Everything that has a Beginning, has an End - |D|

DeletedUser57683

Guest
@Dikke Fré.
Ik heb idd teveel van je gehoord vroeger, in duistere nachten hoor ik nog steeds hoe hol je badkamer klinkt en hoe goed je daar een echo kunt horen, ask Rhino :p
Tevens mis ik de prachtige dingen die je jezelf aandoet met je 4de hands boerengereedschap :D



Hahahha, heerlijke deze :D
Je bent gewoon jaloers op mijn Goddelijk lichaam :D
 

DeletedUser76434

Guest
D van harte gefeliciteerd. Toen de BG tussen D en Radium eindigde, wisten we in Radium dat het gebeurd was.
Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk.

Wij Sonja en Frank wensen alle spelers van W36 het allerbeste IRL en op de andere werelden.

Groeten van account Frank37

LOL, wat is dit nou weer voor een poeppraat Frank :D
'Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk'
Er was wel degelijk een stamgevoel in de stam, alleen op een wat andere manier. Radium is begonnen met allemaal onbekenden en voor de meeste mensen was het hun eerste wereld. Alleen toen op het gegeven moment in de oorlog mensen er gingen stoppen verdween dit stamgevoel langzaam aan.
|D| is een stam waarvan zo goed als iedereen elkaar al wel kende (pre-made), hiermee heb je zeker al een voordeel vind ik. Verder is het gewoon een feit dat |D| allemaal ervaren spelers zijn :)

Ik heb bijvoorbeeld met Stelling, Zero en Vinnib nog dagelijks contact trouwens :)

^Etienne
 

DeletedUser4900

Guest
LOL, wat is dit nou weer voor een poeppraat Frank :D
'Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk'
Er was wel degelijk een stamgevoel in de stam, alleen op een wat andere manier. Radium is begonnen met allemaal onbekenden en voor de meeste mensen was het hun eerste wereld. Alleen toen op het gegeven moment in de oorlog mensen er gingen stoppen verdween dit stamgevoel langzaam aan.
|D| is een stam waarvan zo goed als iedereen elkaar al wel kende (pre-made), hiermee heb je zeker al een voordeel vind ik. Verder is het gewoon een feit dat |D| allemaal ervaren spelers zijn :)

Ik heb bijvoorbeeld met Stelling, Zero en Vinnib nog dagelijks contact trouwens :)

^Etienne

Dit is geen poeppraat. Toen werd aangekondigd dat de BG zo stoppen werd er binnen radium enkel door een paar leden actief gereageerd, de rest deed niks en stopte hun kop in het zand. Als er al een stamgevoel was geweest dan had met onderling meer voor elkaar overgehad en dat is nooit echt geweest.

ps Etienne niet verkeerd bedoeld maar jij kwam pas heel laat in de stam en weet niet echt hoe het gegaan is vanaf het begin.
 

DeletedUser76434

Guest
Dit is geen poeppraat. Toen werd aangekondigd dat de BG zo stoppen werd er binnen radium enkel door een paar leden actief gereageerd, de rest deed niks en stopte hun kop in het zand. Als er al een stamgevoel was geweest dan had met onderling meer voor elkaar overgehad en dat is nooit echt geweest.

ps Etienne niet verkeerd bedoeld maar jij kwam pas heel laat in de stam en weet niet echt hoe het gegaan is vanaf het begin.

Jij zegt dat er nooit een stamgevoel is geweest, die is er wel geweest, alleen deze is later weggegaan ja.
En vind je het gek, niemand VV'de, het waren altijd dezelfde mensen die VV'en en dat brak Radium intern, aangezien spelers zoals Vincent en ik het niet meer leuk gingen vinden.
Je hebt geluk gehad dat |D| je zolang met rust heeft gelaten denk ik zo :)

'Pas heel laat in de stam', onjuist, ik kwam later in de stam ja, na 4 maandjes ongeveer. Ik heb alles meegekregen van de wereld aangezien ik in het begin ben gestart hoor ;) Ik weet wel degelijk hoe het is gegaan vanaf het begin en wie er allemaal in Radium hebben gezeten, de fusie toentertijd. Snap niet wat dit ermee te maken heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4900

Guest
Waar schrijf ik dat we NOOIT geen stamgevoel hebben gehad???. Ik schreef dat Radium nooit het stamgevoel heeft gehad die |D| wel had.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik was altijd aan het wachten tot dit soort bitchfights ig eens gebeurde in radium. Jullie zijn beetje te laat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
In |D| gebeurde ze dagelijks. Die Glenn was echt een hele lieve jongen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Ik zie een aanpassing door een mod. Dat hoefde niet hoor, mij kan je niet beledigen, daarvoor moet ik eerst een hart hebben.
 

DeletedUser57683

Guest
Ik zie een aanpassing door een mod. Dat hoefde niet hoor, mij kan je niet beledigen, daarvoor moet ik eerst een hart hebben.

Dan komen we echter wel op het raadsel van hoe je je hart verloren hebt dan. Het lijkt me een beetje stug namelijk dat je linkerhand hem gebroken/genomen heeft.
 

DeletedUser63354

Guest
jawel, maar had het er weer afgeveegd, moet ze een beetje bijhouden he
 
Bovenaan