Golden Awards

Reactiescore
241
Leuk ;)
 

DeletedUser65510

Guest
Beste speler: Ftype, Sergioman en Decay of Reality (ik baseer mijn mening meestal op de grootte van de eerst ge-edelde dorpen)
Beste stam: .Super (op dit moment, maar niet ervan overtuigd dat íédereen goed genoeg is voor de top).
De beste stam speler: Gamebreak (Ondaks enkele critici doet hij wel keihard zijn best)
Het grootste ego: Om eerlijk te zijn, ik heb me nog niet aan iemand geirriteerd :rolleyes:
Beste leider: Te vroeg
Slechtste leider: Te vroeg
Meest overschatte stam: st
Meest onderschatte stam: [.E!.]
Meest overschatte speler: grizum (iedereen mag zeggen wat die wilt, maar als eerst 2 barbs edelen? SYNTAX ERROR komt er in me hoofd op).
Meest onderschatte speler: Mezelf (moest gewoon een sollicitatie schrijven.. #begrijpjeme)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Shrek
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: een stam is vaak niet breed genoeg voor 2 personen
Mooiste spelers naam: Decay of Reality (I always poke where it hurts bro <3)
Mooiste stam naam: 420
Het tofste topic: Spotprenten (Moet alleen nog wat meer gebeuren, maar daar gebeurt normaal gesproken P&P)
Het domste topic: Rate iemands forum-reputatie ofzo
Favoriete forum poster: Shrek
Minst favoriete forum poster: ....
Dikste wannabe op het forum: ............
Dikste wannabe in het spel: ey g, faka, luister, ik zoek geen ruzie ofzo.
Mooiste profiel foto van spelers: Gamebreak & VillageGuard
Mooiste profiel foto van stammen: [.E!.]
Mooiste actie van de wereld: Revenge on infected mushroom (niet eens zo bijzonder, maar 't is vroeg he)
Meest belovende speler voor de toekomst: Obito Uchiha.
Meest belovende stam voor de toekomst: [.E!.]
Grootste blunder: adriaan
Voor wie heb je nu echt respect: de lezer van deze GOLDEN AWARDS
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co-spelers BLAUW (31jr) en PAARS(40jr), zij zijn na 20+ werelden de leukste spelers die ik ooit ben tegen gekomen. Deze wereld wordt onze return :D
Ik heb al lang met de pijn van de spotprent leren leven, na weken therapie :(!
Maar bedankt :cool:

Beste speler: Ftype, nog nooit zo'n sterke solospeler zo actief weten zijn.
Beste stam: Vind ik nog redelijk vroeg om op te antwoorden maar ik denk dat NewBs wel potentieel heeft. Indien ze goede edelrichtingen afgesproken hebben want liggen behoorlijk compact.
De beste stam speler: Misschien Johann Sebastiaan Bach binnen Paris. OS't direct en staat altijd open voor VV.
Het grootste ego: Frank van chicago blackhawks, geen twijfel!
Beste leider: Nog te vroeg imo.
Slechtste leider: Idem.
Meest overschatte stam: Super, ik denk dat ze vroeg of laat in de problemen gaan komen... Voorgevoel.
Meest onderschatte stam: TaF, leken me niet zo goed maar ik werd verrast door een paar georganiseerde aanvallen op bepaalde spelers.
Meest overschatte speler: GameBreak, sorry Lorenzo.
Meest onderschatte speler: Dediech, akkoord, heeft veel pp gebruikt maar is niet zo slecht als dat iedereen denkt dat hij is. + heeft zijn account goed onder controle.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Decay of Reality(!)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rabota, hij zal weten waarom ;)
Mooiste spelers naam: Spammende Shrek ofc!
Mooiste stam naam: Ik vind Paris wel leuk, ookal zijn er velen die het "passée" noemen.
Het tofste topic: Hoeveel gefarmd, dit topic :)
Het domste topic: Praattopic alias spamtopic.
Favoriete forum poster: Spammende Shrek, Back up.
Minst favoriete forum poster: Like A Sir.
Dikste wannabe op het forum: Frank89k ;)
Dikste wannabe in het spel: GameBreak, geen verwijt mee bedoeld.
Mooiste profiel foto van spelers: Decay Of Reality
Mooiste profiel foto van stammen: Paris.
Mooiste actie van de wereld: Te vroeg.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ftype als hij volhoudt :)
Meest belovende stam voor de toekomst: Hopelijk Paris.
Grootste blunder: Mijn eigen clear voor de tweede keer doodlopen...
Voor wie heb je nu echt respect: Douwe, Thomas, Nigel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bram, Jurgen, Alex.
Lof joe Sijmen
 

DeletedUser65510

Guest
Beste speler: Ftype, voor solo te spelen, doet hij het schitterend.
Beste stam: .Super, ondanks dat er nog veel werk aan de winkel is, staat .Super er in C45 zeer goed voor, met de juiste begeleiding v/d minder sterke leden/versterking van de leiding, zou .Super nog wel wat kunnen bereiken.
Ik denk dat Paris. zeker op een mooie 2e plek komt, vrij veel pech bij sommige spelers, anders stonden ze zeker hoger, ligging kan nog iets beter, maar daar werken ze vast aan. :)
De beste stam speler: Mijn dorp is sterk : Hij blijft er staan voor Paris, ondanks alle tegenslagen (2x clear kwijt etc). Enorm veel respect daarvoor :)
Het grootste ego: Ikzelf, beste speler van de wereld :rolleyes:
Beste leider: Evoker of Lament / Mijn dorp is sterk
Slechtste leider: Voorlopig nog niet echt iets gezien, misschien -Serf, voor Opus viel
Meest overschatte stam: TaF
Meest onderschatte stam: NewBs
Meest overschatte speler: Dediech : Ben benieuwd waar hij zou staan, mocht hij er geen 1000 euro aan PP doorjagen.
Meest onderschatte speler: Een noob : Verborgen juweeltje.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn Dorp Is Sterk
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niemand in het bijzonder, in ieder geval niemand met een te groot ego.
Mooiste spelers naam: Spammende Shrek : Hij maakt de naam ook meer dan waar ^^.
Mooiste stam naam: Trek. : Omdat het gewoon lekker dubbelzinnig is.
Het tofste topic: Spotprenten, ook al word ik er altijd gerekt door Viral. :D
Het domste topic: Nachttopic, komt op hetzelfde neer als de praathoek imo.
Favoriete forum poster: Viral.
Minst favoriete forum poster: Nog niet echt een afkeer voor een poster gekregen :p
Dikste wannabe op het forum: Die 2 mods die denken dat ze grappig zijn :D:cool:
Dikste wannabe in het spel: Adriaanw, niet al te veel uitleg nodig bij deze.
Mooiste profiel foto van spelers: Mijn dorp is sterk : Degene die 't gemaakt heeft, heeft prachtig werk geleverd.
Mooiste profiel foto van stammen: Nog niets al te bijzonders gezien, misschien van .Trek & Paris.
Mooiste actie van de wereld: Nog niet echt iets speciaals gebeurd, mogelijk Adriaan die een kopje kleiner is gemaakt.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ftype als hij z'n activiteit kan volhouden.
Meest belovende stam voor de toekomst: Moeilijk te zeggen in deze fase, nog geen echte superieure topstam die bovenkomt. Denk dat .Super / NewBs / Paris. / [.E!.] wel wat potentieel hebben.
Grootste blunder: Ik die mezelf 2x geëdeld heb :rolleyes:
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn dorp is sterk : Als je tot twee keer toe je clear verliest en blijft doorgaan, dan verdien je niet anders dan mijn respect. :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespeler natuurlijk, Sijmen en Jurgen.
 

DeletedUser76531

Guest
leuk om te zien dat dit eindelijk loskomt ^^ sta alweer paar keer positief en negatief erin, zal vanmiddag ook eens eentje maken.
 

DeletedUser76531

Guest
Beste speler: Chicago BlackHawks
Beste stam: Nog te vroeg
De beste stam speler: elke speler die tot het eind in opus bleef, als je daar niet weggaat na 10 min dan weet ik het ook niet meer.
Het grootste ego: swaggalicious
Beste leider: te vroeg
Slechtste leider: -Serf
Meest overschatte stam: TaF
Meest onderschatte stam: Trekkers
Meest overschatte speler: Dediech
Meest onderschatte speler: Villageguard
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Decay Of reality ( zit ik ook dus <3 ) en mijn dorp is sterk
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -Serf
Mooiste spelers naam: Dumbeldorf
Mooiste stam naam: Ordo Ab Chao.
Het tofste topic: Rate een forumposter
Het domste topic: Praattopic ( nooit echt wat interessant daar )
Favoriete forum poster: Brammetje , samen met worsteman
Minst favoriete forum poster: tot nu toe nog niemand echt irritant, dus bij deze weer bram :D
Dikste wannabe op het forum: DemocratischeZwijmelaars ( doet alsof die mod is ofsow :p )
Dikste wannabe in het spel: Ikzelf natuurlijk
Mooiste profiel foto van spelers: spacekoe
Mooiste profiel foto van stammen: Ordo Ab Chao.
Mooiste actie van de wereld: Adriaanw ff omleggen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Fftype stel hij krijgt ook nog een goede co erbij ;)
Meest belovende stam voor de toekomst: .Paris als ze eens wat tegenstand tegenkomen en ze overleven dat, dan zie ik ze wel als een veelbelovende stam. Tot nu toe gebeurt de echte actie in c45 en de core voor mijn gevoel.
Grootste blunder: Edels naar verkeerde dorp van Mr. Olympia sturen, Naar hoofddorp gedaan inplaats van naar zijn net overgenomen dorp xD moest toen keertje extra lopen.
En elk gesprek met serf dat ik heb gevoerd was een mentale blunder.
Voor wie heb je nu echt respect: VillageGuard, Decay of reality, Chicago Blackhawks en mijn dorp is sterk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nick en sebas ( they know ) en Villageguard/Decay of reality.
 

DeletedUser65510

Guest
Beste speler: Chicago BlackHawks
Beste stam: Nog te vroeg
De beste stam speler: elke speler die tot het eind in opus bleef, als je daar niet weggaat na 10 min dan weet ik het ook niet meer.
Het grootste ego: swaggalicious
Beste leider: te vroeg
Slechtste leider: -Serf
Meest overschatte stam: TaF
Meest onderschatte stam: Trekkers
Meest overschatte speler: Dediech
Meest onderschatte speler: Villageguard
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Decay Of reality ( zit ik ook dus <3 ) en mijn dorp is sterk
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -Serf
Mooiste spelers naam: Dumbeldorf
Mooiste stam naam: Ordo Ab Chao.
Het tofste topic: Rate een forumposter
Het domste topic: Praattopic ( nooit echt wat interessant daar )
Favoriete forum poster: Brammetje , samen met worsteman
Minst favoriete forum poster: tot nu toe nog niemand echt irritant, dus bij deze weer bram :D
Dikste wannabe op het forum: DemocratischeZwijmelaars ( doet alsof die mod is ofsow :p )
Dikste wannabe in het spel: Ikzelf natuurlijk
Mooiste profiel foto van spelers: spacekoe
Mooiste profiel foto van stammen: Ordo Ab Chao.
Mooiste actie van de wereld: Adriaanw ff omleggen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Fftype stel hij krijgt ook nog een goede co erbij ;)
Meest belovende stam voor de toekomst: .Paris als ze eens wat tegenstand tegenkomen en ze overleven dat, dan zie ik ze wel als een veelbelovende stam. Tot nu toe gebeurt de echte actie in c45 en de core voor mijn gevoel.
Grootste blunder: Edels naar verkeerde dorp van Mr. Olympia sturen, Naar hoofddorp gedaan inplaats van naar zijn net overgenomen dorp xD moest toen keertje extra lopen.
En elk gesprek met serf dat ik heb gevoerd was een mentale blunder.
Voor wie heb je nu echt respect: VillageGuard, Decay of reality, Chicago Blackhawks en mijn dorp is sterk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nick en sebas ( they know ) en Villageguard/Decay of reality.

:cool:
 
Reactiescore
13
Beste speler:Ftype
Beste stam:Newbs
De beste stam speler:Mijn dorp is sterk
Het grootste ego:Like A Bram
Beste leider:gamebreaker
Slechtste leider:ik
Meest overschatte stam:TaF
Meest onderschatte stam:Super & Paris
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:Mijn dorp is sterk
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn dorp is Sterk , Ftype , Gamebreaker , VillageGuard , Decay of Reality , Spammende Shrek
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Alex lannon
Mooiste spelers naam:Spammende Shrek
Mooiste stam naam:Commemorate omnes Victimas /Paris. & Trekkers, what else??? / Trek.
Het tofste topic:1 topic waar gijs niet is:p
Het domste topic:1 topic met gijs
Favoriete forum poster:Spammende Shrek , Worsteman
Minst favoriete forum poster:Like A Sir. , Alex lannon
Dikste wannabe op het forum:Like A Bram , Ruffty
Dikste wannabe in het spel:Adriaanw
Mooiste profiel foto van spelers:ftype (omdat het kan);)
Mooiste profiel foto van stammen:Trek.
Mooiste actie van de wereld:Adriaanw die al zijn dorpen afbreekt
Meest belovende speler voor de toekomst:Ftype
Meest belovende stam voor de toekomst:Trek.
Grootste blunder:elegy die 8 edels op 1 dorp sturen
Voor wie heb je nu echt respect:Mijn dorp is Sterk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen(ftype) me co,s natuurlijk:p , sijmen& alex(mijn dorp is sterk) & spammende shrek
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste speler:Ftype
Beste stam:Newbs
De beste stam speler:Mijn dorp is sterk
Het grootste ego:Like A Bram
Beste leider:gamebreaker
Slechtste leider:ik
Meest overschatte stam:TaF
Meest onderschatte stam:Super & Paris
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:Mijn dorp is sterk
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn dorp is Sterk , Ftype , Gamebreaker , VillageGuard , Decay of Reality , Spammende Shrek
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Alex lannon
Mooiste spelers naam:Spammende Shrek
Mooiste stam naam:Commemorate omnes Victimas /Paris. & Trekkers, what else??? / Trek.
Het tofste topic:1 topic waar gijs niet is:p
Het domste topic:1 topic met gijs
Favoriete forum poster:Spammende Shrek , Worsteman
Minst favoriete forum poster:Like A Sir. , Alex lannon
Dikste wannabe op het forum:Like A Bram , Ruffty
Dikste wannabe in het spel:Adriaanw
Mooiste profiel foto van spelers:ftype (omdat het kan);)
Mooiste profiel foto van stammen:Trek.
Mooiste actie van de wereld:Adriaanw die al zijn dorpen afbreekt
Meest belovende speler voor de toekomst:Ftype
Meest belovende stam voor de toekomst:Trek.
Grootste blunder:elegy die 8 edels op 1 dorp sturen
Voor wie heb je nu echt respect:Mijn dorp is Sterk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jurgen(ftype) me co,s natuurlijk:p , sijmen(mijn dorp is sterk) & spammende shrek

Thanks man! Allemaal wederzijds :p
Behalve spelersnaam ;)
 
Reactiescore
1.015
In dit stadium kan je geen goeie lijst maken Yizhi. Vluchtig bekeken is dit wat onderling gekontkruip tussen Paris leden.
 
Reactiescore
1.015
Net alsof elke award dezelfde is. Jullie zetten nu gewoon maar wat namen van mensen die je kent. Geen probleem, maar ga nou niet beweren dat het goeie lijstjes zijn.
 
Bovenaan