Top/Flop spelers

Reactiescore
3.536
Jannes, Gaetan speelt nog gewoon op casimodo. Waarom heb je gelogen toen je zei dat je hem had gekickt?

Nog even een screenshotje van de plek waar je het zei.

Ik wacht even Jannes af, als hij er nog steeds omheen gaat draaien krijg je het van me.


Momentje, ik kom hier straks/morgen op terug tot die tijd zou ik willen aandringen geen voorbarige conclusies te trekken. Maak die maar nadat ik hier op terug gekomen ben.
 
Reactiescore
7.918
Hoezo voorbarig? Hij is gewoon ingelogd op casimodo? Hij stuurde me zelfs een Pm ingame.
fbcd5c1cf91d1975513bf88a036040eb.png


Simpeler kun je het echt niet maken hoor
 
Reactiescore
3.536
Zoals ik op skype tegen je vermelde kom ik morgen met een tegen reactie, kleine kans zelfs dat het nog vandaag zal worden. Tot die tijd dus geen voorbarige conclusies trekken dat ik gelogen heb of hypocriet ben want dat smijt ik meteen in de vuilbak weldra.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Even tijd nodig om een lulverhaaltje op te zetten en de boel aan elkaar te lullen? Zou de eerste nacht zijn dat je niet reageerd op posts :p
 

DeletedUser69389

Guest
Even tijd nodig om een lulverhaaltje op te zetten en de boel aan elkaar te lullen? Zou de eerste nacht zijn dat je niet reageerd op posts :p

Als het klopt wat Jannes privé zei dan is het een legitieme reden om het vooralsnog voor zich te houden. Mocht dat echter niet kloppen ben ik geneigd om GK gelijk te moeten geven.
 

DeletedUser69389

Guest
Strakke mening bro

Ja pff ik ga hier toch niet vertellen wat Jannes wilt vertellen met eventueel bewijs? Voor nu is het gewoon hoogst opmerkelijk mocht het kloppen wat er nu gezegd wordt en in dat geval zou dat betekenen dat Jannes ongeloofwaardig zou zijn wanneer het zou gaan over fair play.
 
Reactiescore
3.536
Even tijd nodig om een lulverhaaltje op te zetten en de boel aan elkaar te lullen? Zou de eerste nacht zijn dat je niet reageerd op posts :p

Ik zal er wel bijzetten waarom mijn reactie even had moeten wachten. Iedereen zal het dan wel begrijpen, zoals ik al zei geen voorbarige conclusies maken over WAO zonder dat je mijn zegje hebt gehoord want dan is het nooit volledig. Dus je vooroordelen die je wel eens vaker hebt kuch puntengeiler kuch mogen wachten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Haha het zit je nog steeds dwars hè dat ik je een puntgeilert vind. Alleszins is het geen vooroordeel, omdat ik er nog altijd achter sta en van mening ben dat prima in te kunnen schatten :')
 

DeletedUser76275

Guest
Haha het zit je nog steeds dwars hè dat ik je een puntgeilert vind. Alleszins is het geen vooroordeel, omdat ik er nog altijd achter sta en van mening ben dat prima in te kunnen schatten :')

en wat dan nog, het is stiekem toch ook best lekker om veel puntjes te hebben en daardoor lekker in de schijnwerper te staan.

Niet iedereen heeft punten als doelstelling natuurlijk en niet iedereen is er mee bezig, maar lekker is het wel. Iedereen die het tegendeel beweerd is hypocriet.
 

DeletedUser73696

Guest
en wat dan nog, het is stiekem toch ook best lekker om veel puntjes te hebben en daardoor lekker in de schijnwerper te staan.

Niet iedereen heeft punten als doelstelling natuurlijk en niet iedereen is er mee bezig, maar lekker is het wel. Iedereen die het tegendeel beweerd is hypocriet.

Het is alleen leuk om veel punten te hebben, als je ze ook kan verdedigen. Anders is er niks aan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
en wat dan nog, het is stiekem toch ook best lekker om veel puntjes te hebben en daardoor lekker in de schijnwerper te staan.

Niet iedereen heeft punten als doelstelling natuurlijk en niet iedereen is er mee bezig, maar lekker is het wel. Iedereen die het tegendeel beweerd is hypocriet.

Hoho ik heb er toendertijd helemaal geen negatief waarde oordeel aan gegeven. Jannes interpreteerde het als een forse belediging. :rolleyes: Alleszins zullen veel mensen wel veel punten willen hebben, alhoewel ik invloed op verloop van de wereld op een positieve manier prefereer. Daarvoor zijn punten van belang, maar geen hoofddoel.
 

DeletedUser76275

Guest
Hoho ik heb er toendertijd helemaal geen negatief waarde oordeel aan gegeven. Jannes interpreteerde het als een forse belediging. :rolleyes: Alleszins zullen veel mensen wel veel punten willen hebben, alhoewel ik invloed op verloop van de wereld op een positieve manier prefereer. Daarvoor zijn punten van belang, maar geen hoofddoel.

Aha ok dan! Een foute interpretatie van mijn kant, excuses. In dat geval zijn wij het volledig met elkaar eens. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
No problemo :p
 

DeletedUser

Guest
Back on topic.

Roald

Top? - Flop?

Mijn mening
Hmmm dit is een moeilijke...
Toch bestempel ik hem als flop zeer ondermaat deze speler.
Lift toch duidelijk mee op het succes van zijn beide co spelers (Jens, Maks)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Haha gekkie, als je mij nou eens wat meer ruimte zo bieden dan had deze rvdd op mijn naam gestaan :( Maks; onze mascotte, je zou hem moeten beoordelen, niet mij :eek: Overigens is het eerste cijfer van je Ip adres een algemene beoordeling, dusseh.. REKT
 

DeletedUser

Guest
Haha gekkie, als je mij nou eens wat meer ruimte zo bieden dan had deze rvdd op mijn naam gestaan :( Maks; onze mascotte, je zou hem moeten beoordelen, niet mij :eek: Overigens is het eerste cijfer van je Ip adres een algemene beoordeling, dusseh.. REKT

Haha, Orgineel.
Wel jammer dat je Maks dan een 6 geeft en mij een 2 :eek:
 
Bovenaan