Bij welke 10?

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
1. Tom (Lekkerfresh)
2. Jeremy (Vitalise)
3. Jordi (CbC)
4. Jordi (DDDM)
5. ET (Illumination.)
6. Martin (Amber Heard)
7. Arjen (Neurology)
8. Olivier (Vincitoree)
9. Chique und magnifiqua
10. Just a Kiss. - Take The Stairs

3x sta ik er in:eek:
 

DeletedUser

Guest
met TTS bedoelde hij ws onze mooiboy Jop dus niet lopen met eer he :mad::mad::mad:
 

DeletedUser76206

Guest
Iemand nog een top 10 van spelers waar hij/zij eens bij wil spelen in een stam?
 

DeletedUser

Guest
3x sta ik er in:eek:

Ja als jij al jouw accounts eens moet optellen, vind je een prima kerel op het AF, maar over jouw IG ervaring heb ik persoonlijk niet zo een goed gevoel. Dit omdat je altijd op een account begint en na een maand ben je het beu of etc en dan ga je toch zeggen dat jij op dat account hebt gespeeld ... ;) no offense maar denk hier wel eens bij na.
 

DeletedUser50262

Guest
1 dediech
2 adriaanw
3 -Serf
4 GameBreak
5 grizum
6 siete
7 lorddezz
8 godfarmer
9 Sergioman
10 BougieBoy

A32679C5E8B2E28E91D9B7DC2950DC4260F88776
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja als jij al jouw accounts eens moet optellen, vind je een prima kerel op het AF, maar over jouw IG ervaring heb ik persoonlijk niet zo een goed gevoel. Dit omdat je altijd op een account begint en na een maand ben je het beu of etc en dan ga je toch zeggen dat jij op dat account hebt gespeeld ... ;) no offense maar denk hier wel eens bij na.

Nou dan moet je toch beter kijken hoor de acc's waar ik maar een maand of 2 heb gespeeld staan niet eens in mij sig. Daar denk ik dus echt wel over na. Dus kruip maar weer onder je steen;)
 

DeletedUser72975

Guest
Ja als jij al jouw accounts eens moet optellen, vind je een prima kerel op het AF, maar over jouw IG ervaring heb ik persoonlijk niet zo een goed gevoel. Dit omdat je altijd op een account begint en na een maand ben je het beu of etc en dan ga je toch zeggen dat jij op dat account hebt gespeeld ... ;) no offense maar denk hier wel eens bij na.

Hou je mond over Martin, hij is pro.
 

DeletedUser

Guest
- Nikki
- Benji
- Angel
- Martin
- Tim
- Gerard
- Sander
- Seko
- 2 anderen
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
241
Van dit topic wordt ik altijd zo depressief dat ik ga huilen
 
Bovenaan