Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser73696

Guest
Grapjas ik heb eerst ongeveer 20 pagina's doorgeploegd voordat ik zelf actief on topic mee ging praten
Je frustraties over classic, die laat je maar lekker op classic dat heeft hier helemaal niks mee te maken.

Als je zelf komt met denigrerende opmerkingen aan mijn adres zal ik je maar even in gelijke munt terugbetalen.
-Kun je lezen (geloof van wel)
-Begrijp je wat er staat? (geloof van niet)

Met de stammen waar Vitae kata afspraken mee heeft gemaakt worden ze nageleefd. Met Northern hebben we geen kata afspraken. Bovendien, wat heb jij daar mee te maken? (behalve dat je nu denkt dat je een goed punt tegen Vitae hebt,dat heb je dus niet, want uit context gerukt) Wanneer er kata afspraken tussen Vitae en Seau komen, zul jij geen lid van Vitae gaan vinden wat zich er niet aan houdt. Jij bent dus wel veilig (tenzij jij je er zelf niet aan houdt, dan krijg je ze terug)

Ja leuk en aardig dat je dit topic terugleest, maar daar doel ik niet op. Als je een beperkt inzicht op de wereld heb, waar ik je nu op inschat, reageer dan alsjeblieft niet meer. Je reageert weer niet op de post en doet leuk je eigen verhaaltje. Echt niemand hier is geinteresseerd in jou verhaaltje. Reageer nou is inhoudelijk ipv elke keer je eigen eentonig verhaaltje op te hangen waar al 10x antwoord opgegeven is.
 
Reactiescore
1.367
4dc943790c1e6381d996e5e40604b7b6.png




b2b6c3ba5779a451e9049ff9330b64c4.png


Als je dan eens op de kaart kijkt, bij mijn cluster, dan zie je een groot aantal clusterfucks van een account dat kale poes gebruikt heeft namelijk bekro2. Mocht hij dit zelf niet gedaan hebben, heeft hij het nog altijd in opdracht laten doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58964

Guest
Vitae profileert zich als een stam die tegen katas is. Logisch dat er commentaar komt als je dan het hele achterland van een account gaat slopen terwijl dat account nooit vuil heeft gespeeld tegen vitae

Geloof dat wij niet anti kata zijn, maar voor strikte kata afspraken. Wanneer die er zijn leven wij die na. Dat zijn de principes.

Kom dus alsjeblieft niet aan met de 'Vitae heeft geen principes' varianten, want dat klopt gewoon niet. Zijn er afspraken? Houden wij ons aan die afspraken. Zijn er geen afspraken? Mogen kata's op elk doel.

Mike? zucht.
Meer hoef ik daar niet over te zeggen geloof ik.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Roald, leuk je weer te zien, ik moet toch zeggen dat ik je op w38 beter vond posten.
Maar goed dat is hier weinig relevant verder, zie het als een schouderklopje wat je ongeveer 2 jaar geleden had moeten krijgen ;)

De reden om te kata'en is meestal omdat wij dan terugkata'en. Kata's op KP is dat niet nee. Maar ook hier zeg ik weer dat KP geen vriendje is van Vitae, er geen kata afspraken met Northern zijn.

Maar nog eens een vraagje, wat heeft Seau in godsnaam nou voor zaak met kata's op KP? Voor een stam die in het begin zei van helemaal niks te weten zitten jullie er nu wel ineens bovenop..

Leuk gedaan overigens. Met die quote. Qua opbouw van je stukje een pluim.

Gelukkig is wereld 38 pas 20 maanden oud, en post ik 'pas' 18 maanden op '38. Maar inderdaad mijn post niveau is er niet beter op geworden. Wellicht omdat ik de hoop heb opgegeven met jan en alleman die alles willen verdraaiien en zichzelf contstant tegenspreken, en wanneer je ze daar op wijst willen ze het niet lezen.

Dat ben ik helemaal met je eens, wat je zegt, het is geen vriendje van Vitae - klopt, daarmee is ook sprake van ''tactisch katapulteren''. En er is inderdaad geen sprake van terugkatapulteren. Wat is dan de beweegreden van Vitae om te gaan katapulteren? Blijkbaar omdat dat tactisch is? Breekt vitae daarom haar principes? In hoeverre valt het Seau dan nog te verwijten dat wij de vv oppakken van een onbemand account om zo niet 5 miljoen punten te verliezen, tevens een tactische handeling.

Antwoord op je vraag: Simpel, Vitae stuurt ons een paar dagen geleden een waarschuwing dat onze moraalbrekers de moraalbrekers van Vitae niet mogen katapulteren. Dat terwijl Seau geen katapultprincipes heeft noch een afspraak. Nu blijkt doodleuk dat Vitae weer eens een uitzondering heeft gemaakt, omdat ze dat zelf toepasselijk vinden, maar volgens Sven breken ze geen principes hoor. Het is gewoon lachwekkend hoe vaak en hoe duidelijk blijkt dat Vitae alleen principes heeft ''als het uit komt''. Als Vitae in de pan word gehakt zullen ze ook wel een reden zoeken om Seau te mogen katapulteren, kan ik je op een briefje geven. Daarom mengt Seau zich, omdat Vitae hier weeral een zwak figuur slaat.

En hoezeer je ook probeert je vorige afspraak recht te trekken, hij is gewoon totaal tegenstrijdig aan die van Sven. Sven beweerdt ''Principes zijn principes, en de kazerne/leemgroeve/boerderij als gebouw valt buiten deze principes.'' Sven zegt dat wij ons aan onze principes (terwijl we die niet hebben) moeten houden. Wanneer Seau zegt dat Vitae dat niet doet kom jij met: ''Er zijn geen kata afspraken met KP, dus alles is toegestaan.''

Sven hamert erop dat je naast afspraken dus principes hanteert, en jij zegt precies het tegenovergestelde. Daarmee sta je dus linea recta tegenover Sven. Ik ben het totaal met je eens, maar ik zal je quote wel elke keer gebruiken wanneer Martijn bijvoorbeeld een opmerking maakt over dat Seau eens de neuzen dezelfde kant op moet zetten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73657

Guest
Als vitae voor kata afspraken is verklaar me de pm eens naar de rush leiding dat vitae geen afspraken met kale poes wou
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
En waarom Vitae geen genoegen neemt met een minder goede katapultafspraak met Seau? Beter iets dan niets, nietwaar? :rolleyes:
 

DeletedUser73696

Guest
Geloof dat wij niet anti kata zijn, maar voor strikte kata afspraken. Wanneer die er zijn leven wij die na. Dat zijn de principes.

Kom dus alsjeblieft niet aan met de 'Vitae heeft geen principes' varianten, want dat klopt gewoon niet. Zijn er afspraken? Houden wij ons aan die afspraken. Zijn er geen afspraken? Mogen kata's op elk doel.

Mike? zucht.
Meer hoef ik daar niet over te zeggen geloof ik.

Kale Poes wou graag kata afspraken met Vitae maken hoor. ;)
 

DeletedUser73657

Guest
En waarom Vitae geen genoegen neemt met een minder goede katapultafspraak met Seau? Beter iets dan niets, nietwaar? :rolleyes:

Geen kata afspraken betekent niet dat je ook effectief moet slopen dus ik snap het probleem sws niet.
 

DeletedUser74452

Guest
Wederom lach ik jou uit.
Er zijn geen kata afspraken met KP, dus alles is toegestaan.

Antwoord liever eens serieus in plaats van irrelevante rapportjes te posten.

Grapjas ik heb eerst ongeveer 20 pagina's doorgeploegd voordat ik zelf actief on topic mee ging praten
Je frustraties over classic, die laat je maar lekker op classic dat heeft hier helemaal niks mee te maken.

Als je zelf komt met denigrerende opmerkingen aan mijn adres zal ik je maar even in gelijke munt terugbetalen.
-Kun je lezen (geloof van wel)
-Begrijp je wat er staat? (geloof van niet)

Met de stammen waar Vitae kata afspraken mee heeft gemaakt worden ze nageleefd. Met Northern hebben we geen kata afspraken. Bovendien, wat heb jij daar mee te maken? (behalve dat je nu denkt dat je een goed punt tegen Vitae hebt,dat heb je dus niet, want uit context gerukt) Wanneer er kata afspraken tussen Vitae en Seau komen, zul jij geen lid van Vitae gaan vinden wat zich er niet aan houdt. Jij bent dus wel veilig (tenzij jij je er zelf niet aan houdt, dan krijg je ze terug)

Geloof dat wij niet anti kata zijn, maar voor strikte kata afspraken. Wanneer die er zijn leven wij die na. Dat zijn de principes.

Kom dus alsjeblieft niet aan met de 'Vitae heeft geen principes' varianten, want dat klopt gewoon niet. Zijn er afspraken? Houden wij ons aan die afspraken. Zijn er geen afspraken? Mogen kata's op elk doel.

Mike? zucht.
Meer hoef ik daar niet over te zeggen geloof ik.

Vitae's principes zijn de gehele wereld al te toetsen. Heb je een Vitae'er overmatig kata's zien gooien op een speler om deze volledig af te breken zonder dat daar een reden voor is? :) Spelers die tot op heden neer gekata't zijn door vitae hebben het daar altijd zelf naar gemaakt. Corne welke clusterfuckte met barbaren dorpen, fexeris welke met rush meedeed in de lang durende katasloop actie van Rush, en wederom een bot gebruiker als ik mag uit gaan van de 4 timings op dezelfde milliseconde en de woorden van andere Rush spelers welke dit erkent hebben. A different Life welke wederom mee gedaan heeft aan de katasloop actie van Rush. His Noodly, same als A different life. Keer op keer dat er iemand door Vitae met kata's gepakt is, is het al reactie op geweest. Het val dus zeer zeker wel te toetsen voor welke soort praktijken Vitae kata's gebruikt om op te reageren, en daarnaast is er al aangegeven dat we voorlopig niet zullen reageren buiten het feit dat er nog een rekening met kale poes openstond. Later in detail treden hierover word overigens niet uitgesloten.

Hey D.I.A. ik vind jouw posts wel enorm grappig eigenlijk haha :D. Lees even gewoon al het vetgedrukte, dat is het belangrijkste. Maar zie ik nou dat jij Sven volledig tegenspreekt? Heeft Vitae dus wel degelijk geen morele waarden?
Overigens wacht ik nog steeds op antwoorden van Vitae uit om het kata sloopmassa goed te praten, precies alsof als ik een keertje met waterdichte argumenten kom jullie er niet op durven reageren..

En nee je antwoord was niet goed, want je spreekt Sven zijn 'morele waarden' van Vitae gewoon compleet tegen.
---> enige mogelijke conclusie, Vitae heeft geen morele waarden en kata'en dus volledig in eigenbelang. Maar dat had ik vanochtend al gezegd :D.
 

DeletedUser58964

Guest
Beste heren van Seau, ik hoef helemaal geen goede post te maken.

Het enige wat ik doe is jullie proberen duidelijk te maken wat de positie van Vitae is tegenover kata's.

Zal het nog maar eens herhalen;
-Wij maken afspraken met een stam en daar houden wij ons aan.
-Wanneer een speler ons kata'd, doen wij hetzelfde terug.

Als je goed leest kun je zowel mijn posts en die steeds aangehaalde post van Sven zo samenvatten. Daar kun je verder ook niks over opmerken want dit is gewoon zoals het is ;)
 

DeletedUser68570

Guest
Beste heren van Seau, ik hoef helemaal geen goede post te maken.

Het enige wat ik doe is jullie proberen duidelijk te maken wat de positie van Vitae is tegenover kata's.

Zal het nog maar eens herhalen;
-Wij maken afspraken met een stam en daar houden wij ons aan.
-Wanneer een speler ons kata'd, doen wij hetzelfde terug.

Als je goed leest kun je zowel mijn posts en die steeds aangehaalde post van Sven zo samenvatten. Daar kun je verder ook niks over opmerken want dit is gewoon zoals het is ;)

Alleen kata'de KP jullie op de muur, vz en AH en niet op leem, smederij etc.

Dit is gewoon zoals het is daar kun je verder ook niks over opmerken want dit is gewoon zoals het is. Behalve dan nu eindelijk eens uitleg geven waarom dit gebeurd...
 

DeletedUser73696

Guest
Beste heren van Seau, ik hoef helemaal geen goede post te maken.

Het enige wat ik doe is jullie proberen duidelijk te maken wat de positie van Vitae is tegenover kata's.

Zal het nog maar eens herhalen;
-Wij maken afspraken met een stam en daar houden wij ons aan.
-Wanneer een speler ons kata'd, doen wij hetzelfde terug.

Als je goed leest kun je zowel mijn posts en die steeds aangehaalde post van Sven zo samenvatten. Daar kun je verder ook niks over opmerken want dit is gewoon zoals het is ;)

Nee, dat is het niet.
 

DeletedUser58964

Guest
Oeh kom je mij nu vertellen wat de kata afspraken van mijn stam zijn?

Zie je ergens in de afspraken staan dat wij alleen mogen retailleren op katadoelen die de vijand gebruikt? Nee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Oorzaak en gevolg. Stabbers dienen aangepakt te worden. Dat jullie het hier opnemen voor een stabber zegt meer dan genoeg.
 

DeletedUser68570

Guest
Oorzaak en gevolg. Stabbers dienen aangepakt te worden. Dat jullie het hier opnemen voor een stabber zegt meer dan genoeg.

Dat is echt onzin, ik vraag uitleg, jullie beweren namelijk tegen overmatig kata gebruik te zijn maar doen net zo vrolijk mee met het kata'en van iemand die jullie nooit wat verkeerds heeft aangedaan.

Dat hij dingen heeft gedaan waar ik niet van op de hoogte was en ook zeker niet goedkeur heeft daar niks mee te maken.
 

DeletedUser74430

Guest
Oorzaak en gevolg. Stabbers dienen aangepakt te worden. Dat jullie het hier opnemen voor een stabber zegt meer dan genoeg.

Haha, wat nobel! Vitae helpt de hele wereld om een stabber eens goed plat te gaan kata'en, op HQ, leem, smid, alles. Dat dit toevallig het nummer één account is en dat Vitae hier ongelooflijk bij gebaat is, dat is mooi meegenomen. Essentie: Moraalridders van Vitae helpen de wereld, zo nobel :eek:
 

DeletedUser68570

Guest
Haha, wat nobel! Vitae helpt de hele wereld om een stabber eens goed plat te gaan kata'en, op HQ, leem, smid, alles. Dat dit toevallig het nummer één account is en dat Vitae hier ongelooflijk bij gebaat is, dat is mooi meegenomen. Essentie: Moraalridders van Vitae helpen de wereld, zo nobel :eek:

Inderdaad :').
 

DeletedUser58964

Guest
Bedankt! Ik vind Seau anders ook zeer nobel hoor :D Een zeer smerige stabber backen die zeer zeker een pact met Seau zou gaan sluiten.

Je gaat me toch zeker niet vertellen dat jullie coulant waren geweest tegen een stabber die jullie zou stabben en waar wij plannen mee zouden kunnen maken? Laat me niet lachen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Het maakt niet uit hoe hard de tegen bewijzen waren. Al had ik met 20 argumenten gekomen, Sven had al besloten voor Vitae, want vrijwel direct na het topic had hij 1000 aanvallen lopen op Kale Poes, vol kata's. Niemand heeft Kale Poes de kans gegeven om zich te verantwoorden en jullie zijn allemaal blind afgegaan op het half verzonnen verhaal van Jannes en Sven. Kruip alsjeblieft lekker weer onder je steen, maar om een account te bestoken met 7000 kata aanvallen, is echt zielig hoor. Vitae heeft momenteel het dieptepunt bereikt, ik speel nu nog liever samen met Dennis dan met Vitae. Wat een zielig zooitje bij elkaar. Ben benieuwd of moraalridder Martijn wel in Vitae blijft.

Mike je hoeft niet mijn naam te gebruiken om te stoken hoor. Is veel te doorzichtig. Op deze manier stoken val je te vergelijken met Mansomxs en dat wil je toch echt niet;) Maar Kale Poes heeft lang genoeg gehad om zich te verantwoorden. Jannes heeft meermaals met hem gesproken en Poesje miauw kon zich dus alsnog bedenken van zijn plannen, maar op een gegeven moment is de koek op.

Blijf vooral in dat wereldje van Sven hangen. Jullie kijken allemaal met een roze bril. Zelfs wij, als vijanden van |WAO|, die hier het grootste profijt hebben, zien dat het niet koosjer is. Hij heeft 3/4 treinen gesnipet, zoals in de beginpost staat. Alleen hij heeft ook gewoon 20/30 dorpen daarna afgestaan. Wat is de stab dan? Kan jij mij dat is even uitleggen. Hij gaf daarna zelfs toe dat hij ze gesnipet had, waarschijnlijk gewoon even om Ennioo te irriteren, omdat het wederzijds niet lekker liep.

Jij kijkt niet door een roze bril?:eek: Jullie draaien de vv van KP, KP zit in Northern en dat vormt een BG stam van Seau. Dus tot zover de objectieve kijk van Mikeeeeeee3.

Hebben jullie de kans gegeven voor een beargumenteerd verhaal? Nee. Jullie hebben maar 1 kant van het verhaal gelezen, waarschijnlijk van jullie toekomstige BG, |WAO|. Kale Poes was een van de spelers die niet Vitae minded, samen met kingsdorp. Is dat de reden geweest voor jullie? Moesten ze daarom van de wereld verdwijnen vol met kata's.

Verder zijn kata's inderdaad middelen die gebruikt kunnen worden. Alleen juist Vitae die in de beginfase fel tegen kata's was gebruikt ze nu zelf. Boris die kapot gekata'd werd door Rush, waar Vitae zo fel op tegen was. Die zogenaamde "rekening" waar Vitae het constant heeft. Dit is geen actie --> reactie meer, er is hier actie van Vitae. Jullie gooien je eigen Morele waarde in de prullenbak. Had Sven op classic al gedaan, daar niet van. Misschien moet je niet zulke domme dingen gaan rond schreeuwen en je verdiepen. Jou stammetje wat constant de standpunten verdedigde en nu alle verdedigingen de grond in boort.

Voor de 10.001e keer waar is het bewijs van jou dat Sven je heeft gesloopt?:rolleyes: Want butthurt reageren zonder bewijs kan iedereen.
 
Bovenaan