Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
1.278
Ik ontken dit ook echter nergens, ik vraag ook geen sympathie voor WAO. Ik wil duidelijk maken dat Seau totaal niet overkomt of ze het erg vinden wat er met KP gebeurd is. En dat vind ik een foute instelling. Jullie rage op iedereen behalve op KP, het moet omgekeerd he?

Dan komen we weer bij het verhaaltje

Ik vind dit dus dat moet jij ook vinden!

Ieder mens is anders en iedereen reageerd anders en heeft z'n eigen meningen
Ik weet zeker dat de stabbers zeker geen toekomst gaan hebben met seau, vitae of WAO
Maar wil je nou dat iedereen jou gelijk geeft?

Wat is het doel met deze topic?
Het belachelijk maken van een speler die
Wou over stappen omdat jij hem liet merken hem er niet bij te willen hebben
Of het meetrekken van andere accs terwijl deze er niks mee
Te Maken hebben ?

Mvg Rob| Thats the question
 

DeletedUser50613

Guest
Ik moet lachen om de posts van Punkerke en een aantal anderen die de boel willen bagataliseren en als ik dan de screentjes bekijk welke ik zelf hier heb op de laptop over Dennis aka Peter dan kan ik niet anders dan mijn ballen uit de broek lachen. Dat mensen nog willen samenwerken met ratten zoals Dennis.

Noem het bagataliseren als je wilt, ik probeer gewoon een correcte context te plaatsen voor al die 'acties' van Dennis waar zo zwaar aan getild word.

Een treintje snipen op een stamgenoot, tegen een intern die zonder meer naar die speler ging, zonder dat er enige betwisting over het lot van die dorpen was, en zonder dat er schijnbaar een dringende reden was om die intern af te werken.. goed, dat is op z'n slechts een klote-move. Maar wel eentje zonder echte gevolgen.

Of Dennis was gewoon wat aan het dollen met een stamgenoot?

Context, daar gaat het om.. je kan bij iedereen een quote, zin, actie of eender wat gaan zoeken en uitvergroten en die in een bepaald daglicht plaatsen.

Als het effectief een stab is, met kwade bedoelingen, dan zal dit ook zo naar voor komen, en dan kun je iemand daarop afstraffen. Dan zal het ook terecht zijn, en ja, dan zal ik ook zeggen tegen Dennis dat die op mijn steun niet hoeft te rekenen. Maar hij moet wel de kans hebben om zichzelf te verdedigen. Een kans die zowel Jannes als Vitae blijkbaar kost wat kost wil ontnemen.

Als heel de strafbepaling gebaseerd is op een iemand die een ander met de vinger aanwijst en beschuldigt, dan zitten we terug in een maatschappij van de middeleeuwen.

En als er nooit kritische meningen werden getolereerd, dan was de aarde nog altijd plat ;-)
 

DeletedUser76769

Guest
Weeral iemand die toevallig of niet bij het select groepje van aanhangers behoord. Gaat in op het Vitae gedeelde en negeert de hele kwestie. Noemt het zever topic ondanks de bewijzen en toont daarmee aan dat hij zijn houding niet gaat veranderen tegenover Dennis.

Wat zou ik volgens jou moeten veroordelen? Het blocken van een paar treintjes voor de lol? Het maken van plannen voor een eventuele nieuwe stam? Of het ontwijken van een kick?

Ik kan nog snappen dat je het niet leuk vind dat hij toch op het account doorspeelde ondanks dat jij het niet wou. Maar om dit alles nou een stab te noemen. Tja ieder zijn ding :)


Wel lief trouwens dat jij de eerste bent die Vitae nu support ondanks dat ze kata's sturen ;) Waar eerder op deze wereld nog fel werd gereageerd wordt er nu getolereerd.

Wat was de naam die je ook al weer kreeg eerder deze wereld? De zonnekoning van het meten met twee maten of iets in de trend?
 

DeletedUser69389

Guest
Dan komen we weer bij het verhaaltje

Ik vind dit dus dat moet jij ook vinden!

Ieder mens is anders en iedereen reageerd anders en heeft z'n eigen meningen
Ik weet zeker dat de stabbers zeker geen toekomst gaan hebben met seau, vitae of WAO
Maar wil je nou dat iedereen jou gelijk geeft?

Wat is het doel met deze topic?
Het belachelijk maken van een speler die
Wou over stappen omdat jij hem liet merken hem er niet bij te willen hebben
Of het meetrekken van andere accs terwijl deze er niks mee
Te Maken hebben ?

Mvg Rob| Thats the question

Alleen was Dennis nog wel meer van plan. Alles zodat meneer voor Rang 1 kon gaan. Het draait bij hem alleen maar om zijn eigen. Hoe kan ik als Kale Poes zijnde ervoor zorgen dat ik het grootste farmgebied heb en minste weerstand voor het veroveren van dorpen. Mister Poes krijgt van mij tot aankomende avond om zelf het boetekleed aan te trekken en zijn verhaal te doen en anders zal ik maar eens wat screentjes gaan posten van mister Poes zijn uitspraken en dan is het helemaal mispoes voor hem... Dus ik wacht rustig op zijn woord en anders dan doe ik wel een boekje open van nog meer dreigementen en valse plannen van Peter aka Dennis.
 
Reactiescore
1.278
Dan vraag ik mij toch af dat niemand anders zich dit af vraagt?

"3 maanden" wist Jannes dit al!
3 lange maanden heeft Jannes zich voor bereid.

Hoe wist Jannes dit? Dennis was niet gekickt
Het bewijs dat we geleverd hebben is niet eens 2 maanden oud
En toch gaat Jannes naar de 3 maanden :)?

Ik ga d'r een heel doolhof van maken omdat ik toch zie dat mensen zich vervelen.
Komt het er dan op neer dat Jannes van plan was dit allemaal te doen?
Dan kan het ook maar gwn zo zijn dat Jannes de hele "mastermind" is achter
Dit hele project!

Mvg Rob|Why so mysterious?
 

DeletedUser69389

Guest
Dan vraag ik mij toch af dat niemand anders zich dit af vraagt?

"3 maanden" wist Jannes dit al!
3 lange maanden heeft Jannes zich voor bereid.

Hoe wist Jannes dit? Dennis was niet gekickt
Het bewijs dat we geleverd hebben is niet eens 2 maanden oud
En toch gaat Jannes naar de 3 maanden :)?

Ik ga d'r een heel doolhof van maken omdat ik toch zie dat mensen zich vervelen.
Komt het er dan op neer dat Jannes van plan was dit allemaal te doen?
Dan kan het ook maar gwn zo zijn dat Jannes de hele "mastermind" is achter
Dit hele project!

Mvg Rob|Why so mysterious?

Kijkend naar de huidige situatie op 42 en de prestaties van WAO nu en pak hem beet twee maanden terug is aanzienlijk veranderd. Had WAO dat toen gedaan dan had dat denk ik de doodsteek betekend voor WAO. Want ondanks dat ze er niet echt meer inzaten dus met name KP, maar ook jouw acc was het op deze manier nog niet helemaal een vijand. Twee maanden terug kicken terwijl je al enorme verliezen lijdt tegen Seau plus in je rug ook extra gevaar doordat beide accounts gekickt waren, dat kon WAO niet aan. Dat is althans mijn conclusie als je naar de kaart en situaties kijkt.
 

DeletedUser50613

Guest
Punkie Dennis heeft alle kans om zich hier te verdedigen, maar ook dat doet die niet. Maar wacht gerust af. Ik veronderstel dat KP wel zal reageren en is het niet via henzelf dan wel via logjes. Eens kijken of je dan nog zo hoog van de toren zult blazen....

Ik hoop van harte dat KP zal reageren, heb hem trouwens ook al gevraagd om dit te doen omdat ik evenzeer wil weten hoe de vork precies in de steel zit.

En ik wil gerust hoog van de toren blazen, zelfs dan nog. :)

Maar neem het me vooral kwalijk dat ik niet iemand die ons al meermaals gesteund heeft ga laten vallen zonder kans op weerwoord.

Het debacle met Jolien, nog niet zo heel lang geleden heeft toch ook duidelijk getoond dat jullie bij Vitae ook niet vies zijn om deftig te discussieren om je partners in de stam of in het spel te verdedigen tegen aanklachten vanuit een ander kamp.

Waarom zou het hier nu wel misplaatst zijn?

En zoals ik al zei, mijn standpunt over deze situatie is al bekend bij bepaalde mensen, en daar ga ik me ook aan vasthouden. Dus ik kijk eens zo hard uit naar de post van KP.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik hoop van harte dat KP zal reageren, heb hem trouwens ook al gevraagd om dit te doen omdat ik evenzeer wil weten hoe de vork precies in de steel zit.

En ik wil gerust hoog van de toren blazen, zelfs dan nog. :)

Maar neem het me vooral kwalijk dat ik niet iemand die ons al meermaals gesteund heeft ga laten vallen zonder kans op weerwoord.

Het debacle met Jolien, nog niet zo heel lang geleden heeft toch ook duidelijk getoond dat jullie bij Vitae ook niet vies zijn om deftig te discussieren om je partners in de stam of in het spel te verdedigen tegen aanklachten vanuit een ander kamp.

Waarom zou het hier nu wel misplaatst zijn?

En zoals ik al zei, mijn standpunt over deze situatie is al bekend bij bepaalde mensen, en daar ga ik me ook aan vasthouden. Dus ik kijk eens zo hard uit naar de post van KP.

Je probeert een vergelijking aan te gaan wat nagenoeg niet te vergelijken valt. Ik ben benieuwd naar je houding nadat Dennis zijn verhaal heeft gedaan of ik een boekje heb open gedaan, want als je dan nog steeds zo praat als nu dan verdien je ook niets minder dan de spreekwoordelijke galg op tw.
 
Reactiescore
1.278
Kijkend naar de huidige situatie op 42 en de prestaties van WAO nu en pak hem beet twee maanden terug is aanzienlijk veranderd. Had WAO dat toen gedaan dan had dat denk ik de doodsteek betekend voor WAO. Want ondanks dat ze er niet echt meer inzaten dus met name KP, maar ook jouw acc was het op deze manier nog niet helemaal een vijand. Twee maanden terug kicken terwijl je al enorme verliezen lijdt tegen Seau plus in je rug ook extra gevaar doordat beide accounts gekickt waren, dat kon WAO niet aan. Dat is althans mijn conclusie als je naar de kaart en situaties kijkt.

Beste Ennio,


Uit jou verhaal versta ik 2 dingen.


Omdat kp en kd dit gemerkt hebben en hulp bij
Vitae gezocht hebben zijn ze stabbers terwijl wij
Een maand voor hun besluit al beslist hadden om hun weg te edelen?

Dus dan doen we dit een maand of twee later bekend maken dan springen
Wij droog uit het water?


Mvg Rob|I am Curious
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50613

Guest
Je probeert een vergelijking aan te gaan wat nagenoeg niet te vergelijken valt. Ik ben benieuwd naar je houding nadat Dennis zijn verhaal heeft gedaan of ik een boekje heb open gedaan, want als je dan nog steeds zo praat als nu dan verdien je ook niets minder dan de spreekwoordelijke galg op tw.

En nu probeer je net als Jannes, voor mij te bepalen wat ik moet doen.

Ik begrijp dat jullie opeens hele goede maatjes zijn, maar ik denk wel dat ik oud en verstandig genoeg ben om m'n eigen conclusies te trekken als het hele verhaal uit de doeken wordt gedaan.

En die vergelijking valt wel te maken als je die wilt maken. (hoop dat je de nuance hier doorhebt ;-) )
 
Reactiescore
1.278
Maar mensen in tegenstelling tot sommigen heb ik
Mijn slaap en mijn tijd nodig voor nutteloze dingen en het "echte leven"
Weet echt niet hoe ik ooit zoveel tijd heb kunnen verspillen aan dit spel
En als ik naar deze topic kijk word ik d'r alleen misselijker.


Mvg Rob| Makes me sick
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Ennio,


Uit jou verhaal versta ik 2 dingen.


Omdat kp en kd dit gemerkt hebben en hulp bij
Vitae gezocht hebben zijn ze stabbers terwijl wij
Een maand voor hun besluit al beslist hadden om hun weg te edelen?

Dus dan doen we dit een maand of twee later bekend maken dan springen
Wij droog uit het water?


Mvg Rob|I am Curious

Tsja als ik dit alleen al lees weet ik waarom dit mijn laatste bericht is aan jou, want je weet blijkbaar niets. Ik ben niet Ennio en daar sla je de plank dus al mis. Daarnaast vraag ik mij af wat je daarna bespreekt en in welke context te plaatsen valt? Want je quote mijn post wel, maar bespreekt er nou niet echt iets uit.
 
Reactiescore
1.278
Tsja als ik dit alleen al lees weet ik waarom dit mijn laatste bericht is aan jou, want je weet blijkbaar niets. Ik ben niet Ennio en daar sla je de plank dus al mis. Daarnaast vraag ik mij af wat je daarna bespreekt en in welke context te plaatsen valt? Want je quote mijn post wel, maar bespreekt er nou niet echt iets uit.

Laten we het hierbij houden beste vriend ;)
Bespaart beide (vooral mij) een hoop ellende en hoofdpijn .

We kunnen discussiëren hoeveel je wilt maar dan kom je keer op de stoep staan :) ik ga mijn tijd niet
Verspillen aan een spelletje. Kwam hier toevallig weer keer langs maar zoals je weet
Vergelijk maar keer w1 en 42 zie je dat populariteit daalt
Dit komt vooral door mensen die dit spelletje te serieus nemen.
Bedoel steek je tijd erin have fun en geniet ga niet op elkaar lopen haten
en klagen ;) lol is gebaseerd op vriendschap neem dat
Maar aan van een oude rot!


Mvg Rob| Get a Life
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Ik moet nog altijd erg lachen om die impulsieve dreig pm van Sven naar Hangover :') Doet me goed. Actie - reactie beleid in Vitae nietwaar? :D

Even goed als mij deze reactie en je vorige hierover enorm doet lachen. Uiteraard denk ik elke stap die ik zet goed uit binnen dit spel als leider, dat zou jij ook moeten weten. Anders had Vitae het immers niet zover geschopt.
 

DeletedUser76769

Guest
Even goed als mij deze reactie en je vorige hierover enorm doet lachen. Uiteraard denk ik elke stap die ik zet goed uit binnen dit spel als leider, dat zou jij ook moeten weten. Anders had Vitae het immers niet zover geschopt.

Jullie hebben het zóver geschopt, wekenlang lopen klagen over kata-gebruik, laat dat dan ook het eerste middel zijn wat jullie weer uit de kast trekken.

Hypocriet much?
 

DeletedUser68252

Guest
Jullie hebben het zóver geschopt, wekenlang lopen klagen over kata-gebruik, laat dat dan ook het eerste middel zijn wat jullie weer uit de kast trekken.

Hypocriet much?

Het kata beleid van Vitae is al regelmatig uitgebreid uitgemeten op het algemeen forum, niet meer dan terecht dat wij hier kata's zullen gebruiken, er staat immers nog een rekening open met de betreffende personen van dit topic. Reden genoeg om dit toen je dit voor de 1e x postte te beschouwen als een retorische vraag noch een post om aandacht mee te trekken.
 

DeletedUser76769

Guest
Het kata beleid van Vitae is al regelmatig uitgebreid uitgemeten op het algemeen forum, niet meer dan terecht dat wij hier kata's zullen gebruiken, er staat immers nog een rekening open met de betreffende personen van dit topic. Reden genoeg om dit toen je dit voor de 1e x postte te beschouwen als een retorische vraag noch een post om aandacht mee te trekken.


Hier moet ik gewoon hardop om lachen. Je bent heerlijk in je nopjes dat je eindelijk weer je kata's erop los kan sturen.
His Noodly Appendage edelt barbarendorpen NAAST zijn eigen dorpen wat doet Vitae? ---->>>>> KATA'S (tijdens een katanap welteverstaan)
KP belazerd WAO, wat doet Vitae? ----->>>>> KATA'S, en dat terwijl Vitae niet eens iets te maken heeft met deze hele zogenaamde stab?

Elk excuus gebruik jij om kata's te sturen. Mooi dat je jezelf nog steeds ziet als een speler met hoogstaande morele waarden, maar je laat hier toch duidelijk je ware aard zien :)
 

DeletedUser68252

Guest
Hier moet ik gewoon hardop om lachen. Je bent heerlijk in je nopjes dat je eindelijk weer je kata's erop los kan sturen.
His Noodly Appendage edelt barbarendorpen NAAST zijn eigen dorpen wat doet Vitae? ---->>>>> KATA'S (tijdens een katanap welteverstaan)
KP belazerd WAO, wat doet Vitae? ----->>>>> KATA'S, en dat terwijl Vitae niet eens iets te maken heeft met deze hele zogenaamde stab?

Elk excuus gebruik jij om kata's te sturen. Mooi dat je jezelf nog steeds ziet als een speler met hoogstaande morele waarden, maar je laat hier toch duidelijk je ware aard zien :)

Uit je post valt af te leiden dat je geenszins op de hoogte bent van de situatie, noch de volledige beweegredenen van Vitae om kale poes aan te vallen, welke hier tot op heden nog niet (volledig) verwoord zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae een rekening open staan met deze spelers, betreffende eerdere soortgelijke aanvallen op ons.

Met betrekking tot de punten die je aanhaalt op Noodly. Barbaren die Noodly destijds pakte lagen binnen de politieke invloedssferen van Vitae. En zijn dan inderdaad direct afgebroken om een 2e a different life situatie te voorkomen, wat niet meer dan terecht is, Rush heeft met dat account immers tientallen cf's gepakt dmv bb dorpen. Mbt derest van de dorpen van noodly hebben Rush en Vitae een overeenkomst bereikt tussen beide leidingsgroepen. Wat daar exact ter discussie gestelt is en hoe dit precies gelopen is weet ik zo 1, 2, 3 uit mijn hoofd niet meer gezien ik zelf die gesprekken niet bijgewoond hebt. Deurwaarder kan hier ongetwijfeld meer over inhoudelijk over vertellen, even eens als Hangover. Wel weet ik dat dit geheel goed is opgelost tussen beide partijen en Vitae ook hier naar haar eigen beleid woord heeft gehouden.

Je post lijkt me puur gemaakt uit frustratie dat kale poes en kingsdorp niet in bescherming genomen kunnen worden tegen middelen die levens verkortend zijn op een wereld. .esta begon de wereld met geen / weinig kata's voor een muur/vz/ah. Heeft er toen 250 genomen naar aanleiding van het kata'en op vitae van rush en heeft toen een tijd later zijn kata's weer op een reeds lager aantal gezet gezien er afspraken kwamen met Rush. Als ik puur naar redenen zou zoeken om kata's te kunnen gebruiken had ik die 250 per clear gehouden en niet verlaagd om het weer enkel op die bepaalde gebouwen te houden.
 

DeletedUser76769

Guest
Uit je post valt af te leiden dat je geenszins op de hoogte bent van de situatie, noch de volledige beweegredenen van Vitae om kale poes aan te vallen, welke hier tot op heden nog niet (volledig) verwoord zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae een rekening open staan met deze spelers, betreffende eerdere soortgelijke aanvallen op ons.

Met betrekking tot de punten die je aanhaalt op Noodly. Barbaren die Noodly destijds pakte lagen binnen de politieke invloedssferen van Vitae. En zijn dan inderdaad direct afgebroken om een 2e a different life situatie te voorkomen, wat niet meer dan terecht is, Rush heeft met dat account immers tientallen cf's gepakt dmv bb dorpen. Mbt derest van de dorpen van noodly hebben Rush en Vitae een overeenkomst bereikt tussen beide leidingsgroepen. Wat daar exact ter discussie gestelt is en hoe dit precies gelopen is weet ik zo 1, 2, 3 uit mijn hoofd niet meer gezien ik zelf die gesprekken niet bijgewoond hebt. Deurwaarder kan hier ongetwijfeld meer over inhoudelijk over vertellen, even eens als Hangover. Wel weet ik dat dit geheel goed is opgelost tussen beide partijen en Vitae ook hier naar haar eigen beleid woord heeft gehouden.

Je post lijkt me puur gemaakt uit frustratie dat kale poes en kingsdorp niet in bescherming genomen kunnen worden tegen middelen die levens verkortend zijn op een wereld. .esta begon de wereld met geen / weinig kata's voor een muur/vz/ah. Heeft er toen 250 genomen naar aanleiding van het kata'en op vitae van rush en heeft toen een tijd later zijn kata's weer op een reeds lager aantal gezet gezien er afspraken kwamen met Rush. Als ik puur naar redenen zou zoeken om kata's te kunnen gebruiken had ik die 250 per clear gehouden en niet verlaagd om het weer enkel op die bepaalde gebouwen te houden.


Ik weet precies wat er speelde aangezien ik er direct bovenop zat. En ja, er is een overeenkomst gekomen omtrent HNA omdat er gedreigd werd om het complete account kapot te kata'en. Toch is en blijft het een feit dat jullie bij de eerste beste mogelijkheid naar de kata's grijpen, ga dan verder niet doen alsof je morele waarden hoog liggen.

Jullie verlagen je naar hetzelfde niveau, of sterker nog, jullie zinken naar een dieper niveau wat nog niet is bereikt op deze wereld. Maar goed, laten we het maar zien als een compliment. Jullie zijn bang en zien dit als een makkelijke oplossing om van een probleem af te komen.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik weet precies wat er speelde aangezien ik er direct bovenop zat. En ja, er is een overeenkomst gekomen omtrent HNA omdat er gedreigd werd om het complete account kapot te kata'en. Toch is en blijft het een feit dat jullie bij de eerste beste mogelijkheid naar de kata's grijpen, ga dan verder niet doen alsof je morele waarden hoog liggen.

Jullie verlagen je naar hetzelfde niveau, of sterker nog, jullie zinken naar een dieper niveau wat nog niet is bereikt op deze wereld. Maar goed, laten we het maar zien als een compliment. Jullie zijn bang en zien dit als een makkelijke oplossing om van een probleem af te komen.
Serieus? Naar een dieper niveau? Je vind het lager dan je eigen stam maanden lang aan het lijntje houden en VVen tegen je eigen stam? Ik heb vaak selectieve mensen gezien maar jij slaat alles.
 
Bovenaan