The alliance that used to change the fate of a world.

Reactiescore
2.303
Misschien kan jij hem dan leren tw te spelen? Weet hij direct hoe hij inactief moet zijn en hoe het is om wakker gebeld te worden snachs, chubby. :D
Uhm ik kwam dan wel meteen uit men bed voor jullie! Wat voor een prima stamspeler ben ik toch? Iedereen houdt van mij! daar kunnen mensen alleen maar jaloers op worden. (bel me nooit meer wakker flikker :p)

goed? ow, ik had hem uitmuntend kunnen maken, maar als jullie niet graag het onderste uit de kan halen, stuur ik hem wel door naar jou <3

Het onderste uit de kan halen? daar liggen meestal de brokken...

Met s´nachts gebeld te worden heb ik al ervaring door iemand op W23 destijds.:mad::mad::mad:
Was het Fre die dat deed bij je dan?

Ik zou je graag een keer willen zien spelen, maar je bent altijd al vrij snel weggespeeld..
Niet arrogant worden Mike :p

Maar, seau graag een reactie zien op sven zijn post, inplaats van die shit te ontwijken door op martijn te gaan ;)
Anders denken ze bij vitae dat ze gelijk hebben

Vitae heeft ook gewoon gelijk :/



Oja en krepox ga farmen...
 
Reactiescore
3.582
De startfase was wel al voorbij in martijn zijn geval he ;)

Stond er nu wel solo voor, nadat hij in de steek werd gelaten door zijn stam en werd toen gesloopt door SWAT en hij had al maar zo'n klein account.

De vraag of hij hier is weg gespeeld is echter wel ja, maar het is zeker geen schande in zijn situatie.
 
Reactiescore
1.367
Hij liet zijn stam in de steek. Niet andersom...
 

DeletedUser

Guest
Stond er nu wel solo voor, nadat hij in de steek werd gelaten door zijn stam en werd toen gesloopt door SWAT en hij had al maar zo'n klein account.

De vraag of hij hier is weg gespeeld is echter wel ja, maar het is zeker geen schande in zijn situatie.

In de steek werd gelaten? Ik moest gewoon lachen.
Hij heeft de stam zelf verlaten op eigen wil.
Koos ie er dus voor om er zelf verder voor te gaan? Ja.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jannes die weet toch altijd alles:eek:
 
Reactiescore
3.582
Hij liet zijn stam in de steek. Niet andersom...

In de steek werd gelaten? Ik moest gewoon lachen.
Hij heeft de stam zelf verlaten op eigen wil.
Koos ie er dus voor om er zelf verder voor te gaan? Ja.

Jannes die weet toch altijd alles:eek:

Inderdaad Martin, goede opmerking. Hij is zelf weg gegaan dat weet ik, dat neemt niet weg dat Wind hem hard in de steek heeft gelaten. Martijn is de enigste Wind speler die iets ondernam na de 3stabs die er geweest zijn waarvoor ik nog altijd bewondering heb voor die actie. Zijn stamleden hadden beter een voorbeeld genomen aan Martijn toen, echter stak iedereen zijn hoofd in de grond en werd hij niet geholpen daarbij vind ik dat heel Wind hem zwaar in de steek heeft gelaten.
 

DeletedUser73657

Guest
Stond er nu wel solo voor, nadat hij in de steek werd gelaten door zijn stam en werd toen gesloopt door SWAT en hij had al maar zo'n klein account.

De vraag of hij hier is weg gespeeld isechter wel ja, maar het is zeker geen schande in zijn situatie.


Heb ik toch ook nooit gezegd :p
 
Reactiescore
1.367
Inderdaad Martin, goede opmerking. Hij is zelf weg gegaan dat weet ik, dat neemt niet weg dat Wind hem hard in de steek heeft gelaten. Martijn is de enigste Wind speler die iets ondernam na de 3stabs die er geweest zijn waarvoor ik nog altijd bewondering heb voor die actie. Zijn stamleden hadden beter een voorbeeld genomen aan Martijn toen, echter stak iedereen zijn hoofd in de grond en werd hij niet geholpen daarbij vind ik dat heel Wind hem zwaar in de steek heeft gelaten.


Als ik me niet vergis wilde de rest het constructief oplossen zonder daarbij accounts te verliezen, daar dat erg nadelig was. Martijn moest en zou die spelers kwijtraken en dreigde met leaven als die zijn zin niet kreeg. Dat is pas een stam in de steek laten.
 
Reactiescore
3.582
Als ik me niet vergis wilde de rest het constructief oplossen zonder daarbij accounts te verliezen, daar dat erg nadelig was. Martijn moest en zou die spelers kwijtraken en dreigde met leaven als die zijn zin niet kreeg. Dat is pas een stam in de steek laten.

Je leiders stonden meermaals verschillende stabs toe en jij/jullie wouden dat constructief oplossen? Lachertje hoor. Er werd helemaal nopes iets aan gedaan, meer als een 'dit mag je niet meer doen' is er niet geweest. Dat is jezelf er goedkoop van afmaken. Martijn wou het enige juiste doen en hij werd daarin niet bijgetreden dus hoe je het draait of keert heeft heel Wind hem in de steek gelaten.
 

DeletedUser69389

Guest
Uhm ik kwam dan wel meteen uit men bed voor jullie! Wat voor een prima stamspeler ben ik toch? Iedereen houdt van mij! daar kunnen mensen alleen maar jaloers op worden. (bel me nooit meer wakker flikker :p)



Het onderste uit de kan halen? daar liggen meestal de brokken...


Was het Fre die dat deed bij je dan?


Niet arrogant worden Mike :p



Vitae heeft ook gewoon gelijk :/



Oja en krepox ga farmen...

Nee Sjoert.

Maar uhm Jannes het heeft geen nut en zin om oude koeien uit de sloot te gaan halen. Wind is allang voltooid verleden tijd en het voegt niets toe om die discussie opnieuw te gaan voeren.;) Daarnaast moet ik wel even vermelden dat ik niet alleen stond, want mijn co´s en een aantal anderen uit Wind steunden mijn visie over het gebeuren.
 
Reactiescore
1.367
Je leiders stonden meermaals verschillende stabs toe en jij/jullie wouden dat constructief oplossen? Lachertje hoor. Er werd helemaal nopes iets aan gedaan, meer als een 'dit mag je niet meer doen' is er niet geweest. Dat is jezelf er goedkoop van afmaken. Martijn wou het enige juiste doen en hij werd daarin niet bijgetreden dus hoe je het draait of keert heeft heel Wind hem in de steek gelaten.

Niemand stond stabs toe, de stabs werden buiten de stam gepleegd. We konden ze niet kicken, dat zou het einde van wind zijn, iedereen op martijn na was het daar mee eens. Dus nee, martijn zette zichzelf boven de groep, mag hij gerust doen, maar dan moet je niet afkomen dat hij in de steek gelaten werd.
 
Reactiescore
3.582
Niemand stond stabs toe, de stabs werden buiten de stam gepleegd. We konden ze niet kicken, dat zou het einde van wind zijn, iedereen op martijn na was het daar mee eens. Dus nee, martijn zette zichzelf boven de groep, mag hij gerust doen, maar dan moet je niet afkomen dat hij in de steek gelaten werd.

DJ Fluke heeft 2 stabs in Wind gedaan hoor dus dat klopt niet wat je beweerd. Martijn heeft trouwens nergens beweerd dat hij in de steek werd gelaten, dat was ik. Er was inderdaad 1 stab gebeurd buiten wind wel jammer dat het op een wind speler was en hem nog recruiten ook. Ik snap het die acties nog altijd niet, op geen enkele manier verantwoord.
 
Reactiescore
1.367
DJ Fluke heeft 2 stabs in Wind gedaan hoor dus dat klopt niet wat je beweerd. Martijn heeft trouwens nergens beweerd dat hij in de steek werd gelaten, dat was ik. Er was inderdaad 1 stab gebeurd buiten wind wel jammer dat het op een wind speler was en hem nog recruiten ook. Ik snap het die acties nog altijd niet, op geen enkele manier verantwoord.

Welke stabs waren dat dan? En was er 100% proof dan? Volgens mij niet en dan is het dus altijd verantwoord ^^
Trouwens, ik doelde ook niet op martijn maar op jou. Iemand die zijn stam verlaat om wat voor reden dan ook, terwijl iedereen achter het beleid staat mag dat doen maar laat de stam wel in de steek.
 
Reactiescore
3.582
Welke stabs waren dat dan? En was er 100% proof dan? Volgens mij niet en dan is het dus altijd verantwoord ^^

Ik weet niet of het je was opgevallen maar ik maakte er een topic over van 3 pagina's met 100% waterdicht bewijs. Als zelfs je leiders op het AF ter verdediging kwamen zeggen dat 'iedereen een 2de kans verdiende' zegt dat genoeg lijkt me. Wel Jammer dat DJ Fluke er 2 deed maar iedereen verdient toch een 3de kans? Op die manier konden wij 50 stabs tegen krijgen en was het nog verantwoord :D Zoek het AF maar eens rond naar dat topic bewijsjes en het hele verhaal staan er nog altijd in. Dus nogmaals Martijn trad er tegen op en werd niet gesteund door zijn stamleden waardoor hij weg is gegaan. Dus alsnog in mijn ogen is hij zwaar in de steek gelaten door elk stamlid.
 
Reactiescore
1.367
Je kan best gelijk hebben, maar in de steek gelaten is hij zeer zeker niet. Hij had een andere mening dan de rest en is hem gepeerd.
 

DeletedUser68252

Guest
Dat kan prima hoor, ik heb nog vv gedraait voor je :p Schoot mij enkel even te binnen. Vroeg me gewoon af hoe je eigenlijk op wimtje kwam.

Wat Sven's post betreft, ik kamp al de hele dag met een ontiegelijke kater en ongeluk, als ik dan zo een post zie word ik nog ongelukkiger. Ik vind het niet aantrekkelijk om te lezen, en bij het scannen zie ik direct al dat het weer oude koeien zijn, verder heb ik een aantal conclusies gelezen waarbij ik mijn wenkbrauwen op trek.

Daarnaast reageert Sven nagenoeg nooit op mijn posts. Wellicht omdat ze voorzichtiger zijn, en weinig aannames bevatten. Selectief reageren, om zo posts waar weinig tegen in te brengen is te verdoezelen. (niet zozeer Sven of Roald gerelateerd) Verder werkt het altijd door een weekje weg te gaan en dan overal op te reageren. Mensen hebben nooit zin om er weer in te duiken, geven een slechte of geen reactie. De publieke conclusie is dan al gauw dat, in dit geval, Sven gelijk heeft.

Een oude koe word gedefinieerd als een lang vergeten iets terug oprakelen. Deze situatie is recent gebeurd en is nog altijd lopende. Nog altijd komen er nieuwe dingen naar buiten zoals het faken van een tegenbewijs door ene situatie voor te liegen. Verder heeft Seau tot op heden eigenlijk alleen maar geroepen dat alles onzin was en ze veel al ontkracht hadden. Global Knowledge heeft dit nog wat specifieker gezegd waarop ik hem eerder al vroeg of hij dit kon samenvatten en dan precies kon laten zien wat Seau ontkracht heeft met welke dingen. Post bleeg echter uit.

Dan ben ik benieuwd waar dergelijke postst staan. Normaliter reageer ik altijd op een post als deze mij betreft en er een reactie op te geven valt (niet een post als global knowledge recent nog maakte met enkele retorische vragen), een Vitae'er nog niet op gereageerd heeft.

Slecht excuus om als iemand wat later reageert in een discussie omdat hij even wat minder tijd heeft maar een slechte reactie te geven of helemaal niet te reageren.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Er is geen antwoordplicht, dat verwijt ik je ook niet. Zoals je in mijn laatste alinea kan lezen breng ik het niet als feit, immers staat er niet roald of sven gerelateerd. Verder is het wel een oude koe, gezien de situatie al veel verder is gevorderd en het er weinig meer toe doet. Overigens interesseert mij de discussie zodanig weinig dat ik me niet eens getriggered voel om voorgaande posts terug te lezen of om uit te zoeken in hoeverre alle bewijsjes kloppen. Kater of geen kater, het maakt me verrekte weinig uit :p Verder denk ik overigens ook dat het een verschrikkelijke saaie discussie zou zijn voor iedereen om te lezen. Tot zover
 
Bovenaan