Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

DeletedUser76766

Guest
Als jij even lekker gaat rondkijken hé, dan kan je mooi verder stabben.

Spellingsfout :)

Maar lezen wat je wilt lezen is gemakkelijk hé...

Iedereen met gezond verstand snapt de context dus ook wat er bedoeld wordt en leest hier over heen.

Nogmaals weer een mooi voorbeeld waarom ik walg van het AF :)

Mvg -D
 

DeletedUser3435

Guest
Pfff zo vermoeiend dit.. Hij vond het niet leuk in WAO, wat iedereen wel kan begrijpen. Oké hij heeft in principe fout gehandeld door het niet openlijk te doen allemaal. Vitae, vooral Phenomenal, is hier natuurlijk heel blij om want nu kunnen ze een potentiele tegenstander gaan kata'en zonder eigenlijk zelfs een reden te hebben en zonder commentaar te krijgen van de buitenwereld.. WAO is wat leden kwijt.. Nu, laat Vitae lekker kata'en, hebben ze weer wat immoreel spel kunnen tonen zonder gevolgen en dan kan WAO zijn wraak (gelijk) halen. Iedereen blij. :rolleyes:
 
Reactiescore
372
@Mikeeeee3 je zegt dat Kale Poes en WAO het moeten uitvechten en daar kan ik me deels in vinden, maar aangezien je dat zegt neem ik aan dat Seau ook geen vv doet van Kale Poes(of zich er uberhaupt in mengt) (De discussie was een beetje onduidelijk en door al het sarcasme was het nogal lastig een concreet antwoord op de vraag te vinden:p)

Heeft overigens niets met propaganda te maken dit, maar het is mij niet helemaal helder wie precies wie steunt en hoe het allemaal in verband staat.
 

DeletedUser69813

Guest
Wouter, wees nou eerlijk man. Als jij echt objectief wilt oordelen, heeft Vitae hier toch niks te zoeken. Vitae is hier gewoon hard bezig met vies spel, naja Sven met name. Vanmiddag was er al vertwijfeling in de posts van Martijn, ik weet gewoon 100% zeker dat niet geheel Vitae achter deze acties staat. Tuurlijk er is waarschijnlijk iets gebeurd wat niet kan, maar laat WAO en Kale Poes dit lekker samen uitvechten. Kale Poes is 6 miljoen en WAO 30 miljoen. Kunnen ze Kale Poes niet eens solo wegspelen en hebben ze daar een Vitae met kata's voor nodig? Het zou me echt allemaal niks kunnne schelen als WAO heel Kale Poes plat gooit. Het gaat mij, en ik denk meerdere Seau leden, om de vieze rol en positie die Sven en Vitae hier innemen.

Ik volg mike erin wat betreft dat WAO het op mag lossen, gezien vitae het verzuimt om hun o zo goede reden te geven om het account naar de klote te mogen kata'en.
Die nieuwe speler zal er toch wel niet in zitten gezien de haat bij beide partijen tot te grote proporties is gegroeit en zij mijn advies zonder een poging te wagen om het te proberen, in de wind hebben geslagen.
 

DeletedUser73696

Guest
Wat heeft Seau hier dan wel bij te zoeken? Jullie hadden niks te maken met die nieuwe stam (eigen woorden), dus waarom bemoeien jullie je dan evenzeer door KP te VV'en (door meerdere mensen bevestigd). Het kan me overigens niet schelen wie die VV precies gehad heeft, maar dat was wel het geval gezien Dennis vandaag niet aanwezig was :p. Beetje hypocriet vind ik dat.

Wij zijn in oorlog met |WAO|. Het zou voor ons niet gek zijn om Kale Poes te VV'en toch? Momenteel hebben we trouwens geen VV, maar doet die alles zelf volgensmij. Ik heb ook nog niet de VV gehad, te druk voor momenteel. Alleen ik zou de VV niet afstaan. Vitae echter heeft er niks mee te maken. Ze hebben geen oorlog met KP, noch BG met |WAO|. Met andere woorden hebben ze dus helemaal niks met de situatie te maken. Als ze echt alleen hem aanpakken omdat hij stabt, waar waren jullie bij Nolletje, Dj Fluke, Pathos en Fishermandsfriend?
 
Reactiescore
3.576
Wouter, wees nou eerlijk man. Als jij echt objectief wilt oordelen, heeft Vitae hier toch niks te zoeken. Vitae is hier gewoon hard bezig met vies spel, naja Sven met name. Vanmiddag was er al vertwijfeling in de posts van Martijn, ik weet gewoon 100% zeker dat niet geheel Vitae achter deze acties staat. Tuurlijk er is waarschijnlijk iets gebeurd wat niet kan, maar laat WAO en Kale Poes dit lekker samen uitvechten. Kale Poes is 6 miljoen en WAO 30 miljoen. Kunnen ze Kale Poes niet eens solo wegspelen en hebben ze daar een Vitae met kata's voor nodig? Het zou me echt allemaal niks kunnne schelen als WAO heel Kale Poes plat gooit. Het gaat mij, en ik denk meerdere Seau leden, om de vieze rol en positie die Sven en Vitae hier innemen.

Zoals ik in mijn topic aanhaal heb ik meerdere partijen aangesproken om mee te helpen op KP waarvan ik zeker wist dat hun er ook baat bij hadden. Lees maar terug het staat er echt.

Hebben wij die partijen nodig om KP weg te spelen? Nee, maar is het slim het jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken? Denk het wel he, waarom probeerde Seau half WAO te recruiten? Omdat ze het nodig hadden? :rolleyes:

KP staat er nogmaals ook niet alleen voor er is al vastgesteld dat Rush def had lopen op pas veroverde dorpen van Nyade. Dat sommige Vitae spelers helpen op KP komt doordat ik het hen gevraagd heb dit te doen aangezien we er beide baat bij hebben doordat KP meermaals zijn OFF op Vitae heeft gesmeten en ook Vitae heeft zitten veroveren (zie stats)

En een stabber minder is natuurlijk een stabber minder hopelijk is dat de hoofdreden voor iedereen.
 
Reactiescore
1.075

laat ik maar lekker meedoen.



UAQU0vR.png
 
Reactiescore
86
Wouter, wees nou eerlijk man. Als jij echt objectief wilt oordelen, heeft Vitae hier toch niks te zoeken. Vitae is hier gewoon hard bezig met vies spel, naja Sven met name. Vanmiddag was er al vertwijfeling in de posts van Martijn, ik weet gewoon 100% zeker dat niet geheel Vitae achter deze acties staat. Tuurlijk er is waarschijnlijk iets gebeurd wat niet kan, maar laat WAO en Kale Poes dit lekker samen uitvechten. Kale Poes is 6 miljoen en WAO 30 miljoen. Kunnen ze Kale Poes niet eens solo wegspelen en hebben ze daar een Vitae met kata's voor nodig? Het zou me echt allemaal niks kunnne schelen als WAO heel Kale Poes plat gooit. Het gaat mij, en ik denk meerdere Seau leden, om de vieze rol en positie die Sven en Vitae hier innemen.

Als ik echt objectief wil oordelen dan moet ik eerst nog een heleboel bewijs hebben. Er is nu ongeveer evenveel bewijs tegen Viteau als voor de bewering dat Seau er meer mee heeft te maken dan wordt beweerd. Kan zijn dat ik misschien wat heb gemist (waren opeens 20 pagina's aan posts dus heb sommige dingen wel een beetje globaal doorgelezen) maar volgens mij is er nog geen bewijs dat Vitae Kale Poes met kata's aanvalt en is er ook nog geen duidelijkheid over die rekening die moet worden vereffent. Beide toch wel vereisten wil je uberhaubt een kans hebben om Viteau te veroordelen. Immers vallen ze anders enkel Kale Poes aan wat opzichzelf niet vies is.. Helpen Kale Poes weg te spelen staat niet per se gelijk aan vies spel, de omstandigheden waaronder dit gebeurd zijn daarvoor bepalend.

E: overigens als Seau daadwerkelijk voor KP vv'd dan is daar ook nog wel wat voor te zeggen.. Immers zeg je zelf dat er wel 'iet is gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.931

DeletedUser73696

Guest
@Mikeeeee3 je zegt dat Kale Poes en WAO het moeten uitvechten en daar kan ik me deels in vinden, maar aangezien je dat zegt neem ik aan dat Seau ook geen vv doet van Kale Poes(of zich er uberhaupt in mengt) (De discussie was een beetje onduidelijk en door al het sarcasme was het nogal lastig een concreet antwoord op de vraag te vinden:p)

Heeft overigens niets met propaganda te maken dit, maar het is mij niet helemaal helder wie precies wie steunt en hoe het allemaal in verband staat.

Vitae heeft al meer dan 1500 aanvallen lopen, vol kata's. Dus nu zijn we zeker in de positie gezet om de VV op te pakken, aangezien we hier WAO & Vitae mee kunnen irriteren! Wij hebben wel de VV gehad, of wij gaan deffen is een ander verhaal. Alleen zoals ik in mijn vorige post aanhaalde heeft Vitae 0 reden, waar wij nog een enkele reden hebben.
 

DeletedUser3435

Guest
Seau. probeerde half WAO te recruiten? :eek: Is het niet WAO dat voor geen meter loopt, jij die denkt dat je zo een goede leider bent dat je leden 'bijna' allemaal wat achter je rug zitten te lullen of dingen uit te halen waar je niks van weet. Jezus, dat je dat na dit fiasco nog steeds niet begrijpt haha, zielig.
 
Reactiescore
1.367
Als ik echt objectief wil oordelen dan moet ik eerst nog een heleboel bewijs hebben. Er is nu ongeveer evenveel bewijs tegen Viteau als voor de bewering dat Seau er meer mee heeft te maken dan wordt beweerd. Kan zijn dat ik misschien wat heb gemist (waren opeens 20 pagina's aan posts dus heb sommige dingen wel een beetje globaal doorgelezen) maar volgens mij is er nog geen bewijs dat Vitae Kale Poes met kata's aanvalt en is er ook nog geen duidelijkheid over die rekening die moet worden vereffent. Beide toch wel vereisten wil je uberhaubt een kans hebben om Viteau te veroordelen. Immers vallen ze anders enkel Kale Poes aan wat opzichzelf niet vies is.. Helpen Kale Poes weg te spelen staat niet per se gelijk aan vies spel, de omstandigheden waaronder dit gebeurd zijn daarvoor bepalend.

latest
 
Reactiescore
1.367
Vitae heeft al meer dan 1500 aanvallen lopen, vol kata's. Dus nu zijn we zeker in de positie gezet om de VV op te pakken, aangezien we hier WAO & Vitae mee kunnen irriteren! Wij hebben wel de VV gehad, of wij gaan deffen is een ander verhaal. Alleen zoals ik in mijn vorige post aanhaalde heeft Vitae 0 reden, waar wij nog een enkele reden hebben.

Waarom zou vitae geen reden hebben? Een toekomstige vijand in het noorden uitschakelen is volgens mij toch erg handig :D
 

DeletedUser73657

Guest
Waarom zou vitae geen reden hebben? Een toekomstige vijand in het noorden uitschakelen is volgens mij toch erg handig :D

Het gaat om de sloop massa, dat ze helpen aan te vallen np, maar een heel account plat gooien puur omdat dit acc vitae problemen heeft veroorzaakt is gewoon zielig
 

DeletedUser75237

Guest
Wij zijn in oorlog met |WAO|. Het zou voor ons niet gek zijn om Kale Poes te VV'en toch? Momenteel hebben we trouwens geen VV, maar doet die alles zelf volgensmij. Ik heb ook nog niet de VV gehad, te druk voor momenteel. Alleen ik zou de VV niet afstaan. Vitae echter heeft er niks mee te maken. Ze hebben geen oorlog met KP, noch BG met |WAO|. Met andere woorden hebben ze dus helemaal niks met de situatie te maken. Als ze echt alleen hem aanpakken omdat hij stabt, waar waren jullie bij Nolletje, Dj Fluke, Pathos en Fishermandsfriend?

Vandaag tegen Nyade sowieso niet :p. En onze vrienden uit noordelijk Rush waren het ook niet gezien die def aan het sturen waren naar Kale Poes :speer:. Dat is toch wat Nyade me verteld heeft.

En ik weet niet, een stabber ga je niet VV'en? ;) Lijkt me logisch. Die situaties waar jij het over hebt heb ik overigens niks mee te maken (gehad) dus daar moet ik je een antwoord schuldig blijven, helaas. Ik heb wat opzoekingswerk verricht en Nolletje en DJ Fluke is wel van een eeuwigheid geleden. Die spelers lagen niet eens in enigszins binnen het bereik van Vitae op dat moment. Konden ze weinig tegen ondernemen lijkt me dan. Situaties rond Pathos en Fishermandsfriend zijn gewoon opgelost, dus daar zie ik ook al niet echt een probleem. Indien dat mogelijk is dan moet er altijd een manier gevonden worden om het zo op te lossen, ben ik het wel met je eens. De enige oplossing hier lijkt mij dat Olaf Dennis kickt en het account doorgeeft aan Jasper. Dat heb ik al eens eerder gezegd. Dan hoeven er niet eens aanvallen aan te pas komen.
 

DeletedUser73696

Guest
Zoals ik in mijn topic aanhaal heb ik meerdere partijen aangesproken om mee te helpen op KP waarvan ik zeker wist dat hun er ook baat bij hadden. Lees maar terug het staat er echt.

Hebben wij die partijen nodig om KP weg te spelen? Nee, maar is het slim het jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken? Denk het wel he, waarom probeerde Seau half WAO te recruiten? Omdat ze het nodig hadden? :rolleyes:

KP staat er nogmaals ook niet alleen voor er is al vastgesteld dat Rush def had lopen op pas veroverde dorpen van Nyade. Dat sommige Vitae spelers helpen op KP komt doordat ik het hen gevraagd heb dit te doen aangezien we er beide baat bij hebben doordat KP meermaals zijn OFF op Vitae heeft gesmeten en ook Vitae heeft zitten veroveren (zie stats)

En een stabber minder is natuurlijk een stabber minder hopelijk is dat de hoofdreden voor iedereen.

Vitae heeft bijna alleen maar kata's op zijn achterland lopen Jannes. Dit heeft niks te maken met hulp. Wij kunnen ook met z'n alle allemaal domme spelers gaan aanvallen, want dan komt er minder "offensief" op ons. Waarom valt Vitae niet Seau aan op de legitimie manier, of kunnen ze dat niet hendelen? Waarom werd Fishermansfriend wel een kans geboden door Vitae en wordt Kale Poes per direct vol gegooid met kata's? Waar was Vitae met Nolletje of Dj Fluke? Waarom zouden kata's opeens wel legiem zijn, om een stabber aan te pakken. Stelen van een dief is ook stelen. Je verlaagt je eigenlijk tot hetzelfde niveau door met kata's te gaan strooien en zeker als Vitae zijnde. Vitae is nooit geraakt geweest door dergelijke incidenten met betrekking tot Kale Poes, waardoor ze eigenlijk gewoon zielig spel spelen.

Seau heeft trouwens nog nooit een spelers van WAO willen recruiten. Dat zijn dezelfde feiten als blijven verkondigen dat je W23 wint Jannes.
 

DeletedUser68252

Guest
Wouter, wees nou eerlijk man. Als jij echt objectief wilt oordelen, heeft Vitae hier toch niks te zoeken. Vitae is hier gewoon hard bezig met vies spel, naja Sven met name. Vanmiddag was er al vertwijfeling in de posts van Martijn, ik weet gewoon 100% zeker dat niet geheel Vitae achter deze acties staat. Tuurlijk er is waarschijnlijk iets gebeurd wat niet kan, maar laat WAO en Kale Poes dit lekker samen uitvechten. Kale Poes is 6 miljoen en WAO 30 miljoen. Kunnen ze Kale Poes niet eens solo wegspelen en hebben ze daar een Vitae met kata's voor nodig? Het zou me echt allemaal niks kunnne schelen als WAO heel Kale Poes plat gooit. Het gaat mij, en ik denk meerdere Seau leden, om de vieze rol en positie die Sven en Vitae hier innemen.

Net zoals dat Vitalise gestabt zou hebben natuurlijk. :rolleyes: We beginnen weer bij voor af aan zoals een paar weken geleden. Aha je wilt het WAO en Kp zelf laten uitvechten, misschien kan Seau dan ook stoppen met het vv draaien bij Kale poes, ze moeten het immers zelf doen toch? Uiterst hypocriet natuurlijk om te veroordelen dat Vitae zich er onterecht mee bemoeit waar Seau de vv van kale poes draait en zich er dus ook mee bemoeid.

Ik volg mike erin wat betreft dat WAO het op mag lossen, gezien vitae het verzuimt om hun o zo goede reden te geven om het account naar de klote te mogen kata'en.
Die nieuwe speler zal er toch wel niet in zitten gezien de haat bij beide partijen tot te grote proporties is gegroeit en zij mijn advies zonder een poging te wagen om het te proberen, in de wind hebben geslagen.

Onze reden is gegeven, in detail treden zal mogelijk later nog gebeuren indien dit nodig gaat zijn, of kale poes kan zelf misschien het antwoord geven. Voorlopig zie ik er geen enkele aanleiding voor. Wel leuk dat iedereen natuurlijk gebrand is om er een antwoord op te krijgen.
 
Bovenaan