W43: De toekomst van de top

DeletedUser5312

Guest
Mooi stukje hoor! Goed dat je zegt dat je waarschijnlijk niet helemaal objectief kan blijven, want dat is inderdaad het geval :p

En de geschiedenis van Babe ligt een heel stuk anders, maar dat is voor een andere keer.

Ik weet nog dat de stam begon als "Thom's terrorstam" met een spaans wikipediaplaatje als logo :D

BaBe begon waarschijnljik als een soort tussenstation met maar een paar leden in de zuid-westelijke rim verzameld om het toenmalige ODM te slopen.

Nope, Babe is 2 dagen voor ODM opgericht, dezelfde dag dat Bliss uit het niets werd opgeheven. Daar zaten we eerst in met nog een aantal spelers die nu in finity zitten. Toen heb ik om een beetje te fucken "Thom's Terrorstam" opgericht en na wat overleg hebben we besloten om de stam door te zetten maar er dan wat serieus van te maken (er was bijv ook de optie om naar Cruise te gaan.) Dit heeft Twan uiteraard voor het grootste deel gedaan aangezien ik lui ben.

Edit op Whatsapp nog een foto gevonden van hoe Babe er oorspronkelijk uitzag :p
vno2s1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Toppie Manu, ik vind het wel leuk geschreven. Ik zie nauwelijks tot geen propaganda stukjes, maar ik vind het toch knap hoe je het bij de kans 70% voor je eigen stam houdt.

Overigens, over die recruits & 'overwinningen' van Babe. Het is destijds vrij uitgebreid besproken hier op het AF, maar ik zal menig speler zn geheugen even opfrissen:
Babe vs ODM, ja, de oorlog waarbij ODM eventjes de 2 weken NAP verbrak die was ingesteld na het verbreken van de BG. MeisterShizzle van Babe kreeg een grote aanval (toendertijd) van DragonForge te verduren, die ging gepaard met wat verliezen voor Babe. Toen onze inventarisatie en massaplan voor DragonForge al klaar waren, besloot DragonForge bij ons te solliciteren, nadat er uitstekend diplomatiek werk was verricht door vF69, die de bespeler van DF goed kende. Wij zagen dit natuurlijk als een heerlijke kans om diplomatiek ODM af te troeven en te slopen & een goede speler erbij te krijgen. En dat is eigenlijk wat er is gebeurd. ODM viel, spelers kwamen zonder stam. Men ging naar Cruise, Future of Babe.

Verder, de Bg met Cruise was er ook toen wij (Babe) nog een prima verstandhouding met Finity hadden. (Waar Finity van op de hoogte was) Het is dus niet zo dat wij naar Cruise toe gingen van 'eh zullen we bg worden?'
 

DeletedUser72576

Guest
Objectief = aan de hand van feiten, wat klopt er niet aan zijn post dan?

Het diplomatie stukje over Babe en dan vooral het begin, met 'partner in crime'. En het diplomatie stukje over Finity omtrent de verbroken BG Babe-Finity en daarna Babe-Cruise. Gelukkig zegt hij zelf al dat die discussie hier beter niet gevoerd kan worden, maar graag benadruk ik toch even (hoe vaak het ook al is gezegd), dat Babe in zee was met zowel Finity als Cruise, alleen ze gingen door met Cruise. Maar wellicht is dat ook wel een stukje interpretatie.

Ik weet nog dat de stam begon als "Thom's terrorstam" met een spaans wikipediaplaatje als logo :D



Nope, Babe is 2 dagen voor ODM opgericht, dezelfde dag dat Bliss uit het niets werd opgeheven. Daar zaten we eerst in met nog een aantal spelers die nu in finity zitten. Toen heb ik om een beetje te fucken "Thom's Terrorstam" opgericht en na wat overleg hebben we besloten om de stam door te zetten maar er dan wat serieus van te maken (er was bijv ook de optie om naar Cruise te gaan.) Dit heeft Twan uiteraard voor het grootste deel gedaan aangezien ik lui ben.

Edit op Whatsapp nog een foto gevonden van hoe Babe er oorspronkelijk uitzag :p
vno2s1.jpg

En daarna was het DAAP :p We hebben in de skypechat daar nog wel eens leuke herinneringen over opgehaald, maar ik neem aan dat je die niet gelezen hebt...
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben hier niet zo'n ster in, maar heeft iemand een bepaalde mening over de groei en toekomst van een aantal stammen?
 
Reactiescore
660
Ik zag de toekomst van de top helemaal anders dan jullie. En kijk, ik heb toch weer gelijk gehad.

:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
BBK is de baas van 43 hoorde ik:D
 
Bovenaan