The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser73696

Guest
Goed, ik zal even op jou flikkerige nederige toon terug antwoorden aangezien je blijkbaar het intelligentie niveau hebt van een gemiddelde derderangs putjesschepper die zich voordoet als hoteleigenaar. Heb je uberhaupt ook maar enige moeite gedaan om dat wat ik heb getypt te lezen en te begrijpen, of haakte je bij het eerste woord wat je niet kende (lees het eerste woord) af en dacht je dat de beste manier van reageren was door me te bestempelen als een persoon met een hypocriete kop. Ik gok namelijk op het tweede.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat het verboden is om te praten met stammen buiten je eigen bg, zeker als het gaat om socializen. Wat echter is gebleken, wat je had gesnapt als je IQ iets hoger lag als die van een gemiddelde aap, is dat de pm's/skypeberichten die tot onzer handen zijn gekomen niet overkwamen als pure koetjes en kalfjes praat. Nu keur ik dit (zijnde de berichten die niet over koetjes en kalfjes gingen, toelichting nodig omdat laagintilligente mensen dit fout op kunnen vatten) af, dit wil niet zeggen dat ik dit verbied. Wel ben ik van mening dat wij dan ook vrij zijn om dit op het AF te plaatsen en vind ik het dan erg zwak dat er mensen zijn die zich dan niet verantwoordelijk durven te tonen.

Verder aanhakend op het feit dat je altijd bent blijven aanvallen op Rush, ja jullie hebben je aanvallen op IM afgemaakt, en verder zijn er nog dorpen gepakt van magnus, maar zoals al eerder werd geplaatst in dit topic door een collega van je zijn deze dorpen gewoon afgestaan ;)

Maar goed, wat moet ik ook verwachten van een asociale AF-poster als jij, die zich aftrekt op een scheldwoordenboek genaamd "de dikke van Mike".

Ik voel me zeer vereed dat je op me wilt lijken, mensen noemen me wel vaker een held of boegbeeld. Ook grappig dat jij weer prive moet beledigen, want meer kan je nit opbrengen. Had ook niet veel anders verwacht door iemand die probeert te posten over poep, dan kom je sowieso al minder sterk naar voren. Je eerste stukje wil je al overtuigend lijken, maar propaganda is niet voor jou weggelegd jochie, laat dat maar aan de grotere jongens over.

Om verder inhoudelijk op je post in te gaan, ik heb inderdaad gewoon je post gelezen en beantwoord. Ik snap dat het lastig wordt als ik geen Jip en Janneke taal gebruik, vitalise haakt al snel af als je tegen hem praat bijvoorbeeld. Kijk, je moet is proberen, tijdens het roddelen en thee drinken met Sven, alle berichten te lezen in een conversatie. Je doet je roze brilletje af, leest alle berichten en komt er uiteindelijk achter dat je jezelf compleet voor gek zet op het Algemeen Forum. Aangezien er in der conversatie meerdere berichten staan omtrent het feit dat hij aan het deffen is tegen Seau. Er is meerdere malen aangetoond dat Seau meer ODA heeft behaald dan Vitae. Het is dus wel degelijk aangetoond dat seau heeft gevochten voor de Rush dorpjes. Ik snap dat jij jezelf er graag onderuit wilt lullen, maar dat gaat niet gebeuren mannetje.

Leuk dat je alleen maar probeert stoer over te komen, maar je post eigenlijk niks zegt. Eigenlijk net zoveel als Vitae voor Seau heeft betekend. Als Seau er niet was, waren er misschien nog 2/3 Vitae accounts minder, zou de rest nog de motivatie kunnen opbrengen dan? Dan was het misschien Seau vs WAO VS Rush geworden. Als Vitae er niet was, hadden we niet zo veel gejank van Sven en de rest van de Vitae noobjes op het AF, voor de rest zie ik niet echt bijzonderheden. Dus eigenlijk heeft Vitae nog niet echt veel voorgesteld en niets voor Seau betekend. Terwijl jullie Seau hard naaien met Jolien en wij altijd netjes hebben gespeeld. Wilde je dat soms graag even allemaal op het Forum zetten voor de toekomstige recruits? Goed verhaal! Ik ben benieuwd of zelfs Woutertje met zijn roze Vitae bril het nog eens met jullie kan zijn, zeker iemand als hem schat ik vele malen slimmer. Alleen ik denk dat hij weer gevlogen is!

Verder is mij nog steeds een raadsel, hoe komen jullie aan de gehele PM conversatie? ANC kan hem niet gestuurd hebben, hadden jullie toevallig gesprekken met Rush over een toekomstige NAP of BG :rolleyes:
 
Reactiescore
1.167
Ja alles 'sarcasme' noemen is jezelf er wel heel makkelijk uitpraten he :eek:

Die logjes hebben dus ook totaal niks te maken met de conversatie die Sven post he? Klaarblijkelijk zie je dat niet echt in.. Snap dus ook niet helemaal waarom je dat erbij haalt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74452

Guest
Ja alles 'sarcasme' noemen is jezelf er wel heel makkelijk uitpraten he :eek:

Hmm ja, ik ging serieus met hem naar de McDo, dit was totaal geen sarcamse :eek:.

e12e4ea8e8f00b0838de106e66d5db9f.png


Die logjes hebben dus ook totaal niks te maken met de conversatie die Sven post he? Klaarblijkelijk zie je dat niet echt in.. Snap dus ook niet helemaal waarom je dat erbij haalt ;)

Nee, deze was misschien enkele minuten later in het gesprek. Dat laat de gedachtenlijn van het sarcasme wel zien.
Of kan jij ook al geen sarcasme begrijpen? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Nee, deze was misschien enkele minuten later in het gesprek. Dat laat de gedachtenlijn van het sarcasme wel zien.
Of kan jij ook al geen sarcasme begrijpen? :eek:

241ce5f2a64a8001d71def0031036b81.png

27e978eeb6dceb0154cb004ff2e18503.png

Uhu.. scheelt ook geen paar dagen ofzo. Kom maar gewoon niet met dat soort onzin 'weerleggingen' naar het AF, want dat sarcasme noemen slaat natuurlijk nergens op he..
 

DeletedUser74452

Guest
241ce5f2a64a8001d71def0031036b81.png

27e978eeb6dceb0154cb004ff2e18503.png

Uhu.. scheelt ook geen paar dagen ofzo. Kom maar gewoon niet met dat soort onzin 'weerleggingen' naar het AF, want dat sarcasme noemen slaat natuurlijk nergens op he..

Klopt volledig, deze was ook zéér serieus.

33e25a5346eca2f678e60b9727dd8b7b.png
 
Reactiescore
1.167
Goh, haal je het weer uit de context. Prima gedaan Kong. Wederom haal je weer een logje erbij wat geen betrekking heeft tot het gene wat Sven aankaartte.
 

DeletedUser74452

Guest
Goh, haal je het weer uit de context. Prima gedaan Kong. Wederom haal je weer een logje erbij wat geen betrekking heeft tot het gene wat Sven aankaartte.

Oh nee? Wacht, volgens mij heb ik al meermaals verklaard dat geheel de pm sarcastisch was. Wat ik nu meermaals heb aangekaart door deze logjes. Bedankt dat jullie zo vriendelijk zijn om pm's die ik geschreven heb uit de context te rukken.
 
Reactiescore
1.167
De sarcasme in de logjes die jij toont zijn inderdaad sarcastisch, dat zie ik heus wel. Maar in diegene die ik en Sven postten zit echt geen greintje sarcasme..
 

DeletedUser73696

Guest
Ja alles 'sarcasme' noemen is jezelf er wel heel makkelijk uitpraten he :eek:

Die logjes hebben dus ook totaal niks te maken met de conversatie die Sven post he? Klaarblijkelijk zie je dat niet echt in.. Snap dus ook niet helemaal waarom je dat erbij haalt ;)

Waarom reageer me alleen op Kong?
 
Reactiescore
7.942
Wel mooi dat die PM met Infected Mushroom aantoont dat er geen sprake is geweest van een intern, terwijl dat in eerste instantie wel jullie bewering was.

Indeed, nu die beschuldigingen weerlegd zijn beginnen ze snel over andere dingen te zeiken. Wat overigens ook bullshit is, alles om maar iets te vinden waar ze Seau op kunnen pakken.

@Sven, ik zou het op prijs stellen als je stopt met pms naar mijn leden te sturen met daarin een dreigende ondertoon. Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser73657

Guest
Hebben we al excuses gehad voor de valse beschuldigingen? :eek:

Of waren die sarcastisch?
 
Reactiescore
1.167
Waarom reageer me alleen op Kong?

Hahah, hoe ironisch ben jij dan?
Ten eerste, waar moet ik verder op reageren? En ten tweede heb ik al 5 keer iets aan jouw gevraagd, waar je dus ook geen antwoord/reactie opgaf.
 
Reactiescore
111
Hallo, volgens mij heeft Vitae gelijk

Doei :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Naar mijn weten behoort TBP ook tot de (mede-)leiding van rush (afgaande op de stamprofiel tekst). Daarop afgaande zouden deze pm's dus wel degelijk waarde hebben, aangezien hij dan daadwerkelijk betrokken is bij de situatie. Waarom zou hij liegen over het feit dat er rond 15.10 al besprekingen waren?

:')
Volgens mij is het allemaal een beetje nieuw voor TBP :p Wat ik al eerder zei; definieer jij filosoferen en praten over koetjes en kalfjes als; besprekingen? Als de helft van onze leiding pas na het opzeggen van het bondgenootschap voor het eerst contact maakt met Rush.. hoe kun je dan al spreken van besprekingen. Daarbij klopt er wel meer informatie niet, er is geen bondgenootschap met Rush, en dat gaat er voorlopig niet komen. Er zou een samenwerking worden besproken, wat dat precies gaat inhouden word momenteel besproken. Startdatum daarvan zie je in het screentje van global knowledge - als je lui bent - die is namelijk enkele uren na het opzeggen van het bg.

Je verhaal wordt al anders. Nogmaals een leider van Rush is een valide bron.
Je durft je handen er voor in het vuur te steken en je pp voorraad er om te wedden dat je het bij het rechte eind had? Volgens mij had je niet heel lang geleden toegegeven soms wel eens te bluffen op het AF. Wie zegt dat je dat hier ook niet doet. Dus waarom zou ik dit als waarheid nemen.
Daarnaast zeg je het zelf al

Lees het bovenstaande, dat hij dat beweert maakt me geen ruk uit, ik ken zijn kwaliteiten niet en weet ook niet of hij bepaalde zaken wel correct interpreteert. Wat ik al zeg, het is geen valide bron, sowieso als hij beweerd dat er een bondgenootschap zou komen. Ik kan zo vanuit de skype chat en vanaf ons forum plukken dat we geen bondgenootschap hebben noch willen op de korte termijn. Tot zover jouw valide bron.

Wat het bluffen betreft, waarom zou ik hier over willen bluffen :p Ik weet precies hoe het zit, het gebeurde voor mijn neus, en mijn pp voorraad is zodanig schraal dat ik hem zou weggeven zonder een traantje weg te hoeven pinken.

Wat moeten mensen in hemelsnaam opvangen wanneer er nooit geen gesprekken geweest zijn tussen Seau en Rush?
Informeel filosoferen? Er werd niet zo heel veel posts geleden nog beweerd dat er geen gesprekken geweest waren. Er was zelfs een screentje dat er pas sinds Zaterdag een groepsgesprek was. Wat is daar de meerwaarde van dan.

Ooit van polsen gehoord? Als ik aan het filosoferen zou zijn met een vitae leider, en er komt toevallig boven of het niet geweldig zou zijn als Il burattinaio en ANC bij Vitae zouden komen. Zou ik ook even vragen aan co's en buren of ze dat wat vinden. Dat is polsen, niets concreets.

Jij bent toch leiding van Seau? In dat geval weet je de antwoorden op deze vragen heus wel. Anders moet je even op je skype/PM terug scrollen naar 05-10 t/m 12-10. Dan weet je dat daar gesproken is tussen Sebas (TBP) en de leiding Seau. Mocht je het willen plaats ik vanavond een screentje daarvan.
Wat is de reden dat je je van de domme houd?

Boxem (ook spelende op Ichronic) is een leidinggevend persoon, AF account Ichronic (Erik) is dat niet / in mindere maten.
 
Reactiescore
3.457
Hebben we al excuses gehad voor de valse beschuldigingen? :eek:

Of waren die sarcastisch?

Was echt waar,heb ik van vrienden van vroeger,die zijn 100% betrouwbaar;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73657

Guest
Was echt waar,heb ik van vrienden van vroeger,die zijn 100% betrouwbaar;)

Zij dachten mss dat het echt waar was, was het niet ;) Hij heeft gewoon gedeft , heeft zich zelfs ziek gemeld op zijn werk om te kunnen deffen:confused:
 

DeletedUser73147

Guest
Hebben we al excuses gehad voor de valse beschuldigingen? :eek:

Of waren die sarcastisch?

Over dat Vitae de vv van Jolien niet had? En er ook nooit ge-vvd is door Vitae? En dat er nooit Deff heen gestuurd is vanaf Vitae naar Jolien? Moet seau daarvoor de excuses aanbieden voor de valse beschuldigingen waarin ze nog steeds geloven? Of waren deze sarcastisch? Ik weet het niet meer hoor.
 

DeletedUser76215

Guest
Nu dit topic 11 paginas ver is wil ik Pheno wel even prijzen voor hou hij dit allemaal aangepakt heeft.

Even wat 'bewijs' leveren dat helemaal niets bewijst & dan zelf vermelden dat zij niemand beschuldigen van stabben. Dit laten ze doen door het stel stomkoppen die perfect doen wat Pheno verwachtte, namelijk de propaganda tegen Seau voeren ipv Vitae zelf.
Iedere lezer weet dat de harde kern posters van w42 op gegeven feiten springen zoals wilde beesten en allerlei zaken in het rond beginnen schreeuwen zonder enige vorm van echt bewijs(ja ik kijk naar jou Ennio, ...)

Na 11 pagina's lang heb ik nog steeds geen enkel hard bewijs gezien van deze beschuldigingen en dat betekent dat het nu wel welletjes geweest is. Black Puma is de kerel die het bewijs aan Vitae gaf, maar hem zieje hier natuurlijk niet. Het hard maken van bewijs wordt er niet gedaan. Hierdoor heb ik maar het even gevraagd aan Black Puma hoe het nu werkelijk in elkaar zit.

tCfsxjX.png


Oke ja ik zie jullie anti-Seau'ers al komen met gezegden zoals : "Het elkaar helpen van elkaar op het AF zit blijkbaar al in de BG" en "hij zegt dit gewoon om jullie te helpen". Al deze gezegden komen uit de gedachtegang dat BG's elkaar helpen. Maar hoe zit het dan met die eerste pm's van Black Puma? De gezegden die daar gescreenshot zijn schaden Seau juist(Waar of niet). Mocht er een BG geweest zijn, zouden zulke zaken niet gezegd geweest zijn. Het is één van de simpelste pogingen om modder te gooien... Iedereen met een beetje verstand ziet er zo door maar spijtig genoeg zijn er velen blind hier.

Mochten jullie toch nog steeds zeggen dat dit van Black Puma leugens zijn om 'seau te redden', weet dan dat jullie hypocrieten zijn.

Graag wil ik Pheno nog eens in de verf zetten voor het perfect inschatten van de reacties van velen op dit forum en het uitlokken van de juiste reacties(propaganda). Natuurlijk kon dit niet gebeuren zonder die hoop blinde ezels, bij deze, jullie staan ook in de verf!
 

DeletedUser68252

Guest
Seau heeft niks verkeerd gedaan. Alles wat we aanleveren als bewijs zit je over te zeiken dat het wel eens nep kan zijn. Overigens hoef ik jouw begrip niet, mijn stam, mijn leden weten hoe de zaken lopen en weten waar wij als leiding ons mee bezig houden. Dat is wat mijn interesses heeft, en niet jou te hoeven overtuigen hoe dingen liepen. Want alles wat we zeggen, alles wat we aanleveren zal nooit in jouw straatje passen. Seau. Is het kwaad, alles wat ze zeggen is kwaad en wij als Vitae hebben een halo ring boven ons hoofd hangen.

Er is nergens verwoord dat jullie bewijzen nep zijn. Je legt hier mensen woorden in de mond die niet gezegd zijn om er zo je eigen voordeel mee te doen. Je hebt reeds 1 'bewijs' getoond en dat is dat er een skype gesprek gestart is tussen Rush & Seau, zoals ik al eerder verwoord heb toont dat niks aan en ontkracht dat de uitspraken van Rush leider The Black Puma niet. Dat gesprek kan net zo goed als schijn opgestart zijn, er kunnen al eerdere gesprekken geweest zijn en ja er zijn eerdere gesprekken geweest, iets wat alleen al duidelijk word aan het allereerste bewijs dat er gepost is door Vitae.

Je W30 verhaal staat er al op zie ik

Zoals al verwoord mede door een andere W30 speler stond dat verhaal direct al vol met fouten en is er nooit een afspraak voor +/- over geheimen geweest, iets wat reeds is aangetoond door de officiële afspraak te tonen . ;)

Apart hé? Aan dezelfde zijde.. Dus dat jullie aan de ene kant afspraken maken met Jolien20 en aan de andere kant Seau. maar als een malle moet bashen is geen bondgenootschap. Dat is, zoals ik al zo vaak gezegd heb, een parasiet. Moreel verwerpelijk, zielig, etc etc. Dat iedereen Jolien nu ook in zijn lijstjes moet zetten als 'meest onderschatte speler', onterecht, ligt puur aan jullie. Het account verliest massaal veel troepen en dorpen maar het kan alles aan het noorden leeglaten omdat ze toch weet hoe Vitae het daar gaat aanpakken. Door onze 'bondgenoot' kunnen wij alle troepen van jullie dorpen clearen en dorpjes edelen van 3-5k groot omdat Jolien zo een laf klein kind is dat alles gaat zitten afbreken. We hebben account manager natuurlijk tegenwoordig, niks aan het handje maar je snapt het punt wel. Daarbuiten vallen de verliezen van Jolien niet op omdat ze bij jullie allemaal kleine spelers aan het edelen is. Dat simpele mensen zoals jij en Vetrix blijven komen met het argument 'moeten wij dan gratis dorpen laten liggen?' is gewoon verschrikkelijk. Recruit Jolien dan gewoon, kan ik nog tenminste ergens eens om lachen en heb je tenminste de ballen om er voor uit te komen dat je een lafaard bent.

Ja dat hadden jullie moeten doen en nee jullie hadden niet met een 'verdelingsplan' naar Seau moeten komen. Jullie hadden als zogenaamde topstam, zo zien jullie jezelf toch, samen met je bondgenoot zo een tegenstander binnen een week plat gelegd. Dat is de voornaamste reden dat ik die overeenkomst nooit zou willen, een gebrek aan respect en het parasiteren op je bondgenoot boven je samenwerking zet. Typisch iets voor jou, al vind ik het dan wel geniaal dat je leden over morele waarden komen zeiken op het AF en zoiets als dit dan zelfs nog gaan verdedigen. Vetrix neemt ook zo graag in de mond dat Seau. onzeker is.. Vitae is onzeker, verschrikkelijk onzeker zelfs. Jullie nemen spelers zoals Essential Values aan bij gebrek aan beter, Cheatz en nog een paar als accounts. Jullie springen op de mogelijkheid om gratis dorpen aan het Seau. front te krijgen in plaats van eervol te spelen en je bondgenoot bij te staan.

Bij het lezen van je 1e zin kan je hele theorie alweer de vuilnisbak in. Elke beweging die Jolien gemaakt heeft zijn zijn eigen keuzes geweest. Er is geen enkele afspraak gemaakt met Jolien. Je valt net zoals ik al eerder verwoorde terug in het straatje van Mike van de afgelopen weken waarin hij ook enorm veel beschuldigingen uitte richting andere zonder er enig bewijs voor mee te leveren.

Wel mooi dat die PM met Infected Mushroom aantoont dat er geen sprake is geweest van een intern, terwijl dat in eerste instantie wel jullie bewering was.

Het toont niet aan dat er geen sprake is geweest van een intern, het toont aan dat er tot op dit datum geen sprake is geweest van een intern. Huge difference. De berichten zijn van 7 Oktober waar de Bg zoals reeds duidelijk werd uit onze main post pas bevestigd zijn op de 11e en het de 26e allemaal zeker rond was. Ook na deze data's zijn er loads met dorpen overgenomen van Infected.


Wat is dit nou voor idiote post man. Ik denk dat jij, Vetrix en Sven een leuk avondje zouden hebben, als jullie is op vrijdag afspreken. Jullie komen inderdaad met allemaal mooie berichten over BG's maar diezelfde spelers geven ook aan dat er geen BG is / was.

The black puma nog nergens gezien op het algemeen forum, verder natuurlijk erg makkelijk om aan te geven en te zeggen dat er geen Bg is / was waar de conversaties die gevoerd zijn vanuit een erkent Rush leider anders aantonen.

Verder vind ik het zo grappig dat jullie blijven hameren op het feit dat er met Rush is gepraat. Ja tuurlijk is er wel is met Rush gepraat, beetje socializen hoe het met hun gaat en wat de toekomst plannen zijn. Moeten wij een muur om ons heen bouwen en mogen wij met niemand anders meer communiceren dan Vitae? Wat ben heb je toch een hypocriete debielen in Vitae. Wij hebben Vitae ondersteunt, omdat sommige accounts anders gingen vallen tegen Rush, volgensmij is er zelfs VV gedraaid. Is er uberhaupt ooit wat gedaan door Vitae voor Seau, nee.

Het is niet gebleven bij een onschuldig gesprek met Rush wat gezien kan worden als socializen, wederom terug wijzende naar de conversatie. Het overige heeft verder geen betrekking op de discussie.

Ik zie goede mogelijkheden met Rush, bedankt voor de tips die jullie allemaal geven! Verder is het wel erg hypocriet, aangezien er vanuit Vitae waarschijnlijk, naar verhalen, ook gepraat is met |WAO|. Dus kom nou niet met je hypocriete kop en flikker gewoon lekker weer op.

Naar verhalen, je maakt zelf al duidelijk dat je er dus geen kennis van hebt en bestempeld ons zonder die kennis als hypocriet. Wederom een loze beschuldiging welke je zelf al indirect ontkracht.

En dan maar blijven volhouden dat de spelers van +/- bij de beste AF'ers hoorde, me reet Sven.

Weer iets wat je uit je duim gezogen hebt? Nooit gezegd dat de spelers van +/- tot de beste Af'ers hoorde, dat zou immers betekenen dat iedere poster uit +/- een uitermate goede poster was. Diedisback, iedere W30'er weet dan al dat ik genoeg gezegd heb. :D

Er zijn mensen die dingen tegen Vitae zeggen, en beweren dat ze noob zijn --> ze stabben! :eek:

Loze beschuldiging nummer 1, never said that.

Er zijn mensen die jou aanwijzen voor dingen die je hebt gedaan die niet koosjer zijn --> kijk naar je verleden, ik mag je niet, je stabt! :eek:

Loze beschuldiging nummer 2, never said that.

Er zijn sarcastische pm's --> ik begrijp sarcasme niet, jij stabt! :eek:

Loze beschuldiging nummer 3, never said that.

Mike 3.0? :)



Allereerst wil ik dit starten met een vraag, heb je heel het topic überhaupt gelezen voordat dit weer een kortzichtige conclusie is op basis van enkel het lezen van de hoofdpost.


Indeed, nu die beschuldigingen weerlegd zijn beginnen ze snel over andere dingen te zeiken. Wat overigens ook bullshit is, alles om maar iets te vinden waar ze Seau op kunnen pakken.

Welke beschuldigingen zijn er reeds met hard bewijs weerlegt tot op het moment van jou post. Misschien kun je er nog eens een post aan wijden waarin je uitlegt wat er precies ontkracht is en welke bewijzen hiervoor zijn aangedragen.

@Sven, ik zou het op prijs stellen als je stopt met pms naar mijn leden te sturen met daarin een dreigende ondertoon. Bij voorbaat dank.

Benieuwd waar dit gebeurd is dan, enlighten me.

@Fiercy, ik heb je bericht gelezen toen ik deze post aan het typen was, zal wachten worden voor mij tot de nodige bronnen reageren om je van een reactie te voorzien.

Verder heb ik niet getracht op alles in te gaan gezien dit al vaak gedaan is door verscheidene posters. Ik heb er de stukken uitgehaald waarvan ik dacht dat hier nog een reactie op gegeven kon worden die een waarde zou hebben in de discussie.
 
Bovenaan