The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser73147

Guest
Hij mag toch iemand PM-en, uit dit gesprek leid ik af dat er een eerdere PM van Kong heeft plaats gevonden waarop hij reageert... Snap niet wat je hiermee duidelijk wilt maken, behalve dat jullie telkens op hetzelfde terug vallen....
 

DeletedUser3435

Guest
Wie gaat er de moeite nemen om te reageren op Biervertier zijn 'posts'? Of heeft iedereen hem op zijn blokeerlijst staan? :D Hahaha, prachtig. Reageer straks op jou Phenomenal, tot dan raad ik je aan een cursus begrijpend lezen te volgen zodat ik mezelf geen 5 keer moet herhalen.
 

DeletedUser62889

Guest
Wie gaat er de moeite nemen om te reageren op Biervertier zijn 'posts'? Of heeft iedereen hem op zijn blokeerlijst staan? :D Hahaha, prachtig. Reageer straks op jou Phenomenal, tot dan raad ik je aan een cursus begrijpend lezen te volgen zodat ik mezelf geen 5 keer moet herhalen.

Misschien zelf eerst even een cursusje dodgen volgen? :)
 

DeletedUser73147

Guest
Beetje jammer dat jij mij niet geblockt hebt..
Anders had je nu ook niet gereageerd op mijn post... :eek:
Daarnaast Flepox herhaal je, je inderdaad 5 of meerdere keren. Niet omdat de rest het niet kan lezen maar gewoon omdat je niets anders nuttigs te vertellen hebt, waardoor je steeds moet terugvallen op Jolien dit en Jolien dat & Onnuttige toevoegingen dit en onnuttige toevoegingen dat.
 

DeletedUser3435

Guest
Misschien zelf eerst even een cursusje dodgen volgen? :)
Geen problemen mee eigenlijk. Laten we ook erbij zeggen dat jij de laatste speler bent die mij op ook maar 'iets' moet wijzen IG. :D Hou jij het maar bij farmen en lege dorpjes edelen, dat is al moeilijk genoeg.
 

DeletedUser62889

Guest
Zijn clears die Jolien20 timed na mijn laatste edelclear. Wauw zeg, heeft niks te maken met opletten. :D Zoals ik al zei, ga jij maar weer lekker intern en farmen en eens hopen dat je ooit wat voorstelt. Dan mag je komen zeiken over 100-300ms dodges.

Ja maar, noobs kunnen toch helemaal niet timen? :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Ja maar, noobs kunnen toch helemaal niet timen? :rolleyes:
Hoezo niet? Jij kon toch ook timen? Snipen kon je niet echt degelijk maar iedereen kan toch wel een cleartje ergens achter timen? :D Wachten tot je klokje op die seconde klikt, waaaauw zeg. Wil je daar een prijsje voor kiddo?
 

DeletedUser62889

Guest
Hoezo niet? Jij kon toch ook timen? Snipen kon je niet echt degelijk maar iedereen kan toch wel een cleartje ergens achter timen? :D Wachten tot je klokje op die seconde klikt, waaaauw zeg. Wil je daar een prijsje voor kiddo?

:eek: Ik heb amper een snipe moeten zetten op W42, maar ik zal het je eens laten zien :D.
Maar ja als je zo goed was had je echt wel kunnen voorkomen dat je cleartjes eraan gingen hoor.
 

DeletedUser67517

Guest
:')
Volgens mij is het allemaal een beetje nieuw voor TBP :p Wat ik al eerder zei; definieer jij filosoferen en praten over koetjes en kalfjes als; besprekingen? Als de helft van onze leiding pas na het opzeggen van het bondgenootschap voor het eerst contact maakt met Rush.. hoe kun je dan al spreken van besprekingen. Daarbij klopt er wel meer informatie niet, er is geen bondgenootschap met Rush, en dat gaat er voorlopig niet komen. Er zou een samenwerking worden besproken, wat dat precies gaat inhouden word momenteel besproken. Startdatum daarvan zie je in het screentje van global knowledge - als je lui bent - die is namelijk enkele uren na het opzeggen van het bg.
Blijf het wel frappant vinden dat er eerst ten stelligste ontkend werd dat er gesprekken waren, om vervolgens te komen met een ''filosoferend'' gesprek.
Het begrip ''filosoferend'' gesprek is heel erg ruim en daarmee kan je alle kanten op. Ik heb ook nooit gezegd dat er een BG is tussen Rush en Seau. Of dat deze er zouden komen, wel heb ik me verontwaardiging geuit met het al bezig zijn met het front van Vitae terwijl de bondgenootschap nog gewoon stond. Had hem dan eerst opgezegd voordat je oriënterende (in jouw woorden filosoferende) gesprekken in gang zetten. Dat was vele male netter geweest.



Lees het bovenstaande, dat hij dat beweert maakt me geen ruk uit, ik ken zijn kwaliteiten niet en weet ook niet of hij bepaalde zaken wel correct interpreteert. Wat ik al zeg, het is geen valide bron, sowieso als hij beweerd dat er een bondgenootschap zou komen. Ik kan zo vanuit de skype chat en vanaf ons forum plukken dat we geen bondgenootschap hebben noch willen op de korte termijn. Tot zover jouw valide bron.
Dat hij dat beweert maakte mij wel wat uit. Lees wat ik hier boven gezegd heb. Maar nogmaals: Ik vind het moreel verwerpelijk om oriënterende gesprekken in gang te zetten mbt een latere aanval op je bondgenoot.
Ik ga dan ook niet de moraalridder uithangen, en het zal heus wel voordelen voor jullie hebben. Maar ik vind de verontwaardiging terecht. Maar ook enigszins verhelderend.

Wat het bluffen betreft, waarom zou ik hier over willen bluffen :p Ik weet precies hoe het zit, het gebeurde voor mijn neus, en mijn pp voorraad is zodanig schraal dat ik hem zou weggeven zonder een traantje weg te hoeven pinken.
Ik weet niet wat jouw achterliggende gedachte is om hier over te bluffen. Mocht ik die wel weten was ik natuurlijk gelijk ''all-in'' gegaan.
Ik haalde het enkel aan als vraagstelling waarom ik jouw mening zwaarder moet tellen dan de bewijslast van TBP en IM.



Ooit van polsen gehoord? Als ik aan het filosoferen zou zijn met een vitae leider, en er komt toevallig boven of het niet geweldig zou zijn als Il burattinaio en ANC bij Vitae zouden komen. Zou ik ook even vragen aan co's en buren of ze dat wat vinden. Dat is polsen, niets concreets
.
Als je aan het polsen ben, dan ben je niet aan het filosoferen.
Met polsen stap je een gesprek in met een doel, namelijk het doel een gelijkmatige partner te vinden met een soortgelijke visie. Met filosoferen ben je louter bezig met het denken over een toekomstideaal voor de wereld (dit geval je stam) ongeacht de visie van je gesprekspartner.



Boxem (ook spelende op Ichronic) is een leidinggevend persoon, AF account Ichronic (Erik) is dat niet / in mindere maten.
Hoorde ik net inderdaad, ben nog steeds van mening dat iemand op een leidingsaccount dicht bij het vuur staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Dit
fa71b6b9b98f991768ffa53bef8f6f07.png


Gewoon even een vriendelijk verzoekje ermee te stoppen. Bvd.

Nergens een dreigende ondertoon in te vinden, een doodnormale verklaring waar ik uitleg waarom ik bepaalde berichten van Infected nog niet wil delen. Mocht er ooit ergens sprake zijn van een dreigende ondertoon of een dreigement vanuit Vitae is Seau op dit moment niet in de positie om een ander daarvoor te veroordelen.

Wie gaat er de moeite nemen om te reageren op Biervertier zijn 'posts'? Of heeft iedereen hem op zijn blokeerlijst staan? :D Hahaha, prachtig. Reageer straks op jou Phenomenal, tot dan raad ik je aan een cursus begrijpend lezen te volgen zodat ik mezelf geen 5 keer moet herhalen.

Voor de zoveelste x posten dat er afspraken zijn tussen Vitae en Jolien zal geen zin hebben, dat is basically wat er nu gebeurd. Jolien heeft zijn eigen keuzes.

Zijn clears die Jolien20 timed na mijn laatste edelclear. Wauw zeg, heeft niks te maken met opletten. :D Zoals ik al zei, ga jij maar weer lekker intern en farmen en eens hopen dat je ooit wat voorstelt. Dan mag je komen zeiken over 100-300ms dodges.

Jolien was toch een nub? :) kon niet snipen, kon niet timen, zou een waardeloze deffer zijn. Ik kan me die afbrander richting Jolien nog wel herinneren, en ik denk menige met mij. Dit mag overigens dan misschien wel een backtime op een edelclear zijn, er zijn nog veel meer van dit soort rapportjes die Jolien heeft laten zien wat geen backtime op een edelclear is, de muur uppen van 30 minuten naar level 17 om hem vervolgens met 1 aanval weer naar level 10 te laten dalen is. Misschien handiger om voortaan je pp te sparen voor dergelijke dingen en die aanval op dat moment te dodgen, gezien het nu en pp en def kost. Ik had trouwens verwacht van een oldschool speler dat hij geen gebruik zou maken van new gen opties, of heb je je standaarden ineens verlaagt en ben je nu deel van die new gen gezien je de new gen opties gebruikt?
 

DeletedUser3435

Guest
:eek: Ik heb amper een snipe moeten zetten op W42, maar ik zal het je eens laten zien :D.
Maar ja als je zo goed was had je echt wel kunnen voorkomen dat je cleartjes eraan gingen hoor.
Zoals ik al tien keer gezegd heb op dit AF, deed je nooit een snipe of wat dan ook. Buiten farmen kan jij effectief niks. Gelukkig heb je tijd teveel, staat je enorm drukke sociale leven dat toe. :D Nee, op zo weinig ms dodgen begin ik niet eens niet meer aan. Jij weet waarschijnlijk nog niet eens 'hoe', dus ga aub weer lekker verder met blind te farmen en internen voor je jezelf hopeloos belachelijk maakt.

Zal je het eens laten zien? Haha, je zou eens mogen laten zien dat je ook maar iets meer bent dan een verschrikkelijk slechte speler die ofwel een account moet overnemen ofwel ergens farmsletje mag komen spelen, dat mag je mij ooit eens laten zien. Dan slik ik al mijn woorden in, we weten beiden dat dat nooit gaat gebeuren.
Jolien was toch een nub? :) kon niet snipen, kon niet timen, zou een waardeloze deffer zijn. Ik kan me die afbrander richting Jolien nog wel herinneren, en ik denk menige met mij. Dit mag overigens dan misschien wel een backtime op een edelclear zijn, er zijn nog veel meer van dit soort rapportjes die Jolien heeft laten zien wat geen backtime op een edelclear is, de muur uppen van 30 minuten naar level 17 om hem vervolgens met 1 aanval weer naar level 10 te laten dalen is. Misschien handiger om voortaan je pp te sparen voor dergelijke dingen en die aanval op dat moment te dodgen, gezien het nu en pp en def kost. Ik had trouwens verwacht van een oldschool speler dat hij geen gebruik zou maken van new gen opties, of heb je je standaarden ineens verlaagt en ben je nu deel van die new gen gezien je de new gen opties gebruikt?
Jolien is niet alleen een noob, hij bereikt 'bijna' de afgrond wat je als speler kan bereiken. Erger dan een noobs zelfs. Die dorpjes afbreken en met Vitae samen gaan huichelen omdat de grote stoute Seau. hem niet in de stam liet en ging aanvallen. Wie doet nu zoiets :( Jolien sniped effectief bijna nooit, kan alleen zo lang blijven liggen doordat, voor de vijfhonderste keer immorele jongen, Vitae het zo laf speelt. Hij blocked zowaar alles, alleen heeft hij niks meer om te blocken als je met edelclears blijft werken. Je beseft dat hij bijna 90 dorpen in de min staat? Oh wauw, wat is Jolien goed zeg. Die zin over die PP slaat nergens op, herformuleer hem eens, poging 2.. Kom op.

Die PP staat er voor een reden trouwens hoor, zeker als je zoveel PP hebt, ik gun Jolien niks. Net zoals hij dat, op een tienmaal zo zielige manier, ook niet doet. We zullen de discussie over newgen of oldskool maar niet aangaan hé lieve jongen, daar kan jij niet echt over meepraten aangezien jij 'de' farmbitch van W42 bent haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62889

Guest
Zoals ik al tien keer gezegd heb op dit AF, deed je nooit een snipe of wat dan ook. Buiten farmen kan jij effectief niks. Gelukkig heb je tijd teveel, staat je enorm drukke sociale leven dat toe. :D Nee, op zo weinig ms dodgen begin ik niet eens niet meer aan. Jij weet waarschijnlijk nog niet eens 'hoe', dus ga aub weer lekker verder met blind te farmen en internen voor je jezelf hopeloos belachelijk maakt.

Zal je het eens laten zien? Haha, je zou eens mogen laten zien dat je ook maar iets meer bent dan een verschrikkelijk slechte speler die ofwel een account moet overnemen ofwel ergens farmsletje mag komen spelen, dat mag je mij ooit eens laten zien. Dan slik ik al mijn woorden in, we weten beiden dat dat nooit gaat gebeuren.

Haha wat een grap. Mijn sociale leven is prima hoor :D. Typerend dat je keer op keer dat slappe , tevens zelfbedachte, verzinsel moet gebruiken om met mij in discussie te kunnen. Meer kan je niet zeggen, meer weet je ook niet te zeggen.

Dodgen is trouwens niet eens de enige mogelijkheid om dat te voorkomen hoor. Zou jij toch moeten weten.

Wel frappant, bovendien, dat je sinds kort het woord ''farmsletje'' maar al te graag in de mond neemt aangezien jij degene was die vond dat er altijd veel gefarmd moest worden.

Daarnaast stuurt Jolien (bijna) elke dag wel wat snipe-screentjes door hoor, dus wat je nu zegt is klinklare onzin.
 

DeletedUser3435

Guest
Haha wat een grap. Mijn sociale leven is prima hoor :D. Typerend dat je keer op keer dat slappe , tevens zelfbedachte, verzinsel moet gebruiken om met mij in discussie te kunnen. Meer kan je niet zeggen, meer weet je ook niet te zeggen.

Dodgen is trouwens niet eens de enige mogelijkheid om dat te voorkomen hoor. Zou jij toch moeten weten.

Wel frappant, bovendien, dat je sinds kort het woord ''farmsletje'' maar al te graag in de mond neemt aangezien jij degene was die vond dat er altijd veel gefarmd moest worden.
Ja dat is sowieso geweldig, net zoals Smeagol zoveel plezier heeft in LOTR. Er valt over jou als TW-speler ook gewoon niet meer te zeggen? :D Wat wil je dan dat ik zeg? Dat je goed bent in iets wat je nooit doet? Dat je een geweldige speler bent omdat je zoals nu een account overneemt dat al lang gevormd is en waar je in principe niks op doet buiten wat farmen en internen?

In dit geval was dodgen wel de enigste optie. Sinds kort? Voor dat ik jou van de straat plukte als rasnoobje, was iedereen nog tegen het massafarmen en ben ik het ook altijd geweest. Ja inderdaad, van mij moet er continu gefarmed worden, daarom dat ik het zelf zoveel doe. Ik was de laatste tijd gewoon al blij als jij overal vanaf bleef en het mij gewoon liet doen, anders ging er wel weer iets fout.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ach Jasey, laat het dan binnen 2 weken zien IG dat hij een noobje is.
 

DeletedUser69813

Guest
Hoorde ik net inderdaad, ben nog steeds van mening dat iemand op een leidingsaccount dicht bij het vuur staat.

Nou helemaal fijn dat jij dat vind. Ik deel die mening niet in ieder geval. Ik hoef niek niet bij al zn leiderstaken het handje vast te houden. Zolang hij geen stabs beraamd, vind ik het wel prima. Speel inmiddels al zo'n 3 werelden met hem samen op het iChronic account, dus ik ken hem toch wel beter dan ieder ander hier, en weet toch wel wat er in zn kop rondgaat.

Owja, nou ik het toch over niek heb, heeft ie hier 2 pagina's terug aangeboden alle vragen eerlijk te beantwoorden. Dit wordt echter genegeerd. Wat kan ik hieruit concluderen? Vitae wil zn eigen conclusies formuleren die hun goed uitkomen, geilt op het moment teveel op het zwart willen maken van Seau. Of lezen er als blinde ezels overheen, pick one.


Hmmm, W39, laat ik me daar dan ook eens in gaan verdiepen dan, altijd interresant om te zien wat er in het hoofd van de opponentie rondgaat, hoe zij hun zaakjes regelen, hoe hun morele normen en waarden echt zijn, etc.
Toch tijd teveel.
 

DeletedUser62889

Guest
Ja dat is sowieso geweldig, net zoals Smeagol zoveel plezier heeft in LOTR. Er valt over jou als TW-speler ook gewoon niet meer te zeggen? :D Wat wil je dan dat ik zeg? Dat je goed bent in iets wat je nooit doet? Dat je een geweldige speler bent omdat je zoals nu een account overneemt dat al lang gevormd is en waar je in principe niks op doet buiten wat farmen en internen?

In dit geval was dodgen wel de enigste optie. Sinds kort? Voor dat ik jou van de straat plukte als rasnoobje, was iedereen nog tegen het massafarmen en ben ik het ook altijd geweest. Ja inderdaad, van mij moet er continu gefarmed worden, daarom dat ik het zelf zoveel doe. Ik was de laatste tijd gewoon al blij als jij overal vanaf bleef en het mij gewoon liet doen, anders ging er wel weer iets fout.

Zoveel hypocrisie in één post :rolleyes:
 
Bovenaan