Clustercontest W44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.039
Tgoh ik heb een IELTS test moeten doen voor mijn burgerschap in Nieuw Zeeland waar ik een native speak level op haalde dus ik mag hopen dat ik de regels toch wel ken. Found als in to found is incorrect omdat het qua context niet kan, found als in de verleden tijd is incorrect aangezien let's een toekomende tijd aangeeft, waar je niet vervolgens zomaar een werkwoord in de verleden tijd achter kan plakken.
 
Reactiescore
1.015
Engels is NZL is wat anders dan het Engels dat men gebruikt in het VK. Kijk, ik ga ook geen fouten maken in het Engels hoor, het enige wat ik wil zeggen is dat ze taalkundig beide correct zijn. Ook al voelen ze voor jou niet goed aan en wil je dat ondersteunen vanuit de letterlijke vertaling naar NL (wat foutief is op zich), ze zijn er.

Definitie van het werkwoord in het Engels:

found (faʊnd)
vb
1. (tr) to bring into being, set up, or establish (something, such as an institution, society, etc)
2. (tr) to build or establish the foundation or basis of
3. (also intr; foll by on or upon) to have a basis (in); depend (on)
[C13: from Old French fonder, from Latin fundāre, from fundus bottom]

--> Jij denkt enkel aan puntje 1. Zoals hier staat, kan je found anders gebruiken. (zoals Flaviuz deed)
 
Reactiescore
2.039
Tgoh ik heb een IELTS test moeten doen voor mijn burgerschap in Nieuw Zeeland waar ik een native speak level op haalde dus ik mag hopen dat ik de regels toch wel ken. Found als in to found is incorrect omdat het qua context niet kan, found als in de verleden tijd is incorrect aangezien let's een toekomende tijd aangeeft, waar je niet vervolgens zomaar een werkwoord in de verleden tijd achter kan plakken.

Overigens raad ik je aan even op de site te kijken voordat je zomaar ergens een mening over vormt. Het is namelijk een internationaal iets, wat ook gebruikt wordt om burgerschap in de UK te krijgen.
 
Reactiescore
1.015
Ach, dit is het clustercontest. Dit is niet eens de juiste plaats dus dit is mijn laatste post :). Het is gewoon correct Engels, onbetwistbaar.
 

DeletedUser73224

Guest
ik ben benieuwd , is de jury al bekend en mogen we weten wie dat zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
ik stem voor mike uit de jurie wegens onbekwaamheid. Mike in de jurie zetten is hetzelfde als spelers die 1dag tw spelen in de jurie zetten en verwachten dat ze een deftige rate geven...
 

DeletedUser74396

Guest
Sinds ik terug naar school ga moet ik amper schrijven/lezen. Mijn spelling gaat echt wel snel achteruit als ik er niet op let :/
Het was ooit jurie ipv jury als ik me goed herinner, niet?
 

DeletedUser73696

Guest
Bedankt dat jullie me meteen associeren met de jury als ik zeg dat het echte bazen zijn, maar er stond nergens dat ik in de jury zit. :rolleyes:
 
Reactiescore
154
Faking Mike :p

Democratische Zwijmelaars, wie is de jury eigenlijk?
 

DeletedUser74005

Guest
De jury maak ik bekend, wanneer de uitslag ook bekend is. Met andere woorden; Mike, mond dicht.
 

DeletedUser76613

Guest
Ben benieuwd valt er ook nog pp te winnen als ik de winnaar goed gok? Xd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan