Golden Awards

DeletedUser3368

Guest
Jongens waar zijn jullie allemaal wel niet mee bezig?!! Propaganda maken aan de hand van een paar geëdelde barbarendorpen waarbij het voor iedereen al duidelijk is dat ze gepakt zijn omdat er een speler op delete is gegaan. En daar vervolgens dan ook nog een hele pagina over kunnen schrijven. Ik vind het enerzijds erg knap dat mensen hier een enorm punt van kunnen maken en anderzijds ook wel typerend voor de wereld.

Kunnen we eens wat nuttigere zaken bespreken in plaats van te mierenn**ken over die verdomde afspraken en hoe goed en hoe slecht anderen zich daaraan (willen) houden?
 

DeletedUser34772

Guest
je moet mij niet afrekenen op je incompetentie om iets duidelijk te maken , dan ben je zelf een kleutertje :)

Ik rekende jou af op je kinderachtige gedrag. Ik nam aan dat iedereen wel kon afleiden wat ik bedoelde, maar ik had duidelijk een paar mensen over het hoofd gezien. Mijn verontschuldigingen daarvoor.

De Tazzers kunnen het niet meer aan :D :D :D

Ik moet zeggen, ik ben niet op de hoogte van Cubs plannen, en dat hoeft ook absoluut niet. Maar, als hij zegt dat er een structuur in, en een plan achter zit, geloof ik dat best.

Overigens zijn de aanvallen gewoon met de kata's op de boer, volledig volgens afspraak dus, niets om ook maar malcontent over te zijn dus. Ik zou zeggen, wees blij dat Snow bereid is een afspraak te maken. Ook al vinden jullie die niet perfect, Snow is al bij al wel bereidwillig geweest puntje bij paaltje. We hadden evengoed ons been stijf kunnen houden, en ons kwantitatief voordeel nog meer uitbuiten door wél met kata's te spelen.

Maar in plaats daarvan blijven jullie maar jullie ongenoegen uiten. Dat getuigt van een een nogal overdreven en uitgesproken koppigheid, en het geeft blijk van dwars te willen liggen, enkel en alleen om je weerbarstigheid te uiten.

Ze voldoen aan de afspraken (die zelf niet voldoen, maar het duurde al 3 maanden voor we dit wonder wisten af te spreken) dus zijn ze opeens ok? Katagebruik = voor noobs en kinderachtige zieltjes. Vraag het elke speler met een ietwat degelijke reputatie. Het is ook niet voor niks dat zelfs Kenneth zich geroepen voelt zich er op het classic forum voor te verdedigen door te zeggen dat het "enkel op dat ene account" is. En over zijn plan, ik vermoed dat dat inhoud gewoon alle boerderijen zo laag mogelijk houden omdat hij daar nu eenmaal plezier aan beleeft.
 
Reactiescore
154
you know nothing....

Eerste massa op alex werden alle smids naar lvl 0 geknald aangezien die afspraak er nog niet was.
Edward kon duidelijker geweest zijn ja, maar hadden jullie zelf ligging van die bb's gecheckt waarop hij doelde begrepen jullie hem, ipv hier met de kudde te komen lachen ;)

Wat cubra z'n gedrag betreft, boeit dat voor de externe wereld of er structuur in die zaken zit of niet?

Ik begrijp jullie ook wel dat jullie die zaken proberen te verbloemen, maar feiten blijven er, ik zou dan ook niet weten waarom de niet-w44 spelers niet zouden mogen weten dat jullie stam katamassa's doet/ geen kata-verbod wil/ de intentie had te loggen op een acc om stacks weg te zenden.

Reacties als 'dat is nooit gebeurd' en 'maar er zat/zit structuur achter' veranderen niks aan de feiten.
Voor jullie stamleden die niet aan die acties willen meedoen is dit jammer dat hun bij dergelijke feiten (die wss wel nog af en toe zullen herhaald worden in de toekomst hier op een wereldforum) meegesleurd worden.

Zie het een beetje als de w43 babe-spelers die niets van de stabaffaire afwisten, maar toch een soort van 'blame' krijgen als de naam 'babe' op hun kerfstok staat.

Eerste massa... Tja, ik zat nog niet eens in Snow, die massa heeft hier toch niets mee te maken? Je zegt dat onze instelling (nu dus, we degelijk na de kataregel werd ingevoerd) zou zijn dat we smids platgooien. Ik zeg het je, dat is het niet.

Ik begrijp zeker wel dat hij die barbs edelde, daar maak ik ook geen punt van, ik haalde enkel even aan dat dat een reactie was op jullie eigen post, een van P. ("Het edelen van barbs kwam niet in onze plannen voor. Zelfreflectie...
")

Er wordt echt helemaal niemand meegesleurd in acties. Er is niets vies aan om katapulten op boer te zetten, en al helemaal niet als je een boer-vz-muur regel hebt. De buitenwereld moet dus weten dat wij aanvallen met katapulten gericht op de boer, maar dat daar anderzijds niets mis mee is. Een kataverbod willen we inderdaad niet, aangezien tw anders nog meer een activiteitsspel wordt, je dodgd dan immers alles, dat verdoezelt de eigenlijke bedoeling van tw.
En een speler laten inloggen op een account, was een hersenpinsel, een idee, een grap. "dat is nooit gebeurd" maakt wel degelijk een verschil. Immers, we verzekeren je dat het geen realiteit wordt. Zoiets zal niet gebeuren, en als het gebeurt, zal ik er iig alles aan doen om die speler te bannen uit Snow. Dat je zoiets aanhaalt als quote om P&P te voeren, zegt genoeg over de besproken onderwerpen en het niveau van discussiëren hier, zoals yeronimo al zegt.

En vergelijk ons niet met Babe, dat is gewoon belachelijk.

Ze voldoen aan de afspraken (die zelf niet voldoen, maar het duurde al 3 maanden voor we dit wonder wisten af te spreken) dus zijn ze opeens ok? Katagebruik = voor noobs en kinderachtige zieltjes. Vraag het elke speler met een ietwat degelijke reputatie. Het is ook niet voor niks dat zelfs Kenneth zich geroepen voelt zich er op het classic forum voor te verdedigen door te zeggen dat het "enkel op dat ene account" is. En over zijn plan, ik vermoed dat dat inhoud gewoon alle boerderijen zo laag mogelijk houden omdat hij daar nu eenmaal plezier aan beleeft.

Jep, ze zijn technisch gezien Ok. Er is bepaald wat mag, dan moeten de leden zelf binnen die grenzen hun acties bepalen, daar is gewoon niets mis mee.
 

DeletedUser

Guest
Zlot praat sowieso poep..

Op Skype zei die nog dat hij vers aan het liegen was!
 
Reactiescore
154
Reported :)

Jk, Thomas, beter poep praten, dan een poep zijn? :rolleyes:

Geef me screen!
 
Reactiescore
372
Ik heb nooit gespeed?

Beschuldiging zonder bewijs? Maick zal je straks wel verder afbranden (hoop ik):D

Nee joh ik lach deze debiel gewoon uit... Geluk voor Robin dit, door die uitspraak weet je meteen dat die hele persoon niet meer serieus te nemen valt. Maar hij kent mij en ik heb geen idee wie die clown is, zegt ook wel genoeg :D
 

Deleted User - 2242732

Guest
Wat een huilpost weer :eek: Kijk eerst eens naar jullie zelf in de ordo tijd . Als je zon moraal ridder bent had je toen Bram de DDosser ook niet moeten verdedigen as stam zijnde :eek:

Ordo hebben wij (alex, deceiver, argwahn) nooit achter gestaan. Oosten van ordo zat 0,0 samenwerking, organisatie en ga zo maar voort in.
Enige die z'n best deed voor ordo daar was azure. Maar dat was vechten tegen de bierkaai.
Ordo zag eruit als een verzamelstam voor de betere spelers op deze wereld, maar pas wanneer je erin zat merkte je wat die stam inhield. 4-5 spelers die deftig overlegden en rest die de chat maar volspamt.

De dag dat ik zieltjes als jij en bram ga verdedigen heeft iemand m'n AF acc trouwens gehackt. ;) Ik had bram al veel eerder op negeer gezet (voor z'n hele verhaal begon/herstarte) op skype aangezien ik al snel doorhad wat een soort gast hij was.

Ik ken de volledige historie niet, maar stabben op speed, was dat niet waardoor jij je naam 'stabber kenneth' kreeg?
 

DeletedUser76647

Guest
Ordo hebben wij (alex, deceiver, argwahn) nooit achter gestaan. Oosten van ordo zat 0,0 samenwerking, organisatie en ga zo maar voort in.
Enige die z'n best deed voor ordo daar was azure. Maar dat was vechten tegen de bierkaai.
Ordo zag eruit als een verzamelstam voor de betere spelers op deze wereld, maar pas wanneer je erin zat merkte je wat die stam inhield. 4-5 spelers die deftig overlegden en rest die de chat maar volspamt.

De dag dat ik zieltjes als jij en bram ga verdedigen heeft iemand m'n AF acc trouwens gehackt. ;) Ik had bram al veel eerder op negeer gezet (voor z'n hele verhaal begon/herstarte) op skype aangezien ik al snel doorhad wat een soort gast hij was.

Ik ken de volledige historie niet, maar stabben op speed, was dat niet waardoor jij je naam 'stabber kenneth' kreeg?

Klopt ik heb enkel in de begin stadiums van Speed gestabbed , nooit op normale werelden though. De laatste x dat ik iemand op speed stabde dateerd ook alweer een kleine 4 jaar geleden denk ik. was iig Rond ronde 200 . Nu word er tegenwoordig wel zon beetje door iedereen op speed gestabbed. was vroeger ook het geval zo.

Je had altijd vaste groepjes die elkaar niet stabde maar de rest wel zo was ik vaak met Mikez0r(endeverafter) Pyrr , Camelgamer ,joachim, robbie enzo. Daarvoor had je nog Re. en memo en SD Die iedereen stabde behalve hun eigen team .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76176

Guest
Klopt ik heb enkel in de begin stadiums van Speed gestabbed , nooit op normale werelden though. De laatste x dat ik iemand op speed stabde dateerd ook alweer een kleine 4 jaar geleden denk ik. was iig Rond ronde 200 . Nu word er tegenwoordig wel zon beetje door iedereen op speed gestabbed. was vroeger ook het geval zo.

Je had altijd vaste groepjes die elkaar niet stabde maar de rest wel zo was ik vaak met Mikez0r(endeverafter) Pyrr , Camelgamer ,joachim, robbie enzo. Daarvoor had je nog Re. en memo en SD Die iedereen stabde behalve hun eigen team .

Je zegt dat je nooit op normale werelden hebt gestabbed. Ik ben er vrij zeker van dat je mij op een normale wereld(w13) hebt gestabbed tho :D
 

DeletedUser76647

Guest
Zie dat je me negeert, volgende keer niet zo'n grote bek opentrekken als je het toch niet kan staven met bewijs. Ik heb nog nooit iemand gestabbed en zal dat ook nooit doen.

Ben op mijn werk ik zal straks zien of ik nog berichten vind ;)
 

DeletedUser3368

Guest
Klopt ik heb enkel in de begin stadiums van Speed gestabbed , nooit op normale werelden though. De laatste x dat ik iemand op speed stabde dateerd ook alweer een kleine 4 jaar geleden denk ik. was iig Rond ronde 200 . Nu word er tegenwoordig wel zon beetje door iedereen op speed gestabbed. was vroeger ook het geval zo.

Je had altijd vaste groepjes die elkaar niet stabde maar de rest wel zo was ik vaak met Mikez0r(endeverafter) Pyrr , Camelgamer ,joachim, robbie enzo. Daarvoor had je nog Re. en memo en SD Die iedereen stabde behalve hun eigen team .

Kenneth, wil je alsjeblieft niet zo hard liegen. SD. was mijn stam samen met Kas. Spelers als Mike (Camergamer) hebben eigenlijk zo goed als nooit aan jouw zijde gestaan. Wij hebben altijd grote oorlog met elkaar gehad op speed vanwege jouw gestab richting anderen waar een deel van de speeders, waaronder ik, fel tegen waren. Je was toentertijd zelfs zo laf om telkens weer een speed te beginnen onder een anonieme spelersnaam om uit het niets edeltreinen op o.a. mij te sturen. En dit alles omdat ik wel de ballen had om telkens onder dezelfde naam te speeden. En dan die misselijkmakende hack-acties. Het was toch niet voor niets dat je héél vaak gebanned bent geweest en op een gegeven moment ook een global ban op het algemeen forum aan je broek kreeg. Waarom die is opgeheven is mij eigenlijk een raadsel...

Jammer dat je, jezelf groter voordoet dan je ooit bent geweest.
 

DeletedUser76647

Guest
Kenneth, wil je alsjeblieft niet zo hard liegen. SD. was mijn stam samen met Kas. Spelers als Mike (Camergamer) hebben eigenlijk zo goed als nooit aan jouw zijde gestaan.

Sd was zeker een stabstam net als alle andere Met jeroen(barbie) voorop . En mike (camelgamer) is zeer frequent mij co geweest vroeger dus volgens mij moet je zelf niet zoveel verhaaltjes uit je duim zuigen .:confused:
Wij hebben altijd grote oorlog met elkaar gehad op speed vanwege jouw gestab richting anderen waar een deel van de speeders, waaronder ik, fel tegen waren.

We hebben niet altijd oorlog gehad hoor <3 Begin van de SD. tijd bijv niet tot ik weer naar re./Memo overstapte met pyrr.


Je was toentertijd zelfs zo laf om telkens weer een speed te beginnen onder een anonieme spelersnaam om uit het niets edeltreinen op mij te sturen. En dit alles omdat ik wel de ballen had om telkens onder dezelfde naam te speeden.

Wat is hier laf aan ? Elke speeder veranderd zon beetje elke speed van naam omdat ze niet meteen geviseerd willen worden, of vind je danny,mario exct

En dan die misselijkmakende hack-acties.

Dat was gewoon kirac altijd.

Het was toch niet voor niets dat je héél vaak gebanned bent geweest en op een gegeven moment ook een global ban op het algemeen forum aan je broek kreeg. Waarom die is opgeheven is mij eigenlijk een raadsel...

Mijn globan ban is nooit een aanleiding door ingame acties geweest meer door het forum , waar we toendertijd flink keet hadden geschopt met quach , senne , kirac , sonky en dergelijke en ze globals bij de vleet aant uitdelen waren :D


Kan er niks aan doen dat je op speed niks in te brengen had tegen mij/ons net als zon beetje de hele server. Won niet voor niets bijna elke speed die ik speelde.
 

DeletedUser

Guest
Kenneth, wil je alsjeblieft niet zo hard liegen. SD. was mijn stam samen met Kas. Spelers als Mike (Camergamer) hebben eigenlijk zo goed als nooit aan jouw zijde gestaan. Wij hebben altijd grote oorlog met elkaar gehad op speed vanwege jouw gestab richting anderen waar een deel van de speeders, waaronder ik, fel tegen waren. Je was toentertijd zelfs zo laf om telkens weer een speed te beginnen onder een anonieme spelersnaam om uit het niets edeltreinen op o.a. mij te sturen. En dit alles omdat ik wel de ballen had om telkens onder dezelfde naam te speeden. En dan die misselijkmakende hack-acties. Het was toch niet voor niets dat je héél vaak gebanned bent geweest en op een gegeven moment ook een global ban op het algemeen forum aan je broek kreeg. Waarom die is opgeheven is mij eigenlijk een raadsel...

Jammer dat je, jezelf groter voordoet dan je ooit bent geweest.

Ik meen me niet meer te herinneren dat hij altijd anoniem ging toch? Killerkenneth was het acc waar regelmatig op gespeeld werd door hem.

Ik vind het de beste tijd die ik op speeds heb gehad, toen had je tenminste oorlog.. Nu is het er nog een aftreksel van..
 

DeletedUser71618

Guest
Er wordt echt helemaal niemand meegesleurd in acties. Er is niets vies aan om katapulten op boer te zetten, en al helemaal niet als je een boer-vz-muur regel hebt. De buitenwereld moet dus weten dat wij aanvallen met katapulten gericht op de boer, maar dat daar anderzijds niets mis mee is. Een kataverbod willen we inderdaad niet, aangezien tw anders nog meer een activiteitsspel wordt, je dodgd dan immers alles, dat verdoezelt de eigenlijke bedoeling van tw.
En een speler laten inloggen op een account, was een hersenpinsel, een idee, een grap. "dat is nooit gebeurd" maakt wel degelijk een verschil. Immers, we verzekeren je dat het geen realiteit wordt. Zoiets zal niet gebeuren, en als het gebeurt, zal ik er iig alles aan doen om die speler te bannen uit Snow.

En vergelijk ons niet met Babe, dat is gewoon belachelijk.

Ik ga hier toch even op inhaken, gezien ik het totaal niet met je eens ben.

Allereerst, dat het niet vies is om katapulten op de boerderij te zetten. Uiteraard, dat is niet per definitie vies en een onderdeel van het spel. Er zijn mensen die het als 'tactiek' zien en zo willen gebruiken, en dat kan alleen maar gerespecteerd worden of uitgejouwd worden, je doet er niets aan - (behalve afspraken maken). Het is een effectieve manier om het front van een tegenstander te verzwakken en er zo je voordeel uit te halen.

Maar gebruik het dan puur voor deze directe winst in plaats van achterland, enzovoort, enzovoort, waar je geen dorpen gaat pakken, ook plat te gooien. In dat geval toon je dan weer een gebrek aan tactiek omdat je het volledig random kata't en alles af gaat. Tevens vind ik het persoonlijk overdreven om in alle clears dan kata's te zetten en is dat bovendien vrij dom: je tactische voordeel kan je met een klein aantal clears al behalen waardoor je in je overige clears zonder kata's en dus met meer slagkracht kan spelen. Daarnaast heb je ook jezelf er mee als je de boerderijen naar level 1-10 afbreekt gezien je dan voor hetzelfde probleem (dat jij in eerste instantie bij de andere gecreëerd hebt) komt te staan wanneer je het dorp zelf edelt.

Dat je zegt dat TW een activiteitsspel wordt wanneer je katapulten verbiedt/uitsluit, is imo een vrij debiele opmerking. Als dit betekent dat jij meer dorpen van de eerste wave gaat stacken op alle fronten zodat je 'minder hoeft te dodgen' - waardoor je met weinig mobiele deff speelt, gezien de aanvallende partij dit kan forceren met goede fakes - dan kan ik je vertellen dat je weinig kans gaat maken bij een degelijke massa gezien je dan vrij snel dankzij de longrange clears alles kwijt zal zijn.

Maar dat je dan ook aanhaalt dat je niet wil dat het een activiteitsspel wordt 'omdat TW niet zo bedoeld is' is natuurlijk wel echt een gatachterlijke opmerking. Allereerst, wie ben jij om te bepalen dat TW wel of niet een activiteitsspel is of zo bedoeld is? Ten tweede, wat zou jouw probleem ermee zijn als jij op deze manier denkt te forceren dat je tegenstander het op activiteit moet spelen op defensief vlak? Dat zou dan alleen maar een voordeel voor jezelf zijn nietwaar, gezien niemand onbeperkte activiteit op lange termijn kan opbrengen. Daarnaast klopt er natuurlijk geen donder van dat je hierdoor dit aspect denkt te beperken. Ja, de fronten en wellicht meerdere linies op je tegenstanders front krijgen grotere stacks bij massa's om afgebroken gebouwen te voorkomen. Echter zorgt een degelijke deffer ervoor dat de troepen in die dorpen alsnog kort gedodged worden bij de aanvallen om zo min mogelijk verlies aan mobiele troepen te lijden. Die activiteitskwestie verander je geen reet aan, je lokt alleen maar uit dat je meer op kwantiteit gaat spelen en je tegenstander zodoende ook (aan jullie front). Wat indirect betekent dat je nog meer problemen zal tegenkomen bij het edelen van je tegenstander indien de verdedigende stam dit adequaat oplost en dus voldoende stackt/kan stacken.

'De eigenlijke bedoeling van TW' is in jouw opinie dus meer stacken en meer troepenverspilling uitlokken. Wat dus indirect betekent dat je in een strategisch spel juist minder strategie gebruikt om het te winnen, gezien je met kata's puur op kwantiteit gaat spelen in plaats van strategie/tactiek. Als je daar iets anders mee wilde bedoelen, licht dat dan maar toe, nu zeg je letterlijk dit namelijk.

En nu is het trouwens ineens een 'grap' dat hij een speler wilde laten loggen om stacks terug te sturen? Als de speler in kwestie dat gedaan had na de vraag, die niet als grap over kón komen als ik me de context goed herinner waarin de vraag gesteld was, was *Apple direct benadeeld. Het initiatief om de actie uit te voeren lag namelijk na de vraag niet meer bij degene die het vroeg, maar bij degene die het gevraagd werd. Dan kan je leuk zeggen dat het een grap was en degene die het uitvoert de stabber is, maar volgens mij weet je zelf ook wel beter.

Dan had je dit allemaal niet zo vrolijk kunnen vertellen hier. Waarom ben je dan nu wel de moraalridder die direct ervoor zou zorgen dat hij uit de stam ligt terwijl je wel goedkeurt dat het initiatief tot de actie genomen is?

Hij vergelijkt jullie en jullie acties overigens niet met Babe, hij vergelijkt de manier waarop de algemene reputatie die jullie zullen oplopen met die manier waarop Babe spelers die opgelopen zijn. Kwestie van goed lezen denk ik dan.

Ik hoop trouwens volledig genoeg geweest te zijn wat betreft de kata's. Beknopt schrijven is al niet mijn sterkste kant, maar ik zou er nog pagina's meer over kunnen neerpennen; er zitten immers natuurlijk nog veel meer aspecten aan vast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan