Geweldige rapportjes/enorme faalacties

DeletedUser71655

Guest
Heb nog een extra pm er uitgestuurd nadat ik er achterkwam dat Ithy het alvast dus niet wist.


http://prntscr.com/98qrv7

Ik ging er vanuit dat dit al ten ronde was gegaan in Finity, my bad.

Deze hele discussie gemist blijkbaar.
Anyways, ik heb inderdaad het een en ander over kata afspraken gehoord, maar het is zoals Maick al zei wel erg makkelijk om nu opeens wél kata afspraken te willen nu jullie in de minderheid zijn.
Zoals ik me kan herinneren waren destijds met BaBe vooral de safe spelers vóór het kata'en, gezien Daap nu voornamelijk uit de safe spelers bestaat is het toch wel enigsinds vreemd dat ze nu opeens tegen kata'en zijn.

Spelers als cookie/FTB etc, hebben een kata massa op sjondeer gegooid, hele account naar de knoppen geschoten voor de 'fun', dan nog FTB/Nisky op Sweexer, dus ik zal er iig niet voor terug deinzen om zulke accounts precies hetzelfde te behandelen voor 1 a 2 keer.

Je zegt zelf al dat het nog niet op papier staat en je vraagt om bevestiging. Naar mijn weten is er bij ons in de stam niets overlegd en is er ook niets over gemeld

Aan de ene kant ben ik er een voorstander van, maar aan de andere kant waren jullie de vorige keer niet in voor afspraken. Nu jullie in de minderheid zijn, opeens wel. Dat is in mijn ogen een te makkelijke uitweg.

Precies hiermee eens, nu ze in de minderheid zijn willen ze opeens wel kata afspraken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Willem wou dat nooit in BaBe en praatte iedereen om met zijn manipulatie:D:D
 
Reactiescore
222
Deze hele discussie gemist blijkbaar.
Anyways, ik heb inderdaad het een en ander over kata afspraken gehoord, maar het is zoals Maick al zei wel erg makkelijk om nu opeens wél kata afspraken te willen nu jullie in de minderheid zijn.
Zoals ik me kan herinneren waren destijds met BaBe vooral de safe spelers vóór het kata'en, gezien Daap nu voornamelijk uit de safe spelers bestaat is het toch wel enigsinds vreemd dat ze nu opeens tegen kata'en zijn.

Spelers als cookie/FTB etc, hebben een kata massa op sjondeer gegooid, hele account naar de knoppen geschoten voor de 'fun', dan nog FTB/Nisky op Sweexer, dus ik zal er iig niet voor terug deinzen om zulke accounts precies hetzelfde te behandelen voor 1 a 2 keer.



Precies hiermee eens, nu ze in de minderheid zijn willen ze opeens wel kata afspraken.

Cerebral-Assassin heeft ook enkele dorpen waar kata op de boer gemikt is. :(
 

DeletedUser75798

Guest
Je handtekening klopt niet, het is solo ofwel Finity die erna moet... althans lijkt dat laatste onlogisch.
 

DeletedUser63354

Guest
Deze hele discussie gemist blijkbaar.
Anyways, ik heb inderdaad het een en ander over kata afspraken gehoord, maar het is zoals Maick al zei wel erg makkelijk om nu opeens wél kata afspraken te willen nu jullie in de minderheid zijn.
Zoals ik me kan herinneren waren destijds met BaBe vooral de safe spelers vóór het kata'en, gezien Daap nu voornamelijk uit de safe spelers bestaat is het toch wel enigsinds vreemd dat ze nu opeens tegen kata'en zijn.

Spelers als cookie/FTB etc, hebben een kata massa op sjondeer gegooid, hele account naar de knoppen geschoten voor de 'fun', dan nog FTB/Nisky op Sweexer, dus ik zal er iig niet voor terug deinzen om zulke accounts precies hetzelfde te behandelen voor 1 a 2 keer.



Precies hiermee eens, nu ze in de minderheid zijn willen ze opeens wel kata afspraken.

Als jullie alsnog met kata's willen spelen kan dat geregeld worden. Dit keer heb ik zelf de regel ingesteld, zonder ook maar een mening te vragen, dat wij ingaan op stammen die een kata regeling voorstellen. Dit heb ik nog specifiek gequote naar Jan.

Wel jammer dat jullie het zien als een vorm van een laffe daad.. Maargoed als we weer geen afspraken wilden maken was het natuurlijk ook niet goed geweest, ofwel? :)
 

DeletedUser73972

Guest
Van iedereen moet akkoord zijn naar solo beslissingen opleggen,
de evolutie van Babe naar Daap!

Overigens for the record heb ik er niets op tegen dat er nu wel kata afspraken zijn, hoe minder katas er vliegen hoe beter!
 
Reactiescore
372
Daar heb je een punt. Maar binnen Finity hebben we de regel dat wij nooit zullen starten met katapulteren. BBK katapulteert dan weer helemaal niet. En dan is er Daap, de stam waar de safeliggende spelers accounts kapot proberen te krijgen... Als ik heel eerlijk ben vind ik dat geen fair play (mbt katapulten dan), meer snel jezelf willen veilig stellen om wraakacties te voorkomen.

Maar goed ik ben opzich wel voor afspraken. Alleen dan omdat we een kata-vrije wereld willen spelen. Dan zou ik graag zien dat het een algemene regel binnen Daap wordt. Dat jullie dus ook niet zomaar rimspelers naar de kloten helpen. Dan zou je mijn respect verdienen:)

Getypt vanaf m'n telefoon, sorry:p
 

DeletedUser76569

Guest
nu je het zegt ^^

maar laat hem maar rustig staan ^^ vervang hem indien nodig ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Van iedereen moet akkoord zijn naar solo beslissingen opleggen,
de evolutie van Babe naar Daap!

Overigens for the record heb ik er niets op tegen dat er nu wel kata afspraken zijn, hoe minder katas er vliegen hoe beter!

Jammer, sommigen zul je nooit kunnen overtuigen blijkbaar :p
 
Bovenaan