Profielplaatje | 100-400PP

DeletedUser

Guest
1. Soort plaatje: Profielplaatje
2. De tekst: Olacy
3. Kleurencombinatie(s) Niet te felle kleuren, maar ook niet te donker. De tekst moet ook goed leesbaar blijven.
4. Thema: Abstract, futuristisch. Het liefst hebben we dat er een mens/dier of iets dergelijks in voorkomt, maar het is ook prima om dit niet doen als je zelf een beter idee hebt.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: -
6. Deadline: -
7. Prijs/gift: 100-300pp. Het hangt ervan af hoe mooi we het plaatje vinden.
8. Favoriet tot nu toe:
uupk2kqygsg (1).jpg nex4384umy6 (1).jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik lees nu dat in de titel nog staat 100-400, excuses hiervoor. Dit moet 100-300 zijn.
 

DeletedUser68606

Guest
deze had ik nog liggen

bwhqcmziwb0.png
 

DeletedUser

Guest
Niet helemaal in onze smaak, maar bedankt voor de interesse!
 

DeletedUser68606

Guest
niet erg , was toch een plaatje van vroeger :p, kun je een voorbeeld geven van wat ongeveer je smaak is?
 

DeletedUser

Guest
Dat kan zeker. Dit is ons huidige plaatje: 43973_large.jpg. Deze hebben we al een tijdje, maar we vonden het tijd voor een nieuw plaatje.
 

DeletedUser

Guest
@7 Days To Design. Deze vinden we erg mooi! Maar kan het lettertype anders? Iets ''vierkanter'', als je begrijpt wat we daarmee bedoelen.

@Tactical Illusion Deze past niet echt bij het thema waar wij naar op zoek zijn. Wel vind ik hem mooi, en bedankt voor de interesse!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@7 Days To Design. Dat is wel wat we bedoelen ja. We zullen nog even wachten of er nog andere plaatjes voorbijkomen, maar voorlopig zijn die van jou en die van paladin onze favorieten.

@Paladin-Rogue Erg mooi, deze! Past precies bij waar we naar op zoek waren.

@Psyclone Sorry, hij past bij het thema maar ik vind hem toch niet zo mooi. Maar wel erg bedankt voor de interesse!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Je boekt vooruitgaan Bona :) enkel springt je text teveel in het oog door de kleur ;)
 

DeletedUser

Guest
@Single Malt ook erg mooi! Zou het lettertype alleen anders kunnen? Liefst iets minder vervaging en een andere kleurtje.
 
Bovenaan