Automatisch Updatende Kaartjes

Reactiescore
3.537
Alleen is het verschil dat WAO een mak lammetje is, en rush op bepaalde plekken vitae wel pijn kan doen. Het enige voordeel dat vitae heeft, is dat als het geen winsten boekt op vijanden.. het altijd nog veel meer safezone kan creeren door rim te edelen.

Als wij een mak lammetje zijn doet Seau het wel bijzonder slecht.
 

DeletedUser51467

Guest
Alleen is het verschil dat WAO een mak lammetje is, en rush op bepaalde plekken vitae wel pijn kan doen. Het enige voordeel dat vitae heeft, is dat als het geen winsten boekt op vijanden.. het altijd nog veel meer safezone kan creeren door rim te edelen.

Dan ben ik het niet eens met die mening. Je speelt dit spel in een stam, maar dat houd niet in dat iedereen zich moet verlagen tot een bepaald niveau. Hetgeen wat je nu eigenlijk zegt is dat je altijd terug mag slaan, schoppen of steken. Lees clusterfucken, spioneren en in het ergste geval stabben. Er is geen enkele reden om je tot zoiets te verlagen, althans niet om een dom ingame spelletje waar we onze tijd aan besteden.

Ik snap je keerpunt, maar dat is wel simpel gezegd natuurlijk. Katapultafspraken komen er tussen Vitae en Seau, en zo niet dat kun je persoonlijke afspraken maken. Als ik een afspraak maak met een account aan mijn front, dan zal ik het ook niet toelaten dat achterland spelers die regel gaan overtreden. Als Esta van heel ver mij katapulteerd en Vayne plukt daar de vruchten van zou daar als eerst bezwaar over maken, en onze onderlinge afspraak als gebroken zien (door vayne).

Misschien als Seau het front wat moet verdelen dat WAO niet meer zo mak zal zijn, we zullen wel zien. Dat voordeel van safezone kan zelfs nog een heel belangrijk aspect zijn in de oorlog denk ik.

Je mag altijd een reactie verwachten vind ik. Ik heb het dan wel over katapulteren en clusterfucken. Als iemand een clusteruck neemt en die is niet bereid deze terug te geven, mag die er gerust 10 in zijn cluster verwachten. Ik verlaag me niet graag, maar als die clusterfucks een groot voordeel bieden aan mijn tegenstander, ben ik bereid me te verlagen tot het niveau van mijn tegenstander om mijn winstkansen niet te schaden. Over stabben en spioneren heb je inderdaad gelijk.

Goed om te horen dat er katapultafspraken komen op stamniveau. Op persoonlijk vlak is dat altijd moeilijk. Heb ik indertijd ook meegemaakt met PatatSpeciaal. Ik had een persoonlijke kata-afspraak afgesloten met Patat voor zowel mij als biervertier. Enkel viel de rest van Vestri wel aan met kata's op biervertier wat Patat niet kon voorkomen, maar hij wel een groot voordeel uit haalde. Die afspraak is dan ook opgezegd.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik vind dat dan toch wat te inconsequent, actie - reactie is dus wel geoorloofd bij een bepaald aantal zaken, en bij een bepaald aantal niet. Dan is er niet echt meer te spreken van principes, alleszins snap ik het wel hoor.

Was wel de bedoeling als ik dat zo mee kreeg :p Verder geloof ik wel in afspraken op persoonlijk vlak. Ik zal dan ook altijd afspraken willen maken met buren. Dit omdat zulke afspraken van kracht blijven mocht een stam vallen en omdat zulke afspraken waardevoller zijn. Je kunt niet, zoals jij regelmatig doet, wijzen naar acties van elkaars stamgenoten (zo gaf je aan dat struggle jumpte omdat seau dat bij vitae deed). Ik houd niet van het ''zij mogen het wel'' principe, door een persoonlijke afspraak te maken (conform stamafspraken) ga je ook nog eens respectvoller met elkaar om. Wat patat betreft, patat vond het ofwel wel welletjes is ofwel zo een slappe zak dat hij ''niet kon voorkomen''. Immers bepaald een frontspeler zelf mee over een aanvalsplan. Als ik niet wil dat achterland spelers boerderijen slopen bij mijn frontspeler, dan gebeurd dat ook niet. Dus in tegenstelling tot jij heb ik wel goede ervaringen met persoonlijke afspraken. Zo kwam ik op 38 met mijn frontspeler tot de overeenstemming dat we elkaar donderdagavond en donderdag nacht niet zouden lastig vallen.. :p
 

DeletedUser68252

Guest
Ik vind dat dan toch wat te inconsequent, actie - reactie is dus wel geoorloofd bij een bepaald aantal zaken, en bij een bepaald aantal niet. Dan is er niet echt meer te spreken van principes, alleszins snap ik het wel hoor.

Het actie - reactie principe valt op 'normale' zaken wel toe te passen, maar of er dan ook echt niet meer te spreken valt van principes als je vijand je bijvoorbeeld lat afzakken tot bijvoorbeeld de recente stabs van W43. Nah, come on. Know you're edges.

Was wel de bedoeling als ik dat zo mee kreeg :p Verder geloof ik wel in afspraken op persoonlijk vlak. Ik zal dan ook altijd afspraken willen maken met buren. Dit omdat zulke afspraken van kracht blijven mocht een stam vallen en omdat zulke afspraken waardevoller zijn. Je kunt niet, zoals jij regelmatig doet, wijzen naar acties van elkaars stamgenoten (zo gaf je aan dat struggle jumpte omdat seau dat bij vitae deed). Ik houd niet van het ''zij mogen het wel'' principe, door een persoonlijke afspraak te maken (conform stamafspraken) ga je ook nog eens respectvoller met elkaar om. Wat patat betreft, patat vond het ofwel wel welletjes is ofwel zo een slappe zak dat hij ''niet kon voorkomen''. Immers bepaald een frontspeler zelf mee over een aanvalsplan. Als ik niet wil dat achterland spelers boerderijen slopen bij mijn frontspeler, dan gebeurd dat ook niet. Dus in tegenstelling tot jij heb ik wel goede ervaringen met persoonlijke afspraken. Zo kwam ik op 38 met mijn frontspeler tot de overeenstemming dat we elkaar donderdagavond en donderdag nacht niet zouden lastig vallen.. :p

Kidding me? :eek:

Als wij een mak lammetje zijn doet Seau het wel bijzonder slecht.

Seau doet het goed op WAO op dit moment. Amen is weg, Casimodo heeft het zwaar. Tis niet dat WAO ook zo super zwak is dat Seau het veel makkelijker zou kunnen doen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het actie - reactie principe valt op 'normale' zaken wel toe te passen, maar of er dan ook echt niet meer te spreken valt van principes als je vijand je bijvoorbeeld lat afzakken tot bijvoorbeeld de recente stabs van W43. Nah, come on. Know you're edges.

Kidding me? :eek:

Precies op 'normale zaken'. Je zet het al tussen aanhalingstekens omdat het een relatief begrip is. Alles wat niet eenduidig is kan leiden tot gaten in je contract wat in een rechtzaak weer problemen gaat geven, om de vergelijking anders te stellen. Dat is wat ik bedoel.

Nee haha :D Ik vond het wel tof. Ik speelde solo, hij ook. Konden we allebei met een gerust hart genieten van studentenavond :p De één zal zeggen dat ik daar nooit akkoord mee had moeten gaan, gezien mijn stam beter was.. Maar ik zie het als een spelletje, een spelletje wat je in je vrije tijd doet. En zo min mogelijk op momenten dat je er geen zin in hebt. Zo een afspraak ik dus perfect :)
 
Reactiescore
1.015
Het actie - reactie principe valt op 'normale' zaken wel toe te passen, maar of er dan ook echt niet meer te spreken valt van principes als je vijand je bijvoorbeeld lat afzakken tot bijvoorbeeld de recente stabs van W43. Nah, come on. Know you're edges.



Kidding me? :eek:



Seau doet het goed op WAO op dit moment. Amen is weg, Casimodo heeft het zwaar. Tis niet dat WAO ook zo super zwak is dat Seau het veel makkelijker zou kunnen doen.

Know you're edges? Komop Sven, ken je talen.

Roald ook overigens, wat een gruwelijke dt-fout in het ander topic net. (Probeerd ...)
 
Reactiescore
1.015
Er staan taalfouten in krepox zijn post ja. Niet dat ik verwacht dat een laagintelligent persoon als krepox, die denkt dat TEW moeilijk is, zijn moedertaal beheerst. Dat is bij hem al even rampzalig als zijn 'verrichtingen' IG.
 
Reactiescore
1.015
Ik slaag in een master al voor bijna al mijn vakken zonder er iets voor te doen. Als Jasey dan komt praten, net alsof zijn richting het van het is, dan lach ik daar eens mee. Mijn persoonlijk antwoord? Nee, dat is geen moeilijke richting. Het kan natuurlijk dat hij denkt van wel, maar dat is dan te wijten aan zijn beperkte capaciteiten.
 

DeletedUser3435

Guest
Pfffff hahaha. :D De meeste mensen hebben een leuke droomwereld, had ik ook op mijn 16de ofzo, die van jouw zit vol met haat. Stakker toch..
 

DeletedUser51467

Guest
Ik slaag in een master al voor bijna al mijn vakken zonder er iets voor te doen. Als Jasey dan komt praten, net alsof zijn richting het van het is, dan lach ik daar eens mee. Mijn persoonlijk antwoord? Nee, dat is geen moeilijke richting. Het kan natuurlijk dat hij denkt van wel, maar dat is dan te wijten aan zijn beperkte capaciteiten.

Je hebt geen enkele richting volledig afgestudeerd en bent nu aan het werken. Hoe zou je in godsnaam een master hebben gedaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Ik heb 2 jaar unief gedaan en ik had geen vakken die ik moest meenemen. Was klaar met school en geld verdienen is aanlokkelijker. Besides, mocht ik er waarde aan hechten, kan ik nog steeds starten in het 3de van mijn vorige opleiding. Fact of the matter is dat ik geen fluit geef om het behalen van een diploma.

@krepox: Nee hoor. Jij bent gewoon inferieur tegenover velen. Ik acht de kans aannemelijk dat personen als een ennioo in RL slimmer zijn dan jij. Ach, hier valt niet over te discussiëren. Als je je nog herinnert hoe je het vroeger ter sprake bracht en gebruikte in je discussies, mocht je wel degelijk wat meer zijn dan gemiddeld intelligent, zou je beseffen hoe belachelijk je jezelf er toen mee maakte. Dat zal er wel niet inzitten, waarbij mijn visie naar jou eens te meer bevestigd wordt.
 

DeletedUser51467

Guest
Ik heb 2 jaar unief gedaan en ik had geen vakken die ik moest meenemen. Was klaar met school en geld verdienen is aanlokkelijker. Besides, mocht ik er waarde aan hechten, kan ik nog steeds starten in het 3de van mijn vorige opleiding. Fact of the matter is dat ik geen fluit geef om het behalen van een diploma.

@krepox: Nee hoor. Jij bent gewoon inferieur tegenover velen. Ik acht de kans aannemelijk dat personen als een ennioo in RL slimmer zijn dan jij. Ach, hier valt niet over te discussiëren. Als je je nog herinnert hoe je het vroeger ter sprake bracht en gebruikte in je discussies, mocht je wel degelijk wat meer zijn dan gemiddeld intelligent, zou je beseffen hoe belachelijk je jezelf er toen mee maakte. Dat zal er wel niet inzitten, waarbij mijn visie naar jou eens te meer bevestigd wordt.

Hoe kan je dan oordelen dat je in een master voor alle vakken slaagt zonder er iets voor te doen als je maar 2 jaar unief hebt gedaan? Master begint pas vanaf het vierde jaar aan de universiteit. Snap niet dat je jezelf zoveel beter voelt als Krepox doordat hij zogezegd maar TEW heeft gedaan. Hij heeft het alleszins langer volgehouden aan de universiteit als jij. Wel opvallend dat je RL en Tw dicht bij elkaar liggen, bij allebei stop je zonder iets te behalen.
 

DeletedUser68252

Guest
Nee haha :D Ik vond het wel tof. Ik speelde solo, hij ook. Konden we allebei met een gerust hart genieten van studentenavond :p De één zal zeggen dat ik daar nooit akkoord mee had moeten gaan, gezien mijn stam beter was.. Maar ik zie het als een spelletje, een spelletje wat je in je vrije tijd doet. En zo min mogelijk op momenten dat je er geen zin in hebt. Zo een afspraak ik dus perfect :)

Zullen we dan maar direct een aanval verstuur stop tussen Seau & Vitae inlassen tussen 00:00 en 7:00? Dan kan iedereen genieten van zijn wel verdiende nachtrust. :p

@Beast incarnate, tis niet dat een schrijffout in een informeel stuk tekst wat getypt is op een forum van een spel zoveel uitmaakt. Zolang de boodschap overkomt.
 
Reactiescore
1.015
Ik kan het maar over mijn vakken hebben? In elk geval zal je me niet wijsmaken dat TEW in niveau hoger ligt dan andere masters (Masters vanaf het 4de jaar? Dat is een grap of meen je dat? --> Zoek eens op wat een MaNaMa of zelfs academische master is). Nergens zei ik dat ik me beter voelde dus niets gaan verzinnen. Echter is wat ik hier neerschrijf geheel correct. Mocht je mijn 'kritiek' onterecht vinden, raad ik je aan research te doen over hoe krepox zijn master TEW gebruikte als drogargument in het verleden. Langer volgehouden? Drogargument van jou ;). Ik ben perfect gelukkig met mijn RL situatie nu. Nou, jij bent ook ( al meerdere keren) gestopt IG zonder wat te presteren, dus daar mag je dat eens op jezelf toepassen. Tenzij je wilt beweren iets noemenswaardigs te hebben moeten doen in je periodes op DL? Ach, het blijft een spel. Ik heb er geen moeite mee om te zeggen dat de samenwerking tussen hun frontspelers daar en hun intrinsieke kwaliteiten voor het account Amen toen teveel waren. Het kleinere acc. (1.5M) moest alles zelf opvangen. Ook pech gehad toen we blitzten op zijn 2de linie. De edelclears west van DS in combi met hun overvloed aan (edel)clears deed ons de das om. Er is in die dagen zeer veel gesniped, backtimed en recapped maar de mobiele troepen van Amen konden dat simpelweg niet opvangen.

@sven: ik weet het en wou niet bekritiseren. Verkeerd Engels triggert de grammar nazi in me, dus geen nood. Je boodschap kwam wel over, zoals het altijd doet, ja.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51467

Guest
Ik kan het maar over mijn vakken hebben? In elk geval zal je me niet wijsmaken dat TEW in niveau hoger ligt dan andere masters (Masters vanaf het 4de jaar? Dat is een grap of meen je dat? --> Zoek eens op wat een MaNaMa of zelfs academische master is). Nergens zei ik dat ik me beter voelde dus niets gaan verzinnen. Echter is wat ik hier neerschrijf geheel correct. Mocht je mijn 'kritiek' onterecht vinden, raad ik je aan research te doen over hoe krepox zijn master TEW gebruikte als drogargument in het verleden. Langer volgehouden? Drogargument van jou ;). Ik ben perfect gelukkig met mijn RL situatie nu. Nou, jij bent ook ( al meerdere keren) gestopt IG zonder wat te presteren, dus daar mag je dat eens op jezelf toepassen. Tenzij je wilt beweren iets noemenswaardigs te hebben moeten doen in je periodes op DL? Ach, het blijft een spel. Ik heb er geen moeite mee om te zeggen dat de samenwerking tussen hun frontspelers daar en hun intrinsieke kwaliteiten voor het account Amen toen teveel waren. Het kleinere acc. (1.5M) moest alles zelf opvangen. Ook pech gehad toen we blitzten op zijn 2de linie. De edelclears west van DS in combi met hun overvloed aan (edel)clears deed ons de das om. Er is in die dagen zeer veel gesniped, backtimed en recapped maar de mobiele troepen van Amen konden dat simpelweg niet opvangen.

@sven: ik weet het en wou niet bekritiseren. Verkeerd Engels triggert de grammar nazi in me, dus geen nood. Je boodschap kwam wel over, zoals het altijd doet, ja.

Ik heb het over een universitaire studie die je normaal volgt als start waarbij je dus 3 bachelor heb en dan minimum 1 jaar master. MaNaMa en acadamische master ken ik ook, maar het ging over een gewone universitaire opleiding. Alsnog kan je geen master hebben gedaan als je 2 jaar universiteit hebt gedaan, dat is hetgene waar ik bedoel. Je zet het misschien niet letterlijk dat je je beter voelt, maar aan de toon van je posts valt dit toch af te leiden. Ik ben inderdaad al meermaals gestopt op Tw, ik heb echter niet zo'n grote mond en zei niet heel de tijd dat ik Vitae of Seau. zou verslaan. Daar schuilt een heel belangrijk verschil tussen ons en dat is ook de reden dat de meeste jou niet meer hoeven te zien op w42 AF. Het natrappen tegen WAO vind ik ook redelijk verwerpelijk en getuigt alleen maar van onvolwassenheid.
 
Bovenaan