Crusade to the world's End.

DeletedUser67467

Guest
qtvmhokmzvu.png

Crusade to the world's end

Al langere tijd liep de spanning tussen de voormalige bg's Seau & Vitae op. Meerdere malen kleurden beide stammen op het lijntje of soms net over het lijntje van de regels die waren opgesteld binnen de bg overeenkomst. Samen eruit komen werd steeds moeilijker en men begon intern richting elkaar steeds meer te klagen. A fijn, het was al lang duidelijk. Deze bg zou niet eeuwig gaan duren. De enige vraag van de laatste tijd was wanneer de bg daadwerkelijk opgezegd zou worden. Seau postte meer en meer tegen Vitae waar dit in de afspraken vermeld was dat P&P tegen elkaar niet toegestaan was, zo ook deed Vitae dit op haar beurt. Beide stammen jumpte over en weer naar elkaars fronten in de afgelopen tijd als reactie op de ander. Het ging van kwaad tot erger en op 14 November was het verlossende woord daar. De bg werd opgezegd! Vanaf vandaag 28 November 12:00 mogen er aanvallen richting elkaar gestuurd worden. It's on. De oorlog die W42 op zijn grondvesten zal doen schudden. Seau & Vitae verklaren de oorlog aan elkaar!

1bgbymbdael.png

Het topic is geschreven door zowel Seau'ers als Vitae'ers waar we deze verklaring zo neutraal mogelijk wilde houden richting elkaar. Dit gezien we uit een Bg komen en een andere partij een oneerlijk voordeel op het gebied van P&P zou kunnen krijgen door eerder een topic aan te maken dan de ander. Zoals te zien valt de kaart hebben de stammen op dit moment al een mooi front met elkaar wat mogelijk in de toekomst alleen maar groter zal worden. Bij deze willen we elkaar dan ook erg veel succes wensen in deze oorlog. Good luck and Have fun!


92blpbrvkvf.jpg
 

DeletedUser68252

Guest

Of all the pirate islands in the Caribbean,
None is the equal of Tortuga. Dangerous, boisterous, drunken, and bawdy... Tortuga is heaven!


19740_large





Beste forumgangers,

Bijna een jaar geleden begon Jordi met de opzet van een premade op W42. Al snel was er animo voor een herhaling van W36, welke toen inmiddels eigenlijk al wel gespeeld was. Om een lang verhaal kort te maken is dit het uiteindelijk niet geworden. Een aantal reeds gevormde accounts zijn apart van elkaar gestart op deze wereld, zo ook .Estateroami, welke bespeeld werd door Joren en mijzelf. Joren en ik zijn ongeveer twee weken later op deze wereld gestart omdat we het niet eens konden worden over de naam, we geen premium punten wilden verspillen aan het veranderen van deze.


Wait, this reminds me of something!? Al meer dan 12 werelden lang is er altijd gezeur over accountnamen en stamnamen. Nooit valt eruit te komen, van W30 tot W42. Het is elke keer weer raak.... Van Noire tot Ease Our Mind, van Veldmaarschalk tot 3 anoniemen vrouwen, say what? Yes op veldmaarschalk speelden 4 spelers die zich uitgaven als 3 vrouwen ^^. Van Asteria tot Wings of Liberty... Uhm ik bedoel natuurlijk Act of Divinity want ook die naam moest weer verandert worden... kuch Jeremy. van Chique und magnifique tot Maakjenietdruk, he? Nja druk maken deden we ons in ieder geval wel om het belangrijkste aspect van tribalwars, de gebruikersnaam. Wie had er dan ook ooit verwacht dat Noire geopperd werd tijdens het eten van een chocolade reep, Ease Our mind tijdens een hardstyle festival en Veldmaarschalk tijdens het spelen van een potje stratego, Got to say this, testosteron was er niet bepaald aanwezig, Martin onze spaanse spamnicht speelde immers mee ツ. Zoals je ziet had elke naam in het verleden wel een reden, Divine van W39 was immers een ode aan de stam waarin Jeremy speelde op W18.

Back to wereld 42. Ohja we moesten nog steeds een naam verzinnen en de wereld was al bijna twee hele weken bezig. Joren ging een nachtje uit en kwam rond een uur of 5 met een zatte kop thuis. Zonder na te denken dat ik aan het werk was belde hij me... Hij zou even een ram op zijn toetsenbord geven en de tekens die er dan kwamen te staan namen we als naam. Finally! .Estateroami it is! De naam was er, nu geschied mij te zeggen dat dit ook wel het enige was wat Joren nog kon die nacht, rond een uur of 8 kwam ik thuis van het werk en...... Nog altijd 26 punten! Hoe kon dit nu, snapte die lamme belg dan niet dat we al genoeg achterstand hadden??? A fijn, dan maar even niet slapen en direct eens een goede start maken. Klikte de kaart aan en.... ramshackle heaven! 5 barbaren dorpen binnen 4 velden, Fap Fap Fap. De start liep eigenlijk perfect, niks op aan te merken. Al snel waren we de grootste van de regio en hielden we alle stammen rond ons eens in de gate. Regio stammen die Joren blind gejoind was waren half zo goed als mijn mb van W30... Sidenote, ik had geen mb daar (^_^). Al snel kwamen we tot de conclusie dat er eigenlijk geen denderende stam in de buurt lag, dussss toen maar weer Jordi aangesproken op welk account hij nu eigenlijk gaan spelen was. Al snel bleek dat de accounts die deel zouden vormen van de premade dicht bij elkaar in de buurt lagen. Beter gezegd, met wat aanvullingen in een halve maan, wat een goed toekomst perspectief zou bieden.

Na onze vaststelling hiervan iedereen een Pm bezorgd, te paard. Al snel was iedereen het snel eens en kon de stam gevormd worden. For fack's sake, een eigen stam moet een eigen naam hebben. Daar gaan we weer. '-' Uren, nee dagen gingen voorbij.... Altijd is het weer hetzelfde gezeur. Dit keer was echter nog erger dan voorheen. Nu was het geen combinatie van rammetje, de nederbelg en massaplanner maar hadden we ook nog die verdomd luie belg die het eens moest zijn met de naam. A Hell of a job. Zeker omdat Jordi ook nog eens met specifieke eisen kwam. Het moest iets te maken hebben met een ideologie. Simpel natuurlijk! -----> Communism is Phenomenal. Seriously? Noooo... Dat zou ons ego dan weer teveel strelen volgens Jeremy & Joren. Na een discussie over een naam van alweer bijna 2 weken dachten we dan toch fuck it, Jordi wilde sowieso iets met Vitae nemen en ik zat op dat moment een film van Pirates of the Caribbean te kijken. Toevallig voeren ze op dat moment de haven Tortuga binnen. Een donkere duistere haven, jaja dit moest hem worden. De ideale tegenstelling. Vitae - Leven | Tortuga - Donker en duister. Nu het alleen nog linken aan een ideologie. Hmmmm ja het is ook altijd weer die ouwe zeikneus die de G niet eens normaal kan uitspreken. Wonder boven wonder bleek Tortuga ook de naam te zijn van een oud anarchistische pamflet. Ha rekt Jordinos! Google owned ya (smirk).

De belangrijkste gebeurtenis van W42 had plaatsgevonden! Vitae werd gesticht! Met 13 accounts kleedde de stam direct een plaats in de top 3 van de wereld. Een wel overwogen naam en een cluster waar over na gedacht werd legde de juiste basis voor een sterke stam, en dat bleek ook niet onopgemerkt op het algemeen forum. Al snel waren we terug te vinden in discussie in het top/flop stammen topic en werden we genoemd in de lijstjes van het golden awards topic.

.Estateroami
Knoet94 | Cenosillicafobie
Furion
Nautibeard
Srekamjiaar
Infinite Possibilities
Vayne
Fishermansfriend | Savior of the north
Pathos11
Digital Love
Clueless Clowns
Dont ask me
Phrantic


fc6e87e5-a9f5-4069-b5cc-1a12b40e3db7_zpsasfxbfe0.png

Het cluster werd al snel gevormd en begon een redelijk geheel te worden met enkele rekruuts die erbij kwamen, gericht op de toekomst. Dit bleef echter niet onopgemerkt bij een aantal stammen. Pa, Rush & Cano vormde al snel een bondgenootschap waardoor het cluster van Vitae verdeeld werd in 3 gebieden. Zuid, Midden en Noord. Cano lag tussen Zuid en midden, Rush lag tussen Midden en Noord en Pa lag aan het front van het midden en het zuiden. Deze 3 stammen hebben Vitae in deze periode uiteindelijk 2 accounts gekost, namelijk Narwhals en Nostalgic. Rekruuts welke er in de tussentijd bijgekomen waren.

The2nd | Struggle
The Shadow lord
Nostalgic | Terminal velocity
The Reign of Chaos
Face of death
Biervertier
Narwhals
Aceshigh
This noob is on fire


47ba861cfaff6287013f98408c1df7fc.png


Vitae - Rood
Pa - Groen
Cano - Blauw

Inmiddels zijn we een stuk verder en is Cano verslagen, is Pa opgesplitst in een aantal andere stammen. Een aantal leden zijn via Vestri in Rush terecht gekomen en andere zijn weggespeeld, en is Rush nog de enige staande stam op dit moment uit deze eerdere oorlog met Vitae, welke nog altijd loopt. Het gaat over en weer al lijkt het erop dat Rush steeds slechter begint te draaien op 3 noordelijke accounts na. Onlangs zijn zelfs Nyade en Industrial Sciences uit Rush gegaan. Na een aantal maanden oorlog staat het dan ook 350+ dorpen voor Vitae. Tevens maakte Vitae zich volledig met nog enkele rekruuts.


Bucephalus
Minato Namikaze | Dreams to be Supreme
Cheatz
Jawatiser?



Zijde 1:
Stammen: Vitae
Zijde 2:
Stammen: Rush.

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,056
Kant 2: 698
Verschil: 358

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,165,049
Kant 2: 6,054,795
Verschil: 3,110,254

chart

Het huidige front van Vitae ziet er inmiddels zo uit en we hopen dat dit dan ook een spannende strijd mag worden tussen beide stammen. We willen Seau erg veel succes wensen in deze oorlog en gaan er vanuit dat dit het klapstuk van W42 zal worden welke zal gaan beslissen wie er uiteindelijk met de winst van door gaat. Have fun! Namens heel Vitae.

nl42


Vitae - Blauw
Rush - Rood
Seau - Groen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67467

Guest
wao4wm3ukcy.png


Het ontstaan van Seau.

Seau. is destijds ontstaan doordat Tom (A Noble Cause) en de heren André, Erik en Niek (iChronic) beide dominerende accounts in het zuiden van wereld 42 hadden. André kreeg het idee een rim stam op te richten. De stam is ontstaan met leden uit de stam Supah. die door Tom was opgericht en met andere spelers die iChronic op het oog had. Lange tijd hadden we een ledenaantal van 22. De stam bestaat nog steeds uit 12 accounts die er toen ook al bij waren. Verder liep alles zeer vlot en hadden we niet veel tegenstand. Het enige probleem dat we hadden na verloop van tijd was dat we iedereen van edelruimte moesten voorzien. In het noorden lag de stam Wind en iets meer naar het oosten lag de stam Stuff. Deze stammen waren destijds veel groter dan onze rimstam. Op dat moment waren we begonnen aan onze eerste diplomatieke gesprekken met leiders van andere stammen. Zo ontstond het bondgenootschap tussen Seau. en Wind. Later werd een eerste oorlog verklaard tussen WAO en Wind. In het noorden brak Wind zeer snel. Al na één massa werd het duidelijk dat de noordelijke Wind spelers het niet gingen halen. Na verloop van tijd waren we dan tot een overeenkomst gekomen met de leiders van Wind dat de zuidelijke accounts van Wind Seau. konden joinen. Zo waren de steunpalen van Seau. gevormd, de stam maakte een verandering mee, waarna het zowaar een stam werd die aan de strijd voor de wereldoverwinning zou deelnemen. Zo ontstond ook een eerste oorlog tussen Stuff en Seau. Al snel bleek dat Stuff toch niet was wat iedereen ervan dacht en waren er veel interne spanningen. Na het wegspelen van Rawberry en andere Stuff accounts nam Seau. Definition of Insanity aan. Hierover was destijds veel kritiek, maar al met al was het een goede zet van Seau. Het zou echter nog lastig worden voor Seau., grenzend met Vestri, SWAT, WAO en Fratre. Dat waren voor die tijd stuk voor stuk topstammen en Seau. zou zich hierdoor moeten gaan bewijzen. Maar rimspelers hebben een groot voordeel, ze hebben de capaciteiten om serieus snel te groeien. Zodoende werd de rim in een rap tempo van Seau. en zagen de kansen er steeds beter en beter uit. Vestri, de topstam die na de eerste aanvallen van Seau. toch niet zo’n topstam bleek, begon dorpen te verliezen, meer en meer.

Maar dan, een belangrijk punt in de geschiedenis van wereld 42, 5 juli jongstleden. Er gebeurde iets waar lang over gediscussieerd is en wat vele voor en tegenstanders had. Fratre was gevallen en Seau. besloot hen onder de vleugels te nemen. Op slag werd Seau. samen met Vitae de grootste stam van wereld 42, en had Seau. heel de zuidelijke rim in zijn bezit. Maar hoewel dit allemaal zo goed klinkt, er werd zo een front gecreëerd met Vitae. Vitae had problemen met Rush en mede door hun zomerdip konden ze geen twee oorlogen voeren. Seau. was op zijn beurt een oorlog begonnen met WAO, ook wel de strijd om het zuidwesten genoemd, en kon zich ook geen oorlog met drie stammen veroorloven. Naar aanleiding van deze zaken hebben de leiders van Seau. en Vitae samengezeten en hebben zij een bondgenootschap gesloten. Hierdoor zou er druk bij beide stammen weggenomen worden aan een front. Dit is een tijd goed gegaan, maar ook hier was van toepassing: ‘aan alle mooie sprookjes komt een einde’. Seau. en Vitae, beiden door Vestri heen gebasht, hadden zich vast geëdeld, ruzies ontstonden, verwijten werden gemaakt en het was zover. Twee weken geleden werd het bondgenootschap opgezegd, omdat er geen toekomstperspectief meer in de samenwerking zat.

Gnothi Seauton. Ken uzelf. Een van de betere eigenschappen die een man kan hebben is zelfkennis. Het beschikken over een zekere mate van zelfkennis, waardoor hij zijn eigen vaardigheden juist inschat en anderen niet nodeloos beter acht dan zichzelf; dat hij het respect kan opbrengen voor de ander en voor zichzelf zonder daarbij zichzelf nodeloos en ongegrond beter te achten. Ons als Seau. zijnde is deze heilige taak gegeven om de wereld te zuiveren van alles dat niet als credo ‘Gnothi Seauton’ heeft. De tijd is gekomen, Vitae, om uzelf te leren kennen. Wees bereid om uzelf onder ogen te komen in de brandende vuren van de oorlog. Om uzelf zelf te ontdekken in het geschrei van de vrouwen die hun man zijn verloren. Om uzelf te leren kennen in de stilte die heerst wanneer de twee strijdmachten stilzwijgend hun positie innemen op het slagveld. Om uzelf te zien in de angst van de ogen van de medesoldaat naast je. Om uzelf nog één keer terug te zien in de glazige, dode ogen van diezelfde soldaat een tijd later. Om uzelf te kennen in het aanzicht van de dood wanneer de zeis boven uw hoofd hangt. Bent u dan bereid om uzelf onder ogen te komen en de dood dapper tegemoet te treden als iemand die trouw aan zichzelf is gebleven, zélfs in het gezicht van verlies, pijn, ellende en dood? Moge strijd uitwijzen wie het ware Gnothi Seauton als credo heeft. Ken uzelf. Gnothi Seauton.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Mooi topic dat is zeker!

Vitae kreeg een eerlijker oorlogstopic van Seau. dan wij :(

Succes aan beide kanten maar niet aan Mike.

#NoLuck4Mike
 
Reactiescore
1.367
succes
 

DeletedUser75339

Guest
Mooie post , eindelijk wat actie op de wereld

Succes aan beide partijen en maak er iets leuks van
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Het ontstaan van jouw accountnaam en de geschiedenis van het account boeit vrij weinig mensen denk ik.. Heeft niks te maken met deze oorlogsverklaring. Maar goed, nu dat Vitae IG de oorlog heeft kunnen verklaren hebben ze toch het gevoel dat ze iets zelf in de hand gehad hebben. :D

Succes allemaal!
 

DeletedUser74452

Guest
Spijtig dat Vitae zich hier positiever tov Seau. wil voordoen dan in werkelijkheid.

5e55e0f64fe8dc1f24ab3d136cf8fb2f.png

Veel succes Seau. :cool:
 

DeletedUser76522

Guest
Het ontstaan van jouw accountnaam en de geschiedenis van het account boeit vrij weinig mensen denk ik.. Heeft niks te maken met deze oorlogsverklaring. Maar goed, nu dat Vitae IG de oorlog heeft kunnen verklaren hebben ze toch het gevoel dat ze iets zelf in de hand gehad hebben. :D

Succes allemaal!

Ik doe altijd mijn best om serieus te reageren op mensen en iedereen vriendelijk te behandelen, maar nu kan ik t niet laten.
Dit is nu precies, waarom niemand op t af jou nog serieus neemt.
 

DeletedUser75237

Guest
Spijtig dat Vitae zich hier positiever tov Seau. wil voordoen dan in werkelijkheid.

5e55e0f64fe8dc1f24ab3d136cf8fb2f.png

Veel succes Seau. :cool:

Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat het een redelijk passende beschrijving is in de openingspost(s), niet?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik doe altijd mijn best om serieus te reageren op mensen en iedereen vriendelijk te behandelen, maar nu kan ik t niet laten.
Dit is nu precies, waarom niemand op t af jou nog serieus neemt.
Echt? Doe je daar moeite voor? Lieve jongen toch, hoef je niet te doen hoor, plaats gewoon eens een degelijke post. :D Nee inderdaad, niemand neemt mij nog serieus.. Heb je jullie post al eens gelezen hierboven? Haaaaha, dat valt niet serieus te nemen. Een oorlogsverklaring en dan ga je beginnen te zeiken over je eigen accountje en ga je niks van het negatieve erin zetten, dat is lachwekkend en valt niet serieus te nemen. Zeker niet na die oorlogsverklaring IG. Maar zoals ik al zei, hebben jullie toch nog het gevoel dat jullie daarin iets te zeggen hadden.
 

DeletedUser

Guest
Echt? Doe je daar moeite voor? Lieve jongen toch, hoef je niet te doen hoor, plaats gewoon eens een degelijke post. :D Nee inderdaad, niemand neemt mij nog serieus.. Heb je jullie post al eens gelezen hierboven? Haaaaha, dat valt niet serieus te nemen. Een oorlogsverklaring en dan ga je beginnen te zeiken over je eigen accountje en ga je niks van het negatieve erin zetten, dat is lachwekkend en valt niet serieus te nemen. Zeker niet na die oorlogsverklaring IG. Maar zoals ik al zei, hebben jullie toch nog het gevoel dat jullie daarin iets te zeggen hadden.

Ben je dronken?
 

DeletedUser74452

Guest
Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat het een redelijk passende beschrijving is in de openingspost(s), niet?

Ik heb niets tegen de forumpost, al zijn er een aantal hypocriete zaken.

"Het topic is geschreven door zowel Seau'ers als Vitae'ers waar we deze verklaring zo neutraal mogelijk wilde houden richting elkaar. Dit gezien we uit een Bg komen en een andere partij een oneerlijk voordeel op het gebied van P&P zou kunnen krijgen door eerder een topic aan te maken dan de ander"

Heel fijn, al weet ik nog dat Seau. die de NAP opgezegd had en geen intentie had om er een hele heisa rond te maken om jullie te benadelen met P&P (zoals in de quote beschreven). Maar Vitae vond het zo nodig om er een heel topic over te maken en Seau. te gaan bekladde. Dit is dus dikke hypocrisie als je het mij vraagt en puur geopperd door Sven zodat Seau. niet hetzelfde met Vitae zou doen.

En dan natuurlijk het schrille contrast tussen het gedrag tov Seau. hier op AF in de oorlogsverklaring en IG.
 
Bovenaan