Rate de speler

DeletedUser71121

Guest
Stam: vroeger een paar keer van stam veranderd, maar nu toch al wel een half jaar bij dezelfde dus je lijkt daar toch goed te zitten. De stam zelf geeft naar mijn zin iets te veel om de statistieken, en heeft ook niet echt fantastisch veel OD. maar ik denk wel dat de samenwerking goed verloopt 8/10

Ik weet niet welke stats jij bekeken hebt maar Bad Santa Claus zit al 11 maanden in w-hunt. En daarvoor meer dan een jaar (ik denk zelf bijna 2) bij j.f. 1 van de stammen waar wolf uit is ontstaan. Voor de rest mooie lijstjes. Welkom op het AF ik hoop dat je wat langer blijft dan de rest van je stam :)
 
Reactiescore
60
Punten: 11,3 miljoen, rang 59. Mooi aantal, redelijk constante groei ook dus das altijd goed. Wat wel jammer is, is het aantal barbaren en interns wat er in de overnames zit. Van de 1200 dorpen zijn er 840 barbaar en nog eens 70 interns. Daarom neem ik een 7.5 als beoordeling

ODA: Hoewel je een groot aantal barbaren hebt geëdeld is je ODA zeer netjes. 125 miljoen en rang 28 is gewoon goed. Daarom een 8.

Reputatie: Het lastige van het beoordelen van iemand die zo'n 15 continenten verder weg ligt is dat je diegene zeer waarschijnlijk niet kent. Dus wordt het lastig om hier een beoordeling aan te hangen. Daarom ga ik maar voor een mooie 7.5, gewoon omdat het kan.

Awards: Alle dagelijkse awards een keer binnen, dat is iets wat we bij lang niet iedereen hier aantreffen. Als we dan verder kijken is het wel ernstig duidelijk dat je weinig aangevallen wordt (spionage afweerder brons) en dat je de stam vooral offensief ondersteund (versterking zilver). Al met al wel een 7.5 waard.

Ligging: Prima zou ik zeggen, keurig gelegen in de cluster van je stam met een route naar buiten die prima te verdedigen is. Kheb niet heel ver ingezoomd maar ik zie ook nauwelijks clusteronderbrekingen dus das ook prima. Wel een kleine jump wat een minpuntje oplevert dus een 9

Stam: P. heb ik hier al eens eerder behandeld en denk niet dat er veel is veranderd sindsdien. Perfectie mogen ze dan na streven, maar dat is er zeker niet. Staan wat mij betreft wel terecht nummer 1 nu, hoewel wolf natuurlijk net zo goed eerste had kunnen staan als ze even tactisch fuseren ofzo :p. Alles bij elkaar wil ik er wel een 8 voor geven.

Gemiddeld levert dit alles een mooie 7.9 op. Rate Theonl2 graag als volgende :p
 

DeletedUser71679

Guest
theonl2

Punten: 7 mil in anderhalf jaar is wel prima 8/10
ODA: 43 mil niet spectaculair wel aan de goede kant van je rang 7/10
Reputatie: tot een week geleden een prima vent echter door zijn actie geen enkel respect meer voor je 2/10
Awards: maar 2 dag awards 4/10
ligging: opzich compact kan niet heel veel beter aan de rim behalve die 2 speler in je cluster maar nu dat geen stam genoten meer zijn zul je die wel proberen weg te werken. 7/10
stam: kan niet anders zeggen dan achterbaks, zielig en nul bewezen. 1/10

gemiddeld: 4,8

rate: zeehond.

ps. misschien moet je even je dorps namen veranderen ze zijn namelijk niet waardig genoeg om zo te heten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
theonl2

Punten: 7 mil in anderhalf jaar is wel prima 8/10
ODA: 43 mil niet spectaculair wel aan de goede kant van je rang 7/10
Reputatie: tot een week geleden een prima vent echter door zijn actie geen enkel respect meer voor je 2/10
Awards: maar 2 dag awards 4/10
ligging: opzich compact kan niet heel veel beter aan de rim behalve die 2 speler in je cluster maar nu dat geen stam genoten meer zijn zul je die wel proberen weg te werken. 7/10
stam: kan niet anders zeggen dan achterbaks, zielig en nul bewezen. 1/10

gemiddeld: 4,8

rate: zeehond.

ps. misschien moet je even je dorps namen veranderen ze zijn namelijk niet waardig genoeg om zo te heten ;)
Tsja van jou had ik dit kunnen verwachten idd, wel jammer overigens dat ik in de PMs van draak moet lezen hoe jullie over me denken, kheb zelf ook een inbox hoor
 
Reactiescore
179
Tsja van jou had ik dit kunnen verwachten idd, wel jammer overigens dat ik in de PMs van draak moet lezen hoe jullie over me denken, kheb zelf ook een inbox hoor


Ik neem toch aan dat jij, als ex leider van W-hunt niet zomaar de stam kan gaan verlaten. Dus Jeroen heeft in zekere zin gewoon gelijk :)

Verder ga ik geen oordeel over de situatie geven, omdat ik er zelf niet meer speel.
 

DeletedUser71679

Guest
Tsja van jou had ik dit kunnen verwachten idd, wel jammer overigens dat ik in de PMs van draak moet lezen hoe jullie over me denken, kheb zelf ook een inbox hoor

ik ben die gesprekken niet begonnen en zag ook geen rede dus als je zo graag met me wil praten moet je zelf beginnen
 
Reactiescore
60
Ik neem toch aan dat jij, als ex leider van W-hunt niet zomaar de stam kan gaan verlaten. Dus Jeroen heeft in zekere zin gewoon gelijk :)

Verder ga ik geen oordeel over de situatie geven, omdat ik er zelf niet meer speel.

Ik kan de stam niet zomaar verlaten, daarom hebben we eerst de stamleiding op de hoogte gesteld, vervolgens de rest van de stam en toen pas verlaten. Verder zijn we ook vergeleken met tiger wat nog een flink stapje verder gaat, aangezien wij jullie toch niet direct aanvallen en edelen?

ik ben die gesprekken niet begonnen en zag ook geen rede dus als je zo graag met me wil praten moet je zelf beginnen
Nee idd, roddelen via iemand anders is natuurlijk veel makkelijker
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
179
Ik kan de stam niet zomaar verlaten, daarom hebben we eerst de stamleiding op de hoogte gesteld, vervolgens de rest van de stam en toen pas verlaten. Verder zijn we ook vergeleken met tiger wat nog een flink stapje verder gaat, aangezien wij jullie toch niet direct aanvallen en edelen?


Oh okee, nu heb ik even een duidelijk beeld van de situatie.
Ik heb een paar dingen gehoord van die nog spelen op Ultimate Angel, maar wat ik overigens niet begrijp ik zie dit gewoon als een oud Style! eindigen.
Van de 6 spelers hebben er 5 in Style! gezeten, dan vraag ik mij eerlijk gezegd welke kant jullie op willen. Al zet ik dan bij een aantal spelers een vraagteken, je bent van Style! naar W-hunt of W-pack gegaan. Maar in zeer korte periode kom je weer op het zelfde uit. Aan de leiding kan het zeker niet liggen dat ze daar ontevreden over zijn, die doen het erg goed.

Maar dan heeft het stamgevoel bij een aantal leden toch op een laag pitje gestaan, en vraag ik mij werkelijk af waarom je dan voor die stap hebt gekozen.
 
Reactiescore
60
Oh okee, nu heb ik even een duidelijk beeld van de situatie.
Ik heb een paar dingen gehoord van die nog spelen op Ultimate Angel, maar wat ik overigens niet begrijp ik zie dit gewoon als een oud Style! eindigen.
Van de 6 spelers hebben er 5 in Style! gezeten, dan vraag ik mij eerlijk gezegd welke kant jullie op willen. Al zet ik dan bij een aantal spelers een vraagteken, je bent van Style! naar W-hunt of W-pack gegaan. Maar in zeer korte periode kom je weer op het zelfde uit. Aan de leiding kan het zeker niet liggen dat ze daar ontevreden over zijn, die doen het erg goed.

Maar dan heeft het stamgevoel bij een aantal leden toch op een laag pitje gestaan, en vraag ik mij werkelijk af waarom je dan voor die stap hebt gekozen.

Het eerste plan was om met 3 acc's apart te zitten en dat voorlopig zo te houden, maar door felle ruzie bij de rest van wolf hebben nu verschillende acc's zelf gevraagd of ze konden joinen. Per geval beslissen we dus nu of dat mag of niet :p
 
Reactiescore
179
Het eerste plan was om met 3 acc's apart te zitten en dat voorlopig zo te houden, maar door felle ruzie bij de rest van wolf hebben nu verschillende acc's zelf gevraagd of ze konden joinen. Per geval beslissen we dus nu of dat mag of niet :p

Maar je zult als oud Style! kunnen zien, zoals ik nu zie krijg je hetzelfde effect op deze wereld. Zoals het eigenlijk al heel de tijd gaat, maar jullie keuze om mensen daar uit te gaan inviten.
Al denk ik zeker dat jullie zeker strijd moeten gaan leveren, want ook P. zal uiteindelijk dit niet aan zich voorbij laten gaan. En toch een massa op jullie betrekt, en dan is overigens 6 leden wel erg weinig, om normaal OS naar elkaar toe te sturen :)

Dus wens jullie succes in de komende tijd, we zullen zien wie het sterkst uit de strijd gaat komen.
 

DeletedUser76676

Guest
Punten:
Reputatie: Het lastige van het beoordelen van iemand die zo'n 15 continenten verder weg ligt is dat je diegene zeer waarschijnlijk niet kent. Dus wordt het lastig om hier een beoordeling aan te hangen. Daarom ga ik maar voor een mooie 7.5, gewoon omdat het kan.

Awards: Alle dagelijkse awards een keer binnen, dat is iets wat we bij lang niet iedereen hier aantreffen. Als we dan verder kijken is het wel ernstig duidelijk dat je weinig aangevallen wordt (spionage afweerder brons) en dat je de stam vooral offensief ondersteund (versterking zilver). Al met al wel een 7.5 waard.

het probleem bij reputatie heb ik ook bij de meeste andere spelers hier op het AF, jullie liggen allemaal zo ver weg :(

de verdediger is enkel gehaald omdat ik wat troepen op mezelf was aan het dumpen ^^
 
Reactiescore
60
het probleem bij reputatie heb ik ook bij de meeste andere spelers hier op het AF, jullie liggen allemaal zo ver weg :(

de verdediger is enkel gehaald omdat ik wat troepen op mezelf was aan het dumpen ^^

Das valspelen :eek:
 

DeletedUser71679

Guest
Het eerste plan was om met 3 acc's apart te zitten en dat voorlopig zo te houden, maar door felle ruzie bij de rest van wolf hebben nu verschillende acc's zelf gevraagd of ze konden joinen. Per geval beslissen we dus nu of dat mag of niet :p

dr zijn helemaal geen felle ruzies tussen wolf leden snap ook niet dat je dat zegt aangezien je dit zelf kon lezen omdat je een speler met vv bij ons had. vertel geen dingen die niet waar zijn. weet dat het je nieuwe hobby is maar stop er maar mee ;)
 
Reactiescore
60
dr zijn helemaal geen felle ruzies tussen wolf leden snap ook niet dat je dat zegt aangezien je dit zelf kon lezen omdat je een speler met vv bij ons had. vertel geen dingen die niet waar zijn. weet dat het je nieuwe hobby is maar stop er maar mee ;)

Het gesprek tussen unstoppable warrior en jou/ronald (weet niet meer wie) was anders behoorlijk fel hoor. En ja ik kon dat lezen via VV, was ook wel benieuwd hoelang het duurde voordat die gekickt werd. Verder is liegen, want dat is waar je me van beschuldigd, helemaal geen hobby van me en dat heb ik bij mijn weten ook nooit gedaan. Ik vertel hooguit dingen niet.
 
Reactiescore
338
theonl2

Punten: 7 mil in anderhalf jaar is wel prima 8/10
ODA: 43 mil niet spectaculair wel aan de goede kant van je rang 7/10
Reputatie: tot een week geleden een prima vent echter door zijn actie geen enkel respect meer voor je 2/10
Awards: maar 2 dag awards 4/10
ligging: opzich compact kan niet heel veel beter aan de rim behalve die 2 speler in je cluster maar nu dat geen stam genoten meer zijn zul je die wel proberen weg te werken. 7/10
stam: kan niet anders zeggen dan achterbaks, zielig en nul bewezen. 1/10

gemiddeld: 4,8

rate: zeehond.

ps. misschien moet je even je dorps namen veranderen ze zijn namelijk niet waardig genoeg om zo te heten ;)

punten:
12.356.369, dit is niet slecht--- 8/10

ODA: 220 mil en rank 10---8.5/10

reputatie: luistert niet altijd goed als hij zijn gelijk niet haalt--- 4/10

awards: 8.5/10

ligging: 8/10

stam: 6/10

rate: ..RainBow..
 

DeletedUser75195

Guest
..Rainbow..

punten:
12.585.228 punten, niets op aan te merken. De groei blijft constant door te edelen op euro. 8/10

ODA:
Nadat het account een tijdlang onbespeeld was (of toch amper) heeft Dries er voor gezorgt dat dit account weer groot werd. Vandaar die ook een 164 mil als aanvaller heeft. Sterk werk als je in totaal maar 13mil aan verdediger hebt :). 8/10

reputatie:
Je bent ietsje jonger dan mij maar gedraagt je wel heel volwassen. Ik heb vaak fijne gesprekken met je, wat ik leuk vind. :) 9/10

awards:
Het account had al een heleboel awards maar je hebt er zeker zelf ook een heel aantal verdient! 7/10


ligging:
Redelijk mooi compact cluster, alleen hier en daar een andere speler op te merken maar niet dat het een probleem zou kunnen vormen. Op basis van huidige stam perfecte ligging. Maar ook in de stam daarvoor lag hij echt goed. 7/10

stam:
Heel veel commentaar op deze stam. Ikzelf ben leider en kan er nog steeds niet bij hoe mensen zo fel kunnen reageren wanneer ze uiteindelijk nooit een mes in de rug hebben gekregen. ( Eerlijk toegegeven wel mensen die opgegeven hebben maar dat is niet hetzelfde). Trieste opmerkingen tot gevolg die totaal naast de zaken zitten. Maar anders is dit wel de stam die zich nu volledig wil focussen op de echte vijand en niet op accefietjes binnenin. 9/10

rate: mutombo
 

DeletedUser63643

Guest
Alles kan hier tegenwoordig ook, hele stukken on topic. Is hier geen forummod. :(
 

DeletedUser71679

Guest
Als je eens je ogen had gebruikt zag je dat een opmerking die hij maakte niet gepast was. En dat ik heb vertelde dat het niet aardig is omdat zo te zeggen daar is geen ruzie van gekomen.

dries kan je vertellen waar ik mijn zin niet heb gekregen ben ik wel benieuwd naar.

ewout bij het puntje stam hoor je je stam te rate en niet de opmerkingen van mij. Ook zwak dat je zegt dat mensen het zeggen terwijl je weet wie het zegt laat maar weer eens zien dat je zwak bent en weg loopt van je problemen wat je overigens ook hebt toegegeven in ons gesprek ;)
 
Bovenaan