat Seau daar geen probleem van moet gaan maken, gezien ze zelf zulke afspraken willen maken met Vitae.

Daarnaast mag je je afvragen wat beter is. Een stabber kata'en of alle stabs proberen goed te praten. Precies. Seau lijkt vuistdiep in de NorthPac en haar acties te zitten.

Je redenatie raakt kant noch wal.

Jullie zijn tegen overmatig kata gebruik, maar kata'en toch een speler die jullie nooit een dergelijk onrecht heeft aangedaan.

En hoe weten jullie nou of hij te vertrouwen is? Als hij bonje heeft met WAO wil dat nog niet zeggen dat je niet eerst normaal in gesprek kunt gaan met hem, alleen dan kun je zeker weten dat hij te vertrouwen is, maar dit is ook niet gebeurd. Dus het komt inderdaad niet van twee kanten zowel niet die van hem als die van jullie... Daarbij heeft Dennis al eens vaker aangegeven tegen katagebruik te zijn (Ik vroeg hem namelijk of hij de kata's op AH wou zetten bij JAWAT des tijds, maar dit weigerde hij eerst, toen ik echter de katanap regels tussen vitae en Rush liet zien stemde hij toch in) vandaar dat hij ook nooit kata's op andere dingen heeft gegooid dan AH toen hij Vitae aanviel (hij hield zich aan een kata-afspraak die niet eens voor hem gold :O dang onbetrouwbaar....)

"Daarnaast waar staan de kata's van Vitae op? Juist boer en smid. Precies op gebouwen die Seau."
Er is zo onvoorstelbaar veel mis met de redenaties binnen deze zin...
Kata's van vitae staan ten eerste niet alleen op boer en smid, onder andere ook leem en hoogstwaarschijnlijk meer.
Dat zijn dus niet gebouwen die Seau hanteert (2).
Ten derde is Kale Poes geen Seau, nouja wellicht dat er nu door Seau wordt gevv'd maar dat heeft niks te maken met het feit dat jullie van Vitae kata's gooien want die zijn al eerder verstuurd, voordat Seau er vv'de. En de opmerking dat Seau deze regels wil hanteren is dus ook niet waar.

En dan kun je vervolgens wel weer refereren naar het 'beschermen van een stabber' maar dat praat niet goed wat jullie doen.
 

DeletedUser73696

Guest
Ehm, weet je uberhaupt wel waar KP ligt? :0
Die knalde vrolijk mee op TSL hoor, dus dat moet sws nog rechtgezet worden. :)

Mike, mike, mike.
Waar is de benoeming 'nerd' nou weer voor nodig? Naast dat het getuigd van weinig beschaving is mij altijd geleerd dat het gebruik van beledigende benamingen altijd duidt op zwakte :eek:

Nu ga je ALWEER over op een ander punt. Jij zegt; Als iemand jullie zou willen stabben en wij samenspelen met hem, wat zou jij doen?

Wilde Kale Poes jullie stabben? Nee. Speelde wij samen met Kale Poes? Nee. Wat wil je dan met dit argument zeggen? En kom niet dat wij wel samenspeelde. Als hij in de toekomst de nieuwe stam zou joinen, ja dan zouden we samenspelen, doen we dat nu, nee.
 

DeletedUser76151

Guest
Kun jij mij een printscreen laten zien waarin de eigenaar zegt dat hij achter de stabs stond?

Met het teruglaten van dennis terwijl hij wist wat er gaande was en vervolgens nog het spelletje meespelen zegt voor mij al genoeg in hoeverre Olaf te vertrouwen is
 

DeletedUser68570

Guest
Ehm, weet je uberhaupt wel waar KP ligt? :0
Die knalde vrolijk mee op TSL hoor, dus dat moet sws nog rechtgezet worden. :)

Mike, mike, mike.
Waar is de benoeming 'nerd' nou weer voor nodig? Naast dat het getuigd van weinig beschaving is mij altijd geleerd dat het gebruik van beledigende benamingen altijd duidt op zwakte :eek:

'Rechtzetten' Kun je ook doen door gewoon clears te sturen, maar dat zou dan weer niet logisch zijn aangezien jullie er dan niet direct van kunnen profiteren en jullie dus WAO helpen --> BG WAO en VItae een feit :D
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom zijn Pathos, Fisherman, Nolletje en Dj Fluke nooit aangepakt dan?
Zoals eerder al vermeld die waren gezien hun ligging en positie ervan niet binnen de invloedssfeer van het toenmalige Vitae. Daarnaast bevond de wereld zich toen destijds niet in een fase zoals waarin we ons nu bevinden. Leuk geprobeerd Mike, maar droom verder. Overigens wordt DJ Fluke wel door Vitae aangepakt momenteel. Laurens en ik maken gehakt van hem op 43.:cool: http://nl.twstats.com/nl43/index.php?page=player&id=487788351&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref


Hebben alle 4 gestabt, waarvan 2 van de 4 Vitae spelers zijn, waarom kregen die nooit kata's en sterker nog, waarom zijn deze nog actief in Vitae?

Zoals Thomas zegt zijn de desbetreffende spelers gekickt en is email en ww veranderd. Dus tot zover je verwijt.
 
Reactiescore
1.075
Mike wanneer reageer je nou eens op mijn post????
 
Reactiescore
1.015
Hebben alle 4 gestabt, waarvan 2 van de 4 Vitae spelers zijn, waarom kregen die nooit kata's en sterker nog, waarom zijn deze nog actief in Vitae?

Fisherman is gewoon netjes afgehandeld en dat was een spijtig voorval door een misverstand.

Lekker druk topic zo, goed gedaan Jannes :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Vitae, jullie spammen als 2 pagina's over mn laatste posts heen zonder te reageren. :(

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat jullie coulant waren geweest tegen een stabber die jullie zou stabben en waar wij plannen mee zouden kunnen maken? Laat me niet lachen

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat jullie hetzelfde hadden gehandeld als een stabber ons zou stabben als dat jullie nu met KP doen? :rolleyes:
 

DeletedUser69813

Guest
Oke wat dacht je van dingen on-topic houden? Een kata discussie in een topic over een stabber, soit. Dat gaat nog over het stab acc maar wat je nu vraagt gaat echt 100% niet over het onderwerp van dit topic.

Nou eigenlijk dus wel. Dennis wordt beschuldigt van stabben en is aangetoond. Daarnaast wordt de eigenaar (olaf) beschuldigt hier achter te staan. Ik vraag mij af in hoeverre hij uberhaupt wist van dennis zijn acties want als ik het goed lees zijn deze pas na het opnieuw installeren van Dennis (onder de naam peter) op het account, gebeurt.
Daarvoor was hem alleen aan te rekenen dat hij een "egoistische" speelstijl had.

Ik vraag mij af in hoeverre Olaf ingelicht is over dennis zijn stab praktijken. Gezien Dennis gestopt is, is Olaf wellicht bereid er toch nieuwe spelers op te zetten en het WW te veranderen.
Maar mocht ik het hier fout hebben en Olaf weten van dennis zijn stabpraktijken, zou ik graag een screen zien waarin dit duidelijk aan het licht komt, en dan heb ik het over een gesprek tussen ofwel dennis en olaf (hoewel ik ook wel snap dat dat moeilijk te krijgen is) of een gesprek tussen jannes en Olaf waarin jannes hem er op attent maakt dat Dennis vieze praktijken uitvoert op het KP account.

Laat een ding duidelijk zijn, ik verdedig of steun dennis zijn acties niet. Ik zet er liever gewoon nieuwe spelers op die dan zelf maar moeten kijken wat zij met het account doen. Gaan zij terug naar WAO, halen hun hier gewoon een groot voordeel uit. Mits zij anders beslissen, halen andere partijen hier een voordeel uit.
Ik vind beide gevallen gewoon prima, anders zou ik het niet aanhalen.

Dat het account door Vitae plat wordt gegooit is voor WAO eigenlijk ook helemaal niet voordelig, nadelig zelfs, gezien zij dan verneukte dorpen moeten gaan edelen. Een nieuwe speler die het account weer terug naar hun zou kunnen halen, is voor hun veel voordeliger.
 

DeletedUser69389

Guest
Tussen gequit zijn en terug kunnen komen en gequit zijn en niet meer terug kunnen komen zit een groot verschil.;)

Ik citeer mijzelf:

Het is eveneens laag dat Vitae zich ineens gaat verlagen tot het katapulteren van leemgroeves en boerderijen, dat terwijl de speler niets met Vitae noch met vitae's bondgenoten, naar eigen zeggen, heeft te maken. Verder, wat benji al zei, is de speler van Kale poes al weg. Waarom zouden wij 5 miljoen kwantiteit gaan afgeven, terwijl we er ook nieuwe spelers op kunnen zetten? Seau heeft er heus wel kritiek op hoor, dat mag je van mij aannemen. Maar niet alle acties hoeven publiekelijk verwoord te worden.. :|

Zolang mail niet veranderd wordt kan Dennis altijd terugkomen, aangezien die Olaf evenmin te vertrouwen valt. Olaf heeft willens en wetens Dennis nogmaals een kans geboden en wie zegt dat dit niet nogmaals gaat plaatsvinden? Dus in hoeverre Dennis weg is/zal blijven waag ik te betwijfelen. Door meerdere al aangehaald, ik zie Dennis ervoor instaat om later alsnog terug te komen wanneer de storm enigszins is gaan liggen. Maar leuk dat je hier het niveau van Seau bevestigd. Puur om het kwantitatieve gewin, want waarom zou je 5 miljoen afgeven? Omdat het gewoon een immoreel account + bemanning is. Jasper en Raymon reken ik hierin niet mee, omdat beide opgestapt zijn. Maar zolang het email niet veranderd is en er geen nieuwe bemanning opzit is het gewoon steunen van stabbers wat Seau doet.
 
Reactiescore
86
Jij bent echt een held, bedankt! Hiermee zeg je dus dat vitae geen principes heeft, in tegenstelling tot Sven. En guess what, Seau heeft ook geen afspraken met Vitae, dus alles is toegestaan!! :D:D Wie zei nou laatst dat Seau haar posten wel eens mag gaan stroomlijnen? :D

Mogen beide stammen doen hoor, tis om te huilen hoe vaak stamleden elkaar tegenspreken en het niet eens doorhebben.
 

DeletedUser69813

Guest
Met het teruglaten van dennis terwijl hij wist wat er gaande was en vervolgens nog het spelletje meespelen zegt voor mij al genoeg in hoeverre Olaf te vertrouwen is

Ik wacht nog altijd op het bewijs dat Olaf er in zoverre van wist.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zolang mail niet veranderd wordt kan Dennis altijd terugkomen, aangezien die Olaf evenmin te vertrouwen valt. Olaf heeft willens en wetens Dennis nogmaals een kans geboden en wie zegt dat dit niet nogmaals gaat plaatsvinden? Dus in hoeverre Dennis weg is/zal blijven waag ik te betwijfelen. Door meerdere al aangehaald, ik zie Dennis ervoor instaat om later alsnog terug te komen wanneer de storm enigszins is gaan liggen. Maar leuk dat je hier het niveau van Seau bevestigd. Puur om het kwantitatieve gewin, want waarom zou je 5 miljoen afgeven? Omdat het gewoon een immoreel account + bemanning is. Jasper en Raymon reken ik hierin niet mee, omdat beide opgestapt zijn. Maar zolang het email niet veranderd is en er geen nieuwe bemanning opzit is het gewoon steunen van stabbers wat Seau doet.

Gelukkig behoord Kale Poes tot Seau en is het voor ons een makkie om een emailchange aan te vragen. Situatie is eventjes anders hè. Verder ga ik je niet wijzer maken dan je bent betreffende vroegere bemanning en nieuwe bemanning. Seau steunt geen stabbers, in hoeverre ze dat zijn.

Daarnaast herhaal ik mijzelf wel voor de tiende keer. Vitae zou ook niet zo optreden als Seau gestabt zou zijn, sterker nog ik zie ze er ook voor aan om de vv gewoon te pakken en Seau tegen te werken zodra de spelers eraf zouden zijn. Immers gaat Vitae ons ook geen 5 miljoen punten gunnen, of wel? Je kunt je wel verafschuwend positioneren tov tactisch spel, maar zowel Vitae als Seau doen het, en je prikt er in beide kampen zo door heen, hoe stlelig het ook ontkent word.

Mogen beide stammen doen hoor, tis om te huilen hoe vaak stamleden elkaar tegenspreken en het niet eens doorhebben.

Absoluut, daarom is het zo lachwekkend dat de ene stam de andere erop gaat wijzen :')
 
Reactiescore
86
Ik wacht nog altijd op het bewijs dat Olaf er in zoverre van wist.

Waarvan wist? Van de dingen die Dennis deed of van het gegeven dat Dennis en Peter dezelfde persoon zijn? Wat betreft het tweede: de post van Jasper in combinatie met de beginpost van Jannes maakt het allemaal duidelijk genoeg:

Ho! ho! Ik ben enkel benaderd om te kijken of Dennis dezelfde persoon als Peter was. Toendertijd was ik al gestopt, maar ik was wel op de hoogte dat dit toen zo was. In mijn ogen was het een hele rare keuze om op die manier verder te gaan, maar blijkbaar zag Dennis dit anders. Aangezien ik niet meer speelde vond ik ook niet dat ik dan vervolgens terug moest komen om iemand de les te gaan lezen en zag daar de ernst ook niet van in. Jouw wantrouwen alleen was voor mij niet voldoende reden om mijn oude co'tje zo te dwarsbomen.

Wat betreft het eerste uit Jannes beginpost blijkt dat hij met Olaf heeft gesproken over het kicken van Dennis. Dat lijkt me ook duidelijk. In Jasper's eerste reactie (met zijn kant van het verhaal) wordt dit ook niet tegengesproken waardoor het, lijkt mij, aannemelijk is dat in ieder geval dat gedeelte van Jannes post de waarheid is. Geen echt bewijs maar zowel Jannes als een (wat) objectievere bron (Jasper) bevestigen hetzelfde.

Zou zoveel schelen als, zoals Krepox al zei, iedereen gewoon even de post die worden geplaatst leest voor er wordt gepost.
 

DeletedUser73696

Guest
Tussen gequit zijn en terug kunnen komen en gequit zijn en niet meer terug kunnen komen zit een groot verschil.;)

Ik citeer mijzelf:



Zolang mail niet veranderd wordt kan Dennis altijd terugkomen, aangezien die Olaf evenmin te vertrouwen valt. Olaf heeft willens en wetens Dennis nogmaals een kans geboden en wie zegt dat dit niet nogmaals gaat plaatsvinden? Dus in hoeverre Dennis weg is/zal blijven waag ik te betwijfelen. Door meerdere al aangehaald, ik zie Dennis ervoor instaat om later alsnog terug te komen wanneer de storm enigszins is gaan liggen. Maar leuk dat je hier het niveau van Seau bevestigd. Puur om het kwantitatieve gewin, want waarom zou je 5 miljoen afgeven? Omdat het gewoon een immoreel account + bemanning is. Jasper en Raymon reken ik hierin niet mee, omdat beide opgestapt zijn. Maar zolang het email niet veranderd is en er geen nieuwe bemanning opzit is het gewoon steunen van stabbers wat Seau doet.

Er zijn momenteel nog steeds geen bewijzen getoond dat Annabelle gestabt is. Dan zouden de VV tijden + aanvalstijden graag hier geplaatst worden. Tot nu toe wordt Kale Poes dus gestabbt door Annabelle, want die overtreed de NAP. Over 5 dagen een kata aanval op Annabelle?
 

DeletedUser69813

Guest
Waarvan wist? Van de dingen die Dennis deed of van het gegeven dat Dennis en Peter dezelfde persoon zijn? Wat betreft het tweede: de post van Jasper in combinatie met de beginpost van Jannes maakt het allemaal duidelijk genoeg:



Wat betreft het eerste uit Jannes beginpost blijkt dat hij met Olaf heeft gesproken over het kicken van Dennis. Dat lijkt me ook duidelijk. In Jasper's eerste reactie (met zijn kant van het verhaal) wordt dit ook niet tegengesproken waardoor het, lijkt mij, aannemelijk is dat in ieder geval dat gedeelte van Jannes post de waarheid is. Geen echt bewijs maar zowel Jannes als een (wat) objectievere bron (Jasper) bevestigen hetzelfde.

Zou zoveel schelen als, zoals Krepox al zei, iedereen gewoon even de post die worden geplaatst leest voor er wordt gepost.

Van de dingen die Dennis deed dus, over de beweegredenen om je co zogenaamd te kicken en onder een andere naam opnieuw verder te laten spelen kunnen we ook nog uren lang discussiëren. Geen propere manier van handelen, maar geeft nog altijd meer vertrouwen om mee te onderhandelen dan een speler die bewust een stabber op zijn account laat spelen en ook gewoon zijn gang laat gaan.

Zoals ik al reeds verwoorden, ben ik van mening dat Jasper en Olaf er samen best uit kunnen komen om er een leuk team op te zetten, maar dan moet het wel geprobeerd worden. Ik wil daar best bijzitten om daarmee te helpen, maar dan zul je weer gezeur krijgen dat ik alleen oplossingen wil die in het voordeel van Seau. zijn, dus die optie zal wel afvallen.

Ik zou ook graag het HELE gesprek willen zien tussen de WAO leiding en Olaf, en dus niet 2 of 3 zinnen dat jannes er zijn eigen context aan kan geven of dat ik er zelf maar een context bij moet verzinnen.
 
Reactiescore
86
Absoluut, daarom is het zo lachwekkend dat de ene stam de andere erop gaat wijzen :')

Hoe moet ik dit precies opvatten, klinkt namelijk als een verwijt richting Vitae (zeker als ik je post naar D.I.A. lees)? Zowel Seau als Vitae beschuldigen elkaar over en weer van het intern tegenspreken, terwijl ze het zelf ook doen, dat gebeurd echt al maandenlang. Er is dus niet een 'ene' stam die de 'andere' stam erop wijst.

Indien je met een reden 'ene' ipv Vitae en 'andere' ipv Seau hebt neergezet heb ik niks gezegd:Embarrassment:.
 
Bovenaan