Rate de speler

DeletedUser

Guest
Robbert was erg druk en kon er alleen 's nachts zijn. En niet zo heel gek dat zo'n account redelijk snel valt als er 8 spelers zijn die hem aanvallen. En MUTH onverwacht als ik het goed heb, weet daar het fijne niet van om eerlijk te zijn. Dat front + de geringe def die hij had was gewoon niet te houden, zeker niet toen MUTH ook nog in het zuiden ging bashen.
 
Reactiescore
1.015
Dacht ik ook op 23 en heel vaak supports gestuurd, maar geband werd die nooit tot op een keer, maar of dat daarmee te maken had is tot op de dag van vandaag niet bekend.

Tsja, alle bots (en al die bots) zijn eigenlijk untraceable. Dus tenzij je er zeer dom mee omgaat, zul je jezelf niet verraden.
 

DeletedUser75778

Guest
Ja, maar ik denk dat iedereen die w36 heeft gespeeld of speelt Peuter op 36 identificeert met Fre en niet met de spelers die er nu op zitten. Is geen verwijt, maar een simpele constatering. Fre is een bekende speler met ervaring en die bewezen heeft tw te kunnen spelen en deze spelers met alle respect niet.



TWstats zei: Toegetreden op: 17th April 2015. Hij is dus toen gepreregisterd. Wereld startte op 23 april 2015 Dus in hoeverre is dei dan niet begonnen bij de start van de wereld?:eek: Ja hij is laat begonnen met edelen, want dat was 2 maanden na zijn start. Dat verandert echter niets aan het feit dat die in de rim ligt, want dat is dan ook geheel zijn eigen keuze. In hoeverre kunnen we met dit tw nog spreken over een Rim? Rim kon je vroeger over spreken toen er nog sprake was van meerdere continenten en niet met 4 continenten in de breedte zoals nu veelal is. Een echte rim bestaat dan ook niet meer. Dus zo ongeldig is die niet.;) Dus kruip maar weer in je hol, want dit toont weer eens aan dat juist jij diegene bent die geen moeite doet om je te verdiepen in de onzin die je schrijft.

Man man, kijk alleen al naar de groeirang van de beste jongen: http://prntscr.com/8l6vj5

Toevallig ken ik ze persoonlijk en jij kunt heel leuk beweren dat ze 23 april zijn gestart en pas laat begonnen zijn met edelen, maar ik weet wel beter. Deze spelers zijn 2 maal opnieuw gestart (ja, deze groeirang is het resultaat van een 3e poging) en zijn dus helemaal niet af te rekenen op 'maar 1.1mil punten'.
 

DeletedUser69389

Guest
Man man, kijk alleen al naar de groeirang van de beste jongen: http://prntscr.com/8l6vj5

Toevallig ken ik ze persoonlijk en jij kunt heel leuk beweren dat ze 23 april zijn gestart en pas laat begonnen zijn met edelen, maar ik weet wel beter. Deze spelers zijn 2 maal opnieuw gestart (ja, deze groeirang is het resultaat van een 3e poging) en zijn dus helemaal niet af te rekenen op 'maar 1.1mil punten'.

Dat is niet af te lezen aan TW Stats, maar dan nog jammer dat je de andere punten negeert, maar hoe dan ook zal het voor dat account ook snel einde verhaal zijn.
 

DeletedUser63354

Guest
Fré had allerlei bots ja. Vind het niet geheel vreemd als je het dan minder goed doet.
 

DeletedUser76147

Guest
Vital Virus

Punten: Begonnen bij de start, maar slechts een bescheiden 1,094,372 punten met 116 dorpen. 6 barbaren dorpen gepakt. 21 interns tot nu toe en welke nog wel zal stijgen gezien het feit dat de laatste interns maar een paar uur terug waren.:eek: 23% is dus intern en dit zal denk ik binnen 24 uur nog boven de 25% komen. Fietsventiel is de enige speler welke een goede speler is en die je hebt aangevallen. 3 spelers van meer dan 100K gepakt. Al met al een 6.5 en wanneer ik nog een paar dagen had gewacht was dit wss lager geweest.
OD: ODA is 57 en ODD 457. Laatste kun je natuurlijk niet veel aan doen, want daar moeten wij voor zorgen.:D ODA is redelijk voor de grote echter moet je hier wel mee oppassen. 7.5
Ligging: Stamligging is ruk, maar boeit niet. Wat wel boeit is dat je met je kont al zowat in de rim ligt en dat je al tegen Fietsventiel van Finity aanligt en al bijna tegen Legendary van Finity. Daarnaast komen de anderen van Finity er ook aan als je kijkt naar je stamgenoot Peuter Power. Al met al een 3, want de overlevingskansen zijn uiterst gering en ook de uitwijkkansen.
Stam: TFT, tsja ik denk dat vele zullen zeggen TFT wie? Dat is het ook. Afgezien van een beetje succes op Legendary anderhalve week terug stelt het niet veel voor. We hebben als Finity zijnde keihard teruggeslagen en de voorheen grootste spelers van de stam, Peuter Power, is zo goed als uitgeschakeld en dat zal niet de enige blijven. Al met al een 2. Afgezien van Peuter Power onbekende spelers en alleen de Peuter Power van 36 is goed, maar daar speelt Fre en die speelt hier niet en dat maakt een wezenlijk verschil.
Reputatie: Ken je niet dus dus kan ik niet over oordelen.

gemiddeld: 19/4 = 4.75


Nu Deceived by the devil graag.;)

Bedankt voor de rate. Ik zal hem boven mijn bed hangen:eek: Ik kan best een lijstje punten geven waarom de helft van deze rate nergens op slaat maar daar heb ik eigenlijk geen zin in...
 

DeletedUser76147

Guest
In dat geval trek ik mijn laatste woorden in;)

Om te beginnen is zoals leaving behind ook zei het onzin dat ik bij de start ben begonnen. Ik ben toen inderdaad gestart maar ben (helaas) twee keer opnieuw begonnen. dus die startdatum klopt al niet. Spelers van 100k gepakt ja, maar toen hadden wij dat ook??? Dus dat lijkt me niet heel raar.
Verder zit ik inderdaad niet in cruise, babe of finity. helaas maarja, dan kom je bij de kleinere stammen uit. deze stam is misschien niet de sterkste en ze krijgen harde klappen ja. maar wij als acc hebben doen ons best om er nog wat van te maken. Wij houden voorlopig nog lekker stand en ben er niet van overtuigd dat jullie ons snel weg zullen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Punten: 28e met iets meer dan 3M aan punten en 313 dorpen met een puntengemiddelde van 9719 punten. Toegetreden op 23 april j.l. en heeft een totaal van 354 gewonnen dorpen en 22 verliezen. Al met al een keurige 7.
ODA: Algemene OD rang 64e, ODA 44e en ODD 100. ODD valt niet veel aan te doen, maar een account waarvan de ODA rang bijna 20 rangen lager is dan de daadwerkelijke rang doet je wenkbrauwen toch fronsen. Als we dan kijken naar de overnames dan zien we het volgende: Het aantal bb dorpen valt mee, want dat zijn er 11 en dat vormt dat een kleine 3.5% van het totaal aantal dorpen. Keurig dus.
157 dorpen die daadwerkelijk aantoonbaar zijn als intern, wat neerkomt op iets meer dan 50% van het totaal.
Hij heeft daarnaast maar één noemenswaardige tegenstander aangevallen en welke Sjeinen is. Daarvan heeft die een 14 tal dorpen gepakt wat neerkomt op 4.47% van het totaal aantal dorpen. De over 40% zijn behaald op spelers welke niet veel voorstellen en waarvan de meesten nu ook niet meer spelen. Als je dan kijkt aan hoe die aan zijn ODA komt dan is dat gewoon teleurstellend. Je kunt niet beweren dat die heeft gestreden voor zijn dorpen. Een 2 dan ook en dat is puur alleen voor die actie op Sjeinen.
Ligging: Er zitten nog redelijk veel gaten in zijn cluster en wat ervoor kan zorgen dat die daar flink geraakt kan worden, daarnaast ligt die, zeker na het vertrek van Purr, redelijk van het maincluster van Babe af. Echter zolang die nog een pact heeft met Freddy K valt dat zeker te redden en hij heeft voldoende kansen om te groeien. Een 7.
Stam: Babe is persoonlijk bij mij enorm tegengevallen gedurende de laatste weken. Dat er verscheidene spelers op accounts zijn gestopt en dat Purr Babe heeft verlaten bewijst alleen maar dat het rommelt in Babe. Zolang de stabs oogluikend worden toegestaan is Babe niets meer waard dan een 2 en die 2 is dan vanwege spelers die zich er van distantiëren.
Reputatie: Fluke stabte op 42 en heeft hier meermaals gestabt. Hoe die in Babe kwam idk, al blijkt het nu dat ze zelf ook vol met stabbers zitten. Maar gewoon een 1.

19/50x10=3.8


Nu Strange Subject raten aub
 

DeletedUser

Guest
Denk dat het als volgt zal gaan. Wij worden afgekraakt op onze interns, Jim noemt je dik of in zijn verwoording corpulent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73673

Guest
In dat geval trek ik mijn laatste woorden in;)

Om te beginnen is zoals leaving behind ook zei het onzin dat ik bij de start ben begonnen. Ik ben toen inderdaad gestart maar ben (helaas) twee keer opnieuw begonnen. dus die startdatum klopt al niet. Spelers van 100k gepakt ja, maar toen hadden wij dat ook??? Dus dat lijkt me niet heel raar.
Verder zit ik inderdaad niet in cruise, babe of finity. helaas maarja, dan kom je bij de kleinere stammen uit. deze stam is misschien niet de sterkste en ze krijgen harde klappen ja. maar wij als acc hebben doen ons best om er nog wat van te maken. Wij houden voorlopig nog lekker stand en ben er niet van overtuigd dat jullie ons snel weg zullen hebben.

Dat heeft haranu ook wij zijn ook opnieuw begonnen maar staat dit in de stats nee dus iedereen denkt wij zijn ook begonnen vanaf het begin van deze wereld.
Wat dus niet zo is
 
Bovenaan