Automatisch Updatende Kaartjes

Reactiescore
1.367
[video=youtube;YVHSU3zuM5c]https://www.youtube.com/watch?v=YVHSU3zuM5c&feature=youtu.be[/video]
 
Reactiescore
1.367
gewoon
om te stoken :eek:

Kzet er voor mezelf vaak notities bij ^^
 
Reactiescore
3.536
Wel eens leuk om te zien zo'n verloop van de wereld kaartje.
Zo heeft ook Danny zijn bijdrage aan w42 <3 :D
 

DeletedUser

Guest
'gezamelijke' :eek:

Je mag de spelling wel controleren als je een video maakt hoor!
 
Reactiescore
1.367
'gezamelijke' :eek:

Je mag de spelling wel controleren als je een video maakt hoor!

Had er ook niet in moeten staan, aangezien ik er 100en in heb staan voor mezelf
 
Reactiescore
1.367
Wel eens leuk om te zien zo'n verloop van de wereld kaartje.
Zo heeft ook Danny zijn bijdrage aan w42 <3 :D

Inderdaad, ik kan vrij weinig op annabelle XD
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Vanaf 1:34 word het interessant bij Struggle. Er werd eens beweerd dat Struggle niet tot tegen Seau aan sprong, in de timelapse is te zien dat dat wel het geval is. En dat Seau 2 dagen later hetzelfde doet, maar dan tegen Vitae haar oorspronkelijke main cluster aan sprong. Er werden ooit verwijten gemaakt vanuit Vitae dat Mnim (seau) aan het clusterfucken was. Ik denk dat de limelapse wel redelijk aan geeft dat het een actie - reactie situatie is en de fout niet bij Seau noch vitae ligt.
 
Reactiescore
1.367
eerlijk gezegd vind ik dat vitae in deze gelijk heeft, wie het eerst komt, wie het eerst maalt
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
eerlijk gezegd vind ik dat vitae in deze gelijk heeft, wie het eerst komt, wie het eerst maalt

Dus je mag als bondgenoot stukken land 'claimen'? Dus als ik toendertijd wat dorpen tegen Vayne had aangeedeld van The night pharmacy, had hij niet achter die dorpen mogen edelen? :D:p Had ik dan toch maar moeten doen, had mij 50 dorpen opgeleverd. Dat doe je simpelweg niet. Digital love en Il burat hadden een lijn afgesproken, als je een beetje respect voor je bondgenoot hebt dan doe je dat.

Dus nee, ik vind jouw uitspraak nogal tegenstrijdig met alles wat Vitae beweerd. Namelijk dat het niet netjes is om al contact met andere stammen op te nemen zolang het bondgenootschap loopt e.d. dan zullen ze zelf ook wel in zien dat het niet netjes is om grote gebieden op te eisen door te jumpen, en dat terwijl het 'free' dorpen zijn. Seau noch Vitae had er moreel een claim op. Maar als jij het moreel geoorloofd vind om hele stukken op te eisen (waar je geen recht op hebt), waarmee je je bondgenoot direct vast legt, dan laat ik jou in de waan. Overigens is dit geen enkel verwijt naar Vitae, ik zou misschien hetzelfde hebben gedaan, maar had dan ook geaccepteerd dat daarop geanticipeerd word ;)

Overigens is het niet mijn intentie om oude koeien uit de sloot te halen, maar er waren wat mensen die er geen beeld van hadden en allerlei posts maakte dat er sprake was van clusterfucken in het orginele cluster en dat Struggle helemaal niet tot aan Seau jumpte maar tot de helft. Deze 'onwetende' kunnen aan de hand van het kaartje zien dat dat niet het geval was :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Wanneer heb je recht om een gebied te claimen dan?

Precies, nooit niet. Daarom was zowel struggle geoorloofd te jumpen als dat mnim geoorloofd was om hetzelfde te doen. :)
 

DeletedUser51467

Guest
Vanaf 1:34 word het interessant bij Struggle. Er werd eens beweerd dat Struggle niet tot tegen Seau aan sprong, in de timelapse is te zien dat dat wel het geval is. En dat Seau 2 dagen later hetzelfde doet, maar dan tegen Vitae haar oorspronkelijke main cluster aan sprong. Er werden ooit verwijten gemaakt vanuit Vitae dat Mnim (seau) aan het clusterfucken was. Ik denk dat de limelapse wel redelijk aan geeft dat het een actie - reactie situatie is en de fout niet bij Seau noch vitae ligt.

Nu kijk je wel extreem subjectief naar de situatie. Struggle heeft zijn gebied inderdaad afgebakend door te jumpen, dit was echter nodig nadat dit meermaals door Seau. ook is gebeurd bij Biervertier. A Noble Cause en FierceFry hebben beide voordat Vitae dit ooit had gedaan gejumpt tegen het front van Biervertier om hun gebied af te bakenen en dan rustig IM te edelen. Dit is dan ook vanuit Vitae gedaan met Struggle. Dit is inderdaad actie-reactie. MNIM heeft echter als reactie op de jump van Struggle pure cf's gepakt door bb's te edelen in het hoofdcluster van Struggle. Die dorpen lagen daar al maanden en MNIM heeft daar gewoon een bb tussen geedeld. Dit is geen actie-reactie, maar een lage zet van Seau. waaruit nog maar eens duidelijk wordt hoe weinig waarde ze gehecht hebben aan de bg.
 
Reactiescore
1.367
Dus je mag als bondgenoot stukken land 'claimen'? Dus als ik toendertijd wat dorpen tegen Vayne had aangeedeld van The night pharmacy, had hij niet achter die dorpen mogen edelen? :D:p Had ik dan toch maar moeten doen, had mij 50 dorpen opgeleverd. Dat doe je simpelweg niet. Digital love en Il burat hadden een lijn afgesproken, als je een beetje respect voor je bondgenoot hebt dan doe je dat.

Dus nee, ik vind jouw uitspraak nogal tegenstrijdig met alles wat Vitae beweerd. Namelijk dat het niet netjes is om al contact met andere stammen op te nemen zolang het bondgenootschap loopt e.d. dan zullen ze zelf ook wel in zien dat het niet netjes is om grote gebieden op te eisen door te jumpen, en dat terwijl het 'free' dorpen zijn. Seau noch Vitae had er moreel een claim op. Maar als jij het moreel geoorloofd vind om hele stukken op te eisen (waar je geen recht op hebt), waarmee je je bondgenoot direct vast legt, dan laat ik jou in de waan. Overigens is dit geen enkel verwijt naar Vitae, ik zou misschien hetzelfde hebben gedaan, maar had dan ook geaccepteerd dat daarop geanticipeerd word ;)

Overigens is het niet mijn intentie om oude koeien uit de sloot te halen, maar er waren wat mensen die er geen beeld van hadden en allerlei posts maakte dat er sprake was van clusterfucken in het orginele cluster en dat Struggle helemaal niet tot aan Seau jumpte maar tot de helft. Deze 'onwetende' kunnen aan de hand van het kaartje zien dat dat niet het geval was :)


Blijkbaar heeft Seau dus hetzelfde gedaan, weliswaar in op een andere manier, maar toch...

En blijkbaar zijn het geen "gratis" dorpen aangezien jolien nog altijd bestaat.

EN, volgens mij heeft hij geen gigantisch gebied geclaimed en heeft hij enkel een stuk gebied gepakt waar seau toch niet eerder zou komen.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Hoe kom jij bij Jolien lieve schat? Dit gaat over Horatius, een externe speler die op barbaar is gegaan :confused: Weet je uberhaupt wel waar Struggle en Mnim zich bevinden? Er is zeer duidelijk te zien dat er een gigantisch gebied geclaimd word, wel 50 vlakken van het vitae cluster vandaan. Je zult wel verkeerd gekeken hebben, want dat er ver van het cluster word afgeedeld staat als een paal boven water.

Nu kijk je wel extreem subjectief naar de situatie. Struggle heeft zijn gebied inderdaad afgebakend door te jumpen,

Gebied afgebakend, ik noem het claimen. Niets mis mee, maar vind je het dan raar dat Mnim hetzelfde doet, enkel net even wat later?

dit was echter nodig nadat dit meermaals door Seau. ook is gebeurd bij Biervertier. A Noble Cause en FierceFry hebben beide voordat Vitae dit ooit had gedaan gejumpt tegen het front van Biervertier om hun gebied af te bakenen en dan rustig IM te edelen. Dit is dan ook vanuit Vitae gedaan met Struggle. Dit is inderdaad actie-reactie.

MNIM heeft echter als reactie op de jump van Struggle pure cf's gepakt door bb's te edelen in het hoofdcluster van Struggle. Die dorpen lagen daar al maanden en MNIM heeft daar gewoon een bb tussen geedeld. Dit is geen actie-reactie, maar een lage zet van Seau. waaruit nog maar eens duidelijk wordt hoe weinig waarde ze gehecht hebben aan de bg.

De situatie tussen Biervertier en ANC en Fiercyfry maakt me even niets uit, met alle respect, zoiets zie ik los. Als Vayne, Frank underwood clusterfuckt, geeft dat mij geen vrijstelling om Digital love te clusterfucken, daar ben je het met mij eens nietwaar? Daarom hecht ik even niet zoveel waarde aan de vergelijking.

Je tweede alinea slaat slechts op één enkel dorp. Dat ene dorp bevind zich maar liefst 5,5 vlak weg van voormalig Horatius, waar het hier allemaal om gaat. Ja dat dorp bevind zich in het hoofdcluster, en mag clusterfucken genoemd worden. De andere dorpen (5) zijn correct verkregen, maar ook dat word afgekeurd.

Ik vind dat Vitae hier niet veel te klagen heeft, Struggle heeft door het ''afbakenen'' ookwel claimen, van het gebied zo een 50/70 dorpen behaald? Mnim en TGL niet eens een derde daarvan. Mnim heeft een behoorlijke hoeveelheid edels, hij had wel 40 10k barbaren kunnen edelen in de horatius zone (lees het afgebakende terrein van Struggle).

Bij de vorige discussie werd er een hel van gemaakt, maar het gaat werkelijk nergens over. Of mnim nou 3 correcte dorpen had geedeld (waar omheen geedeld zou zijn) of een barbaar pakte in Struggles cluster, maar liefst 6 vlakken van niemandsland af..?

E: Om het even visueel te maken:
Mijn claims, en de dorpsnotitie zijn recent overgenomen dorpen. De dorpen zonder notitie / gele claim kun je rekenen onder hoofdcluster. Het desbetreffende dorp is het bovenste paarse dorpje van My name is murder. In dit kaartje zie je de grootte van Struggles 'afbakening'. Hierin de groene zone als jump, de gele zone als later. Let op; tweede kaartje is een schets.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68570

Guest
Zeg hebben we niet al een Seau. - Vitae bitch topic? Ga dan aub ook even lekker daar op elkaar zitten kutten.










Oh en Danny, bedankt voor het kaartje ^^
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Modje verzet het maar (naar top/flop stammen of iets van dien aard), en bij mijn weten is dit een prima discussie, geen gekut.
 

DeletedUser51467

Guest
Gebied afgebakend, ik noem het claimen. Niets mis mee, maar vind je het dan raar dat Mnim hetzelfde doet, enkel net even wat later?
De situatie tussen Biervertier en ANC en Fiercyfry maakt me even niets uit, met alle respect, zoiets zie ik los. Als Vayne, Frank underwood clusterfuckt, geeft dat mij geen vrijstelling om Digital love te clusterfucken, daar ben je het met mij eens nietwaar? Daarom hecht ik even niet zoveel waarde aan de vergelijking.

Je tweede alinea slaat slechts op één enkel dorp. Dat ene dorp bevind zich maar liefst 5,5 vlak weg van voormalig Horatius, waar het hier allemaal om gaat. Ja dat dorp bevind zich in het hoofdcluster, en mag clusterfucken genoemd worden. De andere dorpen (5) zijn correct verkregen, maar ook dat word afgekeurd.

Ik vind dat Vitae hier niet veel te klagen heeft, Struggle heeft door het ''afbakenen'' ookwel claimen, van het gebied zo een 50/70 dorpen behaald? Mnim en TGL niet eens een derde daarvan. Mnim heeft een behoorlijke hoeveelheid edels, hij had wel 40 10k barbaren kunnen edelen in de horatius zone (lees het afgebakende terrein van Struggle).

Bij de vorige discussie werd er een hel van gemaakt, maar het gaat werkelijk nergens over. Of mnim nou 3 correcte dorpen had geedeld (waar omheen geedeld zou zijn) of een barbaar pakte in Struggles cluster, maar liefst 6 vlakken van niemandsland af..?

E: Om het even visueel te maken:
Mijn claims, en de dorpsnotitie zijn recent overgenomen dorpen. De dorpen zonder notitie / gele claim kun je rekenen onder hoofdcluster. Het desbetreffende dorp is het bovenste paarse dorpje van My name is murder. In dit kaartje zie je de grootte van Struggles 'afbakening'. Hierin de groene zone als jump, de gele zone als later. Let op; tweede kaartje is een schets.

Je begint over clusterfucken waar ik het eerst heb over jumpen. Die 2 zijn totaal niet te vergelijken natuurlijk doordat het ene immoreel spel is en het ander tactisch spel en de kantjes ervan aflopen. Ik vind dat beide situaties niet los van elkaar staan. Vitae heeft gezien hoe FierceFry en A Noble Cause Biervertier hebben blokgezet door te jumpen. Dit wou Struggle vermijden en heeft dan maar zelf het initiatief genomen om dan ook maar te jumpen, anders zou MNIM het wel hebben gedaan. Over het clusterfucken ben ik het eens, maar het gaat over jumpen, niet over clusterfucken.

Vitae heeft daar inderdaad niet veel te klagen, maar dat is hetzelfde bij Seau. met IM, dus je meet wel een beetje met twee maten, wat logisch is aangezien je lid bent van Seau.

Mijn tweede alinea gaat misschien maar over 1 dorp, geen idee of er eigenlijk nog meer zijn, heb alleszins kennis van 1 dorp. Dit is echter toch gewoon 1 dorp teveel. Je zegt zelf dat het clusterfucken is, maar toch is het dorp niet teruggegeven. Seau. heeft zijn bg dus gecf't, wat ik toch wel heel verwerpelijk vind. Jumpen is aan beide kanten gebeurd en is gewoon tactisch de andere spelers vastzetten, maar cf'en is gewoon immoreel spel en niet te verantwoorden als actie-reactie. Je begint dan maar over die andere 5 dorpen die zogezegd ook worden afgekeurd. Over die andere dorpen snap ik inderdaad beide kanten, zowel Seau. als Vitae. Hoewel de argumenten van Vitae in die kwestie toch iets meer doorwegen als je de situatie objectief hebt opgevolgd. Het gaat echter over die ene cf waar gewoon niets is aan gebeurd, wat ik totaal niet snap. Je bent het daar waarschijnlijk mee eens, maar begint dan maar over die andere dorpen om het onderwerp te veranderen naar een andere kwestie.

Je visualisatie toont nog maar eens duidelijk dat het een clusterfuck is, het heeft totaal geen aansluiting tot het cluster van MNIM en het is 360° omringd door oude dorpen van Struggle, onmogelijk dus om te ontkennen dat het geen clusterfuck is. Mijn vraag is dus waarom Seau. een clusterfuck heeft genomen bij zijn toenmalige bg?
 
Bovenaan